زیباترین لباس عروس بازیگران و سلبریتی ها در تمام دوران

از زوج‌های سلطنتی گرفته تا سلبریتی‌ها، با بودجه های به ظاهر بی انتها، لیست مهمانان پر ستاره، و لباس عروس های میلیون دلاری، واقعاً از هیچ هزینه ای دریغ نمی کنند. در حالی که عاشقانه های هالیوودی اغلب کوتاه مدت هستند، عروسی های بازیگران همچنان در بدنامی به زندگی خود ادامه می دهند تا به عنوان الهام بخش نمادین عروسی شما – البته در مقیاس بسیار کوچکتر بدرخشند. در این مقاله به می‌خواهیم نگاهی به 32 مورد از زیباترین لباس عروس بازیگران و سلبریتی ها در تمام دوران بیندازیم پس با ما همراه باشید.

زیباترین لباس عروس سلبریتی ها

لباس‌های عروسی سلبریتی‌ها به اندازه افراد مشهوری که آنها را می‌پوشند نمادین هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا قبل از اینکه وارد قرار ملاقات با مزون لباس عروس خود شوید، سلایق و ترجیحات خود را مشخص کنید. شاید بخواهید با لباس عروسی خود به سبک کلاسیک بروید، مثل آدری هپبورن. در هر صورت، ظاهر عروسی افراد مشهور می تواند به عنوان الهام بخش نهایی شما باشد.

لاکچری‌ترین و شیک‌ترین لباس عروس بازیگران

ما آنچه را که معتقدیم 32 لباس عروسی زیبای بازیگران و افراد مشهور است جمع آوری کرده ایم. تمام ظاهرهای مورد علاقه ما را در زیر مشاهده کنید.

  • گریس کلی

گریس کلی

قبل از ازدواج شاهزاده سلطنتی بریتانیا با مگان مارکل، بازیگر آمریکایی، شاهزاده دیگری شاهزاده خانم آینده خود را در هالیوود پیدا کرد. شاهزاده رینیر موناکو در 18 آوریل 1956 در یک مراسم مجلل با بازیگر آمریکایی گریس کلی ازدواج کرد. طراح لباس. این لباس به خاطر جایزه خیره‌کننده‌اش معروف است: یقه‌ای بلند با آستین‌های توری بلند، نیم تنه توری و دامن زنگ‌شکل با طولی به اندازه نهصد سانتی متر.

  • پرنسس دایانا

پرنسس دایانا

بدون شک یکی از نمادین ترین لباس های عروس قرن گذشته، لباس عروس پرنسس دایانا برای ازدواج با پرنس چارلز توسط تیم زن و شوهر دیوید و الیزابت امانوئل طراحی شده است. لباس تافته عاج با پولک، توری و 10000 مروارید پوشیده شده بود و قیمت لباس عروس 115000 دلار برآورد شد. این لباس مجلل در سال‌های بعد جرقه‌ای از لباس‌های کپی‌کننده را برانگیخت، و نمایش بیش از حد شکوه و عظمت هنوز هم امروز الهام‌بخش عروس‌ها است.

  • الیزابت تیلور

الیزابت تیلور

الیزابت تیلور، ستاره قدیمی هالیوود، 8 بار ازدواج کرد، اما این اولین ازدواج او با وارث هتل کنراد “نیکی” هیلتون بود که او را در این لیست ارزنده به ارمغان آورد. لباس آستین بلند ساتن کرم رنگ و ابریشمی که توسط طراح لباس هلن روزن طراحی شده بود، با مروارید تزئین شده بود و در اصل دارای کمری 20 اینچی برای نشان دادن اندام کوچک الیزابت 18 ساله بود. این لباس در حراجی در سال 2013 به قیمت 121875 پوند فروخته شد.

  • پریسیلا پریسلی

پریسیلا پریسلی

مدل های مختلف از زیباترین لباس عروس هنرمندان برای ایده گرفتن

برای ازدواج با پادشاه راک اند رول چه می پوشید؟ پریسیلا بولیو 21 ساله برای ازدواج با معشوقه دیرینه خود، الویس پریسلی، لباس عروس سفید ابریشمی به تن کرد. مانتو آستین بلند مروارید پوشیده شده با یک تاج بدلیجات و توری حجیم نهصد سانتی متری برای تکمیل ظاهر جذاب کلاسیک دهه 60 میلادی.

  • ماریا کری

ماریا کری

ماریا کری برای عروسی خود در سال 1993 با تامی موتولا، یک مدیر موسیقی که این هنرمند را با سونی قرارداد امضا کرد، لباسی الهام گرفته از پرنسس دایانا پوشید و او را به شهرت رساند. عروس یک لباس دوشس ساتن Vera Wang از جنس عاج پوشیده بود که دارای یک نور عروس آن سه متری و دنباله 8 متری بود که قیمت آن 25000 دلار گزارش شده است.

