20 ایده لباس عروس مرواریدی برای یک شب درخشان

مروارید یکی از زیباترین و درخشان‌ترین جواهرات دنیا است. این عنصر طبیعی می‌تواند به هر لباسی جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد ببخشد. لباس عروس مرواریدی نیز یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لباس عروس است که می‌تواند عروس را در شب عروسی‌اش به یک پرنسس تبدیل کند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی 20 ایده لباس عروس مرواریدی بپردازیم. این ایده‌ها را می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید و در شب عروسی‌تان بدرخشید.

زیباترین لباس های عروسی مرواریدی و اکسسوری برای ظاهری زیبا

همیشه انتخاب های زیادی برای تزیینات لباس عروس پیش روی عروس خانم ها وجود دارد. از دانه های کوچک کریستال گرفته تا منجوق و گلدوزی، این تزیینات به درخشندگی لباس عروس می افزایند و به آن جلوه ی زیباتری می بخشند. لباس عروس مروارید دوزی شده هم یکی از گزینه های شیک و زیبایی است که می توانید برای جشن عروسی خود بپوشید. مروارید همیشه با شکوه است و به زمان و استایل خاصی تعلق ندارد.

شاید با خود فکر کنید مروارید بیشتر به درد مدل های لباس عروس کلاسیک می خورد، اما لباس عروس با کار دست و تزییات مروارید که با یک جفت گوشواره ی میخی ست شده، تمام توجهات را در سالن پذیرایی به سمت شما جلب خواهد کرد. شما می توانید برای لباس عروس خود از مروارید های ریز یا درشت، براق یا مات، ساده و یا رنگی استفاده کنید تا ظاهری جذاب و باور نکردنی از خود به نمایش بگذارید.

لباس عروس مروارید دوزی شده
لباس عروسی که سرتاسر آن مروارید دوزی شده جلوه و درخشندگی خاصی دارد که دقیقا مناسب یک جشن عروسی با شکوه است. اخیرا طراحان مد عروس نیز توجه بیشتری به تزیینات مروارید نشان می دهند و لباس عروس مروارید دوزی شده را به عنوان بخشی از بهترین طراحی های خود به مشتریان معرفی می کنند. لباس عروس های مروارید دوزی شده در واقع همیشه خود را با دنیای مد سازگار ساخته و به همین دلیل نیز هرگز قدیمی نشده اند. اگر لباس عروس مروارید دوزی شده اولویت شما نیست، سعی کنید از مروارید برای تزیین تور عروس، کلاه عروس و یا حتی کیف و کفش عروس استفاده کنید تا از زیبایی آن درسایر اکسسوری های عروسی بهره ببرید.

اکسسوری های مرواریدی شیک برای لباس عروس

بهترین مدل های لباس عروس مروارید دوزی شده

لباس عروس ها با تزیینات مروارید مدل های متنوعی دارند که احتمالا انتخاب را برای شما سخت می کنند. مهم نیست دوست دارید تنها قسمتی از پارچه ی دانتل لباس عروس خود را با مروارید تزیین کنید و یا به مروارید دوزی سرتاسر لباس علاقه دارید، مروارید همیشه شکوه و درخشندگی لباس عروس را به شکلی باور نکردنی افزایش می دهد. مروارید را می توانید هم برای تزیین لباس عروس های دانتل و هم ساتن مورد استفاده قرار دهید. در ادامه نگاهی به برخی از بهترین مدل های لباس عروس مروارید دوزی شده بیاندازید.

لباس عروس مروارید دوزی شده لاکچری

لباس عروس پرنسسی

اگر دوست دارید ظاهری شبیه به ملکه ها داشته باشید، این مدل همان لباسی عروسی است که به آن نیاز دارید. همانطور که می بینید از مروارید در سراسر این لباس عروس پرنسسی و حتی تور عروس استفاده شده است که باعث درخشش آن در جشن عروسی خواهد شد.

لباس عروس ساده مروارید دوزی شده

لباس عروس مرواریدی

لباس عروسی که مناسب طرفداران سبک مینیمال بوده و تنها بخشی از بالاتنه ی آن با تور و مروارید تزیین شده است. پشت این لباس عروس باز و هفتی شکل دوخته شده که همخوانی زیبایی با دامن دنباله دار آن دارد.

لباس عروس مروارید دوزی شده و خاص

لباس عروس شیک

این مدل لباس عروس را که برای طراحی آن از مدل های دهه هفتاد میلادی الهام گرفته شده را می توانید برای جشن عقد هم بپوشید.

لباس عروس دانتل با تزیینات مروارید

لباس عروس مروارید دوزی
لباس عروس های مدل ماهی معمولا با تور های بلند و یا اصطلاحا کتدرال ست می شوند. در این مدل لباس عروس هم می توانید مروارید دوزی های زیبا را در سراسر تور و بخش های از دانتل لباس مشاهده کنید.

لباس عروس آستین دار مروارید دوزی شده

لباس عروس مروارید دوزی شده
لباس عروس هایی که از تور ساده دوخته شده اند معمولا نیاز به تزییناتی همچون مروارید دارند. در این تصویر نیز مروارید، این لباس عروس را به یک مدل خاص، شیک و در عین حال ساده تبدیل کرده است.

لباس عروس پرنسسی با تزیینات مروارید

لباس عروس با تزیینات مروارید
لباس عروس های پرنسسی معمولا در میان عروس خانم ها طرفداران زیادی دارند. حال لباس عروس پفی را تصور کنید که با مروارید تزیین شده باشد، مثل این لباس عروس یقه دلبری صدفی رنگ و بسیار جذاب!

لباس عروس با آستین های مرواریدی

لباس عروس شیک
نگاهی به مروارید های زیبایی که در ردیف های منظم برای آستین این مدل لباس عروس دوخته شده بیاندازید. مروارید را می توانید تنها برای تزیین بخش خاصی از لباس عروس خود بکار ببرید، خصوصا اگر خیلی به زرق و برق علاقه ندارید.

لباس عروس با بالا تنه ی مروارید دوزی شده

لباس عروس مرواریدی
لباس های یقه ایستاده همیشه زیبا هستند و خصوصا برای عروس خانوم هایی که اندام کشیده دارند مناسب می باشند. این لباس عروس بسیار ساده است و تنها از مروارید برای تزیین بالاتنه ی آن استفاده کرده اند.

لباس عروس مروارید دوزی شده پرنسسی

لباس عروس پفی مروارید
ترکیبی بی نقص از مروارید و دانتل! یک لباس عروس پرنسسی شیک که طرح دانتل بالاتنه آن مروارید دوزی شده و حاشیه دامن نیز با دانتل تزیین شده است. این مدل مناسب عروس خانم هایی است که لباس عروس های تمام دانتل را نمی پسندند، اما همچنان به دنبال طرح و نقش برای لباس عروس خود هستند.

لباس عروس مروارید دوزی شده دکلته

لباس عروس دکلته
لباس عروس های دکلته نیز از آن دسته مدل هایی هستند که هیچوقت قدیمی نمی شوند. همانطور که مشاهده می کنید این لباس دکلته ی زیبا سراسر با مروارید تزیین شده است.

لباس عروس ساتن مروارید دوزی شده

لباس عروس آستین حلقه ای
لباس عروس آستین حلقه ای از جنس ساتن که مدلی ساده دارد و بالاتنه ی آن مروارید دوزی شده است.

لباس عروس با دکمه های مروارید

لباس عروس با دکمه مروارید
این لباس عروس خاص با دکمه های مروارید دوخته شده که در کنار پارچه ی دانتل زیبایی خیره کننده ای پیدا کرده است.

لباس عروس مروارید دوزی شده ی خاص

لباس عروس شیک
این لباس مختص عروس خانم هایی است که به مدل های لباس عروس لاکچری و پر زرق و برق علاقه دارند. آستین های بلند این لباس عروس زیبایی آن را دو چندان کرده است.

لباس عروس مروارید دوزی شده با دامن زاکپوزن

لباس عروس دامن زاکپوزن
دامن زاکپوزن یکی از شیک ترین مدل ها برای لباس عروس است و زیبایی آن در این مدل لباس عروس مروارید دوزی شده و به رنگ عاجی نیز به خوبی به چشم می آید.

لباس عروس مروارید دوزی شده بندی

لباس عروس مدل ماهی
همانطور که میبینید مروارید ها دراین مدل لباس عروس به صورت منظم دوخته شده و جلوه ی خاصی به آن بخشیده اند.

در سال‌های اخیر بسیاری از عروس خانم‌ها به لباس عروس‌های سنگ دوزی شده و مروارید دوزی شده علاقمند شده‌اند و در جشن‌ها و مراسم‌های عروسی می‌توان به وفور چنین طرح‌هایی را به خوبی مشاهده کرد. در حقیقت می‌توان گفت لباس عروس‌هایی که امروزه به صورت مروارید دوزی شده و سنگ دوزی شده طراحی می‌شوند و عروس خانم‌های زیادی به این نوع طرح‌ها علاقه دارند، بازگشتی به سبک‌های کلاسیک و اروپایی است که در گذشته طراحان لباس آن ها را می‌دوختند.

لباس عروس مروارید

همچنین باید در نظر داشت که لباس‌ عروس‌های سنگ دوزی شده و مروارید دوزی شده متناسب با نوع سنگ‌ها و مرواریدهایی که در طراحی آن ها استفاده می‌شود از نظر قیمت با هم تفاوت‌های زیادی دارند و از این نظر عروس خانم‌ها باید توجه داشته باشند که لباس عروس‌هایی که مروارید دوزی و یا سنگ دوزی می‌شوند در مجموع در هر طرحی که قرار داشته باند از بسیاری از طرح‌ها و مدل‌های دیگر کمی گران قیمت‌تر هستند.

در واقع قیمت بیشتر آن ها به دلیل سختی طراحی و دوحت این نوع لباس عروس‌ها است. مروارید دوزی و سنگ دوزی های این طرح لباس عروس‌ها به دلیل سختی‌های خاصی که دارد مخصوصا اگر سنگ‌ها و مرواریدها از جنس و متریال خاصی باشند، متقابلا افزایش قیمت آن ها را در پی خواهد داشت و نمی‌توان خرده‌ای از این بابت به لباس عروس‌های مروارید دوزی شده و سنگ دوزی شده گرفت.

مدل لباس عروس مروارید دوزی شده

در مجموع عروس خانم‌هایی ک علاقه دارند تا در جشن عروسی خود لباس عروسی کاملا خاص و باشکوه به تن کنند، می‌توانند از طرح‌های مروارید دوزی شده و سنگ دوزی شده به خوبی استفاده کنند.

لباس عروس مروارید دوزی شده یکی از گزینه‌های عالی برای عروس‌هایی است که می‌خواهند در شب عروسی‌شان بدرخشد. با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانید یکی از ایده‌های ذکر شده در این مقاله را انتخاب کنید و در شب عروسی‌تان یک پرنسس واقعی باشید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️