متن کارت عروسی از فریدون مشیری
در این مطلب از سایت تالارکده مجموعه دوبیتی های عاشقانه فریدون مشیری را آماده کرده ایم. این مجموعه شعر کوتاه با موضوعات عاشقانه و زیبا هستند که شما میتوانید برای متفاوت نشان دادن خود از این اشعار دوبیتی عاشقانه برای کارت دعوت عروسی خود استفاده کنید امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرند.
شما میتوانید از اشعار عاشقانه فریدون مشیری که در موضوعات مختلف در مورد زندگی، عشق، زندگی و امید است برای کارت عروسی، پروفایل و یا اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی استفاده کنید
قبل از پرداختن به اشعار زیبای فریدون مشیری برای کارت دعوت عروسی اگر تمایل دارید تا متن های خاص و یونیک برای کارت خود انتخاب کنید پیشنها می کنیم از صفحه ی ”بهترین متن های کارت عروسی 1402 ” دیدن کنید
شعر عاشقانه مشیری برای کارت عروسی
گاهی میانِ خلوتِ جمع،
یا در انزوای خویش،
موسیقیِ نگاهِ تو را گوش میکنم!
وز شوقِ این محال،
که دستم به دستِ توست،
من جای راه رفتن پرواز میکنم …!
شعر نیلوفر از فریدون مشیری
دل من دیر زمانیست که میپندارد؛
دوستی نیز گلی است
مثل نیلوفر و یاس،
ساقه تُرد ظریفی دارد…
بیگمان سنگ دل است
آن که روا میدارد
جان این ساقه نازک را
دانسته بیازارد…
***
زندگی
گرمی دلهای به هم پیوستهست
تا در آن دوست نباشد،
همه درها بستهست…
***
تو را من، زهر شیرین خوانم ای عشق!
***
***
بیا که تیر نگاهت هنوز در پر ماست
گواه ما پر خونین و دیده تر ماستدلی که رام محبت نمیشود دل توست
سری که در ره مهر و وفا رود سر ماستبه پادشاهی عالم نظر نیندازیم
گدای درگه عشقیم و عشق افسر ماست***
سیه چشمی به کار عشق استاد
مرا درس محبت یاد میدادمرا از یاد برد آخر ولی من
بجز او عالمی را بردم از یاد***
عشق تو به تار و پود جانم بسته است
بی روی تو درهای جهانم بسته استاز دست تو خواهم که برآرم فریاد
در پیش نگاه تو زبانم بسته است***
تو را من زهر شیرین خوانم ای عشق
که نامی خوشتر از اینت ندانموگر هر لحظه رنگی تازه گیری
به غیر از زهر شیرینت نخوانم***
می خواهم و میخواستمت، تا نفسم بود
میسوختم از حسرت و عشق تـو بسم بود
شعر آسمان آبی فریدون مشیری
تو آسمان آبی آرام و روشنی
من چون کبوتری که پرم در هوای تویک شب ستارههای تو را دانه چین کنم
با اشک شرم خویش بریزم به پای تو***
بیمار خندههای توام، بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی، گرمتر بتاب***
ای عشق تو را دارم و دارای جهانم
همواره تویی هرچه تو گویی و تو خواهی
***
در همه ذرات عالم، بوی عشق
زندگی لبریز از آواز بود***
نور عشق پاک او در جان ما
مرهم این جان سرگردان ما***
بیش از این سوی نگاهت نتوانم نگریست
اهتزاز ابدیت را یارای تماشایم نیست
کاش میگفتی چیست
آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است***
تالارهای پیشنهادی
مقالات مشابه
آخرین دیدگاهها
نظرات کاربران
چشم من منتظرست و خبری می خواهم در دلم صبر نمانده ، نگرانم خبری می خواهم
آن سنگدل که دانسته می آزرد مرا 💔 مرا از یاد برد آخر، ولی من بجز او ، عالمی را بردم از یاد
جمله ای زیبا از زنده یاد فریدون مشیری
بله درسته شاید جمله زیبایی باشه ولی قطعا تجربه کردن این جمله خییییییلی تلخ و سخته .

من خاطره خواستگاری خودمو هیچ وقت فراموش نمیکنم واقع دختر برای پدر خیلی مهم همون جلسه اول وقتی پدر عروس، برعکس سایر مراسم ها که میگن در خواستگاری پدر عروس ممکن از داماد سوالات زیادی بپرس، در سکوت کاملا داشت من و برنداز میکرد:) اصلا چیزی نمیگفت! با خودم گفتم یا خدا مخالف! تا لحظه ای که مادرم خواست برای صحبت های ابتدای اجازه بگیره، بلاخره نطق پدر جان باز شد😂😂 گفت قبل از اینکه این دوتا صحبت کنن، میخوام چند کلمه ای خصوصی با آقا پسر شما صحبت کنم. هیچ دیگه اونجا به خودم گفتم همونطور که مخ دخترشو زدی مخ باباشم بزن!!!!!! بماند که چه صحبت های کردیم اما همچیز راضی کننده بود
هفته گذشته عروسی یکی از دوستانم توی الوین بودخیلی از فضای عمارت لذت بردم به نظرم فضاهای مختلفی که برای اجرای مراسم داشتن خیلی زیبا و منحصر به فرد بود من که لذت بردم
باسلام قیمت منوی یک با ورودی چقدر میشه یعنی هزینه برای ۱۲۰ مهمان چقدر میشه سپاسگزارم
هفته گذشته عروسی یکی از دوستانم توی الوین بودخیلی از فضای عمارت لذت بردم به نظرم فضاهای مختلفی که برای اجرای مراسم داشتن خیلی زیبا و منحصر به فرد بود من که لذت بردم
صرفا بلد هستن خوب صحبت کنن از لحاظ رسیدگی، و برنامه ریزی مراسم به شدت ضعیف بود و علی رقم ادعای برگزاری خوب مراسمات در پذیرایی و برنامه ریزی مراسم به شدت ضعیف بودن
هفته گذشته عروسی یکی از دوستانم توی الوین بودخیلی از فضای عمارت لذت بردم به نظرم فضاهای مختلفی که برای اجرای مراسم داشتن خیلی زیبا و منحصر به فرد بود من که لذت بردم
سلام مراسم ما ۱۴۰۵.۳.۱۵ بود بهترین شب زندگیم بود که این شبو مدیون اقای مولایی مدیریت عمارت سام هستم هر چیزی که تو ذهن ما بود؛ هر چیزی که خواسته بودیم همون کار برای ما شده بود بیشتر از قولی که به ما داده بودن انجام دادن خدارو شکر که قبل مراسم با اقای مولایی اشنا شدم که مراسمم خیلی عالی شد باز زمان برگرده به عقب انتخاب من و همسرم حتما عمارت سام هستش تشکر فراوان از جناب مولایی عزیز 🌹🌹
هفته گذشته عروسی یکی از دوستانم توی الوین بودخیلی از فضای عمارت لذت بردم به نظرم فضاهای مختلفی که برای اجرای مراسم داشتن خیلی زیبا و منحصر به فرد بود من که لذت بردم
یکی از بهترین تالار هایی بود که تجربه داشتیم و از رفتار پرسنل که نگم براتون واقعا خوش رفتار و خوش برخورد بودن