ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

کارت عروسی دیجیتال خدمتی جدید از سایت تالارکده می‌باشد که عروس دامادهای عزیز می‌توانند کارت دعوت عروسی خود را به‌صورت آنلاین بسازند و در اختیار مهمانان خود قرار دهند.

جهت ساخت کارت عروسی خود کلیک کنید :

کارت عروسی آنلاین رایگان

از ابتدای سال ۱۴۰۰ امکانات زیادی به کارت عروسی دیجیتال رایگان اضافه شد که این موضوع باعث هرچه بیشتر خاص شدن کارت دعوت سایت تالارکده شد که به جرئت می‌توان گفت قابل رقابت با بهترین سایت‌های خارجی است.

از طرف دیگر با توجه هزینه‌های بالای سرور، پشتیبانی و نگهداری از تعداد بالای کارت‌های دیجیتال‌های ساخته شده، برخی از خدمات را با هزینه مختصر ارائه می‌دهیم. با احترام به شما مخاطب گرامی. همچنان بخش‌های اصلی رایگان است.

کارت دعوت عروسی آنلاین

زمانی که زمان عقد و نامزدی با برگزاری مراسم در سالن عقد به پایان می‌رسد عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی و دعوت از آشنایان و همچنین تاریخ و مکان عروسی در تلاش هشتند تا به بهترین شیوه مهمانان خود را دعوت کنند. کارت عروسی دیجیتال لاکچری یک نوع کارت دعوت می‌باشد که در آن تاریخ و زمان برگزاری مراسم عروسی قید می‌شود.

همچنین در روزهای پر مشغله تدارک برگزاری مراسم عروسی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌تواند به شما کمک زیادی نماید؛ کارت‌های عروسی دیجیتال سایت تالارکده از زمان شروع ارائه خدمات تا به کنون، توانسته تا حد زیادی در صرفه‌جویی هزینه و زمان به عروس و دامادها کمک کند.

‎کارت عروسی واتساپی

امروزه با توجه به بیشتر شدن هزینه‌ها برای تهیه و تدارک کارت‌های عروسی خیلی از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند که کارت عروسی دیجیتالی خود را به صورت مجازی و آنلاین تهیه و برای میهمانان دعوتی و مورد نظر خود ارسال کنند.

 نگاهی به مزیت‌های کارت عروسی دیجیتال

از خوبی‌ها و مزیت‌های کارت عروسی دیجیتال رایگان می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد و به آن‌ها پرداخت باید گفت که در ادامه به تمامی آن‌ها به طور مفصل خواهیم پرداخت تا عروس و دامادها و در کل زوج‌های جوان دیگری نیز که علاقه دارند تا کارت عروسی دیجیتال لاکچری مراسم جشن عقد و عروسی‌شان به شکل دیجیتالی تهیه شود و همچنین صرفه جویی بیشتری در امر هزینه‌ها داشته باشند با یکی از خدمات حرفه‌ای وب‌سایت تالارکده بیشتر آشنایی پیدا کنند.

‎کارت عروسی دیجیتال لاکچری

به طور مثال ما اگر پانصد مهمانان داریم باید برای هر خانواده یک کارت عروسی دعوت مجازی لاکچری بفرستیم که باعث بالا رفتن هزینه‌ها و همچنین مصرف زیاد کاغذ می‌شود.

امروزه یکی از راه‌های دعوت از دوستان و آشنایان و قید کردن زمان و مکان عروسی استفاده از ساخت کارت عروسی دیجیتال می‌باشد . کارت عروسی دیجیتالی نه نیازی به استفاده از کاغذهای زیاد دارد و نه هزینه زیادی دارد. البته شما می‌توانید در کنار کارت‌های کاغذی کارت دعوت دیجیتال نیز برای مهمانان خود ارسال نمایید و این دو در تضاد یک‌دیگر نیستند و فقط نوعی نوآوری و زیبایی را می‌تواند برای مهمانان شما به همراه داشته باشد.

