12 ایده برای برگزاری جشن عروسی و عقد در روز ولنتاین

جشن عقد عروسی ولنتاین

آیا میخواهید چهارده فوریه (26 بهمن) و یا همان روز ولنتاین با شکلات ها، گل ها، عروسک های قرمز رنگ، قلب و، از همه مهم تر، فردی که دوستش داریم سپری می شود. با این همه عشق و زیبایی، چرا به فکر برگزاری جشن عروسی در روز ولنتاین نباشیم؟ روز ولنتاین بهانه ای است تا عشق خود را به محبوبتان ابراز کنید و هیچ اتفاق عاشقانه تری از مراسم عروسی در این روز وجود نخواهد داشت.

شاید برخی فکر کنند برگزاری جشن عروسی در روز ولنتاین ایده ای تکراری است و جذابیتی ندارد. اگر شما هم با این افراد هم نظر هستید بهتر است دوباره فکر کنید! در این مطلب به شما خواهیم گفت برگزاری مراسم عقد و یا جشن عروسی در روز ولنتاین چقدر جالب و متفاوت خواهد بود.

اولین گام برای برگزاری مراسم عقد و عروسی ولنتاینی انتخاب سبک و تم است. از تزیین سالن عقد و تالار عروسی با گل های رز قرمز گرفته ، تا سفارش جواهرات عروس به شکل قلب، ایده های خلاقانه ی زیادی وجود دارند که می توانید از آنها برای مراسم خود در روز ولنتاین بهره ببرید.

بهترین ایده ها برای برگزاری جشن عقد و عروسی در روز ولنتاین

حال که شما این روز زیبا را برای مراسم خود برگزیده اید میتوانید شرایط ویژه و خاصی را در این روز رقم بزنید  که در ادامه چند ایده برای این روز زیبا آورده ایم :

کارت دعوت عروسی با تم ولنتاین

کارت دعوت عروسی با تم ولنتاین

کارت دعوت عروسی با فضای ولنتاین برای دوستان و آشنایان خود بفرستید و آنها را از تاریخ جشن عروسی عاشقانه خود آگاه کنید. استفاده از قلب های کوچک و یا رز قرمز رنگ بهترین راه برای بخشیدن تم ولنتاین به کارت عروسی است.

تزیین سالن پذیرایی و ماشین عروس با قلب و گل رز

دکوراسیون تالار پذیرایی

قلب و گل های رز قرمز بخش جدانشدنی روز ولنتاین هستند.پس چرا ماشین عروس و سالن عقد تالار پذیرایی پذیرایی و یا باغ تالار عروسی را با قلب و گل های قرمز تزیین نکنید؟ بادکنک های قلبی شکل هلیومی نیز کابردهای زیادی برای مراسم عروسی در روز ولنتاین خواهند داشت.

جواهرات عروس به شکل قلب

حلقه عروسی قلب برای ولنتاین

جواهرات قلبی شکل عروس را می توان یکی از ملزومات جشن عروسی در روز ولنتاین دانست. برای مثال، حلقه عروسی به شکل قلب، جشن عروسی با شکوهتان در روز ولنتاین را همیشه به شما یادآوری خواهد کرد. برای آنکه در استفاده از تراش قلب سنگ جواهر زیاده روی نکنید، تنها حلقه ازدواج و گوشواره های جواهر قلبی شکل برای روز عروسی بخرید. همچنین ببینید : آشنایی با 15 برش و تراش برلیان

لباس قرمز برای ساقدوش ها

لباس ساقدوش ها

تم ولنتاین در جشن عروسی را برای لباس ساقدوش ها نیز رعایت کنید و لباس مجلسی صورتی و یا قرمز برای آنها تهیه نمایید. حتی می توانید از پارچه هایی با طرح قلب برای ساقدوش ها لباس بدوزید. البته بهتر است ساقدوش ها سرتاپا شبیه یکدیگر نباشند و اکسسوری های مختلف را مورد استفاده قرار دهند.

لباس عروس به رنگ صورتی روشن در روز ولنتاین

لباس عروس صورتی برای ولنتاین

لباس عروس سفید و سنتی را فراموش کنید و به دنبال یک رنگ مناسب برای ولنتاین، مثل صورتی، باشید. شاید فکر کنید با لباس عروس صورتی رنگ عجیب به نظر خواهید رسید، اما انتخاب های شیک، ساده و جسورانه همیشه استایل شما را از سایر عروس خانم ها متمایز می کنند و تا مدت ها در خاطر مهمانان خواهید ماند. همجنین ببینید : 21 مدل لباس نامزدی صورتی زیبا

گل آرایی سالن عروسی به شکل قلب

جشن عروسی در روز ولنتاین

گل آرایی قلبی شکل سالن پذیرایی، سفره عقد و باغ تالار عروسی از جمله ایده هایی است که می توانید برای جشن عروسی خود در روز ولنتاین بکار بگیرید. گل های روی میز شام، گل های جایگاه عروس و داماد و غیره را به صورت قلب تزیین کنید.

بادکنک های قلبی شکل برای جشن عروسی در روز ولنتاین

جشن عروسی در روز ولنتاین

اگر به دنبال آیتم دیگری در عروسی خود می گردید که به ولنتاین مربوط باشد، بادکنک های تزیینی را فراموش نکنید. از این بادکنک ها در تزیینات و دکوراسیون سالن پذیرایی، میزهای پذیرایی و تزیینات ماشین عروس استفاده کنید.

دسته گل عروس با گلهای رز و به شکل قلب

دسته گل عروس رز صورتی

گل های رز بی شک جزو جدانشدنی روز ولنتاین هستند. اگر روز ولنتاین را برای برگزاری جشن عروسی خود انتخاب کرده اید، دسته گلی از رزهای صورتی و یا قرمز سفارش دهید. حتی می توانید گلها را به شکل قلب تزیین کنید.

تزیین جایگاه عروس و داماد به شکل قلب به مناسبت ولنتاین

دکوراسیون تالار پذیرایی

بله را زیر سقفی از گل های صورتی که به شکل قلب چیدمان و تزیین شده اند بگویید. جایگاه عروس و داماد در اتاق عقد و سالن عروسی بک گراند اصلی بسیاری از عکس ها و فیلم عروسی شما است، پس باید تم ولنتاین به خود بگیرد.

لامپ های نئون قلب شکل

تزیین تالار عروسی

استفاده از لامپ های نئون در تزیینات تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی اخیرا بسیار پر طرفدار شده است. این لامپ ها را به شکل قلب دراورده و دیوارهای تالار پذیرایی را با آنها تزیین کنید تا حال و هوای ولنتاین را به مجلس عروسی خود بیاورید.

کیک عروسی با تم ولنتاین

کیک عروسی با تم ولنتاین

کیک همیشه یکی از جذاب ترین بخش های مراسم عقد و جشن عروسی است، چه از نظر ظاهر و چه طعم! می توانید کیک عروسی خود را با تم ولنتاین سفارش دهید، کیکی پر از قلب های با نمک و یا گل های قرمز و صورتی.

بادکنک های قلبی شکل برای ماشین عروس

مراسم عروسی در ولنتاین

آخر شب و پس از خداحافظی با مهمانها، تعدادی بادکنک به شکل قلب و با رنگ های ولنتاینی به ماشین عروس خود وصل کنید و خاطره های خوش برای خود و مهمانان جشن عروسی بسازید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️