21 ایده جذاب برای کارت سین برنامه جشن عروسی

سین برنامه عروسی

هر روزه شاهد باب شدن انواع و اقسام مراسم های عروسی و برنامه های ویژه  در تالار های پذیرایی برای مراسم های عقد و عروسی هستیم، از این روست که معمولا میهمانان کاملا گیج می شوند و دائما ذهنشان درگیر می شود که “خب، مراسم بعدی چیست؟

برنامه جشن

ابتکار زوج های جوان باعث ایجاد ابتکاری جالب شده که استفاده از آن خالی از لطف نیست .

یک برنامه مراسم عروسی به راحتی می تواند مهمانان را از روند رویدادها مطلع کنند. و در حالی که آنها کاملاً آگاه هستند ، یک برنامه می تواند علاوه بر اینکه در زمان درست انجام می شود ، فوق العاده جالب باشد. وقتی  برنامه های ویژه زیادی برای عروسی دارید ، باید میهمانانتان را نیز از آنها آگاه کنید ، اما زمان آن رسیده که کمی فکر کنید.

برنامه عروسی شما نمای کلی از ویژه برنامه های جشن عروسی به میهمانان است. این یک فرصت مناسب برای اعلام رسمی برنامه های جشن عروسی ، توضیح هرگونه سنت و درخواست های ویژه میهمانان است (لطفا با موبایل عکس نگیرید و …). به علاوه ، این فرصت را برای شما فراهم می کند که از دوستان و خانواده خود بخاطر پیوستن ایشان به جشن عروسی خود تشکر کنید ، و به طور کلی عزیزانتان را در مورد برنامه های جشن آگاه کنید.

یک سبک طراحی را برای سین برنامه انتخاب کنید که با کارت دعوت های شما مطابقت دارد، یا طرحی جدید و هیجان انگیز را برای این کارت در نظر بگیرید. از کارت های کاغذی کلاسیک گرفته تا گزینه های خلاقانه تر مانند فن ، آینه و پرچم ها ، وقتی این پای جزئیات به میان می آید گزینه ها بی پایان هستند. و تفاوت و زیبایی همیشه در جزئیات نهفته است. در همین کارت عروسی دیجتال را ببینید.

 

با ما همراه باشید تا 21 ایده برای طراحی سین برنامه جشن را با هم مرور کنیم :

  • یک نوشیدنی به مهمانانتان هدیه بدهید

سین برنامه عروسی

عطش میهمانانتان را با این ایده خاص بر طرف کنید. یک نوشیدنی خوش طعم انتخابی مناسب برای هدیه درون این بسته است.

 

  • کشیدن یک عکس

سین برنامه عروسی

رسم و کاریکاتور های جذاب را با هم جمع کنید. این برنامه مصور سفارشی با نقاشی یک کاریکاتور زن و شوهر و همراهان آنها کامل تر می شود. می توانید با افزودن رنگها جان تازه ای به کارت برنامه عروسی خود ببخشید.

 

  • با آبرنگ ها بازی کنید

سین برنامه عروسی

طرح های آبرنگی شیک طرافداران بسیار زیادی در بین عروس خانم ها دارند. میتوانید کارت سین برنامه خود را به این روش زیبا طراحی کنید. میتوانید با توجه به تم تالار یا باغ تالار انتخابی مراسم خود تغییراتی در طراحی خود ایجاد نمایید.

 

  • طرح دیگری از آبرنگ

سین برنامه عروسی

رنگ های شاد می تواند بیانگر روحیه شما باشد. انتخاب رنگهای گرم و زنده به خواننده احساس خوبی میدهد . می توانید کارت سین برنامه عروسی خود را با رنگ های شاد آبرنگ مانند طراحی کنید

اگر اجازه دارید در این مراسم کنفیه ها را پرتاب کنید ، از محل برگزاری خود بپرسید. برخی از فروشندگان ترجیح می دهند از مواد تخریب پذیر استفاده کنید – گلبرگهای گل گزینه خوبی برای این امر هستند.

 

  • کارت برنامه عروسی اینفوگرافیک

سین برنامه عروسی

برنامه های عروسی اینفوگرافیک مطمئناً میهمانان شما را سرگرم می کنند . می توانید اطلاعات خاص و جالب مثل تعداد مهمانان دعوت شده و … زا در آن بگنجانید.

  • قلب خود را نشان دهید

سین برنامه های عروسی

این کارت جالب میتواند سوژه عکاسی مهمانان شما هم باشد. هر جا که این عکس ها را می بینند سریع متوجه میشوند که در چه زمانی گرفته شده است.

 

  • برخی از حقایق جالب را به اشتراک بگذارید

کارت سین برنامه عروسی

این زن و شوهر که شغل لوازم التحریری دارند با جزئیات زیادی از جمله حقایق جالب در مورد عروس و داماد تهیه کردند. این یک روش مناسب برای اضافه کردن شخصی سازی به روز عروسی شما است.

  • پالت رنگ خود را نشان دهید

کارت سین برنامه عروسی

با رنگ خلاق شوید! اگر قصد دارید فقط برای دکوراسیون عروسی خود از چند رنگ اصلی استفاده کنید ، آنها را به برنامه های خود نیز مرتبط کنید. این گزینه آبی و نارنجی برای اینکار مناسب است.

  • ایجاد یک بیانیه

سین برنامه عروسی

هر مهمان به یک برنامه شخصی احتیاج ندارد. در نظر بگیرید برای یک برنامه بیانیه سازی روی یک کتیبه بزرگ ، می تواند کافی باشد. این تخته سنگ غول پیکر ، با نوشته های خطاطی دست ، برای هر نوع مراسم مناسب است. آن را در نزدیکی ورودی مراسم خود نمایش دهید تا میهمانان بتوانند قبل از پیدا کردن صندلی ، نگاهی بیندازند.

 

  • دوتا برای یکی

سین برنامه عروسی

برنامه را به شکل پرچم درست کنید. دو کاربری برای آن وجود دارد. یکی کاربری اصلی که بیانگر مراسم است و دیگری اسباب بازی کودکان!

  • بروشور درست کنید

سین برنامه عروسی

اگر می خواهید جزئیات زیادی را در مورد برنامه های خود بگنجانید ، از سه گانه مثل این گزینه استفاده کنید. این امکان را به مهمانان شما می دهد تا فقط در یک بخش از اطلاعات متمرکز شوند. و در اندازه کوچکتر قرار می گیرد تا به راحتی در کیف و جیب مهمانان شما قرار بگیرد.

 

  • از طنز استفاده کنید

سین برنامه عروسی

اگر می خواهید یک مراسم معمولی تر برگزار کنید ، احساس  بیش از حد رسمی بودن با مهمانان خود نکنید. این کارت شامل توضیحات كوچكی درباره آیین خانوادگی برای مهمانانی است كه با سنت های خانوادگی آشنایی نداشتند .

  • کاریکاتور و یا وکتور مهمانان را استفاده کنید

سین برنامه عروسی

با این برنامه تصویری بصری از عروسی خود ایجاد کنید. شما می توانید ظاهر هر کاریکاتور را از عکس های عروس گرفته تا والدین خود تنظیم کنید. اکنون این یک کارت برنامه خاطره انگیز است که ارزش نگهداری دارد!

 

  • کارت یک بادبزن دستی برای مهمانان بسازید

سین برنامه عروسی

طرفداران نقاشی آبرنگ از می توانند از طرح های آبرنگی استفاده کنند. برنامه عروسی خود را از یک طرف چاپ کنید و طرف دیگر را با هنر زیبا آراسته کنید. جایزه: طراحی بادبزن دستی اجازه می دهد تا مهمانان خود را در عروسی در فضای باز با این بادبزن زیبا خنک کنند.

 

  • سادگی ، آسانترین کار!

سین برنامه عروسی

ساده و بسیار شیک ! همیشه قرار نیست طرح های عجیب و غریب را استفاده کنید. زیبایی گاهی در سادگی مطلق خلاصه می شود.

 

  • بازیافت یک درب چوبی !

سین برنامه عروسی

یک درب تاشو قدیمی را به یک تخته سیاه و سفید شیک تبدیل کنید. این یک روش آموزنده برای اضافه کردن دکوراسیون جذاب به دیزاین عروسی شما است. این برای یک عروسی در فضای باز مناسب است.

از درب های دو لنگه برای ایجاد ورودی مراسم استفاده کنید و فضای خود را در یک عروسی در فضای باز زیبا کنید.

 

  • کارت همگام با باغ تالار

سین برنامه عروسی

جشن عروسی شما در فضای باز برگزار می شود؟ چیزی شبیه به این برنامه گل و بوته دار را در نظر بگیرید. طرح دخترانه با متن مشکی براق زیباتر می شود ، و آن را مدرن می کند.

 

  • طرح ساده روستایی کرافت

سین برنامه عروسی

استفاده از کاغذ های کرافت حس نوستالژی و قدیمی بودن را القا میکند . اگر علاقه به این نوع طرح ها دارید آنها را امتحان کنید.

 

  • یک آینه قدیمی را دوباره استفاده کنید.

سین برنامه عروسی

با استفاده از خطاطی های سفارشی و یک قاب سفید لاکچری ، این صفحه نمایش آینه زرق و برق دار مهمانان را از رویه های خیره کننده به مهمانان اطلاع می دهد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️