کارت عروسی آنلاین چیست؟

همان طور که گفته شد این شکل کارت عروسی آنلاین یکی از شیوه‌های جدید و بروز کارت‌های عروسی می‌باشد که باعث تنوع در دعوت از مهمانان نیز می‌شود.

‎دیجیتال کارت عروسی

کارت عروسی آنلاین رایگان به صورت یک صفحه وب می‌باشد که توسط برخی از سایت‌ها صورت می‌گیرد. این صفحه ساخت کارت عروسی آنلاین شما دارای یک لینک خصوصی می‌باشد و سپس شما با ارسال این لینک می‌توانید از مهمانان خود دعوت کنید.

شما با استفاده از کارت‌های عروسی و عقد و نامزدی آنلاین علاوه بر کاهش استفاده از مصرف زیاد کاغذ می‌توانید در دعوت دوستان و آشنایان خود متفاوت‌تر ظاهر شوید.

کارت دعوت عروسی آنلاین رایگان

از امکانات و ویژگی‌های سایت تالارکده در ساخت طراحی کارت عروسی آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن لحظه شمار و تایمر تا شروع عروسی
  • آدرس دهی تالار با استفاده از map و نقشه دقیق در کارت دیجیتال عروسی
  • امکان پاسخ دادن مهمانان به کارت عروسی به صورتی که سوال می‌شود آیا مایل هستید در مراسم شرکت کنید و سپس مهمانان با انتخاب گزینه بله و خیر به دعوت نامه پاسخ می دهند.
  • استفاده از قالب‌های زیبا برای زیباتر شدن کارت عروسی آنلاین
  • استفاده از بهترین متن‌های عاشقانه در کارت دعوت دیجیتال
  • استفاده از عکس‌های رمانتیک و عاشقانه در ساخت کارت عروسی آنلاین

سفارش کارت عروسی دیجیتال

همچنین از دیگر مزیت‌های سایت تالارکده در ساخت کارت عروسی آنلاین رایگان می‌توان به طراحی زیبا و منحصر به فرد کارت‌های عروسی اشاره کرد. در واقع تالارکده در تلاش است تا با طراحی‌های منحصر به فرد و درخور توجه انتخاب‌های زیاد و متنوعی را برای عروس و دامادها و در مجموع زوج‌های جوان و حساس فراهم کند تا به شکل بهتری بتوانند کارت عروسی آنلاین خود را از بین تعداد بالایی انتخاب مناسب و ایده آل برگزینند.

ساخت کارت عروسی آنلاین رایگان

یکی از مزایای ساخت کارت عروسی آنلاین تالارکده این است که با کمک گوشی خود در عرض چند دقیقه می‌توان طراحی کارت عروسی آنلاین خود را انجام و اطلاعات خود را به خوبی بارگذاری کرد. شما برای ساخت کارت عروسی مجازی نیاز به ابزار یا اپلیکیشن خاصی ندارید فقط کافی است با گوشی خود وارد وب‌سایت ما شوید و با وارد کردن اطلاعات مدنظرتان کارت عروسی خود را دریافت کنید.

سفارش آنلاین کارت عروسی دیجیتال

کاربری و نحوه ساخت کارت دعوت عروسی ما به حدی ساده است که شما به راحتی بدون هیچ دغدغه و مشکلی می‌توانید در هرجایی کارت دیجیتال عروسی خود را بسازید.

در ضمن شما می تونید کارت دعوت عروسی خودتان را با توجه به سلیقه خودتان طراحی کنید و از قالب‌ها انتخاب و عکس‌های بی نظیر خودتان را در آن جای بدید

شما در برنامه کارت عروسی مجازی رایگان تالارکده می تونید از متن‌های دلخواه خودتان هم استفاده کنید. پس منتظر چی هستید گوشی خود را در دست بگیرید و کارت دعوت عروسی خود را بسازید.

