معرفی 5 سایت جهت طراحی و ساخت کارت دعوت عروسی دیجیتال

معمولاً در همه فرهنگ‌ها با ارسال کارت دعوت عروسی دیجیتال درب منزل مهمان‌ها از آنها برای شرکت در مراسم عروسی دعوت به عمل می‌آید. آیا تا به حال به روش‌های جدید و خلاقانه برای دعوت کردن مهمان‌ها به مراسم عروسی فکر کرده‌اید؟ مثلاً روشی که در آن مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف برای چاپ کارت‌های عروسی نباشید و به‌این‌ترتیب در هزینه‌های مراسم عروسی صرفه‌جویی کنید.

کارت دعوت عروسی دیجیتال

ساخت کارت عروسی با گوشی

کارت عروسی دیجیتال یا آنلاین یکی از روش‌های خلاقانه و مقرون‌به‌صرفه برای دعوت از مهمان‌ها است. کارت عروسی دیجیتال، این امکان را به شما می‌دهد تا کارت دعوت عروسی‌تان را مطابق با سلیقه خودتان طراحی کنید. بنابراین این کارت‌ها علاوه بر کاهش دادن هزینه و خلاقانه بودن، زیبا و متفاوت نیز هستند.

تهیه کارت دعوت عروسی ، چه نمونه چاپی و چه دیجیتالی و آنلاین، اولین مرحله از مراسم عروسی است که مهمان‌ها با آن مواجه می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر، کارت عروسی پیش‌زمینه ذهنی در مورد سبک و نوع مراسم عروسی‌تان برای مهمان‌ها ایجاد می‌کند و به‌نوعی به آنها دید کلی جهت نحوه آمادگی و شرکت در مراسم عروسی‌تان می‌دهد.

مزایای کارت دعوت عروسی دیجیتال در مقایسه با کارت دعوت کاغذی یا چاپی:

کارت دعوت عروسی آنلاین

  1. هزینه کمتر کارت دعوت دیجیتال آنلاین در مقایسه با کارت دعوت چاپی:

هزینه تقریبی کارت دعوت عروسی چاپی برای یک مراسم 200 نفره بین 300 هزار تومان تا 6 میلیون تومان یا بیشتر بسته به طرح و نوع کاغذ برآورد می‌شود. درحالی‌که این مبلغ برای تهیه کارت عروسی آنلاین حداکثر 500 هزار تومان است. طبیعتاً، برای عروس و دامادهایی که بودجه کمی برای برگزاری مراسم عروسی‌شان در نظر گرفته‌اند، انتخاب کارت دعوت دیجیتال تفاوت چشمگیری در میزان هزینه‌ها ایجاد خواهد کرد.

  1. دردسرهای کمتر کارت عروسی دیجیتال در مقایسه با کارت دعوت چاپی:

با انتخاب کارت دعوت عروسی آنلاین علاوه بر کاهش هزینه‌ها، در زمان نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. درواقع اگر برای دعوت از مهمان‌هایتان از کارت دعوت آنلاین استفاده کنید، دیگر نیازی به صرف زمان زیاد برای رفتن به بازار و انتخاب کارت چاپی و پشت‌نویسی آنها، تحمل ترافیک خیابان‌ها و تردد افراد در فروشگاه‌ها نمی‌باشد. تنها کاری که باید انجام دهید ارسال کارت دعوت آنلاین از طریق ایمیل یا سایر اپلیکیشن های اجتماعی است و با این کار مجبور به مواجه با دردسرهای تهیه و ارسال کارت دعوت چاپی به منزل مهمان‌ها نخواهید بود.

  1. امکان اطمینان از حضور یا عدم حضور مهمان‌ها در مراسم عروسی با استفاده از کارت دعوت عروسی آنلاین:

کارت دعوت آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا از حضور مهمان‌ها یا عدم حضور آنها در مراسمتان مطلع شوید. درواقع آنها می‌توانند با پاسخ مستقیم به ایمیل یا پیام ارسالی شما، بدون دردسر و اتلاف وقت و هزینه حضور یا عدم حضور خود را به اطلاعتان برسانند.

  1. حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از قطع بیشتر درختان با استفاده از کارت عروسی دیجیتال آنلاین:

اگر شما یک فعال محیط‌زیست هستید و نسبت به حفظ طبیعت و فضای سبز احساس مسئولیت می‌کنید، می‌توانید با خاطری آسوده و خیالی راحت از کارت دعوت عروسی آنلاین به‌جای کارت دعوت کاغذی استفاده کنید و مطمئن باشید که مراسم عروسی‌تان آسیبی به محیط‌زیست نمی‌زند.

نحوه ساخت و ارسال کارت دعوت عروسی دیجیتال یا آنلاین:

ساخت و ارسال کارت دعوت عروسی آنلاین

وب‌سایت زیادی برای تهیه و ارسال کارت‌های دعوت عروسی آنلاین وجود دارند. در ادامه چند وب‌سایت معتبر داخلی و خارجی جهت ساخت و ارسال کارت دعوت آنلاین معرفی‌شده‌اند.

وب‌سایت‌های داخلی جهت ساخت و ارسال کارت دعوت عروسی دیجیتال یا آنلاین:

ساخت و ارسال کارت دعوت عروسی دیجیتال

  1. وب‌سایت ساخت کارت عروسی با گوشی تالارکده:

وب‌سایت  تالارکده، بستری برای ارائه خدمات مجالس عروسی مانند معرفی بهترین تالارها و باغ تالارها، معرفی سالن‌های عقد، آتلیه‌های عکاسی عروس، تشریفات عروسی، آرایشگاه‌ها و … فراهم کرده است که برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم عروسی و نامزدی را ساده‌تر می‌کند. در این وب‌سایت می‌توانید مقالات مرتبط با مقدمات برگزاری مراسم عروسی، نکات مربوط به ازدواج و موضوعات مختلف مرتبط با زندگی زناشویی را مطالعه کنید.

ازجمله خدمات رایگانی که وب‌سایت تالارکده ارائه می‌دهد، ساخت کارت دعوت آنلاین می‌باشد. لینک دسترسی به این سرویس در ادامه آورده شده است. به کمک بخش کارت عروسی آنلاین در سایت تالارکده می توانید کارت عروسی خود را بر اساس قالب های موجود انتخاب نمایید متن دلخواه خود را درجه نموده یا آهنگ مد نظر خود را هنگام نمایش کارت عروسی پخش نمایید.

  1. وب‌سایت ساخت کارت عروسی با گوشی بزمینه:

این وب‌سایت یکی از وب‌سایت‌های ایرانی است که در زمینه مدیریت برنامه جشن‌ها و مراسم‌ها فعالیت می‌کند. از طریق لینک زیر می‌توانید به یکی از سرویس‌های این وب‌سایت که ساخت کارت دعوت است، دسترسی داشته باشید.

 وب‌سایت‌های خارجی جهت ساخت و ارسال کارت دعوت عروسی دیجیتال یا آنلاین:

کارت دعوت عروسی آنلاین

 

  1. ساخت کارت عروسی آنلاین با استفاده از سایت canava:

سایت نام آشنا canava یکی از بهترین سایت‌ها برای طراحی کارت عروسی آنلاین می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی به صورت کاملاً رایگان اقدام به ساخت کارت عروسی دیجیتال خود کنید، همچنین شما می‌تواند با خرید اشتراک پرو این سایت به تمامی امکانات آن دسترسی پیدا کنید؛ ساخت کارت عروسی آنلاین به استفاده از سایت canava بسیاری راحت و خلاقانه می‌باشد؛ همچنین شما با بهره‌گیری از این سایت قبلیت ساخت کارت عروسی با گوشی هم در اختیار دارید.

  1. وب‌سایت Greenvelope:

این وب‌سایت علاوه بر ارائه مجموعه‌ای آماده از کارت‌های دعوت آنلاین عروسی، امکان طراحی این کارت‌ها به‌صورت سفارشی و با سلیقه خودتان را نیز فراهم می‌کند. مجموعه کارت‌های دعوت آنلاین این وب‌سایت در سبک‌های متفاوت مانند مدرن و کلاسیک ارائه شده است. این طرح‌ها قابلیت ویرایش مانند تغییر تم و پس‌زمینه کارت، متن و رنگ نیز دارند. این وب‌سایت کارت‌های دعوت دیجیتال را به همراه پاکت‌های قابل طراحی و تزئین ارائه می‌دهد. نرخ کارت‌های دعوت وب‌سایت Greenvelope از 19 دلار شروع می‌شود و قابلیت دریافت پاسخ از سمت مهمانان را نیز دارد.

  1. وب‌سایت Riley & Grey:

زمینه اصلی فعالیت وب‌سایت Riley & Grey ساخت وب‌سایت‌های خاص و منحصربه‌فرد برای مراسم عروسی است که ساخت کارت عروسی دیجیتال نیز بخشی از خدمات ارائه شده توسط آنها است.

در آغاز هر فصل وب‌سایتRiley & Grey  از کالکشن طرح‌های جدید کارت دعوت عروسی آنلاین خود رونمایی می‌کند و در کنار آن آرشیوی از طرح‌های گذشته نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این وب‌سایت حتی امکان طراحی کارت دعوت آنلاین با طرح و مدل سفارشی را نیز فراهم کرده است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios
متن کارت عروسی دیجیتال
کارت عروسی موزیکال
قیمت کارت عروسی مخملی

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

رویا احمدی
باغ تالار تشریفات ساشا

دیزان عالی همه چی همونی بود که گفتن و خوشبختانه عروسی دختر عموم هم همین تیم گرفتن عالی بود 😍😍

سمیرا اسماعیلی
باغ تالار تشریفات ساشا

چقد مجموعه عالی داشتید و حرفه ای من به عنوان عروس واقعا هیچ استرسی نداشتم و همه چی برنامه ریزی شده بود و شام حتی اضافه اومده بود و محبت کردن پک کردن ما بردیم دیزاین عالی و شمع آرایی گل آرایی هم عالی

نظرات کاربران

  • ثمین

    سلام من شماره تماس که میزنم وارد نمیشه همینطوری فقط می‌چرخه باید چیکار کنم

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام مشکل خاصی دیده نشد. احتمالا لحظه ای بوده. مجدد برای ساخت کارت اقدام کنید. لینک زیر: https://www.wed.talarkadeh.com/login

      پاسخ
  • الهه

    سلام من پیام دادم ولی ندیدین خیلی عجله دارم چقد زمان میبره تا اماده بشه؟

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام. تشکر از همراهی شما با تالارکده در ساعات اداری پیگیری کنید انجام میشه.

      پاسخ
  • شیما

    سلام سایت شما در قسمت نام نویسی خطا میده چه کار میتونم بکنم؟

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام مشکلی دیده نشد دقیقا کجا مشکل بده؟ بفرمایید تا بررسی بشه

      پاسخ
  • السا

    درست کردن کارت

    پاسخ
  • فرزانه

    وای عالی بود من کارت دعوت آنلاین برای مراسم عروسیم تو سایت شما ساختم واقعا خوشحالم و تبریک میگم به شما بخاطر این خلاقیت .❤️❤️🌹🌹 راستی خواستید بسازید قالب ace رو انتخاب کنید خیلی خوشگله 😍😍

    پاسخ
    • بدون نام

      چطوری باید بسازیم؟

      پاسخ
      • تالارکده

        وارد سایت زیر باشید همه چیز مشخصه Www.wed.Talarkadeh.com

        پاسخ
    • السا

      یکی برای منم درست کنین

      پاسخ
ورود و ساخت کارت عروسی دیجیتال