بهترین مدل حلقه نامزدی و حلقه ازدواج

یکی از نمادهای قدرتمند در زندگی زوجین حلقه ازدواج می باشد زمانیکه دونفر به یکدیگر عشق می ورزند و تصمیم برای شروع زندگی مشترک می گیرند از حلقه نامزدی بعنوان یک نماد قدرتمند برای نشان دادن اتحاد و تعهد به یکدیگر استفاده می کنند

اگر مراسم ازدواج عقد و عروسی شما نزدیک است و به دنبال انتخاب و خرید یک ست حلقه ازدواج خاص و زیبا می باشید. ما در این مطلب از مجله تالارکده به معرفی جدیدترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی و حلقه ازدواج ست ۱۴۰۲ در طرح های ساده ، لاکچری و خاص پرداخته ایم. در ادامه با ما باشید.

بهترین مدل حلقه ازدواج جدید و شیک 1402

مدل حلقه ازدواج

مدل حلقه ازدواج جدید

حلقه ازدواج جدید

حلقه ازدواج کلاسیک

بهترین مدل های حلقه ازدواج

حلقه ست طلا و نقره: این نوع حلقه‌ها از جنس طلا و نقره ساخته می‌شوند و به شکل شیک و لوکس درآمده‌اند. این حلقه ها ممکن است به شکل کاملاً ساده یا با استفاده از نگین‌های زیبا طراحی شده باشند.

حلقه ست حکاکی با اسم: این نوع حلقه‌ها به عنوان یک تجربه دلپذیر برای عروس و داماد شناخته می‌شوند. آنها می‌توانند به طلا ساز سفارش دهند تا نام همسر خود را روی حلقه‌های ساده حک کنند، که امروزه بسیار محبوب است.

حلقه ست رز گلد: این مدل حلقه‌ها امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار است و می‌تواند در انواع رنگ‌های طلا سفارش و طراحی شود. قیمت آن بستگی به سادگی یا دارا بودن نگین آن دارد.

 

حلقه ازدواج ست

حلقه ازدواج شیک

حلقه ازدواج خاص

شیک ترین مدل حلقه ازدواج

خاص ترین مدل حلقه ازدواج

 برای انتخاب یک حلقه نامزدی یا انگشتر مناسب باید به طرح و مدل آن، فلز استفاده شده در آن و اندازه آن توجه کنید. به احتمال زیاد شما بیشتر از هر چیزی به طراحی و مدل حلقه یا انگشتر توجه می‌کنید.

برای انتخاب یک حلقه نامزدی مناسب بهتر است به نکاتی توجه کنید تا علی رغم یک انتخاب خوب بتوانید دل نامزدتان را صد چندان شاد کرده و از همان بدو دوران نامزدی خاطرات خوبی را برای وی به ثبت برسانید.

همچنین در صورت نیاز شما میتوانید مقاله ” راهنمای خرید حلقه ازدواج ” را مطالعه کنید

تفاوت بین حلقه ازدواج و حلقه نامزدی:

در میان حلقه‌های ازدواج و حلقه‌ی نامزدی یک تفاوت کلی وجود دارد. حلقه نامزدی در واقع به عنوان یک پیشنهاد به عروس و یا به عنوان نشان کردن عروس به عنوان هدیه داده می‌شود ولی حلقه ازدواج در طول مراسم عروسی بین عروس و داماد رد و بدل می‌شود و یا بهتر است بگوییم به عنوان کادو به یکدیگر می‌دهند و همچنین معمولاً حلقه‌های نامزدی ساده‌تر از حلقه‌های عروسی هستند.

مدل جدید حلقه نامزدی

 

یک پیشنهاد جذاب (پیشنهاد می‌کنیم حتما ببینید):

حلقه عروسی ساده و زیبا

انتخاب حلقه ازدواج سنتی و زیبا

یک انتخاب کلاسیک نگین دار بی نظیر که همه توجهات را به الماس و جواهر روی خود جلب می‌کند. حلقه‌های نگین دار که دارای یک الماس مرکزی هستند. محبوب‌ترین مدل حلقه نامزدی و انگشتر هستند.

حلقه عروسی تک تخمک

سنتی‌ترین مدل‌های نگین دار از یک مدل ساده فلزی برای نوار جواهر حلقه آن استفاده می‌شود. برای آنکه یک ذره پیراستگی و شیک بودن بیشتر به نمایش بگذارید و یا اطمینان از اینکه الماس مرکزی بیشتر هماهنگ شده است از مدل‌های بست دار و یا سبد دار استفاده کنید. برای زرق و برق بیشتر می‌توانید از ردیفی از الماس‌ها روی حلقه استفاده کنید.

حلقه ازدواج کلاسیک

برخی از مدل‌هایی که از گذشته تا به امروز مورد استقبال قرار گرفته استفاده از انگشترها و حلقه‌هایی با سنگ‌های رنگی و قیمتی بوده است. در ایران حلقه نامزدی و حلقه عروسی بصورت جداگانه تهیه می‌شود و برای هر کدام از مراسم یک حلقه جداگانه تهیه می‌شود. می‌توانید برای متفاوت‌تر بودن حلقه نامزدی یا نشان را از سنگ‌های زینتی رنگی استفاده کنی و انگشتری را که به می‌خواهید هنگام عروسی و خرید سرویس طلا و جواهر دستتان کنید حلقه‌ای باشد که مد نظر شماست.

مدل حلقه نامزدی سنگ رنگی زینتی

 

مدل های انگشتر نامزدی

در ایران مرسوم است که حلقه ای را هنگام مراسم بله برون همراه خود می‌برد که به آن حلقه نشان نیز گفته می‌شود. سعی کنید این حلقه را با مشاوره عروس انتخاب نمایید تا این بعدها مجبور نباشید این حلقه را که سایز یا مورد پسند عروس خانم نیست را تعویض نمایید.

 

انگشتر نامزدی جدید

حلقه خواستگاری

انگشتر خواستگاری

انگشتر تک نگین نامزدی

حلقه عروس تک تخمک جواهر جدید

در حلقه‌های هالو (درخشان چون خورشید) به دور الماس مرکزی خود یک دایره از الماس‌ها ریز قرار داده می‌شود که باعث می‌شود الماس مرکزی بیشتر براق و درخشنده به نظر برسد و بزرگ‌تر هم نشان داده شود.

  • عاشق طبیعت یا طرفدار هوای آزاد

آیا مخاطب شما عاشق طبیعت است و یا دوست دارد در هوای آزاد و بیرون از خانه باشد؟

مدل جدید حلقه نامزدی و عروسی

پس حلقه‌ای با عناصر طبیعی که در خود دارد مانند برگ، انگور و گل‌ها می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای او باشد. برای یک زن فعال و پر انرژی حلقه‌ای را انتخاب کنید که الماس آن پایین باشد. یک حلقه که الماس آن در گودی قرار دارد یا حلقه‌ای که یک کمربند فلزی نازک به دور الماس خود برای محافظت بیشتر دارد یک انتخاب عالی برای این افراد است.

  • رمانتیک، عاشقانه و بی انتها

آیا شریک شما دوست دارد همه چیز عاشقانه و مرغوب و عالی باشد؟ حلقه‌های با تزئینات ریز با سنگ‌های ریز و طوماری شکل و یا پیچیده و یا خوش فرم انتخاب کنید. و یا اینکه اگر شریک شما عاشق اشیا قدیمی و منحصر به فرد است می‌توانید یک حلقه عتیقه انتخاب کنید. بسیاری از سایت‌ها دارای مجموعه‌های عظیم از حلقه‌های عتیقه هستند که دائما هم به روز می‌شوند.

حلقه رومانتیک عاشقانه

  • مدرن و معاصر

آیا شریک و محبوب شما قدر اشیا مدرن و مدل‌های به روز و مد را می‌داند؟ به حلقه‌های تندیسی و مجسمه‌ای فکر کنید، حلقه‌هایی که که با اشکال غیر سنتی تجربه متفاوتی را به او می‌دهند. حلقه‌های گود را انتخاب کنید که الماس آن توسط یک نوار باریک فلزی نازک نگه داشته شده است. اگر او بخواهد کلاً الماس مرکزی که مرسوم است را نادیده بگیرید می‌توانید حلقه‌ای با نوار پهن‌تر انتخاب کنید که با جزئیات زیبا تزئین شده است. می‌توانید زرق و برق بیشتری با اضافه کردن الماس و سنگ‌های قیمتی به حلقه خود بدهید.

 

  • مطمئن نیستید؟

اگر اطمینان ندارید و یا اینکه مردد و دو دل هستید می‌توانید یک حلقه نامزدی دارای الماس انتخاب کنید ولی پیشنهاد یک نامزدی موقت را بدهید. این پیشنهاد به او فرصت می‌دهد که بهترین حلقه انتخاب خود را بکند. تقریباً 60 درصد از زن‌ها در انتخاب حلقه با شما مشارکت می‌کنند پس مطمئن باشید که شما برای انتخاب حلقه ازدواج یا انگشتر تنها نخواهید بود. اگر می‌خواهید او را سورپرایز کنید فقط کافی است ایده‌های بیشتری داشته باشید و محبوب‌ترین حلقه‌ها را در نظر بگیرید و یا کار طراحان مشهور را ببینید.

  • گزینه های فلزات گرانبها

هنگامی که یک حلقه نامزدی را انتخاب می‌کنید، جنس و نوع فلز به کار برده شده در آن اهمیت زیادی دارد. شما ممکن است یک رنگ خاص از فلزات را انتخاب کنید مانند زرد، سفید و… و یا اینکه از فلزات متفاوتی مانند طلا، نقره، پلاتینیم یا پالادیم استفاده کنید. توجه کنید که شریک شما چه نوع جواهراتی استفاده می‌کند. پلاتین، طلای سفید و پالادیم همه نقره‌ای سفید و تقریباً رنگ یکسانی دارند. می‌توانید از طلای زرد برای گرمی و صمیمیت بیشتر استفاده کنید و یا اینکه از طلای رز گونه یا صورتی رنگ استفاده کنید.

نکاتی در مورد انواع حلقه عروسی: آنچه در مورد فلزات هنگام خریدن حلقه نامزدی یا ازدواج باید بدانید

  • سایر و اندازه او را بدانید

دقیق‌ترین روش برای تعیین اندازه حلقه شریک شما این است که همراه همدیگر به جواهر فروشی مراجعه بکنید و خرید خود را انجام دهید، اما اگر این امر ممکن نبود می‌توانید از والدین و دوستان شریک خود در مورد اندازه حلقه سؤال کنید و یا می‌توانید یکی از حلقه‌های شریک خود را امانت بگیرید و یا از راهنماهای آنلاین خرید حلقه استفاده کنید.

سعی کنید حلقه‌ای که انتخاب می‌کنید کاملاً با نظر و ایده‌های خود یکسان باشد و به این فکر نکنید که در آینده آن را تغییر می‌دهید. حلقه‌ای که با آن خاطرات شما ثبت شده و لحظات شیرین نامزدی را سپری کرده‌اید را به آسانی تغییر ندهید. می‌توانید از حلقه‌های دو تیکه هم استفاده کنید. حلقه‌هایی هستند که قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند و وقتی که قصد دارید حلقه نامزدی را در جاهایی که مثل محل کار یا خیابان دست کنید حلقه‌ای را که کوچک‌تر و ساده‌تر هست را همراه خود ببرید که از آسیب رسیدن و یا گم شدن حلقه هم جلوگیری کرده باشید.

در انتها چند مدل جدید حلقه نامزدی و حلقه عروسی را برای شما آورده‌ایم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد. از آنجا که بیشتر طرفداران جواهر حلقه‌های برلیان هستند مدل‌های انتخابی و جدیدی را که مشاهده می‌کنید از این سبک انتخاب شده است.

مدل های جدید حلقه نامزدی ۲۰۲۳

 

حلقه عروس داماد ست

حلقه ای ست و زیبا برای عروس داماد

حلقه عروس مارکیز

انگشتر با جواهرات مارکیز و تک تخمک

حلقه عروس مارکیز

حلقه نامزدی با سنگ های برلیان و برش مارکیز

حلقه عروس تک تخمک برلیان

حلقه ای زیبا با تمرکز روی سنگ تک تخمک

حلقه زیبای عروس, حلقه نامزدی زیبا جدید

حلقه نامزدی جدید

 

حلقه عروسی ست عروس داماد

حلقه ای ست و بسیار زیبا

مدل حلقه نامزدی جدید

حلقه نامزدی طلا

حلقه نامزدی جواهر ساده زیبا

حلقه ازدواج ساده

عکس‌هایی که به نمایش گذاشته شد بهترین مدل‌های حلقه‌های نامزدی و عروسی در سال ۲۰۲۳ می‌باشد.

همان طور که گفته شد حلقه عروسی و نامزدی نمایانگر وحدت و نشان وفا داری برای زوجین می‌باشد. امیدواریم تا با انتخاب یک حلقه مناسب و درشان عروس خانم آغازی بر زندگی مشترک خود داشته باشید.

سوالات متداول
انگشتر نشون در کدام انگشت ؟
شاید برای شما سوال باشد که انگشتر نشان را در کدام انگشت باید کرد ؟ در واقع شما نامزد هستید و می بایست در دست چپ و انگشتر حلقه دست کنید.

اصولا حلقه نامزدی حلقه سبک تر صرفا جهت به اصلاح نشان و اعلام نامزدی است و نسبت به حلقه ازدواج یا حلقه عروسی سبک تر است.

زوج های جوان عموما برای خرید حلقه ازدواج به بازار مراجعه میکنند. طلا فروشی های زیادی در این منطقه وجود دارد ضمن اینکه میتوانید طلای خام خریداری کرده و سنگ و جواهر آن را نیز جداگانه سفارش دهید. یکی دیگر از مراکز خرید حلقه خیابان کریم خان تهران است که مدل های لاکچری و زیبایی هم دارد.

این سوال بسیار کلی است ولی هر مقدار جواهر و برلیان درشت تر باشد گران تر است و از طرفی قیمت حلقه ازدواج بستگی به مقدار جواهر کار شده در انگشتر دارد.

اگر تهرانی هستید تالار عروسی یا باغ تالاری که می‌خواهید مراسمتان رو رزرو کنید از سایت تالارکده انتخاب کنید. لیستی از بهترین و سرشناس‌ترین برندها موجوده.

همراه با تخفیفات استثنایی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • م

    واقعا عالی بود ممنون از شما.

    پاسخ