ساخت کلیپ کارت عروسی مجازی

یکی از دیگر از خدمات منحصر به فرد سایت تالارکده ساخت کلیپ کارت دعوت عروسی می‌‌باشد که شما عزیزان می‌تواند به راحتی اقدام به سفارش ویدیو کارت دیجیتال عروسی خود کنید؛ این معیار می‌تواند تا حد زیادی بر کیفیت برگزاری مراسم‌تان تاثیرگذار باشد و موجب شود تا سالیان سال با دیدن این کلیپ یاد و خاطره یکی از رویایی‌ترین شب‌های زندگی خود را زنده کنید.

شما با استفاده از کلیپ کارت دعوت عروسی می‌توانید مهمانان خود را به بهترین شکل ممکن به رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان دعوت کنید،‌ از امکانات کلیپ و ویدیو کارت دعوت عروسی تالارکده می‌تواند به:

  • اسم عروس و داماد
  • امکان درج عکس عروس و داماد به صورت انتخابی
  • آدرس تالار
  • روز و زمان برگزاری مراسم
  • و…

اشاره کرد.

کارت عروسی موزیکال و زندگی دیجیتال امروز

وجود کارت‌های عروسی فیزیکال و چاپی گاهی اوقات اجتناب ناپذیر است. مثلاً برای بزرگ‌تر های فامیل که دسترسی چندانی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ندارند این گونه کارت‌ها ارزشمند هستند. اما برای نسل جدید که حتی خبری از آلبوم‌های عکس چاپ شده در میانشان نیست و تمام خاطراتشان را در هارد کامپیوتر و یا یک هارد اکسترنال ذخیره کرده‌اند، نمی‌توان توقع داشت که کارت دعوت دیجیتال چاپی را لای کتابی در قفسه‌های خانه نگه دارند! برای نسل جوان و جدید جالب‌تر است که کارت دعوت دیجیتال را سیو کند و در کنار عکس‌هایی که شب عروسی با شما انداخته نگه دارد.

برخی از ویژگی های کارت پستال دیجیتال:

    • خاص و متفاوت بودن عروس و داماد برای دعوت از مهمانان
    • امکانات و ویژگی های بیشتر و بهتر
    • کاهش هزینه های کارت دعوت دیجیتال
    • کاهش مصرف کاغذ
    • تنوع بیشتر قالب ها
    • منحصر به فرد بودن و ….
    • لوکیشن با امکان مسیریابی با گوگل مپ و ویز waze
    • خاص و متوافت بودن

همان طور که گفته شد سایت تالارکده دارای امکانات زیادی برای کارت عروسی دیجیتال لاکچری است که یکی از آنها استفاده امکان پاسخ دهی از طرف مهمانان می‌باشد به این صورت که در پاسخ به جواب حضور یافتن و یا عدم حضور مهمانان شما می‌توانید تعداد دقیقی از مهمانانی که حاضر به شرکت در مراسم عروسی شما هستند را به دست آورید و می‌توانید به تعداد مورد نیاز برای عروسی خود تدارک ببینید.

در حقیقت این امکان به شما اجازه می‌دهد تا هزینه‌های نهایی خود را به خوبی برآورد کنید و در امر مدیریت هزینه‌های برگزاری جشن عروسی و عقد کاملاً موفق باشد و به نوعی می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری را از خود برای برگزاری مراسم و جشن عروسی‌تان ارائه کنید که به تنهایی می‌توان گفت قابلیت ویژه و منحصر به فردی است که عروس و دامادهای محترم باید به آن توجه کافی داشته باشند.

سفارش کارت دیجیتال عروسی مذهبی

با توجه به مواردی که گفته شد امیدواریم شما نیز جزو عروس و دامادهای خاص و منحصر به فردی باشید که از سفارش کارت عروسی دیجیتال برای دعوت از مهمانان استفاده می‌کنند.

از دیگر امکانات ودپلن می‌توان به مدیریت هزینه‌های عروسی، چک لیست هزینه‌های و مدیریت مهمانان کارت دیجیتال عروسی اشاره نمود.

