بهترین مدل حلقه نامزدی و حلقه ازدواج

یکی از نمادهای قدرتمند در زندگی زوجین حلقه ازدواج می باشد زمانیکه دونفر به یکدیگر عشق می ورزند و تصمیم برای شروع زندگی مشترک می گیرند از حلقه نامزدی بعنوان یک نماد قدرتمند برای نشان دادن اتحاد و تعهد به یکدیگر استفاده می کنند

اگر مراسم ازدواج عقد و عروسی شما نزدیک است و به دنبال انتخاب و خرید یک ست حلقه ازدواج خاص و زیبا می باشید. ما در این مطلب از مجله تالارکده به معرفی جدیدترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی و حلقه ازدواج ست ۱۴۰۲ در طرح های ساده ، لاکچری و خاص پرداخته ایم. در ادامه با ما باشید.

مدل حلقه ازدواج

مدل حلقه ازدواج جدید

حلقه ازدواج جدید

حلقه ازدواج کلاسیک

حلقه‌های ازدواج بدون نگین، انتخابی محبوب برای زوج‌هایی هستند که به دنبال نمادی ساده و ظریف از عشق خود هستند.

حلقه های نامزدی بدون نگین با طراحی ساده و بدون تجملات، ظاهری شیک و کلاسیک دارند و می‌توانند برای هر سلیقه‌ای جذاب باشند.

سادگی و عدم وجود برجستگی در این حلقه‌ها، آنها را برای استفاده روزمره و در هر موقعیتی مناسب می‌کند.

حلقه‌ ازدواج بدون نگین در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی مانند کلاسیک، مدرن، مات، براق و… موجود هستند که می‌توانید از بین آنها, انتخابی متناسب با سلیقه خود داشته باشید.

حلقه ازدواج بدون نگین

مدل جذاب ست حلقه نامزدی بدون نگین

مدل حلقه بدون نگین نامزدی

حلقه ست طلا و نقره: این نوع حلقه‌ها از جنس طلا و نقره ساخته می‌شوند و به شکل شیک و لوکس درآمده‌اند. این حلقه ها ممکن است به شکل کاملاً ساده یا با استفاده از نگین‌های زیبا طراحی شده باشند.

حلقه ست حکاکی با اسم: این نوع حلقه‌ها به عنوان یک تجربه دلپذیر برای عروس و داماد شناخته می‌شوند. آنها می‌توانند به طلا ساز سفارش دهند تا نام همسر خود را روی حلقه‌های ساده حک کنند، که امروزه بسیار محبوب است.

حلقه ست رز گلد: این مدل حلقه‌ها امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار است و می‌تواند در انواع رنگ‌های طلا سفارش و طراحی شود. قیمت آن بستگی به سادگی یا دارا بودن نگین آن دارد.

 

حلقه ازدواج ست

حلقه ازدواج شیک

حلقه ازدواج خاص

شیک ترین مدل حلقه ازدواج

خاص ترین مدل حلقه ازدواج

 برای انتخاب یک حلقه نامزدی یا انگشتر مناسب باید به طرح و مدل آن، فلز استفاده شده در آن و اندازه آن توجه کنید. به احتمال زیاد شما بیشتر از هر چیزی به طراحی و مدل حلقه یا انگشتر توجه می‌کنید.

برای انتخاب یک حلقه نامزدی مناسب بهتر است به نکاتی توجه کنید تا علی رغم یک انتخاب خوب بتوانید دل نامزدتان را صد چندان شاد کرده و از همان بدو دوران نامزدی خاطرات خوبی را برای وی به ثبت برسانید.

همچنین در صورت نیاز شما میتوانید مقاله ” راهنمای خرید حلقه ازدواج ” را مطالعه کنید

حلقه‌های ازدواج تک نگین، چه در میان خانم‌ها و چه آقایان، به دلیل سادگی و ظرافتشان، همواره جزو محبوب‌ترین مدل‌ها بوده‌اند. این حلقه‌ها با درخشش یک نگین زیبا، جلوه‌ای بی‌نظیر به دستان شما می‌بخشند و یادآور عشقی عمیق و تعهدی پایدار خواهند بود.

حلقه‌های تک نگین در طرح‌های مختلفی از جمله کلاسیک، مدرن، مینیمال و … ارائه می‌شوند. همچنین می‌توانید از میان فلزات مختلفی مانند طلا، پلاتین و تیتانیوم، انتخابی متناسب با سلیقه خود داشته باشید.

در میان خانم‌ها، حلقه‌های تک نگین یا سولیتر، جایگاه ویژه‌ای دارند و به عنوان نمادی از عشق و وفاداری، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. تنوع بالای این حلقه‌ها در طرح، وزن نگین و جنس فلز، به شما این امکان را می‌دهد تا انتخابی متناسب با سلیقه و بودجه خود داشته باشید.

