جشنواره رمضان

۶ علامت که نشان می‌دهد پارتنر شما قصد ازدواج دارد

خواستگاری پارتنرتان از شما احتمالاً بهترین سورپرایزی است که برایتان اتفاق می‌افتد. گاهی اوقات می‌توانید به جای انتظار کشیدن‌های طولانی، در رفتار پارتنر خود دنبال نشانه‌های بگردید که خبر از نیت او برای ازدواج می‌دهد. اگر تشخیص دهید که پارتنرتان منتظر فرصتی برای خواستگاری از شما است، راحتتر به برنامه‌ریزی برای این روز با شکوه و آینده رویاییتان فکر خواهید کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به شش علامت که نشان می‌دهد پارتنر شما قصد ازدواج دارد بپردازیم.

آیا پارتنر شما قصد ازدواج دارد؟

اگر دوست دارید از قصد پارتنر خود برای ازدواج آگاه شوید، ادامه‌ی این مطلب را مطالعه نمایید. این نشانه‌ها با توجه به اصول روانشاسی جمع‌آوری شده و به شما تا حد زیادی در شناسایی رفتار پارتنرتان کمک خواهد کرد. پس با ما همراه باشید:

پارتنر شما قصد ازدواج دارد

وقتی شما را به یک مسافرت کوتاه و یا رستوران خاص دعوت می‌کند

بسیاری از آقایان دوست دارند محیطی خاص را برای خواستگاری از عشق خود انتخاب کنند. برای مثال یک رستوران خاص و یا یک مسافرت ساحلی در هتل لاکچری مکان بسیار مناسبی برای خواستگاری است. بنابراین اگر پارتنر شما بدون برنامه‌ریزی قبلی شما را به چنین رستورانی دعوت کرد می‌توانید انتظار یک خواستگاری با شکوه را از او داشته باشید.

همچنین ببینید : متن تبریک ازدواج

وقتی از آینده‌های دور با شما صحبت می‌کند

اگر پارتنرتان از آینده‌ی دور با شما صحبت می‌کند، دوست دارد زندگی مشترکتان را متصور شود. احتمالاً با باز کردن سر صحبت قصد دارد از خواسته‌های شما بعد از ازدواج آگاه شود. وقتی نظر شما را درباره‌ی محل زندگی و مجلس عروسی جویا می‌شود یعنی برای او مهم هستید و در حال برنامه‌ریزی برای خواستگاری و بعد از آن عروسی است.

حلقه نامزدی

وقتی از طرق مختلف سایز انگشت حلقه شما را بدست می‌آورد

آیا پارتنر شما اخیراً سؤالات عجیب درباره‌ی سایز انگشتر مناسب دستتان می‌پرسد؟ و یا ممکن است شما را در حال پیاده روی رو به روی ویترین جواهر فروشی متوقف کند و نظرتان را درباره‌ی حلقه‌های نامزدی جواهر جویا شود. شاید حتی یکی از انگشتر‌های شما را به عنوان نمونه از وسایلتان بردارد. به طور خلاصه اگر پارتنر شما اخیراً سعی می‌کند از طرق مختلف سایز انگشتتان را بدست آورد احتمالاً در حال برنامه‌ریزی برای خرید حلقه می‌باشد و قصد ازدواج دارد.

همچنین ببینید : ازدواج بدون رابطه جنسی

اگر پارتنر شما اخیراً به دنبال پس انداز است

مرد‌ها معمولاً وقتی به زندگی مشترک در کنار همسر رویا‌هایشان فکر می‌کنند خرج‌های اضافی را کنار می‌گذارند. شاید شما هم از اینکه پارتنرتان دیگر به فکر شام خوردن در رستوران‌های لاکچری نیست متعجب و یا حتی ناراحت شده باشید. اما اگر اخیراً تغییری در رفتار او ایجاد شده و بیشتر به فکر پس انداز است، احتمالاً خیال خواستگاری از شما را در سر می‌پروراند. مرد‌ها همیشه با فکر ایجاد آینده‌ی مشترک با عشقشان احساس مسئولیت می‌کنند و دوست دارند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

خواستگاری عاشقانه

وقتی به واسطه دوستانتان برای شما وقت آرایشگاه می‌گیرد

اگر این روز‌ها یکی از دوستانتان زنگ زد و از گرفتن وقت‌مانیکور برای شما خبر داد تعجب نکنید. شاید پارتنرتان قصد دارد ناخن‌های شما هنگام خواستگاری و انداختن انگشتر نامزدی زیباتر از همیشه باشد! در چنین شرایطی معمولاً همسر آینده‌تان پس از هماهنگی با سایر دوستان وقت آرایشگاه و‌مانیکور را پیش از فرا رسیدن روز خواستگاری تعیین می‌کند، بدون آنکه خود شما از آن اطلاع داشته باشید.

رفتار پارتنرتان اخیراً مشکوک و رمزآلود شده است

پارتنرتان اخیراً زیاد در فکر فرو می‌رود و وقتی از او سؤال می‌پرسید با جملات گنگ و بی‌ربط به شما پاسخ می‌دهد، در چنین شرایطی اولین احتمالی که به ذهن خانم‌ها می‌رسد خیانت است! اما بهتر است دیدگاه خود را کمی تغییر دهید و جور دیگری به رفتار‌های او بنگرید. این در فکر فرو رفتن و رفتار‌های رازآلود همراه با استرس نشان می‌دهد پارتنر شما قصد ازدواج دارد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مناسبت های مهم برای عقد در سال 1403
سرهمی مجلسی ( اورال )
مدل های شیک لباس مجلسی میدی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل