پارچه ساتن آمریکایی، یکی از جذاب ترین پارچه های مجلسی

احتمالا زمانی که صحبت از خرید پارچه مجلسی می شود، به یاد پارچه های درخشان و پولک دوزی شده می افتید. پارچه های مجلسی معمولا زمینه ای از پارچه تور و دانتل دارند.

در سطح این تورها نیز معمولا انواع نگین و پولک های مختلف، خودنمایی می کند. البته که برای دوخت لباس شب نیاز به چنین پارچه هایی است. زیرا قرار است در مهمانی بدرخشید و نگاه ها را به سمت خود جلب کنید.

اما ممکن است این میزان استفاده از پولک و منجوق، مورد علاقه همه خانم ها نباشد.

احتمالا زمانی که صحبت از خرید پارچه مجلسی می شود، به یاد پارچه های درخشان و پولک دوزی شده می افتید. پارچه های مجلسی معمولا زمینه ای از پارچه تور و دانتل دارند.

در سطح این تورها نیز معمولا انواع نگین و پولک های مختلف، خودنمایی می کند. البته که برای دوخت لباس شب نیاز به چنین پارچه هایی است. زیرا قرار است در مهمانی بدرخشید و نگاه ها را به سمت خود جلب کنید. اما ممکن است این میزان استفاده از پولک و منجوق، مورد علاقه همه خانم ها نباشد.

به همین دلیل است که خانم های ساده پوش و دختر خانم های جوان در انتخاب پارچه مجلسی معمولا دچار مشکل می شوند. پیشنهاد ما خرید پارچه ساتن آمریکایی است

اگر طرفدار استایل مینیمال یا کژوال برای مهمانی های خود باشید، نیاز به یک پارچه زیبا اما ساده دارید. پارچه ساتن آمریکایی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای دوخت لباس مجلسی در نظر داشته باشید. این پارچه بسیار ساده، شیک و البته کاربردی است.

به شکلی که می توانید از آن در دوخت لباس های مختلف مجلسی استفاده نمایید. از کت و شلوار زنانه گرفته تا پیراهن و حتی مانتوهای مجلسی با پارچه ساتن آمریکایی قابل طراحی و دوخت هستند.

پارچه ساتن آمریکایی به عنوان یکی از جذاب ترین پارچه های مجلسی، ویژگی های فوق العاده ای دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی چند مدل لباس مجلسی ساتن آمریکایی بپردازیم. اگر به دنبال قیمت ساتن آمریکایی درجه یک هستید نیز مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

با پارچه ساتن آمریکایی بیشتر آشنا شوید

با پارچه ساتن آمریکایی بیشتر آشنا شوید

باید گفت پارچه ساتن آمریکایی یکی از متفاوت ترین ساتن هایی است که در بازار مشاهده خواهید کرد. پارچه ساتن معمولا با درخشندگی زیاد و ریزشی که دارد شناخته می شود.

برخلاف مدل های مختلف ساتن، ساتن آمریکایی درخشش چندانی ندارد. در واقع این پارچه یک ساتن مات محسوب می شود. مضاف بر این، ضخامت و ایستایی آن نیز کاملا با سایر مدل های ساتن متفاوت است.

ایستایی پارچه ساتن آمریکایی کاملا آهاردار است و به همین دلیل گزینه ای عالی برای دوخت لباس مجلسی محسوب می شود. ضخامت آن نیز در مقایسه با سایر پارچه های ساتن بیشتر است و طبعا وزن بیشتری نیز دارد.

اما جلوه و ایستایی این پارچه آن چیزی است که پارچه ساتن آمریکایی را تبدیل به گزینه ای بی رقیب در طراحی و دوخت لباس مجلسی کرده است.

این پارچه به دلیل ضخامت، چروک پذیری اندکی دارد. به طور معمول پارچه ساتن آمریکایی در رنگ های بسیار متنوع و کاملا ساده تولید می شود.

تنوع بالای این پارچه در رنگبندی به طراحان این امکان را می دهد که بتوانند مدل های جذاب و دوست داشتنی با آن طراحی نمایند. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این پارچه، امکان اضافه کردن انواع تزئینات بر روی سطح آن است. سطح ساتن آمریکایی کاملا سفت و آهاردار است.

در نتیجه یکی از بهترین گزینه ها برای جواهردوزی محسوب می شود. شما حتی می توانید مروارید دوزی، سوزن دوزی و گلدوزی نیز روی این پارچه انجام دهید.

به همین دلیل خرید پارچه ساتن آمریکایی مشکی، می تواند انتخاب مناسبی برای داشتن یک لباس مجلسی زیبا و درخشان باشد.

قیمت ساتن آمریکایی درجه یک چطور مشخص می شود؟

فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت یک پارچه موثر است. پارچه ساتن آمریکایی یکی از متفاوت ترین پارچه های مجلسی است. این پارچه معمولا برای دوخت لباس عروس مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های مرغوب آن اغلب از کشورهای مختلف اروپایی وارد کشور می شود.

در نتیجه یکی از فاکتورهای موثر بر تعیین قیمت ساتن آمریکایی درجه یک، کشور سازنده آن است. تولید پارچه در کشورهای اروپایی هزینه بر است.

هزینه واردات آن نیز کم نیست و باید برای خرید این پارچه زیبا و کاربردی، این نکات را در نظر داشته باشید. هرچند با در نظر گرفتن دوام و کارایی این پارچه، خرید آن نوعی سرمایه گذاری برای یک استایل لوکس و خاص خواهد بود.

فاکتور دیگری که در تعیین قیمت ساتن آمریکایی درجه یک موثر است، کیفیت و ضخامت آن است. همانطور که گفته شد، این پارچه ضخامت و ایستایی بالایی دارد.

وزن آن نیز سنگین است. این ویژگی ها نشانه استفاده از الیاف مرغوب و بافت باکیفیت در تولید آن است. کشور سازنده، برند پارچه و حتی رنگ پارچه نیز می تواند در قیمت آن تغییراتی ایجاد نماید.

اگر قصد خرید پارچه ساتن آمریکایی مشکی را دارید، باید توجه کنید که این پارچه به هیچ عنوان دچار رنگ دهی نمی شود. اگر به دنبال قیمت ساتن آمریکایی درجه یک هستید، می توانید میزان چروک پذیری یا رنگ دهی آن را در هنگام خرید تست کنید. به این ترتیب با ارزش واقعی پارچه ای که قصد خرید آن را دارید، آشنا خواهید شد. در ادامه قصد داریم به بررسی چند مدل لباس مجلسی ساتن آمریکایی بپردازیم.

مدل لباس مجلسی بلند با ساتن آمریکایی

اصلی ترین کاربرد پارچه ساتن آمریکایی، دوخت پیراهن مجلسی بلند است. این پارچه جذاب به دلیل ایستایی منحصر به فردی که دارد، به خوبی بر تن شما می نشیند.

هر مدل یقه ای که با این پارچه طراحی کنید، خواهید دید تا چه حد زیبا می ایستد. پارچه ساتن آمریکایی برای دوخت آستین های مختلف نیز کاملا مناسب است.

از آستین های پف دار گرفته تا مدل های گشاد و کلوش را می توانید با این پارچه طراحی کرده و بدوزید. در قسمت پایین تنه نیز همچنان این پارچه جذابیت خود را حفظ خواهد کرد.

می توانید با اضافه کردن سنگدوزی یا دکمه هایی از جنس خود پارچه، این لباس را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید.

می توانید با پارچه ساتن آمریکایی پیراهن های راسته بدوزید. این پارچه بهترین گزینه برای دوخت پیراهن دکلته کوتاه و بلند مجلسی است.

به دلیل دوام بالای پارچه، برای دوخت دامن های کاملا تنگ و پرنسسی پیراهن نیز کاملا مناسب خواهد بود. اگر قصد دارید در قسمت های مختلف دراپه یا چین ایجاد کنید، پارچه ساتن آمریکایی به بهترین شکل ایستایی خود را حفظ خواهد کرد.

اگر به پاپیون در طراحی لباس علاقه دارید، با این پارچه به راحتی می توانید پاپیون های بسیار بزرگ با ایستایی بالا به لباس خود اضافه کنید.

وزن پارچه ساتن آمریکایی نیز آن را به گزینه ای عالی برای دوخت پیراهن های مجلسی با دنباله های بلند کرده است.

کت و شلوار مجلسی با پارچه ساتن آمریکایی

کت و شلوار مجلسی با پارچه ساتن آمریکایی

کت و شلوار و کت و دامن، از بهترین گزینه ها برای مراسم رسمی و مهمانی های مجلل است. مخصوصا اگر یک خانم شیک پوش و طرفدار استایل کلاسیک باشید، این لباس ها می توانند بهترین گزینه متناسب با سلیقه شما باشند.

برای دوخت کت و شلوار مجلسی زنانه، به پارچه ای با ایستایی بالا نیاز دارید. علاوه بر این، پارچه لباس شما نباید به سرعت چروک شود.

از آنجایی که قصد دارید با این لباس در مهمانی و مراسم رسمی حضور پیدا کنید، نیاز است اندکی درخشندگی نیز داشته باشد.

با خرید پارچه ساتن آمریکایی مشکی می توانید پارچه ای بی نقص برای دوخت کت و شلوار خود پیدا کنید. این پارچه زیبا در حقیقت جلوه ای مات دارد، اما الیاف مصنوعی به کار رفته در آن، با تابش نور کمی درخشندگی دارند. به این ترتیب پارچه ایدئال خود را برای دوخت یک کت و شلوار مجلسی و زیبا در اختیار دارید.

همانطور که گفتیم، پارچه ساتن آمریکایی بسیار کاربردی است. به این معنی که شما می توانید لباس های مختلف با مدل های مختلف را با این پارچه بدوزید.

کت های کراپ کوتاه با شلوارهای پاچه گشاد یکی از جدیدترین مدل هایی است که خانم های جوان می توانند از آن در مهمانی ها بهره ببرند.

کت های بلند به همراه دامن های کوتاه نیز ترکیبی بسیار زیبا برای خانم های طرفدار مد است. کت و دامن های کلاسیک را نیز می توانید با این پارچه طراحی کنید.

برای حفظ ظاهر کلاسیک استایل خود، می توانید روی کت را با مروارید یا سنگ های قیمتی، تزئین نمایید.

دامن مجلسی و پرکاربرد با پارچه ساتن آمریکایی

دامن مجلسی و پرکاربرد با پارچه ساتن آمریکایی

یک مدل لباس مجلسی ساتن آمریکایی که می توانید از آن در استایل های مختلف استفاده نمایید، دامن مجلسی است. پارچه ساتن آمریکایی به دلیل داشتن ایستایی بالا برای دوخت دامن های بلند و پف دار و اضطلاحا پرنسسی، کاملا مناسب است.

دامن های چین دار را نیز می توانید با این پارچه طراحی کنید و مطمئن باشید با گذشت زمان، چین های لباس شما جا به جا نشده و زیبایی خود را حفظ کرده است.

اگر به دامن های تنگ و راسته علاقه دارید، این پارچه همچنان گزینه ای عالی برای شما به حساب می آید. با خرید پارچه ساتن آمریکایی مشکی می توانید دامنی بسیار زیبا داشته باشید که با انواع تاپ و شومیز ست می شود.

دامن مجلسی را می توانید با کمر پهن طراحی کنید. به این ترتیب جلوه ای فانتزی به دامن خود خواهید داد. البته این دامن ها با کمربند نیز قابل استفاده هستند.

دامن های پف دار را می توانید همراه با شومیز یا کت های کوتاه بپوشید. در هنگام خرید پارچه ساتن آمریکایی مشکی، بد نیست بدانید این رنگ یکی از پرفروش ترین رنگ های این پارچه است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت پسر ثروتمندترین مرد آسیا
اطلاعیه لغو کلیه مراسمات عروسی
ازدواج کیوان ساکت اف و شیدا خلیق

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.