مراحل ساخت کارت دعوت عروسی آنلاین

با پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی و روی کار آمدن پلتفرم‌های آنلاین، بسیاری از مردم سعی بر این دارند برای مجلل برگزار کردن مراسم عروسی خود از همان اول از کارت عروسی دیجیتال استفاده کنند، اما با توجه پیشرفت سریع تکنولوژی شاید بسیاری از  کاربران وبسایت‌ها و پلتفرم‌های گوناگون در سطح اینترنت تا به حال نبود آموزش کافی برای ثبت نام و همچنین کار با ویژگی‌های آن ها را بارها تجربه کرده‌اند. پس از ارائه سامانه ساخت کارت دعوت عروسی آنلاین از سوی تالارکده بسیاری از عروس و دامادها و زوج‌های جوان برای ساخت کارت عروسی‌های آنلاین خود به این امکان علاقمند شدند.

به همین جهت مناسب دیدیم تا در طی مقاله‌ای آموزشی به صورت کاملا جزیی و دقیق تمامی مراحل ساخت کارت دعوت عروسی آنلاین را به شما عروس و دامادها و زوج‌های جوان به خوبی آموزش دهیم تا در طی روند ساخت کارت دعوت عروسی خود دچار هیچ مشکلی نباشید.

علاوه بر این موضوع عروس و دامادها و تمامی زوج‌های جوانی که علی‌رغم مطالعه کامل این آموزش، در هر کجا از مراحل ساخت کارت دعوت عروسی آنلاین خود دچار هرگونه مشکلی شدند می‌توانند با پشتیباتی تماس گرفته و در اسرع وقت همکاران ما پاسخ‌گوی شما کاربران گرامی خواهند بود.

مراحل ساخت کارت دعوت عروسی آنلاین به صورت تصویری

پس از مراجعه به آدرس www.wed.talarkadeh.com صفحه زیر برای شما بارگذاری خواهد شد.

ساخت کارت عروسی آنلاین در تالارکده

برای ثبت نام در پلتفرم ساخت کارت دعوت عروسی آنلاین باید پس از بارگذاری این صفحه در مرورگرتان، شماره موبایل همراه خود را در قسمت مشخص شده وارد کرده و در مرحله بعد پیامکی را که به شماره مذکور که از طریق سامانه به آن ارسال شده است را در کادر مربوطه وارد کنید و در نهایت بر روی ادامه کلیک کرده و وارد صفحه اصلی سایت بشوید.

برای ساخت حساب کاربری خود از طریق ایمیل نیز می‌توانید در قسمت پایین همین صفحه روی گزینه ورود با ایمیل کلیک کرده و ادامه مراحل را به همان طریق گفته شده برای عضویت در  وبسایت طی کنید.

پس از ثبت شماره موبایل خود به صفحه اصلی وبسایت منتقل می‌شوید و می‌توانید از طریق منو یا داشبوردی که در کنار صفحه قرار گرفته است به تمامی امکانات مورد نیاز برای ساخت و مدیریت کارت دعوت عروسی آنلاین خود دسترسی داشته باشید.

چگونگی ساخت کار عروسی

با کلیک روی گزینه ویرایش مشخصات کاربری می‌توانید به تمامی اطلاعات شخصی حساب کاربری خود دسترسی داشته و همچنین در هر زمانی متناسب با نیاز خود هر کدام از اجزای اطلاعات خود را ویرایش یا تغییر دهید.

طراحی کارت عروسی آنلاین

پس از تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود حال می‌توانید مراحل ساخت کارت دعوت عروسی آنلاین خود را شروع کنید. این بار با کلیک روی گزینه “مدیریت کارت دعوت عروسی آنلاین” می‌توانید به تمامی اطلاعاتی که به روی کارتتان درج خواهد شد دسترسی داشته و همچنین در هر زمانی برای ویرایش و تغییر آن ها اقدام کنید.

ساخت کارت عروسی آنلاین

در اولین مرحله از ساخت کارت دعوت عروسی خود باید در نظر داشته باشید که می‌توانید از طریق رمزدار کردن کارت دعوت عروسی خود اطلاعات کارت را فقط برای کسانی که دعوت می‌کنید قابل مشاهده نمایید و در غیر این صورت هر کسی در سطح اینترنت می‌تواند از طریق موتورهای جست و جو به اطلاعات درج شده بر روی کارت عروسی شما دسترسی داشته باشد.

نحوه و آموزش طراحی کارت عروسی آنلاین

البته از طریق کادر بالایی که در تصویر تماشا می‌کنید هم می‌توانید از این امکان استفاده کنید اما از روش اول قطعا کارت عروسی شما امنیت بسیار بالاتری خواهد داشت.

ساخت کارت عروسی

در قسمت بعدی باید نام خود و همسرتان را به دو زبان فارسی و لاتین بنویسید و در آخر بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

کارت عروسی آنلاین در تالارکده

در کادر بعدی که مشاهده می‌کنید می‌بایست هر تصویری را که علاقه دارید تا بر روی کارت عروسیتان درج بشود را انتخاب و در نهایت در همان قسمت با توجه به گزینه‌ها و راهنمایی موجود در کادر تصویرتان را آپلود و بارگذاری کنید.

مراحل ساخت کارت عروسی آنلاین

این کادر مربوط به متنی است که در زیر کارت دعوت عروسی شما درج خواهد شد. چنانچه علاقه دارید که متن خاصی را زیر کارت عروسی آنلاین خود درج کنید حتما این قسمت را به خوبی تکمیل کنید.

طراحی و ساخت کارت عروسی دیجیتال

در این قسمت نیز باید عکس‌های خود و همسرتان را با توجه به توضیحات داخل کادرها بر روی سایت خود بارگذاری کنید.

مراحل ساخت کارت عروسی دیجیتال

این قسمت یکی از بخش‌های کارت عروسی آنلاین شما به شمار می‌رود که باید به خوبی تکمیل شود. در واقع هر متنی را که مناسب دعوت میهمانان خود درمی‌یابید در این قسمت نوشته و در نهایت بر روی گزینه تایید و ذخیره کلیک می‌کنید.

طراحی کارت دیجیتال

پس از نوشتن دعوتنامه خود برای میهمانان در کادر بعدی قابل مشاهده در تصویر بالا باید تمامی اطلاعات مربوط به تاریخ و دیگر مشخصات جزیی برگزاری مراسم و جشن خود را در آن درج کنید.

ساخت کارت عروسی آنلاین در تالارکده

در قسمت بعدی نیز می‌توانید متناسب با سلیقه خود هر موسیقی را که علاقه دارید برای پس زمینه سایت و کارت دعوت عروسی آنلاین خود انتخاب و یا از دستگاهتان بارگذاری کنید.

طراحی و ساخت کارت عروسی دیجیتال و آنلاین

در کادر بعدی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید می‌توانید تمامی اطلاعات و مشخصات تالار برگزاری مراسم خود را وارد کنید تا میهمانان دعوتیان بتوانند به سادگی از جزییات تالارتان با خبر باشند.

کارت عروسی دیجیتال

همه امکاناتی که در طی این مقاله به شما کاربران محترم تالارکده آموزش داده شد به صورت کاملا رایگان در دسترس شما قرار دارند. اما با این حال دو پلن خاص برای کاربرانی که می‌خواهند از امکانات خاص‌تر و بیشتری برخوردار باشند به صورت خرید اشتراک طراحی شده است که می‌توان به صورت خرید آنلاین از تمامی امکانات این پلن‌ها بهره‌مند شد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت پسر ثروتمندترین مرد آسیا
اطلاعیه لغو کلیه مراسمات عروسی
ازدواج کیوان ساکت اف و شیدا خلیق

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.