راهنمای کامل برای انتخاب انگشتر نامزدی زمرد

انگشتر نامزدی زمرد

انگشتر های نامزدی جواهر نشان رنگی دائم درحال محبوب تر شدن بین عروسها هستند که نه تنها به خاطر رنگهای پر طراوتشان بلکه به خاطر خصیصه منحصر به فردشان است. یکی از سنگ های بسیار محبوب بین عروس ها زمرد است. رنگ سبز زیبای زمرد آن را بی درنگ چشم گیر کرده و زمرد ها درست مانند الماس وقتی تراش داده میشوند در طرح و مدل آپشن های نامحدودی دارند. ترتیب رنگ هایشان از سبز روشن تا سبزآبی است که به زیبایی با انواع مختلف فلزات ، سنگ ها و جای نگین جفت می شود.

زمرد چیست ؟

زمرد یک الماس سبز رنگ گران قیمت متعلق به خانواده برلیان های معدنی میباشد. آنها خالص و زیبا هستند و به عنوان سنگ تولد ماه می بکار میروند.

چه سلیقه شما انگشتری درشت و چشمگیر باشد یا ظریف و ساده حلقه های نامزدی زمرد از یه رنج وسیعی از طرح هایی ساخته میشوند که مناسب هر بودجه و هر انسان زیبا پسندی است.

ما در مورد اینکه انگشتر نامزدی چه خصوصیاتی باید داشته باشد و چگونه باید از این الماس های رنگارنگ مراقبت کرد با طراح جواهرات “گریس لی” صحبت کردیم.

اول از همه در مورد نقاط قوت و ضعف انگشتر نامزدی زمرد و اینکه چرا تراش دادنش خیلی مهم است و این که چرا پایین بودن قیراط زمرد یک آپشن بزرگ محسوب می شود یاد بگیریم.

نقاط ضعف و قوت حلقه نامزدی زمرد

اگر شما برای یک زمرد تک نگین یا نگین وسط بهایی پرداخت کرده اید باید بدانید که زمرد ها نرم تر از سایر سنگ ها هستند که همین خصیصه آن ها را در برابر تراش شکننده میکند.

“گریس لی” توضیح میدهد : زمرد های سبز 705-8 از نظر سختی معدنی و کانی شناسی با الماسی که درجه سختی آن ده باشد مقایسه میشوند در حالی که زمرد ها نرم تر از الماس ها هستند. آنها میتوانند توسط تراش کار های خبره در شکل های زیبا و متنوع تراش داده شوند و برای استفاده ی روزانه مناسب هستند.

زمرد های با کیفیت کمیاب تر از الماس ها هستند بنابر این با قیمت بالاتری عرضه میشوند بهرحال چون زمرد ها چگالی پایین تری دارند یک زمرد یک قیراطی در ظاهر بزرگتر از یک الماس یک قیراطی میباشد. زمرد ها درخشان ، زیبا و تطبیق پذیر هستند و آن ها به عنوان سنگ نگین یا سنگهای جانبی در انگشتر استفاده میشوند.

 در یک انگشتر نامزدی زمرد دنبال چه چیزی هستید ؟

آیا به سبز بودن انگشتر نامزدی تان فکر میکنید ؟ اینجا تعدادی سوال و جواب هست که شما قبل از خرید یک انگشتر باید بدانید.

  • رنگ زمرد چقدر اهمیت دارد ؟

لی میگوید : من به مشتری ها میگویم که وقتی صحبت از زمرد سبز در میان است رنگ مهمترین فاکتور است. یکپارچگی رنگ ها ، تون و اشباع بودن رنگ سبز همه فاکتور هایی هستند که به تشخیص کیفیت زمرد کمک میکنند.

  • چه چیزی باید در مورد شفافیت زمرد بدانیم ؟

بیشتر زمرد های طبیعی نقص کوچکی دارند که به جاردین معروف است و ترک ها و گودی هایی که در میان زمرد به شکل خط های ریزی ظاهر میشوند. این خط های ریز الزاما از ظاهر سنگ جوتاهر چیزی کم نمیکنند و در حقیقت کلی به زیبایی آن می افزایند.

لی میگوید که زمرد باید به صورت استراتژیک تراش داده شود تا مطمئن شویم شکاف ها به سطح و گوشه های زمرد نزدیک نمیشوند.

  • چرا گاهی زمرد ها با روغن پوشانده می شوند؟

لی توضیح میدهد : معمولا روغن برای زمرد استفاده میشود تا ترک های سنگ را پر کند و شفافیت را بالا ببرد.

چگونه از انگشتر نامزدی زمرد مراقبت کنیم ؟

اگرچه زمرد ها برای استفاده روزانه مناسب هستند اما آنهال نرم تر از دیگر جواهرات هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند چون زمرد ها اغلب با روغن تمیز میشوند بهتره که از قرار دادن اونها در معرض گرمای زیاد اجتناب کنید.

استفاده از صابون و اب گرم ایمن ترین راه برای تمیز کردن زمرد است.

آیا یک حلقه سبز رنگ با شکوه میخواهید ؟

انگشتر های نامزدی زمرد ما را برای هر بودجه و استایلی می‌تواند متفاوت باشد و با توجه به نوع رینگ، میزان طلا و دیگر سنگ های بکار رفته در انگشتر می تواند متفاوت باشد.

پیش از این به در مقاله چه نوع حلقه ای برای انشگشتر نامزدی مناسب است مطالبی را عنوان کرده ایم که می تواند به انتخاب شما کمک نماید.

 1) انگشتر خاتم زمرد گریس لی

این انگشتر زمرد مکعب مستطیلی شکل که از طلای 14 عیار ساخته شده یک انتخاب کاملا عالی برای عروس های قدردان طراحی نامحدود است.

حلقه زمرد عروس

2) تیفانی وکو . آرت دکور ، زمرد کلمبیایی و انگشتر الماس

اگر شما علاقه زیادی به جواهرات چشمگیر دارید پس شما این انگشتر از برند تیفانی و کو را دوست خواهید داشت . این قطعه تاثیرگذار یک زمرد دلربا که در دو طرفش الماس های اروپایی قدیمی تراش داده شده قرار دارند را به رخ میکشد.

انگشتر نامزدی زمرد

3) انگشتر زمرد نگین کارتیه 1895

ترکیب باشکوهی از سبز باطراوت و پلاتین خیره کننده این انگشتر توازن کاملی بین کلاسیک و فریبندگی برقرار میکند. این انگشتر هماهنگ شده با یک زمرد تراش خورده و الماس های درخشان مطمئنا هیچگاه از مد نمی افتد.

انگشتر زمرد عروس

4) زمرد تراش خورده تک نگین برند باریو نیل ری

این انگشتر نامزدی خیره کننده و ساده برای عروس های ساده پسند مناسب و با حس زیبایی شناسیشان هماهنگ است.

حلقه نامزدی زمرد

5) انگشتر زمرد تک نگین ، سه نگین برند بروکلین

ما نمیتوانیم به اندازه کافی از این انگشتر سه نگین باورنکردنی که در یک آشیان گران قیمت از زمرد تراش خورده ی بیضی سبز رنگ برجسته و در میان الماس های تراشیده شده قرار دارد داشته باشیم زیرا این انگشتر بسیار کمیاب است.

انگشتر نامزدی زمرد و الماس

6) انگشتر الماس و زمرد برند مارک برومند

اگر شما در جستجوی یک انگشتر درخشان هستید این انگشتر خیره کننده و برجسته با هاله ای از الماس های درخشان شما را ناامید نخواهد کرد. برای اینکه به درخشش و زرق و برق آن اضافه کنید میتوانید آن را با یک زنجیر الماس ست کنید.

حلقه زمرد نامزدی

7) خلوص رنگ : به وسیله گرینویچ

رنگ سبز این انگشتر زمرد حس مدرن و بی نهایت بودن را منتقل میکند. رکاب طلای 18 عیار آن اجازه میدهد نگین زیبای این انگشتر حرفی برای گفتن داشته باشد.

حلقه زمرد عروس

8) انگشتر زمرد تراش خورده برند “گرف پرامیس”

اگر سلیقه ی شما تکیه بر جواهرات کلاسیک و سنتی دارد این انگشتر زمرد با سنگهای الماس در دو طرف آن برای شما انتخاب مناسبی است.

حلقه نامزدی زمرد

9) انگشتر زمرد برند زمرد تراش خورده “گمارتین کتز”

اگر شما بسیار مشکل پسند هستید ، دیوانه وار به این انگشتر زمرد برند مارتین کتز علاقه مند خواهید شد. این زمرد تراش خورده 5092 یک پیشنهاد فوق العاده برای افرادی مانند شماست.

انگشتر زمرد نامزدی

10) انگشتر زمرد سپیده دم برند ماکیون مملینگ

این انگشتر منحصر به فرد دارای زمرد افغانی از دره پنجشیر و الماس های سفید قرارگرفته در رکاب درخشان طلای زرد 28 عیار است. اگر سلیقه شخصی شما سنتی است این طراحی به طور حتم چشم شمارا خواهد گرفت.

حلقه عروس الماس و زمرد

11) انگشتر کلاسیک هری وینستون

قطعا کلاسیک تر از زمرد تراش خورده نمیتوان چیزی پیدا کرد. ترکیبی از پلاتین و طلای زرد 18 عیار در این انگشتر نامزدی جواهرنشان به طور جدا قرار گرفته اند. شما میتوانید خودتان این انگشتر را با یک زنجیر طلا یا نقره ست کنید.

انگشتر زمرد نامزدی

12) حلقه زمرد دفنه پاوه از برند سلین کنت

برای انگشتری که منحصر به فرد و خیال انگیز است این حلقه رزگلد در بر گرفته با یک زمرد خمیده مارکینزی یک انتخاب خاص و مناسب میباشد. این انگشتر همچنین با طلای زرد هم پیشنهاد میشود.

حلقه عروس زمرد

13) انگشتر زمرد جذاب گلابی شکل با هاله ای از الماس طرح گل

چه چیزی می تواند زیباتر از یک زمرد ویترین شده در هاله ای از الماس با طرح گل باشد . این استایل به اندازه برگزاری جشن عروسی در باغی در ییلاق های انگلیس حس تازگی و زنانگی می بخشد.

حلقه نامزدی زمرد

14) انگشتر زمرد در طلا : برند یاشی نوبو کاتائوکا

این انگشتر نامزدی برای عروس هایی که طرفدار سادگی هستند کاملا مناسب است. حلقه باریک آن طریف است و باعث بیشتر دیده شدن نگین وسط انگشتر میشود.

انگشتر نامزدی زمرد

15) انگشر زمرد در پلاتین برند ون کلیف و آرپلز منوئت

به خاطر جواهر سبز مرغوب ، الماس های تراش خورده کلاسیک و زیبایی بی اندازه اش ما عاشق این انگشتر نامزدی زمرد هستیم. ایین انگشتر وقتی با یک لباس مجلسی سنتی ست شود خیره کننده به نظر میرسد.

حلقه نامزدی زمرد

16) زمرد در طلای زرد : برند دبلیو ونک نستلد

وقتی میتوانید دو تا زمرد داشته باشید چرا فقط یکی داشته باشید ؟ این انگشتر با زمرد های تو در تو چیزی نیست که شما هر روز ببینید و قطعا با وجود آن شما در جمع خواهید درخشید.

حلقه عروس طلا و زمرد

17) انگشتر زمرد بیضی مسطح برند کاونیت

اگر شما به جواهرات پر زرق و برق علاقه دارید با این انگشتر نامزدی زمرد بیضی تراش خورده که با الماس های خیره کننده احاطه شده است به استایل خودتان جلوه و درخشش بدهید.

حلقه عروس زمرد و الماس

 18) انگشتر های زمرد با الماس های مسطح برند جما واین

این انگشتر دو نگین منحصر به فرد همه چیز تمام ولی معمولی یک حلقه دارای الماس های مسطح در طلای زرد 18 عیار و رادیوم سیاه قرار گرفته است.

حلقه طلا و زمرد عروس

19) انگشتر تک نگین زمرد برند جواهری ماریا جوز

خیره کنندگی این اثر هنری ماریا جوز قابل توصیف نیست. اگر شما خواهان یک انگشتر تک نگین هستید این انگشتر زمرد 6.74 جدا برای شما مناسب است.

حلقه عروس زمرد و طلا

20) انگشتر الماس بکت و زمرد برند آزلی

این انگشتر زیبای جواهر نشان زمرد روی انگشت حلقه شما خیره کننده به نظر خواهد رسید و چه به صورت تکی و چه به صورت چندتایی برای استفاده فوق العاده خواهد بود و می توانید در تالار و مراسم خود بدرخشید.

انگشتر نامزدی زمرد

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️