جشنواره رمضان

سلبریتی های کانال دیزنی که در حال حاضر متاهل اند

سلام اینجا مراسم عروسیه و شما درحال تماشای کانال دیزنی هستید

اینجا اون چیزیه که رویاهای ازدواج ازشون ساخته شده. سلبریتی های محبوب ما در کانال دیزنی از بچگی تا الان که بزرگ شده اند و تعدادی از انها حتی ازدواج هم کرده اند.

بریجیت مندلر از برنامه خوش شانسی چارلی ، هیلاری داف ، برادران جوناس ، اشلی تیزدیل و کوربین بلو های اسکول میوزیکال ( هنرپیشه های نمایش های موزیکال دبیرستانی ) و ریون سیمونه فقط چند تا از هنرپیشه هایی هستند که شما میشناسید و عملا در کل زندگی شما عاشقشان بودید ، اکنون متاهل هستند و تعدادی حتی در شرف تشکیل خانواده هستند.

انگار همین دیروز بود که سیمونه اینده را میدید داف داشت روی صحنه با یک ستاره پاپ ایتالیایی میخواند و بلو سرش توی بازی بود.نمیتونید احساس پیری نکنید . (چون این حقیقته) اما نگران نباشید چون این قضیه برای همه صدق میکنه. بخونید تا ببینید کدوم یک از سلبریتی های کانال دیزنی ازدواج کرده اند.

برخی از سلبریتی های متاهل دیزنی

در ادامه به برخی از شخصیت های معروف کانال دیزنی و سلبریتی های مشهور آن می‌پردازیم می پردازیم.

بریجیت مندلر

هنرپیشه زن ( دگود لاک چارلی ) با همسر فعلی اش گریفین کلورلی در سال 2019 در ساحل ازدواج کرده است.

 

مندلر نوشت) :” با اینکه هنوز در حال گذراندن تعطیلات اخر هفته هستیم ، از همه کسانی که عشق زیادی به من و و گریف نشان دادند تشکر میکنیم .ما برای این فصل جدید از زندگیمون خیلی هیجان زده هستیم.”

عروسی سلبریتی ها و بازیگران خارجی

اشلی تیزدیل

ستاره ی برنامه های زندگی سویت زک و کدی و های اسکول میوزیکال با همسرش کریستوفر فرنچ در سال 2014 ازدواج کرد. این دو در تاریخ 23 مارچ 2021 به دخترشان جونیپر خوشامد گفتند.

ازدواج سلبریتی ها

کوربین بلو

سال 2016 برای کوربین شروع تازه ای بود.ستاره ی برنامه یهای اسکول میوزیکال با همسرش ساشا کلمنز تقریبا 5 سال پیش ازدواج کرد و یک زوج دوست داشتنی تشکیل دادند!

ازدواج بازیگران خارجی و ایرانی

 

دبی رایان

ازدواج و عروسی سلبریتی های دیزنی

ستاره ی برنامه ی جسی با همسرش جاش دان از گروه 21 خلبان در شب عید سال 2019 ازدواج کرد. تشریفات ازدواجشان فقط طی 28 روز برنامه ریزی شد.

دیوید هنری

ستاره ی جادوگران محله ویورلی با همسرش ماریا کاهیل در سال 2017 طی یک جشن خیره کننده با شرکت تعدادی از سلبریتی های مشهور همکارش از جمله سلینا گومز ازدواج کرد.

سلبریتی های متاهل

کریستی کارلسون رومانو

ستاره ی برنامه های د ایون استیونز و کیم پاسیبل با همسرش براندن رونی در سال 2013 طی یک مراسم ازدواج مجلل افسانه ای زمستانی ازدواج کرد. دسامبر گذشته انها هفتمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.

“کار ، شب های سخت، عشق ، بحث ها ، خمودگی ها ، بچه ها ، سفرهای خارج از ایالت ، سال 2020.”

او در اینستاگرام نوشت:”همه ی اینها قسمتی از برنامه جادویی است که ما انتخاب میکنیم که اعتماد کنیم درحالی که دست در دست هم به طرف ناشناخته ها پیش میرویم.چیزی که مشخصه اینه که بجز تو کسی نبود که ترجیح بدم این هارو باهاش انجام بدم.

عروسی بازیگران دیزنی

هیلاری داف

ستاره ی برنامه ی لیزی مک گوییر با همسرش متیو کوما در دسامبر سال 2019 در یک جشن فضای باز زیبا با دخترشان بنکس ویولت و پسرشان لوکا از ازدواج قبلی اش با مایک کامیر در کنارشان ازدواج کرد .این زوج اکنون منتظر یه شخص کوچولوی دیگه هستند که به خانواده شون ملحق بشه.

سلبریتی های دیزنی که ازدواج کرده اند

الی میچالکا

ستاره ی د فیل اف فیوچر ، کاربلز استار و یکی از دو نفر گروه پاپ آلی و ای جی با همسرش استفان رینگر در حالی که خواهر و همگروهی اش در کنارش بود ازدواج کرد.

ازدواج سلبریتی ها

جیسون ارلز

بازیگر برنامه ی هانا مونتانا کسی که نقش برادر مایلی ، جکسون را ایفا میکرد با همسرش کیتی درایسن در سال 2017 ازدواج کرد. همچنین ببینید : عروسی بازیگران

عروسی بازیگران ایرانی و خارجی

 

مونیک کولمن

ستاره ی برنامه ی های اسکول میوزیکال با همسرش والتر جردن در سال 2012 ازدواج کرد و ما به خاطر این عشق از خوشحالی بال دراوردیم.

ازدواج سلبریتی های دیزنی

آدرین بایلن

ستاره ی چیتاه گرلز (دختران پلنگی) طی یک مراسم پاریسی زیبا و خیره کننده در سال 2016 ازدواج کرد . اون و همسرش اسراییل هاوگتون لحظات خاص زندگیشون رو با پس زمینه ی برج ایفل ثبت کردند. حلقه بازیگران

عروسی سلبریتی های کانال دیزنی

کایلی ویلیامز

این دختر پلنگی با همسرش برندن کاکس در سال 2016 ازدواج کرد.همکارش و دوست صمیمی زندگی واقعی او سابرینا برایان به عنوان ساقدوش در کنارش بود چون این دو مانند خواهر همیشه در کنار هم هستند.

 

سابرینا برایان

یکی از دختران پلنگی در سال 2018 با همسرش جردن لاندبرگ ازدواج کرد. همچنین کایلی ویلیامز نیز اورا به عنوان ساقدوش در مراسم ازدواجش همراهی کرد.( یک دختر پلنگی همیشه یک دختر پلنگی باقی میماند) .

ازدواج بازیگران خارجی دیزنی

دنیل پانابیکر

بازیگر فیلم های گره در حومه شهر و بخوان و اشک بریز با همسرش های رابینز در سال 2017 ازدواج کرد.

برگزاری عروسی های بازیگران

 

جو جوناس

ازدواج برای جوناس ستاره فیلم کمپ راک به یک جشن ختم نشد. او و همسرش بازیگر زن سریال بازی تاج و تخت سوفی ترنر بعد از مراسم بیلبورد میوزیک سال 2019 رسما در کلیسایی در لاس وگاس ازدواج کردند.این عروسی وگاسی با یک مراسم رسمی تر در همان سال در فرانسه ادامه پیدا کرد.

ازدواج و عروسی بازیگران مشهور خارجی

 

نیک جوناس

به نظر میرسد که در این خانواده چندبار جشن عروسی گرفتن مد شده است. این برادر جئناس با همسرش پریانکا چوپرا طی یک جشن شگفت انگیز سه روزه که تلفیقی از رسوم مسیحیان و هندو ها بود ازدواج کردند.

عروسی سلبریتی های مشهور

کوین جوناس

این جوناس برنده بازی بود و زمانی که با همسرش دنیل جوناس در سال 2009 ازدواج کرد به یک مراسم ازدواج بسنده کرد. این زوج اکنون دو دختر شایسته به نام های آلنا و ولنتینا دارند که هردو از طرفداران بزرگ جوناس برادرز هستن

عروسی بازیگران تلوزیون و کانال دیزنی

 

تیا موری

یکی از خواهران فیلم “د توییچز” با همسرش کوری هاردریکت در سال 2008 ازدواج کرد. این زوج سیزدهمین سالگرد ازدواج خود را در ماه اپریل جشن میگیرند.

ازدواج بازیگران و سلبریتی های خارجی

 

تامیرا موری

خواهر دیگر فیلم “د توییچز” با همسر خود آدام هازلی در سال 2011 ازدواج کرد. آنها دهمین سالگرد ازدواجشان را در ماه می جشن خواهند گرفت.

بازیگران هالیوود و ازدواج خارجی

 

نیکول اندرسون

ستاره ی فیلم ” د جوناس” و همسرش روبرتو پانیاگو در جشنواره ی مرد سوزان در سال 2017 بهم علاقه مند شدند اما بعد از اینکه خانواده هایشان از آنها درخواست جشن کردند این دو نفر طی یک مراسم جالب و صمیمی و خصوصی در سال 2019 ازدواج کردند. آن ها به تازگی به دخترشان شارلوت برای ورود به خانواده خوش آمد گفتند.

عروسی بازیگران خارجی در دیزنی

 

آنا ماریا پرز

ستاره ی زن “د کمپ راک” و “هانا مونتانا” طی یک جشن زیبا و باشکوه در سال 2019 با همسرش اسکات کلاین جی آر ازدواج کرد. در طی جشن او همسرش را با خواندن ترانه ای برای او سورپرایز کرد.

جشن عروسی سلبریتی ها

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403
احمدآباد مستوفی کجاست و چه دیدنی های دارد

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل