چند استایل عروس با الهام از لباس سلبریتی‌های حاضر در مراسم مت گالا 2022

Gilded Glamour به معنی عصر طلایی آمریکا که منظور اواخر قرن 18 میلادی است، تم منتخب مراسم مت گالای 2022 بود و بسیاری از هنرمندان و سلبریتی‌های حاضر در مراسم امسال تلاش کرده بودند تا این تم را در استایل خود رعایت کنند. با این وجود در این مراسم شاهد استایل‌هایی بودیم که از لباس عروس الهام گرفته شده بودند و اینطور به نظر می‌رسید که ارتباطی با تم مراسم ندارند.

مت گالا و لباس عروس

مراسم مت گالا معمولاً به عنوان اولین دوشنبه ماه می شناخته می‌شود. این رویداد هیجان انگیز پس از لغو شدن به دلیل پاندمی ویروس کرونا در سال 2020 در سپتامبر سال 2021 برگزار شد اما در سال 2022 به تاریخ همیشگی  خود بازگشت. این مراسم در موزه هنر متروپولیتن و با حضور سلبریتی‌های تراز اول برگزار می‌شود. در این مراسم تمام سلبریتی‌ها تلاش می‌کنند تا با پوشیدن یک لباس پر زرق و برق خوش پوشی خود را به رخ بکشند.

در ادامه چند نمونه از لباس‌های هنرمندان در مت گالای 2022 که می‌توانند برای ایده برداری جهت طراحی لباس عروس مناسب باشند، آورده شده است. با ما همراه باشید.

در مراسم مت گالای 2022 کایلی جنر به افتخار ویرجیل آبلو، طراح فقید برند off-white، با یک لباس عروس روی فرش قرمز ظاهر شد.

مت گالا 2022 استایل کایلی جنر

کایلی با این لباس عروس سفید و پفدار همه را متحیر و شگفت‌زده کرد. او یک دامن حجیم، موج‌دار و شلوغ را با یک تاپ آستین کوتاه ساده و بدن‌نما ست کرد که روی آن کلمه “off” که نماد برند off-white است هک شده بود. به علاوه او با یک توری کوتاه روی صورت که با یک کلاه روی سر فیکس می‌شودT استایل خود را جهت راه رفتن روی فرش قرمز مت گالای 2022 تکمیل کرد. این انتخاب جسورانه برای طرفداران کایلی شوکه‌کننده بود و برخی نیز به دلیل عدم ارتباط لباسش با تم مراسم مت گالای امسال از او انتقاد کردند. با این وجود، کایلی در توضیح عدم ارتباط مدل لباسش با تم امسال مراسم، تصاویر لباس عروس الهام بخش خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در کپشن نیز نوشت که قرار بود این لباس را قبل از مرگ آبلو در مت گالای 2020 و با حضور آبلو بپوشد.

کایلی در ادامه کپشنش می‌نویسد: گرامی‌داشت ویرجیل و میراث باورنکردی او برای من به اندازه یک دنیا ارزش دارد. من از پوشیدن این لباس به طراحش، دوست بااستعداد و زیبایم، افتخار می‌کنم.

اما استون نیز در مت گالای 2022 لباس عروس کوتاهی به تن کرد:

استایل اما استون مت گالا 2022

اما استون در مراسم مت گالا 2022 لباس عروسی خودش را مجدداً پوشید. این لباس متعلق به برند لویی ویتون است. برخی دیگر از سلبریتی‌ها نیز لباس تکراری از این برند پوشیده بودند. این لباس عروس ظریف با بندهای باریک و حاشیه پردار در کنار کفش با پنجه مربعی و آرایش و مدل موی ساده، استایل او را بی‌نظیر جلوه داده است.

میراندا کر و لباس عروس او از برند اسکار د لا رنتا در مراسم مت گالای 2022:

الهام از مت گالا 2022 برای لباس عروس

این سوپر مدل با لباسی که برازنده یک شاهدخت است در مت گالا 2022 ظاهر شد. این لباس عروس از جنس چیفون بود و یک دامن بسیار گشاد و بالا تنه دکلته داشت. او این لباس عروس زیبا را با اکسسوری‌های ساده مانند گردنبند الماس از برند بولگاری ست کرد.

کامیلا کابلو و لباس عروس دو تکه با دامن دنباله‌دار در مت گالای 2022:

مت گالا 2022

لباس عروس دو تکه کابلو در مت گالای 2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این لباس توسط برند Prabal Gurung طراحی شده است و دارای یک نیم تنه بندی و یک دامن بلند دنباله دار یا یک پیلی گلدوزی شده زیبا است.

کامیلا در مورد این استایل در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که می‌خواهد متریالیسم (مادی گرایی) عصر طلایی را با بحران آب و هوای امروز مقایسه کند. او می‌‌گوید: من می‌خواستم کار ماندگار و خلاقانه انجام دهم که با گل‌های زیادی پوشانده شده باشد؛ زیرا احساس می‌کنم که الآن ارزشمندترین چیزها، منابع محدود طبیعی هستند.

استایل عروس سیدنی سوئینی در مت گالای 2022 :

مت گالا 2022

سیدنی در اولین حضورش در مراسم مت گالا، استایل خود را در حین بالا رفتن از پله ها تغییر داد. او دامن بلند و حجیم خود را درآورد درحالیکه در زیر آن دامن کوتاه دیگری پوشیده بود. این لباس به صورت سفارشی توسط برند Troy Burch با یک بالاتنه کرستی و دامن تافته با دنباله‌ای بلند و دور کمر چین دار طراحی شده بود.

الکسا چانگ با یک لباس عروس عاجی کریستالی در مت گالای 2022 ظاهر شد:

مت گالا 2022

لباس الکسا در مت گالای 2022 به قدری مشابه لباس عروس بود که می‌توانست احساس کند در حال ورود به راهروی مراسم عروسی خود است. او یک لباس سفید عاجی ابریشمی از برند Christian Siriano پووشیده بود که آستین‌های آن به صورت ایستاده دور بازوهایش قرار می‌گرفت. او ظاهر جذاب و پرزرق و برق خود را با یک کیف با گل‌های کریستالی ست کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش از طراح لباسش بخاطر طراحی این لباس بهشتی تشکر کرد.

ایزا گونزالس با یک لباس عروس پوشیده شده از پر و کریستال در مراسم مت گالا 2022:

مت گالا 2022

این بازیگر در لباس زیبای طراحی شده توسط مایکل کورس توانست نگاه حضار در مراسم مت گالای 2022 را به خود جلب کند. در صفحه اینستاگرام برند مایکل کورس در مورد این لباس این چنین نوشته شده است: کاردست این لباس بیش از 4700 ساعت زمان برد و در دوخت آن از 28800 کریستال و 130 متر پر شترمرغ استفاده شده است.

هیلی بیبر با یک ژاکت پر و لباس سفید براق مانند لباس عروس در مت گالا 2022:

هیلی بیبر در مت گالا 2022

این لباس از برند سنت لورن با پشت باز و چاک بلند تا بالای ران، بسیار خیره کننده به نظر می‌رسید. هیلی این لباس زیبا را با ژاکت بلند دنباله‌دار از جنس پر شترمرغ پوشیده بود.

کلر دنیس با یک لباس مشابه لباس عروس در مت گالا 2022:

مت گالا 2022

این بازیگر با لباسی به رنگ زرد ملایم با دنباله‌ای دراماتیک که از پله‌های فرش قرمز مراسم مت گالا آویزان می‌شد، بسیار درخشان به نظر می‌رسید. بالاتنه و حاشیه دامن لباس او با توری ظریف و زیبایی کار شده بود. برای زیبایی بیشتر و تکمیل این استایل بی نظیر، کلر یک توری کوتاه روی صورت خود پوشید.

لورن سانتو دومنیگو با لباسی مشابه عروس در مت گالا 2022:

مت گالا 2022

رئیس سابق مراسم مت گالا با پوشیدن یک لباس سفید خیره‌کننده قصد مدرنیزه کردن مد عصر طلایی را داشت. او یک استایل سفارشی از برند Alalia با یک تاپ براق و یک دامن پرچین پوشیده بود و آن را با جواهراتی از برند Ana Khouri ست کرده بود.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️