21 مورد از کوتاه ترین ازدواج سلبریتی ها در تاریخ

به‌طورمعمول، هنگامی‌که یک زوج ازدواج می‌کنند، به آنها گفته می‌شود که مراقب به‌اصطلاح “خارش هفت‌ساله” باشند، زمانی که آنها به‌طور کامل در زندگی مشترک خود قرار گرفتند و ممکن است کمی احساس بی‌قراری کنند.

بااین‌حال، برای برخی، مرحله ماه‌عسل خیلی قبل از رسیدن به مرز هفت‌ساله به‌طور ناگهانی متوقف می‌شود.

درحالی‌که این ازدواج‌های طوفانی و طلاق‌های سریع بدون شک در زوج‌های معمولی و روزمره اتفاق می‌افتد، به نظر می‌رسد که با نرخ نامتناسبی به مرغ عشق‌های هالیوود هم سرایت می‌کند. درواقع، ممکن است زوج‌های مشهوری که ظرف یک سال پس از ازدواج طلاق گرفته‌اند، بیشتر از زوج‌هایی باشند که به‌تازگی ازدواج‌کرده‌اند: کیم کارداشیان و کریس هامفریس، بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر، و اخیراً، نیکلاس کیج و اریکا کویک. از خارش هفت‌ساله جان سالم به درنبرده‌اند.

  • بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر: 55 ساعت

بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر

در ساعات اولیه 3 ژانویه 2004، دوستان دوران کودکی در مکانی در لاس‌وگاس، گفتند “بله”. تنها ۵۵ ساعت بعد، هنگامی‌که تیم حقوقی ملکه پاپ از ازدواج مطلع شدند، عروسی را باطل کردند و ادعا کردند که اسپیرز درکی از اقدامات او نداشت تا جایی که قادر به موافقت با ازدواج نبود. خود اسپیرز به این واقعه اشاره کرد که “من احمق هستم، سرکش هستم” بریتنی اکنون با سام اصغری، مدل ایرانی نامزد می‌باشد و به‌نوعی عروس ایرانیان لقب گرفته است. البته به‌تازگی خبر بچه‌دار شدن بریتنی اسپیرز و سام اصغری در همه‌جا پخش‌شده است.

درهمین رابطه ببینید : جشن عروسی سلبریتی‌های مشهور در باغ تالار مجنون

  • نیکلاس کیج و اریکا کوکه: 4 روز

نیکلاس کیج و اریکا کوکه

قبل از اینکه اکثر مردم جهان حتی بدانند کیج با یک آرایشگر قرار می‌گذارد، ازدواج‌کرده بودند و تقریباً بلافاصله از هم جدا شدند. چهار روز پس از ازدواج با کویکه در یک مراسم مخفیانه در لاس‌وگاس (آیا موضوعی را حس می‌کنید؟) در مارس 2019، و تنها چند ساعت پس از مشاهده مشاجره عمومی با او، کیج درخواست ابطال ازدواج داد.

  • تریسی ادموندز و ادی مورفی: 14 روز

تریسی ادموندز و ادی مورفی

در روز سال نو 2008، ادموندز و مورفی در یک مراسم غروب عاشقانه در جزیره‌ای خصوصی در پلی نزی فرانسه باهم ازدواج کردند. دقیقاً دوهفته بعد آنها جدایی خود را اعلام کردند.

  • کریس هامفریز و کیم کارداشیان: 72 روز

کریس هامفریز و کیم کارداشیان

این اعلامیه طلاق تقریباً فوری بود که در سراسر جهان شنیده شد. درست ۷۲ روز پس از پخش مراسم عروسی مجلل خود در آگوست 2011 برای میلیون‌ها بیننده، کیم کارداشیان درخواست طلاق از ستاره NBA خود را به دلیل اختلافات آشتی‌ناپذیر داد.

هامفریس بعداً در مقاله‌ای در ماه مارس 2019 نوشت: «تنها چیزی که واقعاً مرا آزار می‌دهد این است که مردم می‌گویند ازدواج من جعلی بوده است. قطعاً چیزهای زیادی در مورد آن وجود دارد که کاملاً واقعی نیست. اما رابطه ما صد درصد واقعی بود.”

  • نیکلاس کیج و لیزا ماری پریسلی: 107 روز

نیکلاس کیج و لیزا ماری پریسلی

باری دیگر نام کیج در این مقاله می‌درخشد: او و تنها فرزند الویس در آگوست 2002 ازدواج کردند، سپس در نوامبر سال بعد به‌سرعت درخواست طلاق دادند. طلاق آنها تا می 2004 به‌طور رسمی نهایی نشد، به این معنی که مراحل طلاق آنها چندین برابر بیشتر از ازدواج واقعی آنها به طول انجامید.