برای دیدن نمونه قالب‌های کارت دعوت دیجیتال تالارکده فقط کافی است وارد صفحه اصلی سایت شده تا با تمامی قالب‌ها و نمونه کارت‌های ما به همراه طرح‌های اصلی استوری و کلیپ دعوت آشنا شوید. تالارکده همواره در تلاش است تا برای شما عزیزان بهترین‌ها را آماده کند.

سوالات متداول
چگونه کارت عروسی با گوشی بسازیم ؟
شما عزیزان می‌توانید به راحتی با مراجعه به سایت تالارکده با گوشی خود به صورت کاملا رایگان اقدام به ساخت کارت عروسی دیجیتال خود کنید.

شما می‌توانید لینک کارت عروسی آنلاین خود را از طریق اس ام اس،‌ واتس‌اپ،‌ تلگرام، بله،‌ روبیکا و هر پلتفرم آنلاین و آفلاینی که توانایی به اشتراک گذاشتن پیام را دارند برای مهمانان خود ارسال کنید.

کارت عروسی دیجیتال خدمتی نوین از سایت تالارکده می‌باشد که شما می‌توانید با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان مهمانان خود را به لاکچری‌ترین شکل ممکن به مراسم عروسی، نامزدی و ... خود دعوت کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت تالارکده به صورت کاملا رایگان اقدام به ساخت کارت عروسی دیجیتال خود کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

امیدواریم از این مقاله استفاده برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

نظرات کاربران

  • جواد‌

    سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام متاسفانه درگاه ما مشکل خورده و امکان پرداخت آنلاین در حال حاضر مقدور نیست. شما میتونید فعلا با کارت به کارت کارتون رو راه بندازید تا طی روزهای آینده مشکل حل بشه. تشکر از همراهی شما با تالارکده

      پاسخ
  • سعید اسفندیاری

    سلام و تشکر از معرفی این سایت خوب واقعا عالی بود همه چیز

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام چجوری میشه حساب کاربری که تو سایت داریم به همراه تمام اطلاعات رو حذف کنیم؟

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام. خیلی راحت. به بخش مدیریت کار برید و حذف رو بزنید. دقت کنید که بعد از حذف امکان بازگردانی وجود ندارد و باید کارت را مجدد بسازید.

      پاسخ
  • لشگری

    سلام وقت بخیر ممکنه با قبول هزینه کارت دعوت رو برام بسازید ؟

    پاسخ
  • بدون نام

    کارت عروسی دیجیتال شما امکان درج تاریخ بصورت میلادی و انگلیسی هم داره ؟ من میخوام کل کارتم انگلیسی باشه. آیا چنین امکانی داره ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      بله به تازگی یک قالب انگلیسی به کارتهامون اضافه شده که میتونید کارت عروسی تماما انگلیسی با تاریخ میلادی داشته باشید.

      پاسخ
  • محسن

    چرا نمیشه برای هر شخص فامیلیه خودشو نوشت،به محض اینکه فامیلیه نفر جدیدو مینویسیم فامیلیای قبلی هم تغییر میکنه و همه یکی میشه

    پاسخ
    • تالارکده

      مشکلی نیست. احتمالا یکجای کار رو اشتباه میکنید با پشتیبانی ارتباط بگیرید راهنمایی کنند دفت کنید که شما میتونید کارت رو برای هر مهمان بصورت اختصاصی ارسال نمایید

      پاسخ
  • بدون نام

    چقدر این سایت ساخت canva بد بود. با کلی وقت و راهنما ساختم ولی ... من تو سایتتون کارت عروسی ساختم یه مقدار ادمینش پیچیده بود ولی خروجی کار رو خیلییییی دوست داشتم. من قالب ace رو انخاب کردم عاشق اون کارت قلبی شدم خیلییی دوش دارم ❤️❤️❤️ مرسی از سایت خوبتون

    پاسخ
  • بدون نام

    ساخت کارت عروسی با گوشی آیفون هم میشه انجام داده ؟ یا برنامه فقط برای گوشی های اندرویدی هست ؟