 

ست حلقه ازدواج تک نگین

مدل حلقه نامزدی تک نگین

مدل های جذاب ست حلقه ازدواج تک نگین

 

ست حلقه ازدواج نگین دار

مدل حلقه نامزدی نگین دار

حلقه ازدواج نگین دار شیک و جذاب

مدل جدید حلقه نامزدی

حلقه عروسی ساده و زیبا

حلقه ازدواج کلاسیک

 

در ایران مرسوم است که حلقه ای را هنگام مراسم بله برون همراه خود می‌برد که به آن حلقه نشان نیز گفته می‌شود. سعی کنید این حلقه را با مشاوره عروس انتخاب نمایید تا این بعدها مجبور نباشید این حلقه را که سایز یا مورد پسند عروس خانم نیست را تعویض نمایید.

امروزه، انتخاب حلقه نامزدی به عنوان یکی از مهم‌ترین تصمیمات پیش از ازدواج شناخته می‌شود. تنوع طرح‌ها، جنس‌ها و نگین‌های موجود در بازار، انتخاب را برای زوجین کمی دشوار می‌کند. اما با در نظر گرفتن سلیقه، بودجه و همچنین معنای عمیق این حلقه، می‌توان بهترین انتخاب را انجام داد.

انگشتر نامزدی جدید

حلقه خواستگاری

انگشتر خواستگاری

انگشتر تک نگین نامزدی

حلقه عروس تک تخمک جواهر جدید

در دنیای پر زرق و برق جواهرات، انگشترها و حلقه های جواهر همچون ستاره‌ای درخشان می‌درخشند. نگین‌های قیمتی مانند برلیان باگت، برلیان مارکیز، برلیان گرد، یاقوت کبود و زمرد کلمبیا در این حلقه ها خودنمایی می‌کنند و با تراش‌های ظریف و درخشش خیره‌کننده، هر چشمی را مجذوب خود می‌کنند.

برلیان، ناب‌ترین تراش الماس، گویی تجلی عشق جاودان در دنیای جواهرات است. درخشش خیره‌کننده و زیبایی بی‌نظیر این گوهر گرانبها، آن را به انتخابی بی‌نظیر برای حلقه ازدواج تبدیل می‌کند.

حلقه ازدواج برلیان فراتر از یک حلقه ساده، نمادی از تعهدی ابدی و عشقی بی‌حد و مرز است. هر بار که به این حلقه نگاه می‌کنید، به یاد روزی می‌افتید که قلب‌هایتان در پیوندی ناگسستنی به یکدیگر پیوستند.

ست حلقه ازدواج برلیان

ست شیک حلقه نامزدی برلیان

ست خاص حلقه ازدواج برلیان

ست شیک نگین دار حلقه ازدواج برلیان

حلقه ازدواج نامزدی مدل 2024

حلقه ازدواج پرنسسی با تراش مربعی شکل خود، انتخابی محبوب برای زوج‌هایی است که به دنبال ظرافتی خاص و درخششی خیره‌کننده هستند. تراش مربعی شکل الماس در حلقه ازدواج پرنسسی، ظاهری ظریف و مدرن به آن می‌بخشد. این نوع حلقه، برای انگشتان ظریف و کشیده بسیار مناسب است و زیبایی آنها را دوچندان می‌کند.

الماس‌های تراش پرنسسی به گونه‌ای برش داده می‌شوند که حداکثر درخشش را از خود ساطع کنند. این امر، حلقه ازدواج پرنسسی را به انتخابی ایده‌آل برای زوج‌هایی که به دنبال جواهری چشم‌نواز هستند تبدیل می‌کند.

حلقه‌های ازدواج پرنسسی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی موجود هستند. از حلقه‌های ساده با نگین‌های تک تا حلقه‌های پر زرق و برق با نگین‌های جانبی، می‌توانید حلقه‌ای متناسب با سلیقه و بودجه خود را انتخاب کنید.

حلقه ازدواج پرنسسی
مدل شیک حلقه ازدواج پرنسسی

مدل شیک ست حلقه ازدواج پرنسسی

شیک‌ترین مدل حلقه ازدواج پرنسسی

مدل حلقه نامزدی پرنسسی

قصه حلقه تیفانی به دهه 1880 و ذهن خلاق چارلز لوئیس تیفانی، بنیانگذار شرکت مشهور تیفانی اند کو.، باز می‌گردد. او با الهام از حلقه‌های نامزدی سلتیک، طرحی ساده و ظریف را برای حلقه ازدواج ارائه کرد. این طرح که به حلقه تیفانی ستینگ معروف شد، به سرعت به محبوب‌ترین حلقه ازدواج در جهان تبدیل شد و نام تیفانی را در تاریخ عشق و تعهد جاودانه کرد.

سادگی و ظرافت، چهره اصلی حلقه تیفانی را تشکیل می‌دهد. نواری باریک و ظریف که در نهایت ظرافت تراشیده شده و در برگیرنده الماسی تراش گرد و درخشان است. این سادگی بی‌نظیر، حکایتی از عشقی عمیق و اصیل را روایت می‌کند که در گذر زمان، همچون درخشش الماس، ماندگار خواهد بود.

مدل حلقه ازدواج تیفانی

مدل حلقه نازدی تیفانی

انگشتر نامزدی تیفانی

حلقه ازدواج تراش خورده

مدل حلقه ازدواج تراش خورده

حلقه ازدواج طلای تراش چند ضلعی، انتخابی منحصر به فرد و خاص است که این حلقه با طراحی مدرن و چشم‌نواز خود، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این حلقه با ترکیب خطوط صاف و زاویه‌دار و تراش‌های ظریف، ظاهری مدرن و امروزی دارد. درخشش خیره‌کننده فلز طلا در این تراش‌ها، زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

حلقه‌های ازدواج طلای تراش چند ضلعی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی با تعداد اضلاع و زوایای گوناگون موجود هستند. شما می‌توانید حلقه‌ای متناسب با سلیقه و شخصیت خود و همسرتان را انتخاب کنید.

امکان حکاکی نام، تاریخ یا عبارتی عاشقانه بر روی انگشتر نامزدی چند ضلعی حلقه وجود دارد. این امر، حلقه شما را منحصربه‌فردتر و شخصی‌تر خواهد کرد.

حلقه ازدواج چند ضلعی

مدل حلقه ازدواج چند ضلعی جدید

مدل حله نامزدی چند ضلعی

حلقه ازدواج چند ضلعی شیک و جذاب

حکاکی اسم و تاریخ بر روی حلقه ازدواج، معنایی عمیق‌تر به این نماد عشق می‌بخشد و آن را به یادگاری شخصی و منحصر به فرد تبدیل می‌کند. این حکاکی، یادآور روزی خاص است که زندگی مشترک شما آغاز شد و تعهدی ابدی را به یکدیگر دادید.

حکاکی می‌تواند ایده‌ای خلاقانه و منحصر به فرد باشد. شما می‌توانید علاوه بر اسم و تاریخ، از عبارات عاشقانه، اشعار، نمادها یا طرح‌های خاص نیز برای حکاکی استفاده کنید.

حکاکی اسم و تاریخ بر روی حلقه ازدواج، راهی زیبا و ماندگار برای نشان دادن عشق و تعهد شما به همسرتان است. این حکاکی، حلقه شما را به یادگاری منحصر به فرد و شخصی تبدیل می‌کند که همیشه برای شما ارزشمند خواهد بود.

حلقه نامزدی با حکاکی اسم

انگشتر نامزدی با حکاکی اسم

حلقه ازدواج با حکاکی اسم

مدل حلقه نامزدی با حکاکی اسم

سوالات متداول
انگشتر نشون در کدام انگشت ؟
شاید برای شما سوال باشد که انگشتر نشان را در کدام انگشت باید کرد ؟ در واقع شما نامزد هستید و می بایست در دست چپ و انگشتر حلقه دست کنید.

اصولا حلقه نامزدی حلقه سبک تر صرفا جهت به اصلاح نشان و اعلام نامزدی است و نسبت به حلقه ازدواج یا حلقه عروسی سبک تر است.

زوج های جوان عموما برای خرید حلقه ازدواج به بازار مراجعه میکنند. طلا فروشی های زیادی در این منطقه وجود دارد ضمن اینکه میتوانید طلای خام خریداری کرده و سنگ و جواهر آن را نیز جداگانه سفارش دهید. یکی دیگر از مراکز خرید حلقه خیابان کریم خان تهران است که مدل های لاکچری و زیبایی هم دارد.

این سوال بسیار کلی است ولی هر مقدار جواهر و برلیان درشت تر باشد گران تر است و از طرفی قیمت حلقه ازدواج بستگی به مقدار جواهر کار شده در انگشتر دارد.

اگر تهرانی هستید تالار عروسی یا باغ تالاری که می‌خواهید مراسمتان رو رزرو کنید از سایت تالارکده انتخاب کنید. لیستی از بهترین و سرشناس‌ترین برندها موجوده.

همراه با تخفیفات استثنایی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت حلقه ازدواج لاکچری
فرق انگشتر نشون و حلقه

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

نظرات کاربران

  • بدون نام

    الان دیگه همه دنبال مدل هایی هستند که روی اونها سنگ برلیان یا حتی سنگ سوارسکی سوار شده. اینجا هم چند مدل حلقه نامزدی جواهر دیدم ولی به نظرم میشه تعداد و تنوعش رو بیشتر کرد. در کل مطلب خوبی بود. آیا شریک و محبوب شما قدر اشیا مدرن و مدل‌های به روز و مد را می‌داند؟ به حلقه‌های تندیسی و مجسمه‌ای فکر کنید، حلقه‌هایی که که با اشکال غیر سنتی تجربه متفاوتی را به او می‌دهند. حلقه‌های گود را انتخاب کنید که الماس آن توسط یک نوار باریک فلزی نازک نگه داشته شده است. این سبک حلقه های ازدواج هم جذاب هستند حلقه های مدرن . حتی میشه بعنوان حلقه موقت در امروز روزمرگی هم ازشون ایده گرفت و استفاده کرد.

    پاسخ
  • م

    واقعا عالی بود ممنون از شما.

    پاسخ