جشنواره رمضان

25 لباس عروس دنباله دار خاص و شیک 2021

لباس عروس دنباله دار شیک

لباس عروس و استفاده از آن یکی از جذاب ترین بخش عروسی است. اگر شما این مطلب را می خوانید به احتمال زیادی یا برای خود یا برای دیگران دنبال لباس عروس خوشکل و جذاب هستید. راستی خبر دارید که لباس عروس های دنباله دار ترند امسال هستند؟ می خواهم به شما 21 طرح لباس عروس دنباله دار را معرفی کنم که بسیار شیک و جذاب اند.

26 مدل لباس عروس دنباله دار شیک و جذاب

لباس عروس طرح شماره 1

طرح لباس عروس ساده

برخی از عروس خانم ها لباس های ساده را ترجیح می دهند. استفاده از یک لباس ساده و مد روز می تواند بیشتر شما را در مرکز توجه قرار دهد. دنباله لباس عروس زیاد بلند نیست و می توانید در هنگام راه رفتن راحت تر باشید. اگر قد بلند و لاغر هستید این لباس عروس برای شما عالی است.

لباس عروس دنباله دار طرح شماره 2

لباس عروس دنباله دار توری

یکی از پر طرفدار ترین انواع لباس عروس، لباس عروسی است که با ساتن درست شده است. ساتن پارچه ای لطیف و در عین حال کمی سنگین است. عروس خانم های زمستانی اغلب این جنس پارچه را انتخاب می کنند. هم به نسبت گرم بوده و هم در میان طبیعت زمستانی خواهند درخشید. لباس ساتن با تور بلند یکی از 21 طرح لباس عروس دنباله دار خاص و شیک است.

مدل شماره 3 

 

طرح لباس عروس

لباس عروس دنباله دار ساتن گلدوزی شده یکی از خوش نقش ترین لباس عروس هایی است که با یک تور ساده و یک شنیون زیبا می تواند شما را یک عروس زیبا تبدیل کند.

طرح شماره 4

لباس عروس ساده

ترکیب ساتن و تور با یک دامن پف دار با یک دنباله کوتاه می تواند شما را توپر و کمی چاق تر نشان دهد. اگر لاغر هستید این لباس عروس برای شما فوق العاده خواهد بود.

طرح شماره 5

طرح لباس عروس 2021

ترکیب پارچه های تور دانتل و ساتن آنقدر فوق العاده است که تا سال ها بعد هم شما لباس ترند سال را به تن داشته اید. لباسی که هیچ وقت تکراری نمی شود.

طرح شماره 6

لباس عروس شیک

طرح شماره 7

طرح شماره 8

لباس عروس شیک 2021

یک دیگر از 26 طرح لباس عروس دنباله دار، لباس هایی است که دامنی ساده و در قسمت بالاتنه دارای طرح های جذاب است. می توانید دامنی ساده و بالاتنه ای زیبا و طرحدار در لباس عروس خود جای دهید تا ببینید که چقدر این ترکیب جذاب است.

طرح شماره 9

طرح شماره 10

لباس عروس 2021

طرح شماره 11

لباس عروس فانتزی

طرح شماره 12

لباس مدل ماهی دنباله دار 3

یکی دیگر از 26 طرح لباس عروس دنباله دار، لباس های مدل ماهی است که ترکیبی از تور بلند و حالت دکلته است. این لباس شیک برای افراد لاغری که قد کوتاهی دارند بسیار شیک خواهد بود. آن را با کفش های پاشنه بلند زیبا می توانید جذاب تر کنید.

طرح شماره 13

طرح لباس عروس

طرح شماره 14

طرح لباس عروس شیک

طرح شماره 15

لباس عروس ساده

طرح شماره 16

طرح لباس عروس شیک 2021

طرح شماره 17

طرح لباس شماره 6

طرح شماره 18

طرح لباس دنباله دار 18

طرح لباس شماره 19

طرح لباس دنباله دار دامن دار 19

طرح شماره 20

طرح لباس دنباله دار شماره 20

طرح شماره 21

لباس عروس ساده

مدل های زیبا و جذابی برای لباس عروس ها وجود دارد. اما بدون شک لباس های دنباله دار دارای طرح های شیک و خاص هستند. انواع دنباله دار ها دارای طرح های خاص هستند.

این طرح ها می توانند از ساده تا کار شده باشند. می توانید با توجه به سلیقه و نیاز های خود بهترین ها را انتخاب کنید. طرح های کار شده برای افراد قد بلند بسیار زیبا هستند. مدل های ساده تر نیز برای افراد قد کوتاه بسیار جذاب است.

طرح شماره 22

لباس عروس دنباله دار و شیک

این مدل و ظرخ لباس عروس دنباله دار را می‌توان برای برگزاری جشن عروسی‌ها و مراسم عقدهایی با تم و پس زمینه کلاسیک و اشرافی به تن کرد و در واقع می‌توان گفت طرح زیبایی برای مدل لباس عروس دنباله دار مخصوصا با در نظر گرفتن معیارهای امروزی و جدید به شمار می‌رود.

طرح شماره 23

لباس عروس دنباله دار و زیبا برای عروسی

این طرح لباس عروس دنباله دار نیز می‌تواند در این لیست جای بگیرد اما باید در نظر داشت که اگر از آن جمله عروس خانم‌هایی هستید که دنباله‌های بسیار بلند را برای لباس عروسی می‌پسندید این طرح نمی‌تواند گزینه‌ی خیلی خوبی به نظر برسد زیرا این مدل لباس عروس دنباله دار مخصوص عروس‌هایی است که برای لباس عروسی که در برگزاری جشن عروسی و عقد قرار است که به تن کنند دنباله‌های کوتاه و جمع و جور تا حد زیادی ترجیح می‌دهند.

طرح شماره 24

لباس عروس دنباله دار و اشرافی برای مراسم عقد و عروسی

این طرح و مدل از لباس عروس های دنباله‌دار را می‌توان به عنوان یک لباس عروس خیلی شیک و زیبا در نظر گرفت زیرا با طراحی ساده‌ای که برای آن در نظر گرفته شده یبک کلاسیک و خیلی زیبایی را به آن بخشیده است.

طرح شماره 25

مدل لباس عروس پفی و دنباله دار

یکی دیگر از طرح‌های جذاب برای لباس عروس دنباله دار را می‌توان این طرح را نام برد که در عین ساده بودن زیبایی را نیز تا حد امکان حفظ کرده است. همچنین این مدل و طرح لباس عروس دنباله‌دار برای عروس خانم‌هایی که لباس عروس پفی نیز دوست دارند و همینطور می‌خواهند در عین حال که طرح پفی نیز دارد دنباله‌دار هم باشد می‌تواند بسیار گزینه و انتخاب مناسب و خوبی به شمار بیاید.

بسته به سایز و اندازه خود طرحی را امتخاب کنید که شما را لاغر تر یا پر تر از چیزی که هستید نشان دهد. در این 21 طرح لباس عروس دنباله دار مدل هایی وجود دارد که می توانید به میل خود آن ها را نیز تغییر دهید.

حتی می توانید مدل های مختلف را با هم ترکیب کرده و به یک خیاط خوب بدهید تا آن را برای شما درست کنند. انواع دکلته با قسمت های کار شده و دامن های ساده جزو ترند های سال است.

امیدوارم از این مدل ها خوشتان آمده باشد. می توانید نظر خود را در مورد این لباس ها با ما در میان بگذارید. از مطالب دیگر ما هم دیدن کنید. برای شما مفید خواهد بود.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار
بهترین مدل لباس عروس ایلاین (A-line)

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل