10 طراح برتر لباس عروس در دنیا

عروس هایی که به مد و فشن اهمیت می دهند معمولا بدنبال جدیدترین و به روز ترین مدل های لباس عروس می گردند. برخی از عروس خانم ها ترجیح می دهند سنت ها را شکسته و لباس عروس متفاوتی را خریداری کنند که با تمام معیارهای مد روز سازگاری دارد. چنین لباس عروس هایی را نیز طراحان برتر لباس عروس در دنیا طراحی می کنند.

این طراحان معمولا مدل های لباس عروس خاص و گاها عجیبی را به دنیا معرفی می کنند که ممکن است مورد پسند همه قرار نگیرد، اما با توجه به اندام ها و سلیقه های مختلف، این لباس عروس های مد روز با کمی تغییر به لباس های شیک و مدرنی تبدیل می شوند که ظاهری متفاوت از شما را به نمایش می گذارند.

طراح لباس عروس

 

ما در این مطلب فشن شوهای لباس عروس مختلف را مد نظر قرار داده و طبق آنها به هشت طراح برتر لباس عروس در دنیای مد و زیبایی برخوردیم که قصد داریم آنها را به شما نیز معرفی کنیم. هر یک از این طراحان لباس عروس سعی کرده اند تا نیاز جوان های امروزی را حتی در طراحی لباس های عروس سنتی و همیشگی دخیل کنند و دنیای فشن عروس را متحول سازند. این طراحان برتر لباس عروس، مد را با پارچه ی سفید ترکیب کرده و لباس های عروس متفاوتی را به جهان معرفی کرده اند که ی بیننده را به سمت دیدگاهی مدرن از دنیای مراسم های عروسی هدایت می کند.

با ادامه ی مطلب همراه باشید تا با نام و کارهای برترین طراحان مد در زمینه ی لباس عروس آشنا شوید.

10 طراح برتر لباس عروس

طراح لبنانی زهیر مراد، طراح مشهور لباس‌های دست‌دوز:

سبک زهیر مراد بیشتر به‌دلیل اکسسوری و جواهرات زیبا که با دست روی پارچه‌های نفیس دوخته می‌شوند، مشهور است. به این سبک لباس‌ها که بیشتر برای افراد خاص و با سفارش آنها شخصی‌دوزی می‌شود، اوت کوتوق یا اوت کوتور (Haute couture) گفته می‌شود. زهیردر طراحی لباس‌های عروسش از فرهنگ‌های مختلف دنیا الهام می‌گیرد.

لباس عروس کالکشن پاییز 2021

لباس عروس طراح برتر

لباس عروس کالکشن بهار 2021

الی صعب، طراح به‌نام لباس‌های عروس:

لباس عروس طراحان به نام

لباس عروس طراحان مشهور

مشخصه بارز سبک طراحی الی صعب استفاده از پارچه‌های باارزش، جواهرات، ابریشم و سایر جزئیات و اکسسوری‌‌های لوکس در طراحی لباس‌های عروسش است. جدای از مهارت فوق‌العاده او در طراحی، دلیل دیگر شهرتش طراحی لباس عروس بسیاری از ستارگان و سلبریتی‌های معروف هالیوود است.

طراح لباس عروس، دنیل فرانکل

طراح برتر لباس عروس

طراح برتر لباس عروس
لوگوی برند دنیل فرانکل از نگاه به آینده و سپاس از زیبایی که مد به دنیا بخشیده الهام گرفته است. دنیل فرانکل پیش از آنکه برند مشهور لباس عروس با نام خود را راه اندازی کند برای کمپانی های معروفی همچون ورا وانگ کار طراحی لباس عروس انجام می داد. او اولین بار کالکشن لباس عروس خود را در سال 2018 را به نمایش گذاشت. لباس های عروسی که او طراحی کرده بود ظرافت دوخت خاص و مدل منحصر به فردی داشتند.

در همین رابطه ببینید : عروسی بازیگران و ستاره های سرشناس ایرانی و خارجی

فرانکل خصوصا به دوخت کت و شلوار های زنانه و لباس عروس های دو تکه شهرت دارد. کت و شلوارهای زنانه ای که فرانکل طراحی کرده به عنوان لباس مناسب برای مراسم و سالن عقد طرفداران زیادی دارد. همچنین در میان طراحی های او لباس های عروس کوتاه و شیک به چشم می خورد.

طراح برتر لباس عروس، الکس پری

دیزاین لباس عروس

الکس پری، به عنوان یکی از بهترین طراحان لباس عروس در دنیا، معتقد است لباس های عروسی که مختص زمان خاصی دوخته نمی شوند هیچگاه از مد نمی افتند، اما در کالکشن های مشهور لباس عروس خود طراحی را به سبک مدرن انجام داده لست، به طوری که مناسب سلیقه ی کاملا امروزی باشد. او مجموعه ی لباس عروس های خود را در سال 2018 به دنیای مد معرفی کرد.

کالکشن او سطح انتظارات از دوخت و دیزاین لباس عروس در میان عموم طرفداران فشن را بالا برد.البته لباس عروس های مدرن الکس پری همگی با الهام از سبک های سنتی طراحی شده اند. طرح پارچه ی برجسته و مشخص، سوزن دوزی ها و منجوق دوزی های سرتاسری و کمر باریک امضای لباس عروس های الکس پری محسوب می شوند.

طراح برتر لباس عروس، ایزابل آرمسترانگ

طراحان معروف لباس عروس

ایزابل آرمسترانگ یکی از طراحان لباس عروس است که از تلفیق احساسات عاشقانه با پارچه ی دانتل و گیپور، لباس عروسی خاص بوجود می آورد. گلدوزی، شکوفه دوزی و استفاده بدون احتیاط از پارچه ی گیپور در تمامی لباس های عروس او به چشم می خورد. به طور کلی، ایزابل به تزیینات لباس عروس که کار دست باشند علاقه ی زیادی دارد. او گلدوزی های سنتی را در قالب لباس عروس با مدل های شیک و به روز به دنیای مد معرفی کرد و نتیجه این خلاقیت نیز شهرت بی حد و حصر او در زمینه ی طراحی لباس عروس می باشد.

طراح برتر لباس عروس، سوفی ات ویولا

لباس عروس ساده

لباس عروس ساده

لباس عروس ساده

 

خطوط منظم، طراحی ساده، پارچه های بدون طرح و اشکال هندسی همگی از بارز ترین ویژگی های لباس های عروس سوفی ات ویولا هستند. همانطور که خود سوفی نیز می گوید، او تلاش کرد تا کالشن لباس عروسی را ارائه دهد که جای آن همیشه در دنیای مد خالی بود. لباس عروس های او مناسب خانم هایی است که علاوه بر شیک و به روز بودن علاقه دارند تا شخصیتی قوی از خود به نمایش بگذارند.

سوفی ات ویولا معتقد است پشت دوخت و پارچه ی لباس عروس کلمات زیادی نهفته است و به همین خاطر باید در انتخاب لباس عروس مناسب شخصیت خود کوشا باشیم، چرا که لباس ها هرگز دروغ نمی گویند. سبک مینیمال سبک مورد علاقه ی سوفی ات ویولا در طراحی لباس عروس است که این سبک را نیز می توانید به وضوح در کالکشن های لباس عروس او مشاهده کنید.

طراح ایتالیایی لباس عروس، الکساندرا گریکو

لباس عروس طراحان معروف

لباس عروس

لباس عروس

الکساندرا به دیزاین لباس های عروسی بسیار خاص علاقه دارد. مهم نیست طرح پارچه ی لباس های او ساده یا گلدوزی شده باشد، او هر سبکی را به روش خود طراحی می کنند و به لباس عروس ویژگی های منحصر به فردی می بخشد. نکته ای که الکساندرا گریکو پیش از هر چیز در طراحی لباس عروس به آن توجه می کند راحتی لباس است. اولین کالکشن لباس عروس او در بهار سال 2010 عرضه شد و از همان زمان تصمیم گرفت مدرنیته را با دوخت لباس های عروس تلفیق کند. او از تزیینات دست دوز در لباس های عروس خود به طور گسترده ای استفاده می کند.

طراح برتر امریکایی لباس عروس، الیزابت فیلمور

لباس عروس شیک

لباس عروس شیکلباس عروس شیک

احساسات عمیقی در تمامی طراحی های الیزابت فیلمور به چشم می خورد و خود او نیز این واقعیت را تصدیق می کند. عروس هایی که سبک طراحی الیزابت را می پسندند امیدوارند حس استقلال و بلند پروازی خود را از طریق لباس عروس به دیگران معرفی کنند. شکوه لباس های عروسی که الیزابت طراحی می کند زبانزد تمام اهالی مد و زیبای است. لباس عروس های این طراح مد مشهور نهایت زیبایی زنانه را به نمایش می گذارند.

طراح لبنانی لباس عروس، جرج هوبیکا

لباس عروس اسکارلت

اولین کالکشن لباس عروس جرج هوبیکا در سال 2018 و با الهام از طبیعت به بازار عرضه شد. اومی گوید لباس های عروس خود را طوری طراحی می کند که عروس به محض پوشیدن آن احساس کند زیباترین زن در دنیاست. تزیینات دست دوز، پارچه های مرغوب و تم آسیایی همگی از ویژگی های لباس های عروس جرج هوبیکا هستند. لباس های عروس او به چشم تمامی عروس ها زیبا است، حتی اگر طرفدار لباس های پفی، تور و گلدوزی های براق نباشند.

طراح برتر لباس عروس، ماتیسوسکی

لباس عروس زیبا

ماتیسوسکی معتقد است که در طراحی لباس عروس های خود در درجه ی اول به سلیقه و راحتی عروس ها فکر می کند. عروس خانم ها باید در شب عرسی خود بدرخشند و زیباترین باشند. برای آنکه در شب عروسی خود احساس یک ملکه را داشته باشید از لباس های ماتیسوسکی ایده بگیرید. او یکی از برترین طراحان لباس عروس در دنیای مد و زیبای محسوب می شود.

پیشنهاد میکنیم مطلب : مدل های محبوب لباس عروس و اندامهای مناسب برای آنها را ببینید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • غزاله اخلاقي

    سلام ممنون از مطالب جالبي كه معرفي كرديد

    پاسخ
  • بدون نام

    لباس هاى أين عروس ها بسيار ساده است و اينكه خيلى شيك نيستن و من به دنبال ذراح هاى هاى بهتر هستم

    پاسخ