انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش عروس

انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش عروس

انتخاب لباس عروس سختی‌های خاص خود را دارد اما انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش عروس گاهی چالش‌برانگیزتر است چرا که باید در بیش‌تر مواقع طرح باب میل تمامی ساقدوشان پیدا شود. سازگاری طرح لباس ساقدوش‌ها با لباس عروسی و انطباق با مضمون عروسی از نکاتی است که در هنگام خرید لباس ساقدوش عروس باید به آن توجه کنید. در ادامه، با بررسی اقدام‌های ضروری و ایده‌های جذاب برای انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش خواهیم پرداخت.

انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش

مطمئن شوید که طرح لباس مورد توافق همگان باشد

با توجه به این که طرح یکسانی در کلیت نمای لباس ساقدوش برای تمامی ساقدوش‌ها نیاز است، بسیار مهم است که رضایت و موافقت تمامی افراد بر نحوه دوخت، رنگ و طرح لباس را در نظر بگیریم. توافق همگانی یک موضوع دوطرفه است و علاوه بر نیاز به رضایت تمامی افراد، هر یک از آن‌ها باید از مقداری از علاقه‌های خود چشم‌پوشی کنند تا بهترین طراحی همگانی میسر شود.

زمانی که در تالار عروسی یا باغ تالار میگذرانید در نظر بگیرید که لباستان مناسب آب و هوا و محل برگزاری مراسم عروسی تان باشد.

توجه داشته باشید که فرایند انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش تنها محدود به زمان انتخاب طرح نیست و ممکن است نظر بسیاری پس از امتحان اولیه، تغییر کند. بسیار مهم است که توافق و جلب رضایت پس از امتحان کامل صورت گیرد. با توجه به گروهی بودن این مسئله، ممکن است به یک خیاط نیاز باشد تا طرح لباس را با کمی تغییر، مناسب سلیقه کل گروه کند.

انتخاب و ست‌کردن لباس ساقدوش عروس

تطابق لباس عروس با لباس ساقدوش‌ها را بررسی کنید

در کنار جلب رضایت ساقدوشان در انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش، باید سازگاری آن با لباس عروس را هم در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که در شب عروسی، این لباس عروس است که باید برجسته‌تر از بقیه باشد و باید با وجود سازگاری لباس همراهان، لباس عروسی تمایز جذابی نسبت به آن‌ها داشته باشد.

به رنگ لباس ساقدوش توجه کنید

لباس عروس سفید یا هر رنگ دیگری داشته باشد، لباس ساقدوش‌‍‌‎ها باید از نظر تمایز رنگ، معقولانه دیده شود. نکته دیگر پس‌زمینه و دکوراسیون محل جشن و تالار عروسی است، رنگ لباس نباید خیلی به رنگ پس‌زمینه نزدیک باشد یا از نظر تمایز مورد پسند نباشد. مسئله دیگر مهمانان هستند، همان‌طور که عروس باید متمایز از دیگران به نظر رسد، ساقدوش‌ها هم باید از این ویژگی برخوردار باشند. تمایز رنگ میان لباس ساقدوش و عروس، داماد، پس‌زمینه و مهمانان را بررسی کنید.

انتخاب و ست‌کردن لباس ساقدوش عروس

بازارگردی آنلاین را فراموش نکنید

اگر با وجود تنوع و قیمت لباس‌ها در فروشگاه‌های آنلاین، علاقه به خرید از بازار شهر را داشتید، همچنان توصیه می‌شود تا به بررسی آنلاین لباس ساقدوش بپردازید. با جستجو آنلاین گروهی می‌توان بسیاری از جوانب سلیقه افراد را بررسی و وقت کم‌تری را در زمان خرید صرف کرد.

به بودجه خرید دوستان ساقدوش خود احترام بگذارید

با همه زیبایی‌های جذابیت لباس ساقدوش یکسان برای همه ساقدوش‌ها، اما هزینه انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش عروس بالاتر از توان دوستان باشد، ممکن است هر یک از آن‎ها را در تنگنا قرار دهد. اگر مسئوولیت خرید لباس هر یک بر عهده خودش است، با توجه به علاقه بیش‌نر افراد به یکسان بود لباس ساقدوش، باید در کنار جلب رضایت در طراحی، جلب رضایت در میزان هزینه‌کردن هم صورت گیرد.

انتخاب و ست‌کردن لباس ساقدوش عروس

شرایط محیطی و فرهنگی انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش را بررسی کنید

اگر قصد برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار را داشته باشید، به طور حتم نیاز به نوع لباس متفاوت خواهید داشت. رنگ پس‌زمینه محیط، شرایط آب‌وهوایی، فصل، محیط و زمان برگذاری، همه بر انتخاب و ست ‌کردن لباس ساقدوش تاثیر می‌گذارند. نکته دیگر مضمون عروسی و میزان رسمی بودن فرایند مراسم عروسی است. عوامل اجتماعی، محیطی و راحتی تجربه استفاده از لباس را در کنار عوامل ظاهری در نظر بگیرید.

انتخاب و ست‌کردن لباس ساقدوش عروس

تعادل خوبی میان رضایت همگانی و سازگاری با عروسی برقرار کنید

در حالی که رضایت ظاهری و مفهومی از لباس عروس برای همگی مهم است، اما ممکن است مواردی باید به صورت اجباری به دیگران تحمیل شود، با وجود نیاز به رضایت همه ساقدوش‌ها اما به طور قطع نمی‌توان تمامی سلیقه‌ و نظر همه آن‌ها را وارد یک طرح لباس یکسان کرد. سعی کنید طرح نهایی حاوی حداقل یک عنصر موردعلاقه از هر ساقدوش باشد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس مجلسی برای مراسم عقد
لباس عروس رنگی برای عقد
کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
مدل لباس عروس خارجی شیک

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
ساخت کارت دعوت تولد دیجیتال آنلاین

سلام. من کارت عروسی دیجیتال رو قبلا از شما سفارش دادم. الان میخواستم کارت تولد سفارش بدم. ممکنه راهنمایی کنید از کجا میتونم ؟

فاطمه
باغ تالار اریکه تات

مراسم ما تو باغ یاسین با اجرای تشریفات تات بود بی نظیر بود همچی ممنون از سلیقه خوبشون و کیفیت بسیار بالای پذیراییشون

بابائی
باغ تالار عمارت شیخان

اولش که میوه گذاشتند نیم ساعت رو میز بود بعد سریع برداشتند،صدای موزیک بشدت زیاد بود،زمین سالن قبل ورود میهمانان و عروس داماد کثیف بود،موقع سلف غدا چون ما صاحب مجلس بودیم می‌خواستیم غذا ببریم که گفتند تموم شده در صورتی کل مهمانان ما ۲۰۰ نفر بودند ولی ما ۳۰۰ نفر دعوت کرده بودیم که صد نفر نیامدند یجورایی غذا رو پیچوندند بعد از اینکه مهمانان شروع به خوردند کردند کارکنان سالن بدون کسب اجازه از عروس داماد رفتند و همه ی غذا هارو خوردند. اگر می‌خواهید در این سالن عروسی بگیرید دقت کنید قبل از اینکه کارکنان شروع به خوردند کنند صاحب مجلس باقی مانده غذا را با خودش بیاره. به هرحال من همه ی کامنت هارو خواندم و هیچکس راضی نبود ما هم راضی نبودیم.

بدون نام
عمارت قصر پایتخت کرج

مدیریت آقای مشهدی بسیار ضعیف بود پرسنل کثیف و بد اخلاق به مدیریت خانم حقیقی متاسفانه هیچ گونه تعهدی نسبت به قرار دادی که بسته شد نداشتن پذیرایی ناراضی من مراسمم تو مهر بود اصلا رضایت نداشتم

بدون نام
باغ تالار عمارت سام

بهترین عمارت وبهترین مدیریت کیفیت عالی خیلی ممنون از اقای مولایی وپرسنل کار بلدشون عروسی پسرم ۱۹ شهریور بود همه چیزعالی بود

عذرا مظلوم
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام میخواستم قیمت ورودی برای ۲۰۰ نفر مهمان تو تهران رو بدونم

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام من مهمان جشن عروسی یکی از بستگان در این تالار بودم هنگام ورود مسافت پارکینگ تا تالار در هوای سرد فوق العاده طاقت فرسا بود ، پذیرایی با تعاریف این تالار مغایرت داشت ، نوشیدنی گرم بیرون سرو میشد که سرد بود . سرو شام در سالن مجزا دور از تالار بود که با سن من خیلی ازاردهنده بود . خلاصه با مبلغی که از میزبان شنیده بود هیچ هماهنگی نداشت . بخار موقع موزیک تنگی نفس می اورد ، نه تنها من اکثر مهمانان مجبور شدن در هوای سرد از سالن بیرون برن . لطفا به این نکات توجه بشه اگر میخواهید به کارتان ادامه بدید . چون فضای بیرونی تالار فوق العاده زیباست حیفه حیف

مهسا مظلومی
تالار تشریفاتی مایا

رفتار پرسنل از دم پارکینگ تا اخر شب که میخاستیم خدافظی کنیم عالی بود پذیرایی هم خوب بود طعم باقالی با گوشت هم استثنایی بود

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام ما چند شب پیش مراسم عروسی در این تالار داشتیم ، مسافت پارکینگ تا تالار برای مهمانان بخصوص خانمها ازاردهنده ست ، پذیرایی به نسبت مبلغ دریافتیشون خیلی ضعیفه ، سرو شام در سالن مجزاست که با تالار فاصله داره و برای میهمانان در هوای سرد پیمودن این مسیر خیلی سخته ، سرو اردور با منوی انتخابی متفاوته ، گروه موزیک فوق العاده ضعیفه ، ........ خلاصه مبلغ دریافتی با خدمات هم خوانی نداره کیفیت شام خوب بود ولی از اینهمه غذا که باقی مانده بود پلوی خالی بدون گوشت و مرغ پک کرده بودن ، که اگر ادعا میکردن چیزی نمانده ابروی خودشان را بیشتر حفظ کرده بودن . فضای تالار بیرون سالن و داخلش خیلی قشنگه ولی صندلیها راحت نیستن به سرویس غذاخوری و دکوراسیون نمیخورن . اگر به این رویه ادامه بدن متاسفانه کسی تمایل به معرفی تالار را نداره . درکل سرویس دهی با مبلغ دریافتی هماهنگی نداره ،