  • آملیا وارنر و کالین فارل: 121 روز

آملیا وارنر و کالین فارل

در ژوئیه 2001، فارل و وارنر در یک مراسم (غیرقانونی) در تاهیتی ازدواج کردند. در اتفاقی که معلوم شد شانسی بود ازدواج کردند، آنها هرگز به‌طور قانونی قرارداد را امضا نکردند و همین مورد چهار ماه بعد طلاق آنها را ساده‌تر کرد. فارل بعداً در مورد ازدواج کوتاه‌مدت خود با وارنر گفت: “جوانی کردیم!”. کالین فرل این روزها به خاطر فیلم The Batman بر سر زبان‌ها افتاده است.

  • بردلی کوپر و جنیفر اسپوزیتو: 122 روز

بردلی کوپر و جنیفر اسپوزیت

بردلی کوپر در دسامبر 2006 در یک مراسم آرام در جنوب فرانسه با ستاره NCIS ازدواج کرد. در بیانیه خود، نماینده کوپر خاطرنشان کرد که این دو بازیگر “مدتی طولانی” از هم جداشده بودند. در سال 2011، کوپر در مورد این جدایی سریع صحبت کرد و گفت: “این اتفاقی بود که افتاد…خوب این است که ما هر دو متوجه آن شدیم.”

  • کارمن الکترا و دنیس رادمن: 129 روز

کارمن الکترا و دنیس رادمن

در نوامبر 1998، هنرپیشه و ستاره NBA آخر شب رفت‌وآمد کردند و درنهایت در یکی از کلیساهای عروسی لاس‌وگاس که به‌سرعت در حال حرکت بودند، عهد و پیمان خود را رد و بدل کردند. اگرچه آنها در عرض ۹ روز نزدیک به تشکیل پرونده برای طلاق شدند، الکترا و رادمن باهم آشتی کردند و سال جدید را پشت سر گذاشتند.

قبل از اینکه رسماً در مارس 1999 درخواست طلاق بدهند. الکترا بعداً گفت: “این خیلی سریع اتفاق افتاد.” عروسی که او آن را “بدترین” نامید.

  • لیام همسورث و مایلی سایرس: 210 روز

لیام همسورث و مایلی سایرس

مایلی سایرس و لئام همسورث به مدت یک دهه در حال رفت‌وآمد بودند. آنها پس از ملاقات سر صحنه فیلم عاشقانه “آخرین آهنگ” در سال 2009، رابطه عاشقانه‌ای باهم داشتند، در سال 2013 از هم جدا شدند و در اواخر سال 2015 دوباره به هم رسیدند. سپس در پایان سال 2018 ازدواج کردند. اما تنها هفت ماه بعد، این بازیگر و ستاره پاپ اعلام کرد که دوباره از هم جدا می‌شوند. در اوایل سال 2020، یک قاضی طلاق آنها را امضا کرد.

  • کریس جاد و جنیفر لوپز: 218 روز

کریس جاد و جنیفر لوپز

پس از یک طلاق سریع و یک رابطه بسیار تبلیغاتی، لوپز آماده بود یک بار دیگر به آرامش برسد، و این کار را با ازدواج با جاد، رقصنده پشتیبان سابق خود، در سپتامبر 2001 انجام داد. اما عجله کرد و پس از تنها یک ماه نامزدی به طور دوستانه در تابستان 2002 از هم جدا شدند.

  • مرلین مونرو و جو دیماجیو: 274 روز

مرلین مونرو و جو دیماجیو

جو دی ماجیو و مرلین مونرو پس از مراسم ازدواج خود در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا در ۲۷۴ روز بعد رابطه پر سروصدا خود را به‌پایان رساندند. و زندگی مشترک بین بازیکن نیویورکی یانکی و ستاره سینما در یک لحظه به‌پایان رسید و مونرو از این جدایی و طلاق به‌عنوان “ظلم روانی” نام برد.

  • جرمی رنر و سونی پاچکو: 300 روز

جرمی رنر و سونی پاچکو

در 13 ژانویه 2014، جرمی رنر، بازیگر دنیای سینمایی مارول، با مدل سونی پاچکو، که دختر مشترک او آوا برلین است، ازدواج کرد. سانی کمتر از یک سال بعد در 30 دسامبر 2014 با ذکر تاریخ جدایی یک ماه زودتر درخواست طلاق داد. جدایی پرفراز و نشیب آنها بدتر شد زیرا آنها سال‌ها بر سر حضانت، پول و نفقه کودک باهم جنگیدند.

  • جیم کری و لورن هالی: 309 روز

جیم کری و لورن هالی

بلافاصله پس‌ازاینکه کری و همسر اولش، ملیسا وومر، در سال 1993 درخواست طلاق دادند، این کمدین رابطه خود را با بازیگر قیلم احمق و احمق٬تر، هالی، به اطلاع عموم رساند. در سپتامبر 1996، آنها در یک مراسم آرام و بر فراز کوه عقد کردند، سپس چند نفر از دوستان خود را برای یک ماه‌عسل دسته‌جمعی با خود بردند. بااین‌حال، کمتر از یک سال بعد، در ژوئیه 1997، آنها درخواست طلاق دادند، زیرا هالی به‌طور نه چندان مخفیانه با یکی دیگر از همبازیان خود، ادوارد برنز، آشنا شد! در این روزها خداحافظی جیم کری از دنیای بازیگری هم بسیار سروصدا کرده است.

  • اوجانی نوآ و جنیفر لوپز: 313 روز

اوجانی نوآ و جنیفر لوپز

قبل از الکس رودریگز، مارک آنتونی و کریس جاد، اوجانی نوآ، گارسونی که تبدیل به رستوران‌دار شده بود با یک حلقه الماس صد هزار دلاری از جی لو خواستگاری کرد. آنها در فوریه 1997 ازدواج کردند، اما بی سروصدا در ژانویه 1998، درست قبل از رسیدن به سالگرد یک سالگی خود، از هم جدا شدند.

برای بیش از یک دهه پس‌ازآن، لوپز و نوآ بارها و بارها به دادگاه و روزنامه‌ها بازگشتند، زیرا نوآ تهدید کرد که ویدیوهای خصوصی از ماه‌عسل آنها را منتشر خواهد کرد و به همسر سابقش حمله کرد.

  • کیتی پری و راسل برند: 420 روز

کیتی پری و راسل برند

راسل برند چهارده ماه پس از ازدواجشان در سال 2010 به دلیل اختلافات آشتی‌ناپذیر از کیتی پری درخواست طلاق داد. این جدایی در پی این گمانه‌زنی بود که آن دو با مشکلاتی روبرو هستند

  • جانی دپ و امبر هرد: 480 روز

جانی دپ و امبر هرد

این زوج در فوریه 2015 باهم ازدواج کردند، اما بازیگر “آکوامن” پس از تنها شانزده ماه ازدواج در 23 می 2016 درخواست طلاق داد. آنها در ادامه یکدیگر را به آزار متهم کردند، که هر دو آن را رد کردند، و طلاق خود را در آگوست 2016 به پایان رساندند، و جانی به آمبر هفت میلیون دلار پرداخت کرد که او به دو موسسه خیریه اهدا کرد اما رابطه تلخ آنها در دادگاه در آمریکا ادامه یافت. و بریتانیا برای سال‌ها و هنوز درگیری‌ها به خاطر آزار جسمی و متهم کردن یکدیگر ادامه دارد

  • مایکل جکسون و لیزا ماری پریسلی: 606 روز

مایکل جکسون و لیزا ماری پریسلی

مایکل جکسون و لیزا ماری پریسلی در 26 مه 1994 پس از یک طوفان عاشقانه کمتر از دو ماه پس از انحلال ازدواج مایکل با دنی کیو ازدواج کردند. لیزا بعداً در مورد این ازدواج که در ژانویه 1996 به‌پایان رسید به اپرا وینفری گفت: “این‌یکی از بالاترین نقاط زندگی من بود که همه‌چیز واقعاً خوب پیش می‌رفت، و من و او متعهد به هم بودیم.”

  • جولیا رابرتز و لایل لاوت: 620 روز

جولیا رابرتز و لایل لاوت

جولیا رابرتز و لایل لاوت در 27 ژوئن 1993، تنها سه هفته پس از ملاقاتشان درصحنه فیلم‌برداری «بازیکن» باهم ازدواج کردند. ازدواج آنها خیلی طولانی نبود و آنها در مارس 1995 از هم جدا شدند.

  • امینم و کیم ماترز: اولین بار 730 روز و دومین بار 220 روز

امینم و کیم ماترز

امینم پس‌ازاینکه کیم ماترز در کنسرتی که او در آن حضور داشت، آهنگ نه‌چندان جذاب “کیم” را به‌صورت زنده خواند کمی دیوانه شد و درخواست طلاق داد. آنها یک سال بعد دوباره به هم رسیدند و صاحب یک دختر (هایلی) شدند، اما ازدواج آنها کمتر از یک سال طول کشید تا اینکه دوباره طلاق گرفتند.

  • اسکارلت جوهانسون و رایان رینولدز: 1095 روز

اسکارلت جوهانسون و رایان رینولدز

جوهانسون و رینولدز در سال 2008 ازدواج کردند و سه سال بعد در سال 2011 از هم جدا شدند. جوهانسون که در سن 23 سالگی ازدواج کرد، توضیح می‌دهد که ازدواج او با رینولدز ممکن است بیشتر شهوت باشد تا عشق. این دو جدایی دوستانه داشتند و در بیانیه‌ای اعلام کردند که هنوز “عشق و مهربانی” نسبت به یکدیگر دارند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️