43 مدل لباس عروس پرنسسی جدید ۱۴۰۳

مدل لباس عروس پرنسسی جدید

بسیاری از عروس خانم ها دوست دارند ملکه‌ی جشن ازدواج خود باشند و لباس عروس پرنسسی شبیه به ملکه ها یا پرنسس ها در انیمیشن های دیزنی که در کودکی در ذهن خود داشته اند بپوشند. لباس عروس پرنسسی و یا لباس عروس دخترانه پفی در واقع لباسی است با دامن بلند و پفی که با مروارید و اکلیل و یا مواردی از این قبیل تزیین می شود.

مدل لباس عروس پرنسسی جدید به لباس عروسی با دامن کامل گفته می شود که معمولاً با عناصر لوکس و جزئیات تزئین شده؛ تزئین می شود. تزیینات، درخشش‌ها و منجوق‌ها را با دامن حجیم و بالاتنه‌ای زیبا در نظر بگیرید.

مدل های لباس عروس پرنسسی

مدل لباس عروس پرنسسی دنباله دار یکی از قدیمی ترین مدل ها برای لباس عروس بشمار می رود، اما لباس عروس پفی پرنسسی از دیرباز تا کنون دستخوش تغییرات زیادی شده و همین موضوع نیز آن را به یکی از محبوب ترین مدل های لباس عروس در سال های اخیر تبدیل کرده است. لباس عروس دخترانه پرنسسی با بالاتنه ی جذب و اندامی و دامن بلند و پف دار، در همه جای دنیا طرفداران بسیاری دارد.

این مدل لباس عروس معمولا از پارچه های ظریف مانند حریر و یا دانتل دوخته می شود، به همین دلیل نیز ممکن است به راحتی آسیب ببیند و نخ کش و یا پاره شود. پس اگر مدل لباس عروس پوشیده پرنسسی را برای مراسم ازدواج خود انتخاب کرده اید، باید مراقب این موضوع باشید.

بهترین لباس عروس دنباله دار پرنسسی

اما در این مطلب بهترین مدل لباس عروس پرنسسی را، مطابق با هر سلیقه و بودجه ای، جمع آوری کرده ایم.

لباس عروس استین دار شاین

لباس عروس شاین

عکس لباس عروس پرنسسی پفی دخترانه

شاین بهترین دوست لباس عروس دخترانه پفی است. درخشندگی چشمگیر اکلیل در سرتاسر پارچه ی این لباس عروس پفی اسکارلت زیر نور آفتاب و هنگام عکاسی بیش از هر زمان دیگری خود را نشان می دهد.

لباس عروس با دامن چند لایه

 مدل لباس عروس زیبا

لایه های رویی دامن این لباس عروس دخترانه پفی، مثلثی شکل است و مدلی خاص، شبیه به کیک های لایه لایه دارد.

مدل لباس عروس اسکارلت

لباس عروس پفی

یقه ی این لباس عروس پرنسسی بسیار خاص ومنحصر به فرد است، همچنین آستین های بلند و دامن کلوش آن با وجود پف کم جلوه ی بسیار زیبایی دارد. از قدیم یکی از محبوب ترین مدل های دامن، دامن های کلوش بوده. این مدل چین و پف مدل پرنسسی را ندارد و ساده تر است و همچنین باعث می‌شود بسیار با وقار و زیبا به نظر برسید.

حسن طرح A-line این است که برای هر اندامی مناسب است. خصوصا اگر کمی درشت اندام هستید، یکی از بهترین انتخاب ها لباس A-line است. در این مدل، لباس عروس تا کمر چسبان بوده و از کمر به پایین دامن کلوش دارد که پف نسبتا مختصری دارد.

لباس عروس توری پف دار

 لباس عروس خاص

دامن این لباس عروس پرنسسی از لایه های کوتاه و بلند تشکیل شده و به همین دلیل خاص و جالب است.

لباس عروس دخترانه پفی با بالاتنه منجوق‌دوزی شده

لباس عروس پرنسسی

منجوق‌دوزی و گل‌دوزی‌های هندسی پیچیده این مدل به همراه یقه بی‌نظیر آن، جلوه سلطنتی به دامن پرنسسی آن می‌بخشد. آستین‎های بلند آن نیز لباس را مناسب عروس خانم‌هایی می‌کند که لباس‌های پوشیده را ترجیح می‌دهند.

مدل لباس عروس پرنسسی دنباله دار جدید

لباس عروس زیبا

تزئینات کار شده روی این لباس تماماً با دست انجام شده و این جلوه گل گلی جذاب را به لباس بخشیده است. یقه دکلته باز ظرافت و زیبایی لباس را دوچندان کرده است.

لباس عروس دخترانه پفی بلند سفید

لباس عروس پرنسسی جدید

این لباس عروس با دامنی توری و آستر ساتن و گلدوزی‌های کار شده روی دامن بسیار رمانتیک و دلربا به ‌نظر می‌رسد.

لباس عروس رویایی

لباس عروس خاص

این لباس کار شده با مروارید با الهام از حباب طراحی شده است و برای یک عروسی رویایی و افسانه‌ای انتخاب بسیار مناسبی است. توری پر زرق و برق و دامن رقصان آن زیبایی مدل را تکمیل می‌کند. این لباس عروس دخترانه پفی دوخته شده از تور اکلیلی و درخشان چشم ها را به خود خیره می کند.

مدل لباس عروس پفی جدید A-line

 لباس عروس پرنسسی

لباس عروس پف دار A-line خصوصا برای خانم هایی که زیاد لاغر نیستند بسیار مناسب است.

لباس عروس صورتی اکلیلی

 لباس عروس خاص و زیبا

فانتزی همه ی دختر بچه ها پوشیدن لباس عروس پرنسسی به رنگ صورتی بسیار روشن و مایل به سفید است. با این مدل لباس عروس، رویای کودکی شما محقق خواهد شد.

لباس عروس اسکارلت پفی با دامن آبشاری

لباس عروس اسکارلت

این لباس را می توان تکمیل کننده ی یک مراسم عروسی با شکوه دانست. بالاتنه و یقه ی جذاب، همراه با دامن تور مدل آبشاری، این لباس عروس پف دار را به یکی از زیباترین مدل ها تبدیل می کند.

لباس عروس پرنسسی سرشانه باز

لباس عروس پفی

بالا تنه ی اندامی و آستین های سرشانه باز در این مدل لباس عروس پفی جدید همخوانی بی نقصی با دامن کلوش و پفی آن دارد.

مدل لباس عروس دکلته پرنسسی

لباس عروس دکلته

لباس عروس پفی دکلته همیشه یکی از پر طرفدارترین مدل های لباس عروس بوده است. اما این لباس شاین زیبا با تزیینات خاص، درخشش شما در سالن عروسی را تضمین می کند.

مدل لباس عروس پرنسسی دنباله دار جدید

 لباس عروس دنباله دار

این لباس عروس با شکوه از دانتل فرانسوی طرح دار دوخته شده است. البته پشت باز و آستین های دانتل بلند به زیبایی این لباس عروس می افزاید.

لباس عروس دنباله دار شکوفه ای

لباس پرنسسی شکوفه ای

نگاهی به طرح خاص یقه و شکوفه های دست دوز روی پارچه ی این لباس عروس پف دار بیاندازید. اگر دوست دارید در شب عروسی خود لباسی خاص به تن داشته باشید، این مدل را انتخاب کنید.

لباس عروس اسکارلت دوخته شده از حریر ارگانزا

 لباس عروس پرنسسی حریر ارگانزا

حریر ارگانزا پارچه ی مناسبی برای دوخت لباس عروس می باشد. این لباس عروس زیبا نیز از حریر ارگانزای طرح دار دوخته شده است.

لباس عروس پرنسسی با دامن آبشاری

 لباس عروس دکلته

شما با این لباس در جشن عروسی خود خواهید درخشید. گلدوزی زیبای پارچه، دامن مدل آبشاری، بالاتنه ی جذب و دکلته همگی ویژگی هایی است که این لباس عروس پف دار را به ی مدل خاص تبدیل می کند.

لباس عروس ساتن پفی

لباس عروس ساتن

این یکی از مدل های کلاسیک لباس عروس پف دار است که همچنان مورد پسند عروس خانم های زیادی واقع می شود. یقه ی هفت همراه با دامن پلیسه ی دنباله دار، و به طور کلی لباس عروسی ساده اما شیک.

این طرح برای عروس خانم هایی که کمر باریک و شکم صافی دارند مناسب است، در این مدل لباس تا پایین باسن تنگ بوده و از ناحیه پایین باسن دامن برش خورده و به شکل کلوش یا چین دار است. اگر فرم اندامتان ساعت شنی است، این مدل لباس عروس برای شما بسیار مناسب است، اما با اندام سیبی شکل  بهتر است سراغ این مدل لباس نروید.

لباس عروس پرنسسی کاپوچینویی روشن

لباس عروس اسکارلت

سفید را فراموش کنید و به دنبال لباس عروسی با ته رنگ کاپوچینویی بروید.

لباس عروس پف دار A-line سرشانه باز

لباس عروس شیک

به طور کلی، دامن لباس های مجلسی A-line کم پف و مناسب اندام های درشت تر می باشد. اما بالا تنه ی این لباس عروس پرنسسی با دست گلدوزی شده و نوع دوخت یقه و آستین های آن جدید و مد روز است.

لباس عروس پف دار سفید مات

لباس عروس پرنسسی

با وجود سر شانه های باز،این لباس عروس اسکارلت بالاتنه ی پوشیده ای دارد. لباس عروس سفید مات که در عین سادگی بسیار پر طرفدار و شیک است.

لباس عروس پفی با تزیینات کریستال

 لباس عروس پفی

بالاتنه ی این لباس عروس پرنسسی با تکه های کریستال تزیین شده و مدل یقه و دامن، هماهنگی بسیار زیبایی با یکدیگر دارند.

لباس عروس دانتل پف دار

 لباس عروس دانتل

بالا تنه و یقه ی ایستاده ی این لباس عروس پرنسسی از جنس دانتل فرانسوی است. دانتل پارچه ای است شبیه به گیپور که این روزها برای دوخت بسیاری از لباس عروس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

لباس عروس پف دار آستین بلند

 لباس عروس پفی آستین بلند

یک لباس عروس پرنسسی برای عروس های پاییز و زمستان. همچنین عروس خانوم هایی که به دنبال مدل لباس عروس پوشیده ی اسکارلت هستند، قطعا این مدل را می پسندند.

لباس عروس حریر پفی

لباس عروس پرنسسی شیک

دامن این لباس از ترکیب ساتن و حریر دوخته و به زیبایی تزیین شده است. هماهنگی بی نقصی بین بالاتنه ی ساده ای این لباس عروس اسکارلت با مدل خاص دامن وجود دارد.

لباس عروس دانتل پف دار

لباس عروس پفی دانتل

به جای آنکه تنها بخشی از دامن لباس عروس پفی را با دانتل تزیین کنید، تمام قسمت های آن را با پارچه ی دانتل و آستر مناسب بدوزید.

لباس عروس ساتن پف دار

 لباس عروس آستین بلند

لباس عروس های ساتن بدون هیچ تزیین خاصی زیبا و چشمگیر هستند. اما مدل این لباس عروس پف دار قطعا در صدر لیست زیباترین مدل های لباس عروس قرار می گیرد.

لباس عروس دنباله دار پرنسسی

لباس عروس دنباله دار

پوشیدن یک لباس عروس پف دار دنباله دار آرزوی اکثر عروس خانم ها می باشد. طرح دانتلی که در دوخت این لباس عروس بکار رفته زیاد شلوغ نیست. همچنین مدل آستین نیمه ی این لباس عروس پرنسسی بسیار زیبا است.

لباس عروس اسکارلت پفی

لباس عروس اسکارلت

لباس عروس پف دار با دامن پف دار، رویای تمام دختر خانم ها است. اگر می خواهید در جشن عروسی خود یک ملکه ی تمام عیار باشید، این لباس عروس اسکارلت را انتخاب کنید.

لباس عروس پرنسسی منجوق دوزی شده

 لباس عروس ساتن

سنگ های تزیینی و منجوق دوزی روی بالا تنه ی این لباس زیبا مانند قطرات شبنم صبح گاهی روی گل برگ ها می درخشند. دامن این لباس عروس پف دار از جنس ساتن است.

مدل لباس عروس پفی با آستین های بیشاپ

مدل لباس عروس

احتمالا این مدل آستین را در فیلم های قدیمی اروپایی دیده اید، البته امروزه عروس خانم های زیادی آستین بیشاپ را برای لباس عروس خود انتخاب می کنند.

لباس عروس گل گلی

لباس عروس پفی گل دار

این نوع مدل لباس عروس معمولا برای برگزاری مراسم و جشن عقد و عروسی در باغ تالار ها و فضاهای باز استفاده می‌شود زیرا طراحی و گل‌آرایی این لباس از تناسب آن در طبیعت الهام گرفته شده است و به همین منظور در فضاهای باز و بزرگ زیبایی دوچندانی را می‌تواند انتقال دهد.

مدل لباس عروس پفی سنگدوزی شده

مدل لباس عروس پفی سنگدوزی شده

لباس عروس پفی سنگدوزی شده معمولا برای مراسم عروسی‌های تجملاتی و خاص استفاده می‌شود زیرا رایج است که در طراحی این نوع مدل از لباس‌های عروس از سنگ‌های خاص و گران قیمت بهره برده شود و همینطور طراحی و سنگدوزی این لباس‌ها بسیار زمان‌بر و گران قیمت است.

مدل لباس عروس پفی و پرنسسی کلاسیک

مدل لباس عروس پرنسسی پفی کلاسیک

همانطور که از نام طراحی این نوع مدل از لباس‌های عروس برمی‌آید، این طراحی مخصوص جشن عقد و عروسی‌هایی با تم کلاسیک و اشرافی است.

لباس عروس پرنسسی پفی دنباله دار خارجی

مدل لباس عروس کلون و دنباله دار

این نوع از لباس‌های عروس در سال‌های پیش بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفت و به نوعی ترند چند سال پیاپی شد؛ اما با گذر زمان و طراحی‌های جدید طراحان مد و استایل این نوع طراحی کمتر مورد استفاده قرار گرفت زیرا یکی از دلایل این افت استفاده عروس‌ها از این نوع لباس‌ها، سختی پوشیدن و تحمل آن در ساعت‌های حضور عروس در جشن عروسی است.

لباس عروس سلطنتی پف دار

مدل لباس عروس تاجدار و سلطنتی

همانطور که به وفور دیده شده است، اکثر شاهدخت‌ها و دختران پادشاهی‌های کشورهای مختلف در عروسی‌های خود از این سبک لباس عروس ها و این نوع طراحی برای برگزاری جشن عروسی خود استفاده می‌کنند. زیرا همانگونه که از نامش پیداست بیشتر در این نوع مراسم‌های سلطنتی کاربرد دارد.

مدل لباس عروس پفی جدید منجوق دوزی شده

لباس عروس پرنسسی پفی

یکی دیگر از مدل‌های لباس عروس پرنسسی زیبا را می‌توانید در عکس مشاهده کنید. این مدل تفاوت‌های بسیار زیادی با مدل لباس عروس‌های پرنسسی قبل ندارد اما می‌توان گفت زیبایی‌های خاص این لباس قطعا نظر خیلی از عروس خانم‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

لباس عروس سفید دنباله دار

لباس عروس پرنسسی پف دار

لباس عروس‌های پرنسسی معمولا دنباله دار هستند و کمتر می‌توان لباس عروس پرنسی را پیدا کرد که از این نظر مستثنی باشد. لباس عروسی نیز که در عکس مشاهده می‌کنید جزء لباس عروس‌های پرنسی دنباله‌دار محسوب می‌شود و می‌توان گفت تا حد زیادی بسیاری از عروس خانم‌های با سنین کمتر به این نوع لباس عروس‌های علاقه دارند.

لباس عروس دخترانه دنباله دار

لباس عروس دنباله دار

یکی دیگر از لباس عروس‌های پرنسسی دنباله دار که زیبایی‌های خاصی را برای عروسی که آن را برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی انتخاب می‌کند به ارمغان خواهد آورد.

مدل لباس عروس منجوق دوزی شده ساده

شاید بسیاری از عروس خانم‌های جوان علاقه‌ای به لباس عروس‌های ساده و به دور از زرق و برق نباشند اما باید در نظر داشت که در مقابل تعداد زیادی از عروس‌ها نیز علاقه زیادی به سبک لباس‌های ساده دارند.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

نظرات کاربران

  • مبینا

    سلام خیلی قشنگ بودن ❤

    پاسخ
    • تالارکده

      خوشحالیم که مورد توجه قرار گرفته.

      پاسخ