5 مدل لباس عروس زیبا متناسب با استایل شخصی شما

همه عروس ها دوست دارند در روز عروسی شان بهترین ظاهر ممکن را داشته باشند و در بهترین لباس مورد علاقه خود ظاهر شوند. به همین دلیل انتخاب لباس عروسی که با سبک لباس پوشیدن روزمره شما تناسب داشته باشد و به نوعی برای شما شخصی سازی شده باشد می تواند کمک زیادی به شما در انتخاب لباس عروس ایده آل تان کند.

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

پیدا کردن لباس عروس “ایده آل” برای بعضی عروس ها مانند یک تلاش بی پایان است و به سختی می توانند از بین سبک های مختلف آستین، یقه، دامن، بالاتنه، پارچه های مختلف و مدل های گوناگون سبک مورد علاقه خود را پیدا کرده و بهترین لباسی که با سلیقه آنها هماهنگ است را پیدا کنند.

بهترین راه برای این عروس ها مراجعه به کمد لباس شخصی شان و نگاه کردن به استایلی است که به صورت روزمره از آن استفاده می کنند. لباس شخصی شما در مورد سلیقه مد شما چیزهای زیادی می گوید و می توانید از همان برای تشخیص سبک مورد علاقه خود در لباس عروس تان استفاده کنید.

در این مقاله پنج نوع سبک لباس پوشیدن که معمولاً خانم ها از آنها برای مهمانی های خانوادگی و دوستانه خود استفاده می می کنند، آورده شده است. با انتخاب هر سبک به شما می گوییم که مدل لباس عروس مورد علاقه شما کدام است.

آیا شما یک دختر جین پوش و مدل اسپرت هستید یا عاشق جدیدترین مد لباس های زنانه و مجلسی هستید، با خواندن این مقاله می توانید لباس عروسی را انتخاب کنید که با استایل شخصی شما هماهنگ است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین مدل های لباس عروس سال 2020

1-  شلوار جین و تیشرت (مدل اسپرت)

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

شما لباس هایی که راحت ، بی دردسر و خنک هستند و هرگز از مد نمی افتند را دوست دارید. اگر طرفدار سبک های مختلف جین هستید و مدل های مختلف شلوار جین از راسته و اسکینی گرفته تا دم پا گشاد و مام استایل و انواع تی شرت ها و پولیور ها در کمد لباس های شخصی شما پیدا می شود، به دنبال یک لباس عروسی A-line باشید. این مدل لباس عروس به همان کلاسیکی و راحتی جین و تی شرت هستند و هیچ وقت نیز از مد نمی افتند. همچنین برای هر اندامی میز مناسب هستند.

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

2- تاپ اطلسی مجلسی و کفش پاشنه بلند

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

شما مدل لباسی را می پسندید که چشم ها را خیره کند و همه سرشان را برگردانند تا شما را ببینند. احتمالاً هیچ وقت اتفاق نیفتاده که به یک مهمانی دعوت شده و آن دعوت را رد کرده باشید و در عین حال که برای مهمانی ها آماده هستید اما مبادی آداب و به اصطلاح اتو کشیده هستید. شما به سمت لباسهایی کشیده می شوید که طناز اما ظریف و برازنده هستند. بنابراین بهترین مدل لباس عروس برای شما یک لباس عروس Fit-and-fare یا مدل ماهی است که اصلاح شده و عناصر رمانتیک تر و رویایی تری به آن اضافه شده باشد. می توانید از یقه باز یا پشت باز برای لباس عروس خود استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:زیباترین و جدیدترین مدل های لباس عروس در بهار 2019

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

3- بلوز توری یا گیپور و انواع اکسسوری های عجیب و متنوع

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

شما لباس هایی دوست دارید که در حین مجلسی بودن حس فانتزی و اسپرت بودن خود را داشته باشند. شما همچنین دوست دار اکسسوری ها و لوازم جانبی بزرگ و عجیب و غریب چه گوشواره های حلقوی بزرگ یا یک کیف چرمی شل و ول و چروک هستید. بهتر است در روز عروسی تان نیز از همین سبک استفاده کرده و یک لباس عروس سبک بوهو با یقه بسته و پارچه کشمیری انتخاب کنید. هرچه پارچه اثیری تر و رویایی تر باشد هماهنگی بیشتری با سبک مورد علاقه شما دارد.

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

4-  ژاکت چرمی و چکمه های مشکی طرح دار

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

اگر بیشتر کمد لباس شما را رنگ مشکی پر کرده است و طرفدار سبک هیپی و موسیقی راک اند رول هستید، بهترین کار این است که لباس عروس خود را نیز متناسب با این سبک انتخاب کنید.

احتمالاً شما نمی خواهید ظاهری مانند عروس های دیگر داشته باشید بنابراین به دنبال لباس عروسی از جنس پارچه لیز و براق باشید که اندام شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. مدل ماهی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. همچنین می توانید از یک یقه توری مدل هالتری یا جواهری استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از اکسسوری های مشکی استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:10 نوع مدل یقه لباس عروس که هر عروسی باید بشناسد

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

5- دامن midi طرح دار و تاپ

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

شما لباس های فانتزی و سرگرم کننده را بیشتر دوست دارید و سعی می کنید هر سبکی را امتحان کنید. احتمالاً بیشتر از دوستان خود اینفلوئنسرهای مد را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید. شما کسی نیستید که به دنبال لباس های تکراری یا خسته کننده باشد و به سمت رنگهای روشن و الگوهای غیر منتظره گرایش دارید. کمد لباس شما تنوع بسیار زیادی دارد.

به دنبال لباس عروس هایی باشید که دامن بزرگ و حجیمی دارند و آن را با چیزهایی مانند نوارهای توری بروز و اصلاح کنید. شما به احتمال زیاد علاقه ای به مدل های پرنسسی ندارید اما مطمئناً قصد دارید چرخش زیادی را در زمین رقص انجام دهید. همچنین می توانید یک لباس چسبان که فرم بدن شما را نشان می دهد، انتخاب کرده و یک رویه نازک تور را روی آن امتحان کنید.

انتخاب لباس عروس متناسب با استایل شخصی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد