بهترین سالن عقد فضای باز

سالن عقد فضای باز تهران

این روزها زوج هایی که به دنبال برنامه ریزی برای مراسم عقد هستند برای اینکه مراسم متفاوت‌‌تری داشته باشند به دنبال انتخاب سالنی با امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز هستند و اکثریت عروس داماد ها برگزاری مراسم را در سالن عقد فضای باز با سالن معمولی ترجیح می دهند.

سالن عقد روباز امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهند تا در کنار کسی که دوستش دارید همراه با خانواده و دوستان کنار سفره عقد شیک و دیزاین شده در فضای باز، خطبه عقد شما جاری شود بسیار رمانتیک خواهد بود و آنقدر لذت بخش است که تا سال ها در ذهن شما و همراهان به یادگار خواهد ماند

شما میتوانید با توجه به معیارها و بودجه‌ای که برای این مراسم در نظر گرفته‌اید ضمن بررسی قیمت سالن‌های عقد روباز، بهترین مجموعه را انتخاب کنی

تالارکده با معرفی بهترین سالن عقد در تهران به شما کمک می کند تا با توجه به منطقه سکونت خود بهترین سالن را برای مراسم عقد انتخاب نمایید و یک مراسم متفاوت داشته باشید

لیست باغ عقد تهران

شما می توانید به صفحه اختصاصی هر مجموعه وارد شده و قیمت سالن عقد فضای باز همراه با تشریفات و جزئیات دریافت نمایید.

*برای دیدن اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات تماس روی عکس‌ها و نام مجموعه‌ها کلیک کنید*

روف گاردن افق طلایی، یک فضای سبز و دلنشین در جاجرود واقع شده است که می‌تواند مکانی شگفت‌انگیز برای برگزاری مراسم‌های مختلف باشد. این روف گاردن دارای فضای باز و وسیعی است که با چشم‌انداز زیبایی همراه است.

تالار پذیرایی افق طلایی

اگر به دنبال مکانی با اتمسفر زیبا و خاص برای برگزاری مراسمی مانند عروسی، عقد، تولد، یا تعیین جنسیت هستید، روف گاردن افق طلایی یک گزینه عالی است. این مکان با توجه به فضای باز خود و چشم‌انداز دلنشین، می‌تواند مراسم شما را به یک تجربه خاص و به یادماندنی تبدیل کند.

عمارت عقد و عروسی پدری یکی از برجسته‌ترین و مجلل‌ترین مکان‌های برگزاری مراسم عقد و عروسی در تهران است. این عمارت با طراحی بسیار زیبا و بازسازی شده با جزئیات متنوع، فضایی شیک و لوکس را برای برگزاری مراسم‌های عروسی و عقد به میهمانان ارائه می‌دهد.

عمارت عقد پدری در اشرفی اصفهانی

عمارت عقد و عروسی پدری با داشتن سالن‌های بزرگ و مجزا، فضایی بسیار مناسب برای جشن‌ها و مراسم‌های متنوع فراهم می‌کند. این عمارت دارای دکوراسیون شیک و ظریف، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه‌ای، تجهیزات مدرن، و ظرفیت بالایی برای میهمانان است.

همچنین، عمارت عقد و عروسی پدری امکانات اضافی مانند خدمات کیترینگ با منوی گوناگون، واحد آشپزخانه حرفه‌ای، تهویه مطبوع، فضای سبز و … را نیز فراهم می‌کند.

روف گاردن ایدن با در اختیار داشتن سالن زیبا و فضای روف گاردن خوب و مناسب یکی از زیباترین محضر عقد های تهران برای برگزاری جشن عروسی شما به شمار می‌آید. این مجموعه به شما خدمات سفره عقد در فضای باز را ارائه می‌دهد شما می‌توانید در سالن عقد روباز ایدن تجربه‌ای خاص را در روز عقد داشته باشید

ایدن روف‌ گاردن

ویژگی ها و امکانات روف گاردن ایدن:

  • در اختیار داشتن تیم های متخصص و مجرب
  • طراحی ها و دیزاین های مختلف
  • لوکیشن های مختلف
  • داشتن بهترین تیم های آموزش دیده برای برگزاری هر چه بهتر مراسم
  • استفاده از بهترین وسایل مانند میز و صندلی , مبل راحتی و … برای رفاه و راحتی مهمانان
  • به کار گیری از بهترین طراحان برای تزئین دکوراسیون

خانه عقد حیدربابا که از سالن های تازه تاسیس تهران محسوب می‌شوند در همین مدت کم طرفداران و خواهان های زیادی پیدا کرده است که دلیل آن هم مدیریت حرفه ای و با سابقه زیاد این مجموعه است که از پرچم داران امر دفتر ازدواج و سفره عقد فضای باز است و می تواند به راحتی برای شما یک مراسم عقد شیک و لاکچری برگزار کند

روف گاردن برای عقد حیدربابا

ویژگی ها و امکانات خانه عقد حیدربابا:

  • در محدوده شمال غرب تهران
  • با ظرفیت 125 نفر
  • سفره عقد بسیار زیبا
  • کادری بسیار مجرب
  • فعالیت به صورت تخصصی در زمینه عکاسی عروس
  • روف گاردن بسیار گرم و دلنشین

در واقع اگر تقریبا به دنبال بهترین سالن عقد و لاکچری‌ترین سالن عقد فضای باز تهران باشید؛  باید بدانید در منطقه پنج تهران، سالن عقد رومنس با فضایی بسیار مجلل و زیبا واقع شده است.

 

سالن اجتماعات رومنس

این سالن عقد فضای باز با پذیرایی بی‌نظیر پرسنل کارآزموده و با تجربه خود نوید شبی به یادماندنی و خاطره‌انگیز را به شما و میهمانان محترمتان خواهد داد.

ویژگی ها و امکانات سالن عقد مجلل رومنس:

  • پرسنل و تیمی کارآزموده و مجرب برای پذیرایی از میهمانان
  • قابلیت اجرای مراسم های مختلف مثل بله برون، نامزدی، سالگرد، تولد و دیگر جشن‌ها
  • اجرای سبک دکورهای متنوع
  • دارای فضای باز و سربسته

سالن عقد هورام یکی دیگر از بهترین سالن عقدهای حال حاضر تهران است که با امکاناتی که برای زوج‌های جوان فراهم کرده می‌توان اطمینان حاصل کرد که جشنی خاطره‌انگیز در آن منتظر شماست.

فضای باز سالن عقد هورام غرب

اگر به دنبال دیزاین‌ها و دکوزاسیونی خاص و بی‌نظیر هستید بهترین انتخاب شما می‌تواند سالن عقد هورام باشد. همچنین این سالن عقد تجملاتی با مدیریتی با سابقه و درخشان اداره می‌شود که به تنهایی نوید برگزاری جشن عقد به یادماندنی را به شما همسرتان خواهد داد.

ویژگی ها و امکانات سالن عقدهای هورام:

  • از لاکچری ترین سالن های تشریفاتی همراه با فضای سبز و سفره عقد در محوطه باز
  • همراه با لوکیشن ها و اکسسوری های استثنایی
  • دارای دسترسی آسان از بزرگراه امام علی به شعبه شرق واقع درخیابان دماوند – نارمک و از بزرگراه نواب به شعبه غرب
  • امکانات بی نظیر و با مناسب ترین قیمت
  • با همکاری دفاتر ازدواج، عقد دائم با ثبت رسمی و عقد موقت به دو صورت رسمی و غیر رسمی
  • حق انتخاب نوع عاقد روحانی، شخصی، سادات، جوان، مسن برای عروس و داماد
  • دارای آشپزخانه صنعتی
  • پذیرایی منحصر بفرد از مهمانان در اتاق شام

اگر به دنبال جشن عقد جمع و جور و برگزاری مراسمی با تعداد میهمانان دعوتی کم در فضای باز هستید اما کیفیت و زیبایی برای شما در اولویت قرار دارند، خانه عقد بهاران بهترین گزینه شما برای انتخاب محضر عقد خواهد بود.

باغ عمارت بهاران

سالن های فضای باز شیک و با طراحی های چشم نواز برای برگزاری جشن شما تدارک دیده شده اند که در کنار امکانات رفاهی زیاد و متنوع این مجموعه نوید یک شب رویایی را به شما می‌دهد.

ویژگی ها و امکانات سالن عقد باغ بهاران:

  • یکی از زیباترین باغ ها در نزدیکی شهریار
  • متراژ 3000 متر با درختانی زیبا و بلند
  • دسترسی بسیار آسان و مناسب
  • لوکیشن های متعدد و متفاوت
  • سفره عقد روستیک زیبا
  • یکی از بهترین انتخاب ها برای مراسماتی با تعداد مهمان کم

سالن عقد وی یک سالن عقد فضای باز زیبا در شهریار است که طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. بازسازی شده با استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت بالا، این سالن عقد فضایی شیک و لوکس را برای برگزاری مراسم عقد و عروسی فراهم می‌کند.

سالن عقد وی شهریار

ویژگی‌های برجسته سالن عقد وی شامل فضای بزرگ و مجلل، دکوراسیون زیبا و آرامش‌بخش، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه‌ای، پارکینگ واقع در محوطه، تهویه مطبوع، و خدمات کیترینگ با منوی گوناگون است.

سالن عقد پدر خوانده یکی از محبوب‌ترین سالن‌های عقد و پذیرایی در دسترس در منطقه است. این سالن با طراحی زیبا و مدرن خود، فضایی شیک و منحصر به فرد را برای برگزاری مجالس عروسی، عقد و مراسم‌های دیگر فراهم می‌کند.

آتلیه عمارت عقد و عروسی پدرخوانده

سالن عقد پدر خوانده با داشتن ظرفیت بالا و امکانات مدرن، قادر است تا میزبانی از تعداد زیادی مهمان را بر عهده بگیرد. فضای بزرگ سالن، دکوراسیون زیبا، نورپردازی متناسب و سرویس‌های بهداشتی مناسب، از ویژگی‌های بارز این مجموعه است.

سالن عقد پدر خوانده همچنین امکاناتی مانند پارکینگ واقع در محوطه، سیستم صوتی و تصویری حرفه‌ای، بوفه و خدمات تهیه غذا و نوشیدنی را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

روف گاردن ایدن یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین سالن‌های عقد در تهران است که برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی به عنوان یک مکان بسیار مناسب و مجلل شناخته می‌شود. این سالن با طراحی زیبا، فضای شیک و لاکچری، امکانات مدرن و خدمات با کیفیت، به میهمانان خود تجربه‌ای خاص از مراسم عروسی را ارائه می‌دهد.

سالن تولد ایدن

اگر شما نیز به دنبال برگزاری مراسم عقد و عروسی با امکانات لوکس و باشکوه هستید، سالن عقد سماع می‌تواند گزینه‌ای مناسب و مورد توجه باشد.

باغ تالار ایلیا یکی از باغ تالارهای برجسته و باشکوه در منطقه گرمدره است. این باغ تالار به دلیل طراحی شیک و برجسته‌اش، به عنوان یکی از بهترین مکان‌های برگزاری مراسم‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد. با دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان، و با ظرفیتی بالغ بر 1200 نفر، باغ تالار ایلیا به شما امکان می‌دهد تا مراسم‌های مختلفی از جمله عروسی‌ها، جشن‌های تولد، سمینارها و همایش‌ها را با کیفیت بالا و در فضایی لوکس و مجلل برگزار کنید.

باغ تالار ایلیا گرمدره

همچنین این باغ تالار دارای یک پارکینگ اختصاصی بزرگ می‌باشد که برای راحتی مهمانان در هنگام رسیدن به مراسم، بسیار مفید است. به همین دلیل، اگر به دنبال یک مکان مناسب برای برگزاری مراسمی خاص و باشکوه در غرب تهران هستید، باغ تالار ایلیا گزینه‌ای بی‌نظیر برای شما خواهد بود.

امکانات برگزاری جشن عقد و عروسی در فضای باز

تا حد زیادی میتوان تصور کرد که اجرای یک مراسم عقد در باغ عقد تهران چه امکانات زیادی را برای عروس و  داماد و همینطور به خصوص مهمانان به ارمغان میاورد.

میتوان گفت فیلم برداری از برگزاری هر جشنی یکی از حیاتی ترین بخش های آن برای به تصویر کشیدن و خاطره سازی های زیادی است. مهم ترین نکته ای هم که در بحث فیلم برداری و همینطور عکاسی یک جشن عروسی یا عقد به میان میاید پس زمینه تصاویر و محل برگزاری جشن است.

زوجین باید به این نکته توجه خاصی داشته باشند که انتخاب یک فضای باز برای فیلم برداری و عکاسی میتواند تا حد زیادی دست آنها را برای اجرای ایده های متفاوت و گوناگون باز بگذارد.

البته این بدان معنا نیست که اجرا و برگزاری جشن عروسی در فضاها یا سالن های بسته تالار تشریفاتی مختلف نمیتواند از  نظر جلوه های بصری در امر فیلمبرداری مناسب و خوب باشد زیرا حتی در فضاهای بسته نیز میتوان به خوبی از خیلی ایده ها بهره برد.

اما در مجموع عروس و داماد با انتخاب یک محضر عقد در فضای باز میتوانند کار اجرای مراسمشان را تا حد زیادی ساده تر کنند و از مزایای گوناگون  آن در موضوع عکاسی و فیلم برداری استفاده کنند.

هزینه های برگزاری مراسم در سالن عقد روباز تهران

وقتی صحبت از هزینه های جشن و انتخاب محضر عقد می‌شود شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که هر چه بیشتر هزینه کرد قطعا میتوان جشن به یادماندنی‌تری برگزار کرد؛ اما این طرز فکر و برداشت از این موضوع تا حد زیادی نادرست است و به غلط اینگونه انگاشت میشود.

ابتدا باید در نظر داشت که با  صرفه جویی در بحث خرید یا اجرای بخش های متفاوت جشن انتخاب محضر عقد مناسب می‌توان در بخش های مهم‌تر هزینه بهتری کرد و از امکانات بیشتر  و مفیدتری بهره برد.

همچنین مهم تر از همه چیز علاقه شما نسبت به نحوه برگزاری جشنتان است؛ بیشتر به فضای باز و امکانات آن علاقه دارید یا فضای بسته و سالن های مختلف را ترجیح میدهید.

بعد از اینکه علاقه خود را برای برگزاری مراسم  عقد و عروسی یافتید حال باید بدانید هر دو حالت اجرای جشن در فضای باز و یا در سالن های بسته هزینه های متفاوت و مختلفی را شامل خواهد شد.

شما متناسب با انتخاب امکانات مورد پسند و دلخواهتان قطعا هزینه ای گوناگونی را شمال خواهید شد اما از حیث کلی نگاری باید دانست که هر دو حالت برگزاری جشن عقد و عروسی یعنی سالن های بسته یا فضای باز در اکثر هزینه های شما مشترک خواهند بود.

رضایت میهمانان از برگزاری مراسم عقد در فضای باز

در حقیقت هیچ جشنی به خصوص جشن عروسی و عقد یک زوج نمیتواند بدون حضور میهمانان هر چند به تعداد کم معنا داشته باشد. حال وقتی میهمانان در جشن عروسی شما حضور پیدا میکنند مطمئنا رضایت آن ها از مراسم عقد شما در مرحله بعد مهم ترین قسمت جشن شما را شامل میشود.

پس باید به خاطر داشته باشید پیش از انتخاب تالاری برای اجرا و تشریفات عروسیتان و یا محضر عقد در یک فضای باز، دانستن این نکته که میهمانان دعوتی شما بیشتر به چه نوع جشنی علاقه دارند حائز اهمیت است.

پس از فهمیدن این موضوع و سنجش علاقه میهامانانتان به خصوص اقوام درجه یک و نزدیک تر باید اقدام به انتخاب یک مکان و شرکت خدماتی برای برگزاری جشنتان کنید.

با ارزوی خوشبختی برای شما/ تالارکده مرجع خدمات عروسی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️