مدل حلقه عروسی سلبریتی ها و بازیگران هالیوودی

استایل و پوشش سلبریتی ها و بازیگران مختلف گاهی چنان خاص و جذاب است که همه را به تحسین وامی‌دارد. خصوصاً بسیاری از عروس و دامادها از مراسم عروسی سلبریتی ها ایده و الگو می‌گیرند. لباس عروس، مدل آرایش عروس و از همه مهم‌تر حلقه عروسی بازیگران معروف و سرشناس همیشه سوژه‌ی عکاسان و مجلات مد و زیبایی در سراسر جهان می‌باشد. وقتی صحبت از انگشتر نامزدی و حلقه ازدواج به میان می‌آید، بازیگران هالیوودی در صدر لیست بهترین‌ها و شیک‌ترین ها قرار می‌گیرند.

اگر برای دیدن مجموعه‌ای خیره کننده از انگشترهای نامزدی و حلقه ازدواج بازیگران و سلبریتی های هالیوودی آماده هستید با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

وقتی یکی از بازیگران و سلبریتی ها حلقه ازدواج انتخاب می‌کند تا مدت‌ها مدل و نوع حلقه او سر زبان‌هاست و علاقه‌مندان به آن بازیگر به دنبال حلقه‌ای مشابه حلقه او هستند.

مدل های حلقه ازدواج سلبریتی ها و بازیگران

در این مقاله از تالارکده می‌خواهیم به بررسی محبوب‌ترین و خاص ترین حلقه‌های سلبریتی پرداختیم پس با ما همراه باشید

  • حلقه نامزدی سبز رنگ جنیفر لوپز

بن افلک یک بار دیگر از جنیفر لوپز خواستگاری کرد و این بار با درخشش بیشتر! در نوامبر 2002، بازیگر آرگو این سوال را با یک حلقه الماس صورتی 6.1 قیراطی مطرح کرد، اما 20 سال بعد در 8 آوریل 2022، او با یک حلقه الماس سبز 8.5 قیراطی آن را ارتقا داد.

حلقه نامزدی سبز رنگ جنیفر لوپز

این سنگ قیمتی منحصر به فرد که توسط ایلان پرتغالی و توسط تامارا رهامینوف و نیکول گلدفاینر از الماس رهامینوف طراحی شده است، توسط دو الماس سفید ذوزنقه ای شکل احاطه شده و با شاخک های طلا احاطه شده است.

در همین رابطه ببینید: ازدواج رسمی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

  • حلقه ازدواج خاردار مگان فاکس

پس از خواستگاری مشین گان کلی از مگان فاکس در مصاحبه‌ای با مجله vogue گفته که حلقه نامزدی مگان فاکس طوری طراحی شده تا وقتی مگان آن را از انگشتش در می‌آورد، دردش بگیرد.

مشین گان کلی گفت: «این حلقه درواقع دو حلقه است که توسط یک آهنربا کنار هم نگه داشته شده‌اند و وقتی کنار هم هستند به شکل یک قلب در می‌آیند و بدنه حلقه خار دارد به هر حال عشق دردناک است!»

حلقا ازدواج خاردار مگان فاکس

مگان فاکس و مشین گان کلی با اخبار نامزدی خود در 11 ژانویه 2022 در اینترنت سر صدا کردند و حلقه عروسی آن هم به همان اندازه توجه ها را به خود جلب کرد. MGK با استفن وبستر برای طراحی یک حلقه زمرد و الماس Toi et Moi همکاری کرد. در حالی که زمرد نشان دهنده سنگ تولد فاکس است، الماس نشان دهنده سنگ تولد رپر است. این جواهرات بر روی نوارهای طلای سفید دوتایی با الماس پوشانده شده اند که نمادی از دو نیمه یک روح است. تخمین زده می شود که این جرقه بین 300 تا 400 هزار دلار قیمت داشته باشد.

  • حلقه نامزدی کورتنی کارداشیان

تراویس بارکر در 17 اکتبر 2021 در مونتسیتو، کالیفرنیا، در حالی که با نمایشی قلبی شکل از رزهای قرمز و شمع‌هایی که در مقابل اقیانوس آرام قرار گرفته بودند، احاطه شده بود. این پیشنهاد عاشقانه با یک حلقه الماس بیضی شکل دراز روی یک نوار پاوه کامل شد.

حلقه نامزدی کورتنی کارداشیان

تخمین زده می شود که این حلقه عظیم بین 500000 دلار تا 1 میلیون دلار قیمت داشته باشد و حدود 10 تا 12 قیراط است.

  • حلقه نامزدی ادل

حلقه نامزدی ادل

اخیراً طی یک مراسم ادل زیبا با یک حلقه الماس در انگشت حلقه‌اش دیده شده که باعث ایجاد شایعه‌هایی راجع به نامزدی‌اش با ریچ پاول شده است.

  • حلقه ازدواج بریتنی اسپیرز

حلقه ازدواج بریتنی اسپیرز

طبق گفته منابع مطلع، حلقه نامزدی‌ای که سام اصغری برای بریتنی گرفته است بیش از هفتاد هزار دلار ارزش دارد و گفته شده است که یک پیام شخصی و عاشقانه نیز بر روی آن حک شده است و به‌طور سفارشی برای خانم اصغری تهیه شده است.

بریتنی و سام شب گذشته خبر از نامزدی خود پس از نزدیک به پنج سال رابطه دوستانه دادند.

سام تو مصاحبه‌ای که داشته گفته که می‌خواسته است خودش با پول خودش برای بریتنی حلقه بخرد چون خیلی از سلبریتی‌ها به‌عنوان تبلیغات رایگان اینکار را می‌کنند ولی او خودش پولش رو پرداخت کرده است!
همچنین گفته که یک روز قبل خواستگاری قصد داشته از طریق اینستاگرام یک ویدیو از حلقه بفرستد برای خواهرش و اشتباهی ویدیو را پست کرده و بعدش سریع پاکش کرده اما خبرش پخش شده و سوپرایز خراب شده!

در این خصوص ببینید: مراسم عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری + جنجال‌های آن

  • حلقه عروسی آریانا گرانده

پس از تقریباً یک سال آشنایی، آریانا گرانده و دالتون گومز تصمیم گرفتند در 20 دسامبر 2021 یک ابدیت را با هم بگذرانند. خواننده پوزیشن سرنوشت خود را با یک حلقه Toi et Moi که ترکیبی از الماس بیضی شکل با یک مروارید است مهر و موم کرد.

حلقه عروسی آریانا گرانده

این دو نگین بر روی نوار نازکی از طلای سفید قرار گرفته اند که بین 5 تا 7 قیراط تخمین زده می شود.

  • حلقه ازدواج کایلی جنر

حلقه ازدواج کایلی جنر

کایلی جنر با انتشار این استوری با حلقه‌ای که در دستش دارد، شایعه ازدواج دوباره‌اش با تراویس اسکات پدر ۲ فرزندش را به وجود آورده است

  • حلقه نامزدی داکوتا جانسون

حلقه نامزدی داکوتا جانسون

داکوتا جانسون، بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی، اخیراً حین خرید در کالیفرنیا در حالی دیده شده که یک حلقه بزرگ زمردی در دست داشته و همین موضوع به شایعه نامزدی‌اش با کریس مارتین، خواننده ۴۳ ساله، قوت بخشیده است!

  • حلقه ۱۳ میلیاردی گوئن استفانی

حلقه ۱۳ میلیاردی گوئن استفانی

گوئن استفانی که مدتی پیش خبر نامزدی‌اش با به لیک شلتون رو اعلام کرده بود، دیروز در بورلی هیلز با حلقه‌ای ۱۳ میلیارد تومانی دیده شده است

  • حلقه نامزدی دمی لواتو

حلقه نامزدی دمی لواتو

واکنش دمی لواتو وقتی‌که حلقه نامزدی‌اش با مکس اریک رو دست کرده است.

  • حلقه ازدواج لی لی کالینز

حلقه عروسی سلبریتی ها

کارگردان و بازیگر مشهور هالیوودی، چارلی مک داول در سپتامبر سال 2020 از لی لی کالینز خواستگاری کرد و این حلقه عروسی جواهر خاص با الماس تراش رز را در نیو مکزیکو به نشانه ی پیوند عشقشان در دستان او انداخت.

  • حلقه عروسی بازیگر مشهور هالیوود، جنیفر لارنس

حلقه ازدواج جنیفر لارنس

جنیفر لورنس هیچ اکانتی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ندارد و به همین دلیل نیز تا کنون عکس سلفی با حلقه ازدواج خود منتشر نکرده است. اما حلقه ازدواج این بازیگر هالیوودی از نگاه خبرنگاران و دوربین ها دور نمانده است. حلقه جواهر با الماس مستطیل شکل و رکاب طلای کلاسیک. ازدواج رسمی جنیفر لورنس و همسر او در ماه اکتبر سال 2019 انجام شد.

  • حلقه نامزدی کیتی پری

در روز ولنتاین ۲۰۱۹، اورلاندو بلوم با حلقه‌ای به شکل گل منحصربه‌فرد در اتاقی مملو از خانواده، دوستان و بادکنک‌هایی به شکل قلب از کیتی پری سوال کرد. به سرعت به آگوست 2020 پیش رفت و خواننده خبر تولد دخترشان دیزی داو بلوم را به اشتراک گذاشت.

انگشتر نامزدی کیتی پری

مراسم عروسی که در ماه مارس برای ژاپن برنامه ریزی شده بود، فعلا به تعویق افتاده است.

  • حلقه عروسی هایدی کلوم

هایدی کلوم در شب کریسمس 2018 هنگام صبحانه در رختخواب از نامزدش تام کائولیتز یک هدیه ویژه ویژه اوایل کریسمس دریافت کرد. این حلقه یک طلای سبز زمردی با تراش سه تا پنج قیراط است به سوپر مدل هدیه داد.

حلقه عروسی هایدی کلوم

یاقوت کبود در محیط هاله ای، که از دو طرف توسط الماس های کوچکتر برش کوسن احاطه شده است. این زوج فقط دو ماه بعد همه چیز را رسمی کردند-.

  • حلقه ازدواج کاردی بی

علیرغم اعلام اینکه او و همسرش افست در اواخر سال 2018 از هم جدا می شوند، در اوایل سال 2019، کاردی بی حلقه نامزدی عظیم خود را محکم در دست چپ خود قرار داد. الماس هشت قیراطی بزرگ و گلابی شکل در حالت هاله ای توسط الماس های مخروطی کوچکتر احاطه شده است.

حلقه ازدواج کاردی بی

این دو تنها یک ماه قبل از ازدواج در سال 2017 نامزد کرده بودند. به سرعت به سال 2020 رسید و کاردی بی در سپتامبر درخواست طلاق داد، اما زمانی که اکتبر شروع شد، این زوج دوباره با هم بودند و از هم جدا نشدند.

  • حلقه نامزدی پریانکا چوپرا و نیک جوناس

حلقه عروسی پریانکا

پریانکا چوپرا بازیگر سرشناس هالیوود خبر نامزدی خود با نیک جوناس را اولین بار در سال 2018 اعلام کرد. هرچند این زوج مشهور تا به حال چندین بار و در مراسم با سبک های مختلف مثل مراسم عروسی هندی ازدواج خود را جشن گرفته اند، آنچه در طول این مدت تغییری نکرده حلقه عروسی پریانکا است. حلقه پلاتین الماس با تراش بالشی که دورتا دور آن با الماس های ریز سفید احاطه شده است.

  • حلقه نامزدی بازیگر هالیوود هیلی بالدوین و جاستین بیبر

هیلی بالدوین و جاستین بیبر یکی از معدود عاشقانه های سلبریتی طوفانی بودند که در تابستان 2018 جهان را مجذوب خود کردند، زمانی که بالدوین برای اولین بار با حلقه فک خود دیده شد. این یک الماس بیضی شکل عظیم بود که بر روی یک نوار طلای 18 عیار طراحی شده بود، که طبق گزارش ها حداقل 250000 دلار برای او به ارمغان آورد.

حلقه نامزدی هیلی بیبر

این زوج در سپتامبر سال بعد در یک مراسم محرمانه دادگاه در نیویورک، قبل از ادای عهد در مقابل دوستان و خانواده که در کارولینای جنوبی قرار دارند، ازدواج کردند.

  • حلقه عروسی مگان مارکل

در حالی که پرنس ویلیام، شاهزاده ی انگلستان تصمیم گرفت حلقه عروسی پرنسس دایانا را به همسر خود کیت میدلتون بدهد، پرنس هری اما یک حلقه ازدواج سفارشی را به نشانه نامزدی با مگان مارکل انتخاب کرد.

حلقه عروسی مگان مارکل

حلقه عروسی مگان مارکل متشکل از سه قطعه الماس، یک الماس بزرگ که از کشور بوتسوانا آورده شده و دو الماس کوچکتر در اطراف، می باشد.

  • حلقه ازدواج سلبریتی معروف، اوا لونگوریا

حلقه عروسی یاقوت

همسر فعلی اوا لونگوریا، خوزه آنتونیو باستون، از او در سال 2015 و در شهر دوبی خواستگاری کرد. یک انگشتر نامزدی یاقوت سرخ نیز نشان پیوند این دو سلبریتی معروف است. اوا و خوزه آنتونیو طی یک مراسم عروسی کاملا خصوصی در کشور مکزیک با یکدیگر ازدواج کردند.

  • حلقه عروسی سلبریتی هالیوودی، آنا کمپ

حلقه ازدواج آنا کمپ

آنا کمپ، بازیگر و خواننده ی آمریکایی، واسکایلر آستین اوایل سال 2016 با یکدیگر ازدواج کردند. حلقه نامزدی آنا با الماس شامپاین تمامی چشم ها را به خود خیره می کند. اما ازدواج این زوج هالیوودی نیز دوام نداشت و در سال 2019 به جدایی انجامید.

  • حلقه عروسی ناتالی پورتمن

حلقه عروسی ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن حلقه عروسی جواهر خود را از سال 2011 و زمانی که بنجامین میلپید از او خواستگاری کرد در دست دارد. حلقه ازدواج الماس با تراش گرد که رکاب آن با ظرافت و و زیبایی تمام با الماس های کوچکتر تزیین شده است. طبق گزارش رسانه ها، این حلقه جواهر زیبا حدودا سی و پنج هزار دلار قیمت دارد. ناتالی و بنجامین در سال 2012 و در کالیفرنیا به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج کردند.

  • حلقه عروسی جسیکا سیمپسون

حلقه عروسی بازیگران

اریک جانسون یک حلقه ازدواج خاص را برای خواستگاری از جسیکا سیمپسون در سال 2010 انتخاب کرد. سنگ جواهر روی این انگشتر زیبا یک یاقوت سرخ به همراه دو الماس با تراش اشکی است. آنها مراسم عروسی خود را دو سال بعد، یعنی در سال 2014 برگزار کردند.

  • حلقه ازدواج کیت میدلتون

حلقه عروسی کیت میدلتون

کیت میدلتون و پرنس ویلیام، شاهزاده ی انگلستان، در سال 2011 با یکدیگر ازدواج کردند. اما حلقه عروسی کیت یک حلقه جدید و طراحی شده نبود. در واقع پرنسس دایانا، مادر ویلیام، اولین کسی بود که این حلقه ی عروسی را در دست خود انداخت. حلقه جواهر متشکل از یک سنگ یاقوت کبود بسیار بزرگ و الماس های ریز در اطراف آن که در سال 1981 طراحی شده بود. البته حلقه عروسی کیت میلدلتون این روزها یکی از مشهورترین و خبرسازترین حلقه های ازدواج در میان سلبریتی ها محسوب می شود.

  • حلقه عروسی کری آندروود

حلقه ازدواج کری آندروود

حلقه ازدواج الماس زرد و با تراش گرد که توجه تمامی جواهرسازان را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است. مایک فیشر، بازیکن هاکی ، با این حلقه الماس پنج قیراطی در سال 2010 از کری آندروود خواستگاری کرد.

  • حلقه عروسی پاریس هیلتون

حلقه عروسی و ازدواج پاریس هیلتون

حلقه عروسی پاریس هیلتون را می‌توان یکی از گران قیمت‌ترین حلقه‌های عروسی در جهان شمرد. این حلقه الماس 24 قیراطی که چیزی حدود 7/4 میلیون دلار ارزش دارد، هدیه نامزد پاریس هیلتون، نوه‌ی کنراد هیلتون صاحب هتل‌های زنجیره‌ای معرف هیلتون در سراسر جهان است.

البته روزهای اولی که پاریس هیلتون این هدیه ارزشمند و گران قیمت را از نامزد خود گرفته بود گلایه‌های او از سنگین بودن این حلقه الماس ترند حواشی شبکه‌های اجتماعی شده بود. به همین دلیل نامزد او چاره‌ای اندیشید و این حلقه الماس را به گردن بندی آویخت و از آن به بعد پاریس هیلتون آن را به گردن خود انداخت.

بعد از مدتی از همین حواشی در شبکه‌های اجتماعی دیری نپایید که این زوج پس از گذشت چهار ماه از هم جدا شدند.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

بگین با توکل ب پرودگاری ک ازش ستاره خاستمو ماهشو بهم هدیه داد با اجازه پدرمادرم بلههه💜🙃

بهار یادگاری
روف گاردن VIP

سلام وقتتون به خیر شماره تماس اعلام نکردید لطفا به بنده پیا دهید برای بازدید

مائده
تالار قصر پارسیس شهرری

سلام بهترین انتخابی بود که میتونستیم داشته باشیم واقعا همه چیز عالی و درجه یک بود رفتار پرسنل پذیرایییی کیفیت غذا متشکرم از شما

زهرا
تالار قصر پارسیس شهرری

عالیییییی بود واقعا همه چیز دیشب ما مراسمممم داشتیم و واقعا ازتون ممنونم بابت پرسنل عالیی و رفتار خوبشون و غذا عالی و…..خلاصه که هرچی بگم گفتم ممنونم ازتون

بدون نام
تالار پذیرایی میثاق ارتش

سلام. من بازنشسته ارتش نیروهای مسلح هستم و میخواستم این تالار رو رزرو کنم. ممکنه راهنمایی کنید ؟

رضايي
باغ تالار چوبی

عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مجموعه خوب تالار چوبي عروسي ما اول ارديبهشت بود و خواستم يه بار ديگه از آقاي گمرك چي و همه پرسنلشون تشكر كنم همه چي عالي بي نظير و رويايي بود خيلي از انتخابمون راضي بوديم و كلي بهمون خوش گذشت اگه ميخواين عروسيتون مثل روياهاتون بشه حتما اينجارو انتخاب كنيد.

بدون نام
کاخ تالار آرامیس

واقعااااا زیبا و بی نظیر همه چیز عالی اعم از پذیرایی و مدیریت ما سال ۹۹ اونجا عروسیمونو گرفتیم بسیار خاطره انگیز شد برام همه مهمونا پسندیدن تو این منطقه تالار ب این قشنگی واقعا موهبته

بدون نام
مجموعه تالارهای پذیرایی فردوس

غذا بسیار بی کیفیت و ضعیف ..هیچکس نخورد ..ساختمان قدیمی صندلی‌های ۲۰ سال پیش،راهروها تنگ و شلوغ..مراسم‌ها همه تو هم و قاطی،سوال کردیم گفتند صاحب قبلیش غذای خوب دست مردم می‌داده گویا چند سال هست فروخته رفته

بدون نام
تالار پذیرایی لوکس نادر

کجای تالار لوکس هست ؟ کافیه سر به آشپزخانه تالار بزنید و ...

نظرات کاربران

  • تالارکده

    حلقه بازیگران واقعا جذابیت خاصی داره و تا مدتها مد هست. ممنون از پست خوبتون.

    پاسخ