جشنواره رمضان

8 راهکار برای آنکه روز ولنتاین متفاوتی با نامزدتان داشته باشید

ولنتاین نامزد

حتی اگر به یک رابطه ی عاشقانه متعهد هستید و با همسر و یا دوست خود زندگی خوب و خوشحالی دارید، روز ولنتاین می تواند به کابوسی برای شما تبدیل شود! معمولا زوج ها به یک جشن ولنتاین عاشقانه، با خرس های عروسکی قرمز و شکلات های جذاب فکر می کنند. این ایده ها چندان هم بد نیست، اما اگر فرصت خرید هدایای گران قیمت و یا گرفتن جشن عاشقانه دو نفره را نداشته باشید چطور؟

پیش از هر چیز، فکر نکنید روز ولنتاین شما و شریک عاطفیتان باید همواره مثل عکس مجله ها، با شکوه و مجلل سپری شود. ممکن است حتی از طرف دوستان، خانواده و پارتنر خود برای برنامه ریزی های عجیب و غریب و به ظاهر عاشقانه، مثل رزرو یک میز شام بی نقص در یک رستوران لاکچری و گران قیمت، تحت فشار قرار بگیرید. اما آنچه شما و شریک زندگیتان در روز عشق نیاز دارید خوشحالی و خوشبختی دو نفره است.

برای آنکه روز عشق را در کنار همسر و یا دوستتان جشن بگیرید، حتما نباید به فکر اجرای تمام آداب و رسوم ولنتاین باشید. بهترین هدیه ای که می تواند در روز ولنتاین بین شما و شریک عاطفیتان رد و بدل شود عشق است و بس. عشق خود را با اشتیاق بودن در کنار همسرتان به او ثابت کنید و فعالیت های دو نفره ای را برای ولنتاین ترتیب دهید که نشانگر حس عمیق دوست داشتن به او باشد. کلیشه های روز ولنتاین شاید برای پست های اینستاگرام جذاب باشند، اما آنچه پایداری رابطه ی شما و همسرتان را تضمین می کند عشق است، نه کادوی ولنتاین گران قیمت.

در این مطلب اما قصد داریم به توضیح هشت مورد از بهترین فعالیت هایی که می توانید در روز ولنتاین در کنار پارتنر خود انجام دهید بپردازیم تا از کلیشه های این روز در امان بمانید.

فعالیت های ورزشی در کنار نامزدتان در روز ولنتاین

ولنتاین نامزد

چرا همه زوج ها فکر می کنند عشق یعنی شکلات و خرس عروسکی؟! وقتی دوستانتان سر میز شام با شمع های روشن هستند، شما می توانید در کنار عشقتان به فعالیت های ورزشی بپردازید. ورزش حتما ایده ی بهتری از خوردن شکلات است، نه تنها برای سلامتی شما ضرر ندارد، بلکه مفید نیز هست! کافی است یکی از ویدیو های دنس و یا ایروبیک را دانلود کنید و در کنار عشق خود شاد باشید.

روز ولنتاین مرخصی بگیرید و درمنزل استراحت کنید

جشن ولنتاین

شاید روز ولنتاین بهانه ی خوبی برای دور کردن شما از مشغله های فکری باشد. از روزمرگی ها فرار کنید و ولنتاین را با نشان دادن عشق و توجه بی حد خود به همسرتان جشن بگیرید.

ولنتاین را به آشپزخانه بیاورید!

روز ولنتاین در خانه

ساعات خوش خود در روز ولنتاین را در آشپزخانه بگذرانید و در کنار یکدیگر کیک بپزید. مواد لازم را با یکدیگر ترکیب کنید و در انتها کمی عشق به آن بیافزایید. شک نکنید این تجربه ی آشپزی به یکی از بهترین خاطرات شما از روز ولنتاین تبدیل خواهد شد.

یک فیلم عاشقانه تماشا کنید

فیلم عاشقانه در روز ولنتاین

البته فراموش نکنید تماشای فیلم های درام عاشقانه ممنوع است!اما تماشای یک فیلم کمدی عاشقانه در روز ولنتاین را به هیچ وجه از دست ندهید. شاد باشید، بخندید، همدم خود را ببوسید و هرگز پایان عشقتان را متصور نشوید.

با هم کاردستی درست کنید

هدیه ی روز ولنتاین

روز ولنتاین را به فرصتی برای اثبات خلاقیت خود تبدیل نمایید. یک وسیله ی دکوری زیبا با ابزار و موادی که در خانه موجود است درست کنید. می توانید در اینستاگرام و یا یوتویوب فیلم های آموزشی ببینید و با پارچه ها و لباس هایی که دیگر به آنها نیاز ندارید لباس های جدید درست کنید. کلمات تنها راه بیان عشق نیستند. گاهی صدای عشق شما با اهمیت به پارتنرتان بلندتر از همیشه شنیده می شود.

تهیه ی لیست آهنگ های عاشقانه برای روز ولنتاین

آهنگ عاشقانه برای ولنتاین

تا دلتان بخواهد آهنگ های عاشقانه ی قدیمی و جدید وجود دارد و برای جمع آوری و گوش سپردن به آنها چه مناسبتی بهتر از ولنتاین؟ لیستی از آهنگ های عاشقانه و مورد علاقه ی هر دوی شما، حال و هوای روز عشاق را به خانه خواهد آورد.

درهمین رابطه ببینید : آهنگ شاد عروسی

به دل طبیعت بزنید!

سفر در روز ولنتاین

همه ی ما در روزمرگی های زندگی خود غرق شده ایم تا حدی که جایی برای ظهور عشق باقی نگذاشته ایم. گاهی از برنامه های همیشگی خود فاصله بگیرید و یک طبیعت گردی دو نفره را آغاز کنید. ولنتاین می تواند بهانه ی خوبی برای گردش در طبیعت باشد. بدون فکر به مقصد، تنها کوله پشتی خود را بردارید و دست در دست یکدیگر نگاهی عاشقانه تر به محیط اطراف خود بیاندازید. محتاط نباشید.

به تجربه ی هرآنچه که همیشه از طبیعت گردی می خواستید بپردازید. تا به حال به نوشیدن یک فنجان چای داغ در برف زمستانی و در حال تماشای برق عشق در چشمان شریک زندگیتان فکر کرده اید؟ شک نکنید ولنتاین متفاوت شما در دل طبیعت به یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگیتان تبدیل خواهد شد.

نامه ی عاشقانه با تم ولنتاین بنویسید

هدیه ولنتاین

اشتباه نکنید! دوره ی نامه های عاشقانه روی کاغذ هنوز تمام نشده است. جملاتی که دوست دارید به عشق خود بگویید را روی کاغذ بنویسید و یا یک کارت تبریک ولنتاین برای او درست کنید. قلب های کوچک و بزرگی که با دست خود برش زده و به نامه ی عاشقانه تان چسبانده اید علی رغم سادگی عشق زیاد شما را در ذهن پارتنرتان تداعی می کند.

همچنین ببینید : در دفتر بله برون چه چیز هایی نوشته می شود

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403
احمدآباد مستوفی کجاست و چه دیدنی های دارد

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام برای ۱۰۰ نفر چی قد میشه

بدون نام
10 آهنگ تانگو خارجی

خوبه دوست داشتم

بدون نام
دانلود آهنگ شاد عروسی قدیمی

عالیه . درود بر شما

نیلا شایان
لباس عروس میلیاردی آناشید حسینی

ایشون اصن ی لباس ساده بلد نیست بدوزه یه مزدا 3 داغون داره دختره حتی یه سوزن دوزی ساده بلد نیست همش دروغ فیک صورتش بدون ارایش ایقد داغون چشاش مشکی اصلا خال نداره کلا نمونه بارز یک فیکککک کامل

Zahra. H
باغ تالار روژین

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی با گل آرایی حدود ۳۰۰نفر مهمان چقدر میشه ؟ برای سال۱۴۰۳ پاییز و زمستون

Zahra. H
باغ تالار عمارت کبیر شهریار

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی ۳۰۰نفره با گل آرایی اندک میخواستم بدونم برای سال ۱۴۰۳

Zahra .H
باغ تالار کاخ ورسای

سلام وقت بخیر برای زمستون یا پاییز ۱۴۰۳حدود ۳۰۰ میهمان هزینش و لطف میکنید با گل آرایی اندک

سعید شایسته
صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

زرین فر
تالار پذیرایی میثاق ارتش

مراسم عروسی ماتالارمیثاق 1بود،پرسنل عالی بود کیفیت غذاهاعالی خدمات دهی بسیار عالی چای و نسکافه نامحدود پذیرایی میشد شارژ میوه و شیرینی عالی بود از مدیریت تالارجناب کامرانی صمیمانه سپاسگزاریم.باتشکر