جشنواره رمضان

بازگشایی تالارهای عروسی از 5 خرداد ؟!

بازگشایی تالارهای عروسی خرداد

مشخص نبودن زمان دقیق بازگشایی تالارهای عروسی و باغ تالارها مشکلات زیادی را برای عروس دامادهای جوان و همچنین تالارداران و دیگر اصناف و افرادی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با این مجموعه ها در ارتباط بوده اند ایجاد نموده است و همه از این بلاتکلیفی معترض هستند که در این مدت سایت تالارکده صدها کامنت و تماس دریافت کرده و به محلی جهت درد و دل عروس دامادها تبدیل شده !

تالارداران متضرر بزرگ دوران کرونا به حساب می آیند که خسارت سنگین به تالارهای عروسی وارد شده است و باید دید در ادامه شرایط کار به چه شکل برای آنها رقم میخورد ؟

در تازه ترین خبری که رییس اتاق اصناف در گفتگو با خبرآنلاین عنوان کرده خبر از احتمال بازگشایی مشاغل پر خطر مانند تالارهای عروسی ( و باغ تالارها)، باشگاه ها، مجموعه های تفریحی، بازارهای بزرگ مسقف و نمایشگاه ها  از ابتدای خرداد امسال داده اشت.

نوده فراهانی افزود : بازگشایی این اصناف پر خطر (مثل تالارهای عروسی) پس از بررسی های لازم از طرف مجموعه ستاد مبارزه با کرونا و به دستر دکتر علیرضا زالی انجام می پذیرد.

وی ادامه داد : کلیه کارمندان این مجموعه ها در هنگام بازگشایی موظف به پیروی از پروتکل های وزارت بهداشت و استفاده از ماسک، دست‌کش و محلول های ضدعفونی هستند و نیز می بایست دستورالعمل‌های مربوط به رعایت بهداشت در مبارزه با کرونا نسبت به فاصله گذاری و ضدعفونی سطح رعایت نمایند.

رییس اتاق اصناف اضافه کرد : بازرسان بهداشت، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان تهران با نظارت کامل بر این مجموعه ها بازرسی های لازم را صورت می دهند.

ایشان افزودند :  در صورتی که بعد از بازگشایی هر کدام از این مجموعه ها و اصناف پرخطر از دستورالعملهای صادر شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و پزشکی در خصوص رعایت بهداشت و پیشگیری های لازم در جهت مبارزه با کرونا طبعیت ننمایند با آنها به شدت برخورد و کسب و کار آنها پلمپ می گردد.

این شاید بهترین خبر برای زوج های جوان و تالارداران باشد که مدت هاست انتظار می کشند تا آنها از این شرایط و بلاتکلیفی خارج شوند و می توانند امیدوار باشند که راهکارهایی برای باز شدن مجدد تالارهای عروسی وجود دارد و می توانند مراسم عروسی خود را برگزار نمایند.

باید دید تا ابتدای خرداد که تاریخ اعلامی و احتمالی بازگشایی تالارهای پذیرایی اعلام شده آیا شرایط و وضعیت آمار مبتلایان به کرونا به ونحوی می رود که مسئولین را متقاعد به با بازگشایی این صفن نماید ؟

اخبار غیر رسمی که منتشر شده گفته شده که از 15 خرداد تالارهای پعروسی بازگشایی خواهند شد.

تالارکده / مرجع تالار پذیرایی و باغ تالار

این خبر بروز می شود…

لطفا اگر دیدگاهی دارید در پایین همین پست مطرح نمایید .

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403
احمدآباد مستوفی کجاست و چه دیدنی های دارد

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • نرگس

    سلام خسته نباشید میشه لطفا یکاری کنید تالار هارو باز کنن؟؟ ما۲ساله عقدیم میخایم عروسی بگیریم تالارا بستن همه جای ایران بازه پاساژ ها مکان های زیارتی امامزاده حسن اینجا ها واقعا خیلی شلوغن خیلی خطرناک تر از تالار هاست که جاهای بزرگ هستن و فاصله های اجتماعی حتما رعایت میشه

    پاسخ
  • محمد یوسف

    سلام با عرض سلام و خسته نباشی خواهش میکنم از مسئولین هرچه زودتر قبل از محرم تالارها باز گشایی کنید

    پاسخ
    • تالارکده

      لطفا از کمپینی که در بالا گفته شده حمایت کنید و امضاء کنید.

      پاسخ
  • Zahra

    خب یه تصمیم بگیرید دیگه بالاخره بازه یا نه خسته شدیم واقعا

    پاسخ
  • ب س

    بنظربنده انجام پروتکل بهداشتی درتالارهای عروسی بعلت تجمع افرادغیرممکن هست واین ویروس بقول خودوزارت بهداشت دراجتماعات به سرعت انتقال پیدامیکنه نمونه بار استان خوزستان که تمام مبتلایان به علت مراسم عروسی و عزا بوده.

    پاسخ
    • تالارکده

      تالارهای عروسی بهترین جایی هست که میشه رعایت بهداشت رو انجام داد. شما در نظر بگیر آبمیوه فروشی، مغازه، پاساژ و ده ها جای دیگه سرپوشیده هست که آدم های مختلف و غریبه مراجعه میکنند و با حداقل رعایت بهداشت همه رو تحت تاثیر قرار میدهند. ولی در تالارها که میشه بهترین روش های پیشگیری و نظارت رو داشت مشکل داره ؟! جدیدا برخی از تالارها بیش از آنچه که وزارت بهداشت خواسته رعایت میکنند و تونل ضدعفونی هم گذاشته اند ! در خوزستان که مبتلایان بیشتر شده مگه تالار عروسی باز بوده که مبتلا زیاد بشه ؟ عدم رعایت مردم و سطحی نگاه کردن به ویروس باعث شده تا شرایط وخیم بشه. این ربطی به یک صنف نداره

      پاسخ
  • بدون نام

    ی نیم ساعت پیش اطلاعیه دادان ک کلیه صنف ها باز هستن از بعد تعطیلات فطر

    پاسخ
  • عبادله

    بابا مردم گرفتار هستند حداقل برای 2 ماه باز کنند با پروتکل مردم هم به گرفتاری خودشون برسن

    پاسخ
  • عبادله

    با سلام لطفا تاریخ بازگشائی تالار عروسی چه تاریخی است واقعا نمیدونیم چه کار کنیم راهنمایی کنید با تشکر

    پاسخ
  • بدون نام

    آخه تا کی ما باید بمونیم منتظر اقایان که بخوان یه دستور بدن ؟ خسته شدیم حداقل برای یکی دو ماه باز کنن !

    پاسخ