متن کارت عروسی دیجیتال

معمولا متن های کارت عروسی دیجیتال یک بیت شعر یا یک جمله ی عاشقانه است که عروس و داماد با مشورت یکدیگر، آن را انتخاب می کنند و نوع انتخابشان مربوط به نوع شخصیت و سلیقه ی آن زوج می شود.

برای این کار اشعار و جملات زیادی وجود دارند در ارتباط با موضوع عشق و وصال با زمینه های مذهبی،سنتی،طنز، یا متن های آریایی که به زمان ایران باستان برمیگردد که  می توانید از بین آن ها یک متن زیبا و جذاب انتخاب کنید و هم می توانید به کمک یکدیگر یک متن کوتاه آماده کنید، این حرکت می تواند بسیار خلاقانه به نظر برسد.

متن کارت عروسی دیجیتال

اگر کمی ذوق ادبی داشته باشید که اکثر ایرانی ها به دلیل بزرگ شدن در فضای شعر و ادبیات از این موضوع دور نیستند و از این رو نوشتن یک متن کوتاه برای شما کار دشواری نیست، از طرفی ،هم فکری زوج با همدیگر برای انتخاب جملات و قرار دادن آن ها در کنار هم می تواند بسیار جذاب باشد.

نتیجه ی به دست آمده را می‌توانید به عنوان متن کارت عروسی دیجیتال مجازی و یا کاغذی استفاده کنید، اما در کارت عروسی مجازی دست شما بسیار بازتر است و از تعداد جملات بیشتری می توانید استفاده کنید که با انتخاب عکس مناسب از خودتان و مشخص کردن زمان و مکان جشن عروسی می‌توانید یک کارت عروسی مجازی بسیار زیبا و جذاب آماده کنید که به سادگی با فرستادن یک لینک در شبکه های اجتماعی برای مهمانان جشن، آن ها را از جشن عروسی خودتان با خبر کنید.

از مزیت های کارت عروسی دیجیتال صرفه جویی در هزینه هایی مثل رفت و آمد برای رساندن کارت عروسی به آشنایان، هزینه ی کاغذ، چاپ و مهمتر از همه زمان، می توانید صرفه جویی کنید. البته می‌توانید در کنار کارت عروسی دیجیتال یا همان کارت عروسی مجازی برای آشنایان نزدیک کارت عروسی کاغذی هم سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: قیمت کارت عروسی

به عنوان نمونه می توانید از متن هایی این چنین استفاده کنید:

عشق بهانه ی آغازبود آغاز قشنگترین صبحدمان زندگی.عشق بهانه سبز با هم زیستن بود و اینک وصال بارش خوشبختی است بر آشیان عاشق ترین دست ها، رونق بهاری ترین ثانیه های زندگی ما باشید.

یا به عنوان شعر :

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است، سلطان جهانم به چنین روز غلام است

اگرچه متن کارت به طور کلی با ادبیات و رسمیت نوشته می‌شود، اما یک جمله یا دو جمله شخصی و دلنشین می‌تواند احساس اتصال و دعوت کنندگی بیشتری به مهمانان انتقال دهد.

متون آماده و زیبا در کارت عروسی دیجیتال تالارکده

شما می‌توانید با آسانی از متون زیبا و آماده در بخش کارت عروسی تالارکده استفاده کرده و متن دلخواه خود را با سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. این امکان به شما این اختیار را می‌دهد که با تغییرات دلخواه خود، هر کارت عروسی را به شکل دلخواه طراحی کنید.

بنابراین، با استفاده از این سرویس، مطمئناً کارت عروسی دلخواهتان را با طراحی‌های زیبا و متون متنوع به دست خواهید آورد.

ورود به سایت و ساخت کارت و استفاده از متون آماده :‌ ساخت کارت عروسی دیجیتال لاکچری

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios
متن کارت عروسی دیجیتال
کارت عروسی موزیکال
قیمت کارت عروسی مخملی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار پذیرایی میثاق ارتش

سلام. من بازنشسته ارتش نیروهای مسلح هستم و میخواستم این تالار رو رزرو کنم. ممکنه راهنمایی کنید ؟

رضايي
باغ تالار چوبی

عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مجموعه خوب تالار چوبي عروسي ما اول ارديبهشت بود و خواستم يه بار ديگه از آقاي گمرك چي و همه پرسنلشون تشكر كنم همه چي عالي بي نظير و رويايي بود خيلي از انتخابمون راضي بوديم و كلي بهمون خوش گذشت اگه ميخواين عروسيتون مثل روياهاتون بشه حتما اينجارو انتخاب كنيد.

بدون نام
کاخ تالار آرامیس

واقعااااا زیبا و بی نظیر همه چیز عالی اعم از پذیرایی و مدیریت ما سال ۹۹ اونجا عروسیمونو گرفتیم بسیار خاطره انگیز شد برام همه مهمونا پسندیدن تو این منطقه تالار ب این قشنگی واقعا موهبته

بدون نام
مجموعه تالارهای پذیرایی فردوس

غذا بسیار بی کیفیت و ضعیف ..هیچکس نخورد ..ساختمان قدیمی صندلی‌های ۲۰ سال پیش،راهروها تنگ و شلوغ..مراسم‌ها همه تو هم و قاطی،سوال کردیم گفتند صاحب قبلیش غذای خوب دست مردم می‌داده گویا چند سال هست فروخته رفته

بدون نام
تالار پذیرایی لوکس نادر

کجای تالار لوکس هست ؟ کافیه سر به آشپزخانه تالار بزنید و ...

بهنام توکلی فر
تالار صدف تهرانپارس

سلام

احمد کریمی
تالار پذیرایی هوانیروز/ ارتش

لطفا بفرمایید تعداد ۱۵۰ نفر چی مبلغی در میاد

بدون نام
لیست خرید وسایل بله برون و الزامات لازم مراسم

درود بر شما. اطلاعات خیلی خوب و کاملی بود. خدا خیرتون بده

بدون نام
باغ تالار کسری

پرسنل بی ادب پذیرایی در حد شرم آور گم شدن میوه و غذا