  • مگان مارکل

مگان مارکل

وقتی در تابستان 2018 با شاهزاده هری ازدواج کرد، همه نگاه ها به مگان مارکل، هنرپیشه آمریکایی بود. طراح بریتانیایی کلر ویت کلر، لباس ساده و در عین حال خیره کننده را با برچسب Givenchy طراحی کرد. نقطه کانونی لباس، یقه باز باتو است که شانه ها را قاب می کند و بر کمر تأکید می کند. مارکل چادر 5 متری خود را با تیارای Queen Mary Diamond Bandeau، یک دستبند کارتیه و یک جفت گوشواره ست کرد.

  • عیسی رائه

عیسی رائه

ستاره Insecure برای عروسی غافلگیرکننده خود با لویی دیام که در رودخانه فرانسوی برگزار شد، ورا وانگ سفارشی پوشید. لباس مجلسی بدون بند و منجوق دارای یک یقه دلبر است که Rae آن را با یک توری Chantilly به طول نمازخانه ست کرده است.

  • لباس عروس پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا و نیک جوناس

عروسی پریانکا چوپرا با نیک جوناس در دسامبر 2018 با یک عروسی سلطنتی رقابت کرد. این زوج یک جشن سه روزه مجلل در جودپور هند برگزار کردند که دو مراسم برای گرامیداشت سنت های هندو و مسیحی داشت. چوپرا برای مراسم مسیحی لباسی سفارشی به تن کرد که توسط طراح آمریکایی رالف لورن طراحی شده بود. این لباس ساده دارای یک یقه بلند به سبک کت، آستین‌های بلند، و ته خط A کنترل‌شده بود که به سمت بیرون کشیده می‌شد و یک حجاب به طول ۷۵ فوت داشت. 32000 پولک مرواریدی، 5600 دانه دانه و 11632 کریستال سواروسکی به لباس روکش مرواریدی بخشیده است.

 

  • سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز

این فوق ستاره تنیس با الکسیس اوهانیان، یکی از بنیانگذاران Reddit، با لباس مجلسی سفارشی الکساندر مک کوئین همراه با شنل و جواهرات تزئین شده توسط XIV Karats ازدواج کرد که ظاهراً ارزش آن 3.5 میلیون دلار بود. برای پذیرایی، او قبل از اینکه برای اولین رقصش یک لباس کوتاه با دامن پردار بپوشد، یک لباس ورساچه پردار و مهره‌دار به تن کرد.

  • کارولین کندی

کارولین کندی

کارولین کندی، تنها دختر رئیس جمهور فقید کندی، در 20 ژوئیه 1986 با ادوین آ. شلوسبرگ در مراسمی صمیمی کاتولیک در کیپ کاد ازدواج کرد. و یک دامن کامل با دنباله 7 متری. نیم تنه با شبدرهای سفید گلدوزی شده بود که نشانی از اصل و نسب ایرلندی پدرش بود.

  • سیارا ویلسون

سیارا ویلسون

خواننده سیارا با راسل ویلسون بازیکن حرفه ای فوتبال با لباسی 14 متری که توسط پیتر دونداس از روبرتو کاوالی طراحی شده بود ازدواج کرد. حروف اول این زوج در توری پشت قطار او برای لمس پنهان و عاشقانه دوزی شده بود. سیارا روی لباس مجلسی را با یک توری ابریشمی همسان که با همان طرح گل توری Chantilly تزئین شده بود، پوشانده است.

  • لباس عروس کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

ازدواج کیم کارداشیان با کانیه وست ممکن است به پایان برسد، اما عروسی آنها برای همیشه به عنوان یکی از نمادین ترین لباس عروس بازیگران این قرن زنده خواهد ماند. برای مراسم عروسی ایتالیایی خود، عروس یک لباس مجلسی تا زمین پوشیده بود که توسط دوست صمیمی کارداشیان، ریکاردو تیسی، با برچسب Givenchy طراحی شده بود. این لباس ساده دارای آستین‌های توری بلند، نیم تنه برش‌خورده الماسی و روبند ابریشمی سفید و روان است.

  • گابریل یونیون

گابریل یونیون

بازیگر زن گابریل یونیون برای عروسی خود در سال 2014 با دواین وید، ستاره NBA، لباس سفارشی دنیس باسو با الهام از افسانه ها پوشید. این لباس سلطنتی بود و دارای نیم تنه تزئین شده، یقه نازنین و حجاب سنتی بود تا ظاهر را برجسته کند و یکی از افسانه ای ترین لباس عروس بازیگران را تشکیل داد.

  • ژاکلین کندی اوناسیس

ژاکلین کندی اوناسیس

بانوی اول آینده برای ازدواج با جان اف کندی در سال 1953، لباسی از آن لو، یک شیک پوش سیاه پوست پوشید. اگرچه، لو تا اواسط دهه 1960 به عنوان طراح شناخته نشد. این لباس از تافته ابریشمی به رنگ عاج ساخته شده بود و دارای یک یقه پرتره و یک دامن گشاد بود که نوارهای درهم تنیده و گل های مومی ریز را به نمایش می گذاشت.

  • پرنسس یوگنی یورک

پرنسس یوگنی یورک

نوه ملکه الیزابت دوم از پیتر پیلوتو، یک برچسب انگلیسی مستقر به رهبری پیتر پیلوتو و کریستوفر دو ووس، استفاده کرد تا لباس عروسی خود را برای عروسی سلطنتی خود در سال 2018 با جک بروکسبانک بسازد. سیلوئت کلاسیک با اندام کرست به روز شد و با دامن کامل چین دار برجسته شد. یقه پرتره دارای پارچه‌ای بود که دور شانه‌ها می‌پیچید و در قسمت پایینی کمر جاری می‌شد که جای زخم اسکولیوز Eugenie را نشان می‌داد. یک دنباله روان به طول کلیسای جامع و Greville Emerald Kokoshnik Tiara که از مادربزرگش، اعلیحضرت ملکه قرض گرفته شده بود، ظاهر را تکمیل کرد.

  • جسیکا بیل

جسیکا بیل

جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک در حومه ایتالیا با عروسی که یک لباس مجلسی سفارشی Giambattista Valli Haute Couture به رنگ صورتی گلبرگ پوشیده بود، گفتند: “I do”. لباس غیر سنتی یک عدد جذاب بود که برای آخر هفته عروسی فوق العاده این زوج در استراحتگاه Borgo Egnazia در Puglia، ایتالیا بسیار کارآمد بود.

  • کیتی هلمز

2006: تام کروز و کیتی هلمز

هولمز از دوست دیرینه خود، طراح جورجیو آرمانی، خواست تا لباس عروسی را طراحی کند که در سال 2006 با تام کروز در ایتالیا ازدواج کرد.

  • لباس عروس ملکه الیزابت دوم

ملکه الیزابت دوم

طراح برجسته بریتانیایی، نورمن هارتنل، لباس پرنسس آن زمان را برای عروسی خود با فیلیپ مونت باتن، دوک ادینبورگ در 20 نوامبر 1947 در کلیسای وست مینستر طراحی کرد. این لباس از ساتن دوشس با یقه دلپذیر و آستین های بلند و بلند ساخته شده بود. با این حال، این لباس خیلی ساده نبود: آن را با گل های ستاره ای نفیس مروارید و دیامانت، گل های رز، شکوفه های یاس، و خوشه های گندم دوزی شده در سرتاسر بالاتنه، دامن و قطار طول ابریشمی 4 متری پوشانده بودند.

  • هیزل گوردی

هیزل گوردی

بری گوردون، اسطوره موتاون، دخترش هیزل را در راهرو همراهی کرد تا با جرمین جکسون از جکسون فایو ازدواج کند. لباس عروس یقه اسکوپی او با خز سفید قاب شده است، در حالی که لباس مجلسی با مرواریدهای ظریف خال خال شده است.

  • کیت ماس

کیت ماس

لباس عروسی الهام گرفته شده از کیت ماس ​​برای عروسی او در سال 2011 با جیمی هینس به عنوان الهام بخش اصلی برای عروس های بوهو در همه جا بود. نیم تنه لباس اسلیپ ابریشمی شفاف با پولک های طلا دوزی شده بود، در حالی که دامن دارای شبکه ای پیچیده از مهره های طلایی، گلدوزی و بدلیجات بود. او این ظاهر را با یک توری به سبک دهه 1920 تکمیل کرد که در دو طرف سرش با گل های پارچه ای ست کرد.

  • لا لا آنتونی

لا لا آنتونی

لا لا برای عروسی خود در جولای 2010 با کارملو آنتونی، ستاره NBA، لباس عروسی بدون بند و به سبک شاهزاده خانم طراحی شده توسط ورا وانگ پوشید.

  • لباس عروس ماریا شرایور

ماریا شرایور

آرنولد شوارتزنگر و ماریا شرایور در 26 آوریل 1986 طی یک مراسم کاتولیک در هیانیس ماساچوست ازدواج کردند. عروس یک لباس مجلسی آستین بلند توری یقه V با آستین های پف کرده و یک دامن چین دار پوشیده بود که روی آن توری به طول کلیسای جامع دیده می شد.

  • بریژیت نیلسن

بریژیت نیلسن

بریژیت نیلسن برای عروسی خود در سال 1985 با سیلوستر استالونه، با توربان تزئین شده، شانه‌های بزرگ و یقه یقه‌دار ساختگی، زرق و برق قدیمی هالیوود را پذیرفت. آنچه را که در مورد دهه 80 می خواهید بگویید، اما آنها مطمئناً آن را دنبال کردند.

  • آدری هپبورن

آدری هپبورن

آدری هپبورن مترادف با کلاسیک است و لباس عروسی او برای ازدواج با تاجر بریتانیایی جیمز هانسون مظهر سبک خاص او بود. زمانی که نامزدی خود را با هانسون لغو کرد، لباس ابریشمی قد وسط و یقه قایق را که توسط خواهران فونتانا ساکن رم طراحی شده بود، به عروسی اهدا کرد که لیاقتش را داشت اما توانایی خرید لباسی با این کالیبر را نداشت. در نهایت به دست آمیابل آلتوبلا رسید که آن را در عروسی مزرعه اش پوشید.

  • سیریتا رایت

سیریتا رایت

سیریتا رایت، خواننده و ترانه سرا، برای عروسی خود در سال 1970 با استیوی واندر، لباسی بی انتها با خط A با یقه گرد و آستین های معمولی پوشید. موهای او را در دو بند کناری شیک حالت داده بود تا ظاهری سرگرم کننده به لباس مجلسی ساده اضافه کند.

  • لباس عروس ریتا ویلسون

1988: تام هنکس و ریتا ویلسون

مراسم عروسی تام هنکس و ریتا ویلسون در سال 1988 به وضوح در انتهای مد دهه 80 بود، با ریتا یک لباس بادی فوق العاده کوتاه که با بند و توری تزئین شده بود. این زوج یکی از دوست داشتنی ترین و بادوام ترین روابط هالیوود هستند و این دو بیش از 30 سال زندگی مشترک را جشن گرفتند.

  • هیلاری داف

هیلاری داف

هیلاری داف برای ازدواج با متیو کوما، تهیه کننده رکورد، یک لباس کاملا مدرن جنی پکهام پوشید. شانه‌های پررنگ و آستین‌های شنل مانند، قطاری را تشکیل می‌دادند و شکلی چشمگیر و در عین حال ساده ایجاد می‌کردند. او آن را با گوشواره های Anita Ko و یک هدبند الماس و مروارید جنیفر بهر ست کرد و یکی از شیک ترین لباس عروس بازیگران را به تن کرد.

  • یاسمین توکس

یاسمین توکس

سوپر مدل جاسمین توکس با لباس توری آستین بلند دراماتیک زهیر مراد، با دنباله 4 متری که از مدل لباس نمادین گریس کلی در سال 1956 ساخته شده بود، کاملاً سلطنتی به نظر می رسید.

  • لباس عروس پاریس هیلتون

بیوگرافی، زندگی و عروسی پاریس هیلتون مجری و بازیگر ثروتمند آمریکایی + عکس

او به سبک واقعی پاریس هیلتون، در مراسم عروسی افسانه ای خود با کارتر ریم، نه یک بلکه چهار لباس عروس پوشید. او با لباس آستین بلند سفارشی Oscar de la Renta که دارای یقه بلند و گلدوزی های زیبا بود، در راهرو قدم زد. مقنعه گلدوزی شده هم از Oscar de la Renta بود. یکی از خاص ترین لباس عروس بازیگران را پاریس هیلتون پوشید.

  • جادا اسمیت

اسمیت ها از سنتی فاصله زیادی دارند، همانطور که لباس عروسی غیر متعارف جادا نشان می دهد. جادا برای جشن عروسی فوق العاده عاشقانه (و مخفیانه) این زوج در شب سال نو یکی از زیباترین لباس عروس بازیگران را پوشید که یک لباس مجلسی آستین بلند، یقه بلند، به رنگ شامپاین و مخملی به نام Badgley Mischka پوشید.

  • لباس عروس کیت میدلتون

کیت میدلتون

کیت میدلتون برای ازدواج با شاهزاده ویلیام در سال 2011 یک لباس سارا برتون سفارشی برای لباس الکساندر مک کوئین پوشید. این لباس آستین بلند دارای توری دست ساز، لوازم گلدار و دنباله 2 متری بود.

  • سه مدل لباس عروس جنیفر لوپز

لباس عروس جنیفر لوپز

عکسهای رسمی از جنیفر لوپز در سه لباس عروس متفاوتش که همگی از برند رالف لورن بودند

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️