    پاسخ
  • رامین

    سلام. روز بخیر متاسفانه من خیلی دانش کامپیوتری ندارم . آیا ممکنه با قبول هزینه شما کارت دعوت مجازی برام بسازید ؟

    پاسخ
  • بدون نام

    من برای کارت عروسی اول از سایت خارجی canva استفاده کردم بعد سایت شما رو دیدم حیفم اومد تجربه م رو نگم واقعا فکر نمیکردم نمونه ایرانیش آنقدر قشنگ داشته باش خیلیییی برام جذاب بود و دوست داشتم یقینا از اون سایت مسخره بهتره خواستم تشکر کرده باشم

    پاسخ
    • تالارکده

      خوشحالیم که مورد پسند و استفاده شما بوده. با احترام تالارکده

      پاسخ
  • م

    لطفا کمک مون کنید من میخوام کارت دعوت عروسی دیجیتال بسازم.

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام به آدرس ذکر شده مراجعه کنید و بعد از لاگین با شماره موبایلتون میتونید کارت مد نظرتون رو بر اساس قالب های موجود بسازید. اگه مشکلی داشتید در ساخت کارت داشتید میتونید درخواست ساخت توسط تیم تالارکده را بدید که بصورت اختصاصی توسط ما ساخته میشه.

      پاسخ
  • ؟

    سلام ببخشید سوالی دارم آیا مشخصات فردی که کارت و درست میکنه مشخص هست یا نه

    پاسخ
    • تالارکده

      بصورت عمومی خیر. اطلاعات سازنده کارت پخش عمومی نمیشه.

      پاسخ
  • لیلا

    سلام. من میخوام کلیپ هم سفارش بدم شما کلیپ کارت دعوت عروسی هم میسازید ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      درود بله. شما وارد سایت زیر بشید و بعد از ورود میتونید انتخاب کنید که کلیپ میخواید یا کارت دعوت عروسی آنلاین. https://www.wed.talarkadeh.com/

      پاسخ
  • ساجد

    آغاز می‌کنیم زیستن را پیوستن و یکی شدن را از شما سروران گرامی دعوت بعمل می‌آید در مراسم عقد داماد ساجدغلامی در جشن این آغاز مایه شادی ما خواهد بود

    پاسخ
  • ساجده

    ببخشید میخواستم بدونم امکان ساخت کارت دعوت ولیمه حجاج هست؟ یا سایتی میشناسید که بشه کارتی مثله این کارت ساخت؟

    پاسخ
  • مهدی

    سلام خواستم بپرسم آیا کارت دعوت مراسم ترحیم امکان ساختش هست توسط سایت خوبتون

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام تشکر از شما در حال حاضر خیر

      پاسخ
  • زینب

    سلام چطوری لینک بگیریم ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      در بخش مدیریت کارت گزینه لینک وجود داره کنارش نوشت: کپی لینک، روی اون بزنید لینک کارتتون کپی میشه همچنین میتومید نمایش کارت رو بزنید و از صفحه باز شده لینک رو‌کپی کنید

      پاسخ
  • حدیث و جواد

    از بلندای نگاه تو فقط پروازو پرواز پرواز نه محضر لازمه نه هلقه خب ولی تویی همدم تویی همراز تویی همراه

    پاسخ
  • حدیث و جواد

    پیوندتان مبارک

    پاسخ
  • افسانه می ریز

    سلام شبتون بخیر، ابتدای سایت و بقیه مراحل نوشته شده، کارت دعوت دیجیتال رایگان، ولی باید پرداخت داشته باشیم کجریان چیه ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      ساخت کارت دعوت عروسی کاملا رایگان هست. ما امکاناتی به سایت اضافه کردیم. مثل قالب و امکان آهنگ انتخابی و ارسال مهمانان و ... اگر بخواید از این امکانات استفاده کنید هزینه داره. بخاطر هزینه های بالای سرور و نگهداری حجم سنگین اطلاعات مجبور شدیم بخش هایی رو با هزینه انجام بدیم. خیلی از امکاناتی که ما در نسخه رایگان میدیم مثل ارسال بدون محدودیت در کلیه نسخه ها هیچ جا بهتون نمیده ...

      پاسخ
  • مونا

    سلام. من میخوام هزینه قالب vip رو بدم و اون قالب رو استفاده کنم. چطوری هست ؟ برام ساخته میشه ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام و تشکر از همراهی شما با تالارکده شما بلافاصله بعد از پرداخت میتونید از قالب و کلیه امکانات پکیج vip استفاده کنید. بعد از بازگشت از درگاه بانکی بصورت خودکار کارت و قالب ها براتون فعال میشه. با آرزوی خوشبختی برای شما

      پاسخ
  • گلنوش علیرضا

    جان و جهان من فقط تو هستی خیلی خوب بود. آهنگ دلخوامون رو هم رو کارتمون گذاشتیم ...

    پاسخ
  • فرسته

    ساخت کارت عروسی به چه شکل انجام میشه ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      وارد سایت wed.talarkadeh.com بشید. گزینه ساخت کار را بزنید.

      پاسخ
  • مجیب

    کارت درست کردم خیلی ممنونم

    پاسخ
  • حامد

    سلام.چرا نمیشه اکانت درست کرد و وارد سایت شد؟

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام. مشکلی دیده نشد. چه مشکلی دارید ؟ بیشتر توضیح بدید. در حال حاضر کاربران وارد میشن.

      پاسخ
      • سلین

        من از کارت شما استفاده کردم خیلیییی خوب بود. بخصوص اون قالب که اسمش اگه اشتباه نکنم ace بود. پیشنهاد میکنم قالب انیمیشن رو تهیه کنید .

        پاسخ
  • داود

    خب چرا رایگان نیست

    پاسخ
    • تالارکده

      شما میتونید کاملا رایگان کارتتون رو بسازید و ارسال کنید. بخش های مهم و اصلی کارت رایگان هست. اما با توجه به هزینه های بالای سایت و نگهداری مجبور شدیم بخش های جدیدی به کارت اضافه کنیم و اونها رو با هزینه کنیم. مثل قالب های ویژه و خاص، آهنگ اختصاصی، دعوت اختصاصی و ... با آرزوی خوشبختی برای همه شما تالارکده

      پاسخ
  • سارا

    من کارت رو ساختم ممنونم خیلی خوب بود فقط یه سوال برام پیش اومده تعداد بازدید کنندگان که تو برنامه زیر کارت دعوت مهمانان زده ، بازدید از کارت عروسی ما که نیست ؟؟

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام. من دقیقا نمیدونم کجا رو میگید ولی در پنل ادمین تعداد بازدید کارت شما رو نشون میده. کلا امارهای کاملی رو دارید. از تعداد مهمانانی که دعوت کردید. تعداد ارسال ها، تعداد ثبت یادبودها، یادبودهای در حال بررسی، شرکت یا عدم شرکت مهمانها و ...

      پاسخ
  • کمیل

    من کارت عروسی دیجیتال رو تو سایت شما ساختم واقعا ایده خوبی رو پیاده کردید خیلی جالب و کامل بود خواستم تشکر کرده باشم.

    پاسخ
  • مونا

    سلام چطور میتونم کارت عروسی دیجیتال بسازم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
  • زینب

    سلام ایده خیلی خوبی بود فقط قسمت پاسخ به درخواست دعوت برام باز نمیشه که ببینم برام چی نوشته شده . چه کاری باید انجام بدم ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      در قسمت مدیریت کارت بخش "مشاهده و میدریت پیام‌ها میتونید پاسخ ها و متن پیام ها را مشاهده کنید و در صورت لزوم تایید یا حذف نمایید.

      پاسخ
ساخت کارت عروسی دیجیتال (همین حالا شروع کنید)