مدل های محبوب لباس عروس جدید ۱۴۰۳

در بین تنوع زیاد لباس‌ عروس همیشه انتخاب بهترین و رویایی‌ترین لباس برای عروس خانم‌ها کمی مشکل می‌شود. مخصوصاً وقتی که هیچ ایده ای در مورد لباس های عروس نداشته باشند. در این خرید که جز مهم‌ترین خریدهای جشن شما محسوب می‌شود بعد از سلیقه شما فاکتورهای دیگری نیز برای یک انتخاب درست وجود دارد.

ما در سایت تالارکده سعی داریم با معرفی انواع مختلف مدل لباس عروس و اینکه برای چه اندام‌هایی مناسبند به شما کمک کنیم تا مناسب‌ترین انتخاب خود را انجام دهید و بهترین خاطره را از این روز بزرگ ثبت کنید.

لباس عروس

شیک ترین مدل لباس عروس 2024

مدل لباس عروس ارو\ایی 2024

لباس های پرنسسی را اغلب با دامن های پفی اش می شناسیم. این دامن ها شامل دو دسته ی دامن بلند و دامن کوتاه هستند. بسیاری از عروس خانم ها، ترجیح می دهند که لباس مخصوص عروسی شان پفی باشد. در این قسمت، مدل لباس عروس پفی مطابق با جدیدترین ژورنال های ۲۰۲۴ را می‌بینید. دیدن این مدل‌ها در سایت تالارکده کمک می‌کند که برای لباس عروس خود، انتخابی شیک و جذابی داشته باشید.

لباس عروس پفی

مدل لباس عروسی

لباس عروس  پرنسسی می تواند بزرگی بیش از اندازه ی پایین تنه را به خوبی پوشش بدهد و زیبایی اندام عروس خانم را چند برابر کند. مدل پرنسسی یا پفی هنگام رقصیدن، جلوه و شکوه عروس خانم را هم بیشتر نمایان می سازد. لباس مخصوص عروس پفی بیشتر برای خانم‌های قد بلند مناسب است و به خودی خود قد عروس را بزرگتر نشان می‌دهد. افراد ریز نقش و قد کوتاه در دامن‌های پفی و حجیم گم خواهند شد و به چشم نخواهند آمد.

مدل لباس عروس پرنسسی

در کنار تمام ویژگی های این نوع لباس عروس بلند، باید اضافه کرد که لباس مخصوص عروس های ساده، باعث می شوند که در مراسم عروسی، عروس خانم از سایر مهمان ها تفکیک داده نشود، یعنی شکوه و عظمت لازم برای یک عروس را نداشته باشد. لباس خاص و ویژه، همیشه به عروس ابهت می بخشد و باعث می شود مانند ستاره ای در مراسم جشن عروسی اش بدرخشد.

مدل لباس عروس پرنسسی

باید اشاره کرد که برای آن دسته از عروس خانم ها که رقص های پر تحرکی دارند و در کل، دوست دارند در طول مراسم عروسی شان مدام در حال رقص و تحرک باشند، لباس های عروسی پرنسسی وجود دارد، که دنباله ی آنها به طور جداگانه به لباس وصل می شود و عروس خانم قادر است، به راحتی و سهولت از این دنباله برای عکاسی استفاده کرده و هنگام رقص آن را جدا کند. از دیگر مزایای این لباس ها این است که عروس می تواند در مراسم عروسی اش دو لباس مختلف بر تن داشته باشد.

لباس عروس مدل بی شانه

به جهت زیبایی این نوع مدل ها، امروزه، لباسی هایی تهیه می شود که دنباله های بلندی ندارند و برای عروس خانم های اکتیو کاربردی تر هستند.

دنباله های کوتاه تر علاوه بر اینکه کارایی بیشتری دارند، زیبایی لازم را نیز به لباس شما می بخشند و همچنین آسیب زیادی هنگام کشیده شدن در روی زمین به آن ها وارد نمی شود.

لباس عروس پرنسسی

مدل لباس عروس جدید

همانطور که گفته شد این مدل لباس برای عروس هایی که پایین تنه بزرگی دارند مناسب است. سعی کنید در این نوع لباس بالا تنه‌ای انتخاب کنید که کاملاً تزئین شده و کار شده باشد و چشم را به قسمت بالای لباس هدایت کند. اگر اندام شما گلابی شکل است، به شما بالا تنه‌ی دکلته پیشنهاد می‌شود و از پوشیدن لباس مدل راسته (sheath) و مدل ماهی (mermaid) بپرهیزید.

مدل لباس عروس پرنسسی

لباس عروس مدل ترومپت از بالاتنه تا زیر باسن تنگ است و از زیر باسن گشاد می شود. این مدل برای افراد لاغر مناسب است. از آنجایی که در این مدل لباس عروس بلند، پیراهن تا محدوده شکم و باسن تنگ است بیشتر برای افرادی مناسب است که کمر باریک و اندامی منحنی‌تر دارند.

این مدل لباس مخصوص عروس مناسب افرادی که لاغراندام یا ریزنقش هستند یا افرادی که اندامشان ساعت شنی است، مناسب می‌باشد. برای اندام‌های سیب و گلابی این مدل لباس عروس پیشنهاد نمی‌شود چرا که باسن و پهلو‌های فرد را نمایان می‌کند.

لباس عروس ترومپت

مدل لباس عروس جدید در تهران

عروس زیبا

 

لباس عروس ای لاین که شبیه حرف A انگلیسی است در قسمت بالا تنه تنگ و در ادامه، از کمر به پایین دامن آن کلوش می شود. این پیراهن چین و پف مدل پرنسسی را ندارد و ساده‌تر از آن است. این نوع لباس مخصوص عروس برای انواع اندام‌ها مناسب است اما برای کسانی که بالا تنه ی متناسبی دارند ولی پایین تنه درشتی دارند مناسب تر می باشد.

لباس عروس کلوش

لباس برای عروسی

مدل لباس عروس کلوش یا A-line

لباس عروس جذاب

مدل لباس عروس کلوش یا A-line

لباس عروس مدل کلوش، انتخابی ایده‌آل برای عروس خانم‌هایی است که به دنبال ظرافت، زیبایی و راحتی در روز عروسی خود هستند. این مدل لباس با تنوع بالایی که دارد، می‌تواند برای همه فرم‌های اندام مناسب باشد و به عروس خانم‌ها در خلق یک ظاهر رویایی و خاطره‌انگیز کمک کند.

 

در این مدل لباس عروس بلند، پیراهن تا روی باسن چسبیده به بدن است و پس از آن به شکلی کلوش یا چین دار تبدیل می‌شود. حالت اصلاح شده A-Line دامنی برش خورده دارد و بدن نمایانتر از حالت معمولی آن است. این لباس مناسب افرادی است که شکم صاف و خط کمر دارند. این مدل هیکل را درشت نشان می دهد به خصوص در قسمت میان تنه.

مدل های لباس عروس 2021

لباس عروس شیک

لباس عروس

لباس عروس کوتاه

این مدل لباس مخصوص عروس از کمر تا روی زانو به بدن چسبیده است سپس از روی زانو کلوش می‌شود. این مدل برای افرادی مناسب است که اندامی لاغر یا شکل ساعت شنی دارند. برای افرادی که اندام پر دارند لباس مدل ماهی توصیه نمیشود.

لباس عروس جدید و جذاب

یکی از ویژگی های مثبت در مدل های ماهی این است که علاوه بر استفاده به عنوان لباس عروس، می توانید از این مدل ها به عنوان لباس مجلسی مدل ماهی شیک و با وقار نیز استفاده کرده و در مجالس بدرخشید، شاید تنها راه برای اینکه یک لباس مدل ماهی کاملا به تن شما بنشیند، وجود اندامی خوب در شما باشد.

مدل لباس عروس حرف A

این نوع از لباس عروس را با انواع پارچه های دانتل، ساتن، گیپور و… می توان دوخت و برای دوخت آن هیچ محدودیتی وجود ندارد، لباس مدل ماهی خود دسته بندی های بسیاری دارد، برخی لباس مدل ماهی آستین دار به حساب می آیند که بسته به سلیقه شما می توانند آستین هایی بلند تا کوتاه و حلقه ای داشته باشند،

لباس عروس ماهی آستین دار

برخی مدل دکلته بوده و برخی نیز کاملا پوشیده خواهند بود، در انتها تنها چیزی که مهم است، زیبایی اندام، پوست صاف و بدون عیب شما و میزان راحتی شما در لباس است که مشخص می کند تا لباس از چه اندازه پوشیدگی و نوع آستینی بهره ببرد. پس از تصمیم نهایی مبنی بر انتخاب لباس مدل ماهی، حتماً آن را بپوشید و کمی با آن راه بروید تا مطمئن شوید که انتخاب خوبی برای شب عروسی تان خواهد بود.

لباس عروس ماهی

پیراهن عروس

مدل لباس عروس ماهی

مدل لباس عروس ماهی

مدل لباس عروس ماهی

مدل لباس عروس ماهی

این مدل از بالا تنه تا پایین تنگ می باشد و دامن راسته ای دارد و خط کمری ندارد. برای افرادی مناسب است که از هیکل متناسب و قد بلندی برخوردار هستند. در صورت استفاده از یک پارچه بسیار نرم و لخت، ایجاد گودی کمر نیز می‌کند.

لباس عروس مدل های جدید

مدل لباس عروس راسته

مدل لباس عروس راسته

مدل لباس عروس راسته

لباس عروس راسته با ظاهری ساده و شیک، به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای عروس‌های مدرن تبدیل شده است. در این مدل لباس، پارچه‌های لطیف و حریر نقشی کلیدی در خلق ظاهری ظریف و زنانه ایفا می‌کنند.

حریر و سایر پارچه‌های لطیف، به دلیل انعطاف‌پذیری، به زیبایی بر روی اندام می‌نشینند و ظاهری رمانتیک و لطیف به عروس می‌بخشند. این پارچه‌ها با حرکات بدن به آرامی موج می‌خورند و حسی از پویایی و ظرافت را به وجود می‌آورند.

لباس عروس کوتاه معمولا برای مراسم خاص‌تر استفاده میشود. این مدل پیراهن با توجه به فرم بدن باید انتخاب شود. معمولا لباس عروسی کوتاه در مراسم ساده‌تر، مراسم کنار آب و مهمانی عروسی دوستانه استفاده می‌شود. بسیاری از خانم‌هایی که ازدواج دوم را جشن می‌گیرند، لباس سفید کوتاه می‌پوشند. پیشنهاد می‌کنیم لباس عروس کوتاه را با کلاه یا تور کوتاه و طراحی خاص ست کنید.

لباس عروس مدل کوتاه

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که این لباس مخصوصاً برای عروس هایی مناسب است که شانه های پهن دارند مخصوصاً اگر بر روی کمر لباس کار شده باشد.

مدل لباس عروس کوتاه

با انتخاب یک لباس عروس با دامنی کوتاه توجه به پاها جلب شده و از روی شانه‌ها برداشته می‌شود و انتخاب یک کفش عروسی بسیار زیبا با پاشنه‌های بلند، عملی بسیار زیرکانه است که این فرم پوشش را کامل می‌کند و بیش از پیش توجه سایرین را به پاهای شما جلب می‌کند. به این صورت توجه از روی شانه ها به کمر و پاها منتقل می شود. در هنگام این مدل لباس به فرم پاهایتان توجه کنید، اگر از فرم و تراش پاهای خود رضایت ندارید بهتر است به گزینه دیگری فکر کنید.

لباس عروس کوتاه

مدل های محبوب لباس عروس و اندامهای مناسب برای آنها

مدل های محبوب لباس عروس و اندامهای مناسب برای آنها

یکی دیگر از ویژگی های این مدل لباس عروس این است که شما می توانید ساعتها برقصید بدون اینکه وزن لباس عروس شما را خسته کرده و آزار دهد، این معیار به قدری حائز اهمیت است که می‌تواند لذت شما را از رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان دوچندان کند از این رو با انتخاب لباس عروس جدید ۱۴۰۱ کوتاه این مراسم را برای خود باشکوه کنید.

مدل لباس عروس کوتاه

مدل لباس عروس کوتاه

 

مدل لباس عروس کوتاه

انواع دامن عروس

تقریبا می‌توان انوع دامن لباس عروس ها را در زیر مجموعه مدل برش A دسته بندی کرد. همانگونه که از نام این مدل برمی‌آید برش دامن لباس عروس به گونه‌ای طراحی می‌شود که شکل آن کاملا شبیه به حرف A انگلیسی است. عروس خانم‌های محترم باید در نظر داشته باشند که مدل‌های متنوعی که دامن‌های متفاوت را شامل می‌شوند صرفا محدود به این تنها مدل نیستند اما در مجموع تعداد زیادی از مدل‌های مختلف به نحوی زیرمجموعه این مدل به شمار می‌روند.

یکی از مدل های جدید و صنعت مد لباس عروس لباس عروسی های بدون شانه یا شانه خاموش گفته می شود. این لباس عروس ها با شانه های افتاده طراحی شده که زیبایی خاصی به لباس و فرم آن در بدن عروس می دهند. این نوع لباس می تواند با ترکیب های بالا طراحی شود و خاص و منحصر به فرد بودن در این مدل به چشم می آید.

آستین افتاده

Jasmine Bridal - Bridal Dresses - Fall 2021

مدل جدید لباس عروس

در مدل لباس عروس سلطنتی یا امپراتوری، دامن با ظاهری صاف و ساده از زیر سینه شروع می‌شود و به سمت پایین می‌رود. این مدل برای فرم اندام مستطیلی بسیار مناسب است و یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. همچنین این مدل قد شما را بلندتر و زیباتر نشان می‌دهد.‌ مدل سلطنتی در بین عروس های ساده پسند و طرفداران طرح‌های کلاسیک از محبوبیت بالایی برخوردار است.

لباس عروس سلطنتی empire

سلطنتی

همچنین برای مراسم عقد یا فرمالیته می‌توانید به عنوان مدلی بسیار شیک و زیبا به لباس عروس های سلطنتی فکر کنید. اگر می‌خواهید قد بلندتر از حالت معمول خودتان به نظر برسید؛ از انتخاب لباسهای با خط کمر پایین پرهیز کنید، چرا که این مدل لباسها بالاتنه را کوتاه نشان می‌دهد و در نتیجه قد شما کوتاهتر دیده می‌شود.

لباس عروس جدید 1401

مدل‌های دکلته با آستین‌های پف دار، ترندی قدیمی  با تلفیقی از لباس‌های ویکتوریایی است. این مدل با شکل و شمایلی مدرن دوباره به صدر مد برگشته و مورد توجه طرفداران سبک فانتزی و ویکتوریایی است. دامن این مدل نیز صاف از زیر سینه شروع می‌شود و تا پایین با پف کمی ادامه پیدا می‌کند.

لباس عروس آستین پفی

مدل آستین پفی بیشتر بر زیبایی سرشانه و گردن تأکید دارد. لباس عروس آستین پفی بیشتر برای عروس های لاغر و کم سن و سال مناسب می‌باشد. اگر جزو کسانی هستید که مد روز برایتان اهمیت دارد لباس عروس آستین پفی گزینه درخور توجهی خواهد بود.

مدل لباس عروس آستین پفی

مدل لباس عروس آستین پفی

مدل لباس عروس آستین پفی

این دسته از لباس عروس‌ها یقه‌ای به شکل عدد 7 فارسی یا حرف v انگلیسی دارند و می‌توانند یقه‌ای خیلی باز داشته باشند و نمای زیبایی به لباس بدهند؛ این لباس عروس جدید ۱۴۰۲ به شما این امکان را می‌دهد که در رؤیایی‌ترین شب زندگی خود به زیبایی بدرخشید و توجه همگان را به خود جلب کنید.

مدل لباس عروس یقه هفت

Jasmine Bridal

مدل لباس عروس یقه هفت

یقه هفت

مدل‌های محبوب یقه لباس عروس:

یقه هفت: این مدل یقه، انتخابی کلاسیک و همه‌پسند است که به کشیده‌تر نشان دادن گردن و بالاتنه کمک می‌کند. یقه هفت در طرح‌های متنوعی مانند ساده، گیپور و دانتل موجود است.
یقه ایستاده: یقه ایستاده، ظاهری شیک و رسمی به لباس عروس می‌بخشد و برای خانم‌هایی با گردن بلند مناسب است. این مدل یقه در انواع طرح‌های ساده و کار شده با تور و گیپور موجود است.
یقه پرنسسی: یقه پرنسسی، انتخابی رمانتیک و جذاب برای عروس‌های خانم است. این مدل یقه، بالاتنه را به طور کامل می‌پوشاند و برای خانم‌هایی با بالاتنه بزرگ مناسب است.
یقه باز: یقه باز، انتخابی جسورانه و جذاب برای خانم‌هایی است که می‌خواهند بالاتنه خود را به نمایش بگذارند. این مدل یقه در طرح‌های متنوعی مانند دکلته، یه دوش و هالتر موجود است.
یقه پشت گردنی: یقه پشت گردنی، انتخابی خاص و منحصر به فرد برای عروس‌های خانم است. این مدل یقه، پشت گردن را به طور کامل می‌پوشاند و برای خانم‌هایی با بالاتنه ظریف مناسب است.

به این دسته از لباس عروس‌ها، اصطلاحا مدل حجاب هم گفته می‌شود. زیرا این مدل با توجه به پوشیدگی نسبی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد خاص باشد.

لباس عروس آستین‌دار

لباس عروس آستین‌دار

یقه هفت

توصیه آخر این است که خودتان باشید، اطمینان حاصل کنید که از هر مدل لباسی که انتخاب می کنید در آن راحت هستید و احساس زیبایی و وقار می‌کنید. مطمئن شوید که لباس شما محدود کننده نیست. زیرا وقتی از جلو مهمانان عبور می‌کنید این امر کاملاً مشهود خواهد بود. سعی کنید بهترین ویژگی خود را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که لباس عروس ایده‌آل شما، این ویژگی را برجسته می کند.

همچنین به هیچ عنوان نمی‌توان اهمیت لباس عروس را در مراسم عروسی نادیده گرفت از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب آن حساسیت زیادی به خرج دهید و به هیچ عنوان در انتخاب آن عجله نکنید، زود اقدام کنید و بدون عجله در انتخاب خود دقت کنید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را برای لباس عروس خود داشته باشید.

لباس لاکچری عروس

  • قبل از آنکه به سراغ مدل خاصی خاز سبک‌ها و مدل‌های لباس عروس بروید دو عامل مهم بودجه و قیمت و فرم اندام شما باید مورد بررسی قرار گیرد. البته با اجاره کردن لباس می‌توانید در بودجه خود صرفه جویی نمایید.
  • نکته مهم دیگر اینکه فاصله زمانی انتخاب لباس تا زمان مراسم  جشن عروسی خود را زیاد نباشد. ممکن است در این مدت خواسته و یا ناخواسته تغییر سایز داشته باشید
  • همان‌طور که ‌می‌دانید یکی از مفیدترین روش‌ها برای این که شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید مشاهده نمونه مدل‌های لباس عروس افراد مشهور و یا کسانی که قبل از شما فکر تمام جزئیات را کردند می‌باشد، با این کار شما سلیقه‌ی خود را به بهترین شکل ممکن به چالش می‌کشید و می‌توانید در هر نمونه، معیارهایی که موردپسندتان می‌باشد را در لیست خود جایی دهید و المان‌هایی که خلاف میل شما است را در لیست دیگری تهیه کنید، این کار حتی زمانی که شما عزیزان قصد دارید دوخت لباس عروس شخصی خود را به خیاط بسپرید هم کاربرد دارد زیرا شما می‌دانید چه معیارهایی موردپسندتان است و چه المان‌هایی خلاف میل شما می‌باشد.

از این رو تیم تالار کده جهت تسهیل در روند انتخاب لباس عروس شما اقدام به جمع‌آوری بهترین و متنوع‌ترین مدل‌های لباس عروس موجود کرده تا شما عزیزان در یک صفحه هر آنچه که نیاز دارید را در اختیار داشته باشید.

سوالات متداول
کدام مدل دامن برای لباس عروس مناسب است ؟
تقریبا می‌توان انوع دامن لباس عروس ها را در زیر مجموعه مدل برش A دسته بندی کرد. همانگونه که از نام این مدل برمی‌آید برش دامن لباس عروس به گونه‌ای طراحی می‌شود که شکل آن کاملا شبیه به حرف A انگلیسی است. عروس خانم‌های محترم باید در نظر داشته باشند که مدل‌های متنوعی که دامن‌های متفاوت را شامل می‌شوند صرفا محدود به این تنها مدل نیستند اما در مجموع تعداد زیادی از مدل‌های مختلف به نحوی زیرمجموعه این مدل به شمار می‌روند.

انتخاب مدل لباس عروس، چالش جدی برای عروس خانم‌ها است. اگر شما هم در تدارک مراسم عروسی یا عکاسی عروسی باشید، حتما ذهن‌تان شدیدا درگیر انتخاب این لباس است. قطعا، لباس عروس رنگی شیک، یکی از خاص‌ترین لباس‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. اگر خیلی ریسک پذیر نیستید اما عاشق لباس عروس رنگی 2020 شده‌اید، اصلا نگران نباشید؛ انتخاب لباس عروس رنگی برای عقد نیز، انتخاب هوشمندانه‌ای برای لباس عروس است.

توصیه آخر این است که خودتان باشید. اطمینان حاصل کنید که از هر مدل لباسی که انتخاب می کنید در آن راحت هستید و احساس زیبایی و وقار می‌کنید. مطمئن شوید که لباس شما محدود کننده نیست. زیرا وقتی از جلو مهمانان عبور می‌کنید این امر کاملاً مشهود خواهد بود.

امام زاده حسن واقع در خیابان سه راه آذری چهار راه امیر اکرم (خیابان ولیعصر به سمت خیابان جمهوری) خیابان میرداماد در تهران (خیابان میرداماد تهران به داشتن لباس های عروس گران قیمت معروف است. ) کوچه برلن (قیمت مناسب) کوچه رفاهی (قیمت مناسب)

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

بدون نام
مجموعه تالارهای قصر یاس

سلام برای ۲۰۰ نفر منو اقتصادی چقدر درمیاد؟؟ پکیج ارایش عروس و ماشین عروس اینا هم دارین؟

بدون نام
تالار پذیرایی کشتی ارم

سلام برای ۲۰۰ نفر مهمون منوی اقتصادی چقد میشه؟؟

مرادخانی
باغ تالار باشگاه سپهر پلاس

میشه قیمت سلف برای۱۳۰نفر را برام ارسال کنید

سید
جدایی مهدی قایدی از همسرش

از همون اولش معلوم بود که زن قایدی،،یه حول درجه یک هست و از اون تازه به دوران رسیده ها که از هر کاری ،یا هر غذایکه میخورد،،و خلاصه از همه کارهای روزانه فیلم میزاشت،،،حالا زنش چرا قبل از ازدواج این کارت رو نمیکرد،،،،چون پول هنگفتی مثل الان در اختیارش نبود،،،،من به جرات قسم میخورم که سر سوزنی زن مهدی قایدی هیچ حسی عشق و عاشقی به مهدی نداشت و فقط و فقط بخاطر معروفیت و پولدار بودنش بود،،وکرنه مهدی با توجه به سنش،قیافه ای هم اصلا نداره،،،ولی زنش ازش می‌باره که یه خوش گذران همه جوره هست و اصلا به خونه و زندگی اهمیت نمیده ،،و فقط کارش خوشگذارانی خیلی بیش از حد هست ،،،واقعا موندم مهدی چطور تحملش کرد،،،یه مرد تا میاد خونه دلش میخواد حداقل بوی غذا تو خونه پیچیده باشه و خانمش یه سفره دو نفره خوشگل چیده باشه،،،اما زن مهدی فقط در حال خیابان گردی،،خرید لباس،،،ارایشگاه رفتن اونم هر روز،،،صبح تا شب سرش تو اینستا،،،و خلاصه مهدی بنده خدا اسی شده بود و اصلا زندگی نداشت

صفدری
تالار عمارت بهشت

متاسفانه مسئولین تالار در آستانه ی برگزاری مراسم ختم، تماس گرفتند و گفتند که تالار را به کس دیگری اجاره داده اند! این در حالی بود که به ما تضمین داده بودند و این بدقولی دور از انسانیت بود.

امیرحسین نوری
باغ تالار عمارت ریورساید

ما ۲۲ فروردین در مجموعه ریورساید مراسممون رو برگزار کردیم با خوش قولی بی‌نظیر آقا طوفان و مدیریت مهمانی با برادرشون آقا بهنام بود که همه چیز عالی و بی‌نظیر بود. نه تنها چیزی از قول و قرارمون کم نذاشتن حتی یه سورپرایز هم برامون اضافه کردن. ممنون از این مجموعه عالی با مهمان‌نوازی خوب و سرویس‌دهی منظم و دقیقشون. حتما حتما حتما توصیه میکنم توی این تالار مراسمتون رو برگزار کنید تا لذت ببرید از بهترین شب زندگیتون.

نظرات کاربران

  • سعید

    سلام قیمت لباس عروس

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام من خیلی سخت پسندم به غیر از دو سه تا بقیه رو نپسندیدم. البته بیشتر سلیقه مطرحه

    پاسخ
    • بدون نام

      بله

      پاسخ
  • شایسته

    وای چه مدلهای قشنگی 😍 من چن ماه دیگه عروسیمه گفتم گوگل سر بزنم ببینم چه خبره لباس عروس ها چه حوریان سایت هنرآموز و برتر آموز دیدم که بیشتر آموزش داشت سایت شما خیلی مدلای شیکی داره

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام. خوشحالیم که خوشتون اومده 🥰

      پاسخ
  • خانم بن عباس

    با سلام هم مدلها اکثرا جالب هست وهم از اینکه راهنمائی آدرس هم کرده بودید بسیار متشکریم

    پاسخ
    • تالارکده

      خوشحالیم تونستیم کمک کنیم تالارکده

      پاسخ
  • بیتا

    خیلی خوب و کامل بود. ممنون از شما. هم مقاله عالی هم مدلها

    پاسخ
    • بدون نام

      آره دوست عزیز

      پاسخ
  • بدون نام

    سلام برای مدل لباس عروس جدید در تهران کجا رو پیشنهاد میکنید که مدل های خارجی و جدید حتی دوخت ایران باشه ؟ تو تهران کجا میتونم گیر بیارم اگه کسی میشناسه کمک کنه.

    پاسخ
  • بدون نام

    لباس عروس های ساده و شیک رو می‌پسندم ک بعضی مدل‌ها اینجوری بود

    پاسخ
  • معصومی

    سلام قیمت لباس عروس با سرویس عروس برابر شده. آخه چرا انقدر گرون ؟؟؟

    پاسخ
  • سوگند

    از ته دلم بخواهم بگم یکی آخری خوشکله یکی۶ تا به آخری یکی ۹تا به آخری یکی هم ۱۱ تا به آخری اونها خیلی خوشکلن

    پاسخ
  • سوگند

    من لباس عروس مدل ماهی رو میخوام بپوشم ولی خیلی ها میگن تو ایران بورس نیست و پشیمون میشی. قدم بلند هست و بهم میخوره

    پاسخ
    • بدون نام

      سلام سوگند جان .به نظرمن هرمدلی که پسندیدی وخوشت میاد بگیر عزیزم به سلیقه مردم کار نداشته باش خودت مهمی ودل مهربانت.خود خود خودت باش.شاد باشید.

      پاسخ
  • دختر

    مدلها خیلی شیک بودن. من قدم بلنده میخوام مدل ماهی انتخاب کنم ولی همه بهم میگن مدل پفی یا پرنسسی رو انتخاب کن . نمیدونم چیکار کنم. در کل اطلاعات خوبی بود. ممنون از شما.

    پاسخ
  • سلین

    من خیلی دوست دارم لباس عروسیم کوتاه باشه. لباس کوتاه واقعا زیبا و جذابه ولی خب شاید همه نپسندن و این مشکله

    پاسخ
  • بدون نام

    لباسی عروس در واقع باید برای همه نوع اندام شیبی گلابی و لاغر و متوسط و چاق کوتاه بلند و اینها کاملا مناسب باشد نه اینکه فقط تور نازک آنهم فقطژ اندام لاغر و سن ۱۸ ساله

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام این لباس ها که همه برای اندام های لاغر و تقریبا بلند و و آینها هستند و کدام مناسب اندام شیبی یا گلابی هستند ؟!!؛و خیلی خیلی لختی و مناسب کشور ما نیستند ولی بیشتر مدل را میگوییم که تماما مربوط به یک اندام دختر حدود ۱۸ ساله و لاغر اندام هستند حالا اگر عروس ۳۵ ساله باشد و آندام هم گلابی چی ؟!؟!؟!؟!

    پاسخ
    • بدون نام

      به نظرم بهتره اول یکم رژیم بگیره و بعدشم مدلهایی که دامن حجیمتری داره انتخاب کنه که پایین تنه ش رو لابه لای دامن بپوشونه 😊

      پاسخ
  • سارینا وجدان جمال

    لباس عروس چنده

    پاسخ
    • موذن

      سلام خسته نباشی آدرس شما کجاست تا برای خرید مراجعه کنیم و ببخشید پیراهن مدل ترومپت از چند قیمت شروع میشه ممنون میشم راهنماییم کنید

      پاسخ
  • فائزه

    یعنی عالی

    پاسخ