لباس مجلسی برای مهمانان مراسم عقد

کارت دعوت آنلاین، پیامک و یا کارت دعوت مراسم عقد دوستان یا اقوام نزدیک که به تازگی به دست شما رسیده را با شور شوق باز می‌کنید اولین سوالی که به ذهنتان خطور می‌کند این است: “چه لباسی بپوشم؟”

انتخاب لباس مجلسی مناسب برای مراسم عقد می‌تواند دغدغه بسیاری از مهمانان باشد. تنوع مدل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف لباس‌ها، گاه انتخاب را دشوار می‌کند.
در این مقاله، قصد داریم راهنمای کاملی برای انتخاب لباس مجلسی شیک و مناسب برای شما به عنوان مهمان ارائه دهیم تا با خیالی آسوده در مهمانی و جشن عقد دوستان یا اقوام نزدیک شرکت کنید و خاطره‌ای خوش از آن در ذهن خود به یادگار بگذارید.

مدل‌های لباس مناسب عقد محضری برای مهمان

این روزها مراسمات عقد و نامزدی بیشتر در تالارها و باغ تالارها و اتاق عقد های اختصاصی برگزار می‌شود و مهمانان حاضر در مراسم عقد می‌بایست لباس مجلسی مناسب جهت این مراسم انتخاب نمایند. که در ادامه ما مدل های لباس مناسب عقد محضری برای مهمان را معرفی و نکاتی را برای پوشیدن لباس در این گونه مراسم ها برای شما قرار دادیم

انتخاب مدل لباس مناسب مراسم عقد برای اقوام درجه یک

دقت و حساسیت، زمانی زیاد می‌شود که شما به عنوان فامیل درجه یک در این مراسم شرکت کرده اید. انخاب سبک و مدل مناسب برای این مراسم بسیار اهمیت دارد و باید با برنامه و دقت انتخاب شود.

لباس مجلسی برای مراسم عقد برادر

لباس برای مراسم عقد دوست

لباس شیک برای مهمانی عقد

شما به عنوان مهمان، نقشی اساسی در شادابی و زیبایی جشن عقد دارید. انتخاب لباس مجلسی مناسب، نه تنها به شما کمک می‌کند تا در این شب به یادماندنی بدرخشید، بلکه احترام شما به عروس و داماد را نیز نشان می‌دهد.
در این بخش، به معرفی انواع مدل‌های لباس مجلسی مناسب برای مراسم عقد دوست وفامیل را معرفی و نکاتی را برای انتخاب لباسی شیک و در عین حال متناسب با این مراسم ارائه می‌دهیم:

بیشتر بخوانید: لباس مجلسی فامیل درجه یک بهترین مدل‌ها و ایده‌های لباس مجلسی برای فامیل درجه یک

لباس عقد برای مهمانی عقد فامیل

لباس خواهر عروس و داماد در مراسم عقد

لباس برای مهمانی عقد فامیل

لباس‌های ماکسی برای مهمانی عقد فامیل

لباس مجلسی ماکسی که تا روی زمین امتداد دارند، انتخابی کلاسیک و ظریف برای مراسم عقد هستند. مدل‌های مختلفی از لباس‌های ماکسی، مانند ماکسی ساده، ماکسی کار شده با گیپور یا دانتل، ماکسی با دامن پف‌دار و … وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه و فرم بدن خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: مدل‌های جدید لباس مجلسی ماکسی اگر به این مدل لباس علاقه دارید این مطلب را ببینید

لباس مجلسی ماکسی برای مهمانان عقد

مدل لباس شیک ماکسی برای مهمانی عقد برادر

لباس مجلسی کوتاه برای جشن عقد برادر و خواهر

شیک و خاص بودن لباس مجلسی در مراسم عقد برای خواهر عروس و خواهر داماد بسیار اهمیت دارد. اگر مراسمی که دعوت شدید بصورت جداگانه برگزار می‌شود و شما بعنوان مهمان یا عضوی از خانواده عروس داماد به دنبال استایلی مدرن و امروزی هستید، لباس‌ مجلسی کوتاه می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. تنوع مدل‌های این نوع لباس‌ها بسیار زیاد است و می‌توانید از بین مدل‌های راسته، A-line، چین‌دار، peplum و … انتخاب کنید.

لباس‌های کوتاه برای جشن عقد برادر و خواهر

مدل لباس مجلسی کوتاه برای مراسم عقد دوست

مدل لباس مجلسی کوتاه برای مهمونی عقد

پیراهن‌های کار شده برای مهمونی عقد دوست

حضور در یک مراسم جشن بعنوان دوست عروس یا اقوام نزدیک عروس و داماد با لباس مجلسی های کارشده با مروارید، دانتل، گیپور و… میتواند استایل شما را جذاب. این نوع پیراهن‌ها، جلوه‌ای ظریف و زنانه به شما می‌بخشند و برای مراسم عقدی که در فصل‌های خنک سال برگزار می‌شود، مناسب هستند.

لباس مجلسی کار شده برا ی جشن عقد

مدل لباس مجلسی سنگ دوزی شده برای جشن عقد

کت و دامن مجلسی برای عقد فامیل در محضر یا سالن

کت و دامن مجلسی یک انتخاب مناسب برای شرکت در مراسم عقد است. اگر مراسم بصورت مختلط برگزار می‌شد و شما بعنوان دوست در مهمانی عقد حضور داشتید و به دنبال استایلی شیک و رسمی هستید، کت و شلوار می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. تنوع مدل‌ها و رنگ‌های مختلف کت و شلوار، به شما امکان می‌دهد تا استایلی منحصر به فرد برای خودتان خلق کنید.

کت و دامن برای جشن عقد

مدل کت دامن پوشیده برای مراسم عقد

بیشتر بخوانید: کادو عقد محضری چه کسی کادو می‌دهد و چه هدیه‌ای مناسب است؟

راهنمای انتخاب لباس مجلسی شیک برای مهمانی عقد

در بخش قبلی به معرفی مدل هایی پرداختیم که شما میتوانید در مراسم عقد دوستان، آشنایان، خواهر و برادر از این لباس ها استفاده کنید و بدرخشید. در این بخش، به ارائه نکات تکمیلی می‌پردازیم که به شما در انتخابی بی‌نقص و ظاهری درخشان در این شب خاص یاری خواهند رساند:

 تناسب با محل برگزاری در مراسم عقد

باغ یا تالار: اگر مراسم در باغ یا فضای باز برگزار می‌شود، می‌توانید از لباس‌های بلند و خنک با جنس حریر یا شیفون استفاده کنید. همچنین، در صورت خنک بودن هوا، می‌توانید از شال یا کت نازک برای گرم نگه داشتن خود استفاده کنید.

منزل: اگر مراسم در منزل برگزار می‌شود، می‌توانید از لباس‌های کوتاه‌تر و مجلسی‌تر استفاده کنید.

توجه به زمان برگزاری:

برای مراسم‌های عقدی که در طول روز برگزار می‌شوند، می‌توانید بعنوان مهمان از رنگ‌های روشن‌تر و شادتر ( بجز رنگ لباس عروس )استفاده کنید. همچنین، انتخاب لباس‌هایی با طرح‌های گل‌دار یا خال‌دار می‌تواند ایده جالبی باشد.

برای مراسم‌های عقدی که در شب برگزار می‌شوند، می‌توانید بعنوان دوست یا خواهر و اقوام عروس از رنگ‌های تیره‌تر و مجلسی‌تر استفاده کنید. همچنین، انتخاب لباس‌هایی با جنس براق یا کار شده با سنگ و مروارید می‌تواند جلوه‌ای شیک و لوکس به شما ببخشد.

اکسسوری‌های مناسب:

انتخاب اکسسوری‌های مناسب می‌تواند به تکمیل استایل شما در مراسم عقد کمک کند.

می‌توانید از جواهرات ظریف و ساده یا جواهرات نگین‌دار و درخشان استفاده کنید.

کیف و کفش خود را با توجه به رنگ و مدل لباس مجلسی‌تان انتخاب کنید.

آرایش و موی خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که با استایل کلی شما در مراسم هماهنگ باشد.

با رعایت این نکات، می‌توانید لباسی مناسب و شیک برای مراسم عقد بعنوان مهمان انتخاب کنید و در این شب شاد و خاطره‌انگیز، درخشش خود را به نمایش بگذارید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس مجلسی برای مراسم عقد
لباس عروس رنگی برای عقد
کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
مدل لباس عروس خارجی شیک

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
ساخت کارت دعوت تولد دیجیتال آنلاین

سلام. من کارت عروسی دیجیتال رو قبلا از شما سفارش دادم. الان میخواستم کارت تولد سفارش بدم. ممکنه راهنمایی کنید از کجا میتونم ؟

فاطمه
باغ تالار اریکه تات

مراسم ما تو باغ یاسین با اجرای تشریفات تات بود بی نظیر بود همچی ممنون از سلیقه خوبشون و کیفیت بسیار بالای پذیراییشون

بابائی
باغ تالار عمارت شیخان

اولش که میوه گذاشتند نیم ساعت رو میز بود بعد سریع برداشتند،صدای موزیک بشدت زیاد بود،زمین سالن قبل ورود میهمانان و عروس داماد کثیف بود،موقع سلف غدا چون ما صاحب مجلس بودیم می‌خواستیم غذا ببریم که گفتند تموم شده در صورتی کل مهمانان ما ۲۰۰ نفر بودند ولی ما ۳۰۰ نفر دعوت کرده بودیم که صد نفر نیامدند یجورایی غذا رو پیچوندند بعد از اینکه مهمانان شروع به خوردند کردند کارکنان سالن بدون کسب اجازه از عروس داماد رفتند و همه ی غذا هارو خوردند. اگر می‌خواهید در این سالن عروسی بگیرید دقت کنید قبل از اینکه کارکنان شروع به خوردند کنند صاحب مجلس باقی مانده غذا را با خودش بیاره. به هرحال من همه ی کامنت هارو خواندم و هیچکس راضی نبود ما هم راضی نبودیم.

بدون نام
عمارت قصر پایتخت کرج

مدیریت آقای مشهدی بسیار ضعیف بود پرسنل کثیف و بد اخلاق به مدیریت خانم حقیقی متاسفانه هیچ گونه تعهدی نسبت به قرار دادی که بسته شد نداشتن پذیرایی ناراضی من مراسمم تو مهر بود اصلا رضایت نداشتم

بدون نام
باغ تالار عمارت سام

بهترین عمارت وبهترین مدیریت کیفیت عالی خیلی ممنون از اقای مولایی وپرسنل کار بلدشون عروسی پسرم ۱۹ شهریور بود همه چیزعالی بود

عذرا مظلوم
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام میخواستم قیمت ورودی برای ۲۰۰ نفر مهمان تو تهران رو بدونم

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام من مهمان جشن عروسی یکی از بستگان در این تالار بودم هنگام ورود مسافت پارکینگ تا تالار در هوای سرد فوق العاده طاقت فرسا بود ، پذیرایی با تعاریف این تالار مغایرت داشت ، نوشیدنی گرم بیرون سرو میشد که سرد بود . سرو شام در سالن مجزا دور از تالار بود که با سن من خیلی ازاردهنده بود . خلاصه با مبلغی که از میزبان شنیده بود هیچ هماهنگی نداشت . بخار موقع موزیک تنگی نفس می اورد ، نه تنها من اکثر مهمانان مجبور شدن در هوای سرد از سالن بیرون برن . لطفا به این نکات توجه بشه اگر میخواهید به کارتان ادامه بدید . چون فضای بیرونی تالار فوق العاده زیباست حیفه حیف

مهسا مظلومی
تالار تشریفاتی مایا

رفتار پرسنل از دم پارکینگ تا اخر شب که میخاستیم خدافظی کنیم عالی بود پذیرایی هم خوب بود طعم باقالی با گوشت هم استثنایی بود

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام ما چند شب پیش مراسم عروسی در این تالار داشتیم ، مسافت پارکینگ تا تالار برای مهمانان بخصوص خانمها ازاردهنده ست ، پذیرایی به نسبت مبلغ دریافتیشون خیلی ضعیفه ، سرو شام در سالن مجزاست که با تالار فاصله داره و برای میهمانان در هوای سرد پیمودن این مسیر خیلی سخته ، سرو اردور با منوی انتخابی متفاوته ، گروه موزیک فوق العاده ضعیفه ، ........ خلاصه مبلغ دریافتی با خدمات هم خوانی نداره کیفیت شام خوب بود ولی از اینهمه غذا که باقی مانده بود پلوی خالی بدون گوشت و مرغ پک کرده بودن ، که اگر ادعا میکردن چیزی نمانده ابروی خودشان را بیشتر حفظ کرده بودن . فضای تالار بیرون سالن و داخلش خیلی قشنگه ولی صندلیها راحت نیستن به سرویس غذاخوری و دکوراسیون نمیخورن . اگر به این رویه ادامه بدن متاسفانه کسی تمایل به معرفی تالار را نداره . درکل سرویس دهی با مبلغ دریافتی هماهنگی نداره ،

نظرات کاربران

  • بدون نام

    سلام. بیشتر مدلها رو دوست داشتم. الان چطور میتونم برای پرو و خرید بیام آدرسی چیزی نگذاشتید. اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام مدل‌های لباس مجلسی صرفا برای ایده گرفتن گذاشته شده و فروش آنلاین انجام نمیشه.

      پاسخ