20 مورد از بهترین هدیه‌های ولنتاین که خانم شما را هیجان زده خواهد کرد

کادو هدیه ولنتاین

در یک سال گذشته پاندمی کرونا چیزی که به ما یاد داده است، این است  که هیچ چیزی به اندازه روابط ما با عزیزان ارزشمند نیست. به همین دلیل سعی کنید مناسبات مهم زندگی، همچون ولنتاین را فراموش نکنید و با تهیه هدیه ولنتاین مناسبی از وجود عزیزان خود قدردانی کنید و انها را هیجان زده و خوشحال کنید. در این مطلب ما ایده هدیه‌های بزرگ و کوچک را برای شما گرد آوری کرده‌ایم، که مطمئنا برای شما کارساز و مفید خواهند بود.

همچنین ببینید : 12 ایده برای برگزاری جشن عروسی و عقد در روز ولنتاین

در این ایده‌ها از دم پایی های خانگی گرفته تا وسایل ضروری برای ورزش در خانه، برای هر سلیقه‌ای هدیه‌ای وجود دارد. این هدایای صمیمانه ولنتاین مطمئنا باعث ایجاد احساس خاص بودن در همسر و دوستان شما می‌شود. زیرا در ولنتاین مسئله ارزش هدیه مطرح نیست، بلکه مهمترین نکته این روز به یاد هم بودن و ارزش قائل بودن و به فکر هم بودن است. نکته دیگر هم این است که این هدایا به راحتی قابل تهیه کردن هستند. در ادامه مطلب در جهت آشنایی با این هدایا با ما همراه باشید.

  1. پرتره

عکس ولنتاین

با پرتره شخصی شده از شما، به همسر و دوست خود یک هدیه خاص بدهید. سعی کنید برای این  عکس همه چیز را ست کنید، از رنگ مو گرفته تا لباس و چیزی که در دست می‌گیرید. فراموش نکنید ک نقل قول یا تاریخ مشترکی را ضمیمه پرتره کنید. برای نشان دادن علاقه شما  این هدیه شخصی گزینه خوبی است. همچنین ببینید : انواع مدل های گیفت عروسی و نکات مهم در مورد آنها

  1. بطری آب مونوگرام شده

هدیه ولنتاین

روی بطری‌های آب حروف اول اسم خودتان را طراحی کنید. این تزئین جدا از نشان دادن حس صمیمیت در بین شما، ظاهری شکیل به هدیه می‌دهد. بطری‌هایی را انتخاب کنید که میزان قابل توجهی آب را در خود نگه می‌دارند و از شیشه و سیلیکون و بامبو ساخته شده باشند. این طراحی‌ها ظاهری نرم و تمیز دارند و برای دوست یا همسر شما هدیه مناسبی خواهد بود، چون از طریق هیدراته و نوشیدن به اندازه آب، تناسب اندام و سلامتی آنان نیز حفظ خواهد شد.

  1. دمپایی راحتی خز دار

دمپایی خز دار

این دمپایی‌ها با خز مصنوعی در تمام طول زمستان پا را گرم نگه می‌دارند و باعث نرمی کف پا می‌شوند. سعی کنید از رنگ خاکستری آنها انتخاب کنید، چون با توجه به رنگ خنثی آن به هر ست لباس خواب و روپوش تناسب داشته و هم خوانی دارند. همچنین ببینید : 10 ترفند شگفت انگیز زیبایی برای عروسی در زمستان

  1. کتاب

کتاب هدیه ولنتاین

بعضی از کتاب‌های قفسه کتاب خانه یا میز عملا برای دکور هستند و خاک می‌خورند، شما می‌توانید با هدیه کتابی همچون مصاحبه با 200 زن موفق جهان، خانم خود را غافل‌گیر کنید. در چنین کتاب‌هایی از موفقیت گرفته تا عشق و تلاش، موضوعاتی برای انگیزه گرفتن وجود دارد، که هر زنی که احساس ناراحتی و سر شکستگی کند یا به دنبال انگیزه باشد با خواندن هر بخشی از آن تسکین می‌یابد و روحیه او تقویت می‌شود. البته برای تازه عروس‌ها کتاب آشپزی هدیه مناسبی خواهد بود.

  1. کاور ایرپاد

کاور ایرپاد

یک کاور ایرپاد با چاپ گل دار و رنگارنگ تهیه کنید که از متریال با کیفیتی ساخته شده باشند و در برابر لکه‌ها و خراش مقاوم باشد و تمیز کردن آن نیز آسان باشد. علاوه بر این سعی کنید از طرحی انتخاب کنید که با مچ بند یا ساعت همسر شما ست باشد. این هدیه برای پیاده‌روی صبحگاهی و نگه داشتن هندزفری او وسیله کار‌آمدی خواهد بود.

  1. شمع خانگی

شمع هدیه ولنتاین

این شمع بهترین هدیه برای یک فرد دوست دار سفر و یا کتاب خوان است. با استفاده از مواد اولیه شمع و یک شیشه مربای خالی یک شمع شیک و زیبا برای روی میز کار همسر خودتان بسازید. می‌توانید همزمان با این هدیه، کتاب مورد علاقه او را نیز برای تکمیل کادوی خود تهیه کنید.

  1. کیت ماساژ صورت

کیت ماساژ صورت

کارکرد این  کیت در وهله اول برای کمک به گونه سازی و طراوت صورت و مبارزه با چین و چروک می‌باشد. در گام بعدی نیز برای کمک به تخلیه و از بین بردن تنش و فشار کار و مشغله‌های روزانه می‌باشد. مسلما هدیه‌ای که برای شادابی و طراوت پوست و جوانی باشد، برای خانم‌ها بسیار با ارزش خواهد بود.

  1. اشتراک مجله زنان

اشتراک مجله زنان

با تهیه اشتراک یک مجله مفید در زمینه روانشناسی، خود مراقبتی و سلامت به خانم خود کمک کنید تا به آرامش، سلامت و نشاطی که شما در نظر دارید، برسد. بدین شکل او ضمن پیگیری علایق خود به آن دسته از اطلاعات و راهنمایی‌هایی که نیاز دارد، دست می‌یابد.

  1. لباس خواب ساتن

لباس خواب ساتن ولنتاین

تصور کنید برای ولنتاین یک ست لباس خواب ساتن هدیه بگیرید که در فصل زمستان شما را گرم می‌کند و در تابستان باعث تعریق نمی‌شود، خارق‌العاده خواهد بود. شما با این لباس ساتن خواب آرامی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه یک ست لباس خواب برای او تهیه کنید.

  1. چاپ عکس روی لیوان

عکس لیوان ولنتاین

چاپ یکی از عکس‌های شما که خاطره اتفاق یا مناسبتی را برای شما زنده می‌کند، ایده دیگری برای هدیه روز ولنتاین است. خانم شما هر بار که بعد از مشغله روزانه یک چای گرم می‌نوشد با دیدن این لیوان و عکس خاطره انگیز آن، به یاد عشق و توجه شما می‌افتد.

  1. پازل هزار تکه

هدیه ولنتاین

با یک دست پازل 1000 تکه‌ای همسر خودتان را سورپرایز کنید و بعد از یک شام دو نفره در شب ولنتاین به اتفاق مشغول حل ان باشید و شبی خاطره انگیز را رقم بزنید. برای تهیه این هدیه می‌توانید چند عدد از عکس‌های مشترک خودتان را به یک چاپ خانه بدهید تا از روی عکس شما یک پازل با کیفیت و زیبا تهیه کنند. بدون شک این هدیه نیز برای خانم‌ها، کادویی خاطره‌انگیز و ارزشمند خواهد بود.

  1. کیف جواهرات

کیف جواهرات هدیه ولنتاین

این هدیه برای آن دسته از خانم‌هایی است که همیشه مشغول منظم کردن وسایل و جواهرات خود هستند و نگران گم کردن و بهم ریختگی آن می‌باشند. با این هدیه به او کمک کنید تا در سفرهای خود، با استفاده از این می نی جعبه کار آمد، جواهرات خود را ساماندهی کرده و به همراه خود نگه دارد. برای این هدیه نیز می‌توانید با استفاده از مونوگرام اسامی خودتان و رنگ مورد علاقه او، دوست یا همسر خود را هیجان زده کنید.

  1. ست اسکراب و ماسک صورت

هدیه ولنتاین

محافظت و نگهداری پوست برای همه خانم‌ها در درجه اول قرار دارد و بسیار با اهمیت می‌باشد. شما با تهیه ست اسکراب خوب و با کیفیت به همراه چند ماسک صورت از برند‌های معتبر شخص هدیه گیرنده را غافلگیر کنید. توجه داشته باشید شما باید با توجه به شناختی که از روتین پوست دوست خود دارید، باید نسبت به تهیه این ماسک‌ها اقدام کنید. معمولا ماسک آلوئه‌ورا با هر پوستی سازگاری دارد.

  1. چشم بند ابریشمی برای خواب

چشم بند

هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه یک خواب آرام در یک محیط تاریک به شما آرامش بدهد. بنابراین یک چشم بند ابریشمی می‌تواند هدیه مناسبی برای کسانی باشد که در روز تصمیم به خوابیدن می‌گیریند. این ماسک‌های ابریشمی یک روش آسان برای جلوگیری از نور هستند. با توجه به سلیقه دوست خود، یک طرح مناسب با علایق او را انتخاب کنید.

  1. زیر لیوانی نمدی

زیر لیوانی

یک ست زیر لیوانی نمدی از چند نوع و شکل تهیه کنید اعم از قلبی شکل، چهار گوشه، ستاره‌ای و …

شما با تهیه این زیر لیوانی‌ها نشان می‌دهید چقدر خانم خود را دوست دارید و به او اهمیت می‌دهید و به کوچکترین احتیاجات او فکر می‌کنید.

  1. بوک مارک چرمی

هدیه ولنتاین

هر کتاب خوانی که از این نشانک‌های کتاب هدیه بگیرد از صمیم قلب از شما تشکر خواهد کرد. تهیه یک ست رنگارنگ و متفاوت از بوک مارک‌ها به کسانی که کتاب خوان هستند، هدیه ارزشمند و کاربردی خواهد بود. اگر این نشانک‌ها نیز با موبوگرام مزین باشند دوست داشتنی‌تر هستند.

  1. جلد گذرنامه و مدارک

جلد مدارک هدیه ولنتاین

اگرچه در حال حاظر مسافرت کردن در لیست برنامه‌های ما تقریبا حذف شده است، اما یک کیف مدارک و جلد گذرنامه می‌تواند هدیه جالبی باشد. بیشتر این کیف‌ها ضد آب بوده و از آسیب رسیدن به مدارک مهم شما از جمله پاسپورت پیشگیری می‌کنند.

  1. کیف لپ ‌تاپ

کیف لب تاپ هدیه

آغاز کردن هفته و شروع به کار با یک کیف لپ تاپ شیک و زیبا هیجان زده خواهد بود.  کادو دادن کیف لپ تاپ به دوست و همسر کارمند و مدیر شما یک ایده سودمند می‌باشد، زیرا آنها به طور مداوم از لپ تاپ خود استفاده می‌کنند و به یک کیف مناسب احتیاج دارند. پس بهتر است شما این مایحتاج را در قالب هدیه ولنتاین تهیه کنید.

  1. زیور‌آلات

هدیه ولنتاین جواهرات

با توجه به بودجه خود یک گردن آویز تهیه کنید که برای استفاده روزانه کاربرد داشته باشد. این زیورآلات می‌توانند از نوع طلای تمام باشند تا نقره جات و بدلی جات. مسلما بهترین هدیه‌ای که دوست و همسر شما ستایش می‌کند، این گزینه است!

  1. ماسک صورت ساتن

ماسک صورت ولنتاین

با توجه به شرایط موجود و اجباری بودن استفاده از ماسک برای حفظ سلامتی خودمان و اطرافیان، هدیه دادن ماسک نیز به لیست هدایای ما اضافه شده است. شما با هدیه دادن یک ماسک ساتن از رنگهای مختلف همچون آبی نیمه شب تا سبز یشمی و قرمز ولنتاینی، ایمنی و زدن ماسک را مد می‌کنید. حتی می‌توانید یک آویز طلا یا نقره را به ماسک اضافه کنید که در صورت دلخواه شخص مصرف کننده و همسر شما، این آپشن اضافه یا حذف می‌شود.

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد