چه زمانی برای اعلام نامزدی مناسب است؟

در این مرحله تقریباً همه ما می‌دانیم که قبل از اعلام عمومی خبر نامزدی به خصوص در صفحات مجازی، باید ابتدا اعضای خانواده و نزدیکترین افراد به خودمان را مطلع کنیم.

اما ممکن است زوجی تصمیم بگیرند که خبر نامزدی و خواستگاری خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند و این تصمیم کاملاً شخصی است و الزامی در این مورد وجود ندارد زیرا بسیاری از افراد امروزه از فعالیت در شبکه‌های مجازی خسته و دلزده شده‌اند و معتقدند بسیاری از تعاملات روزمره زندگیشان تحت تاثیر حواشی فضای مجازی قرار گرفته است.

اعلام نامزدی

در این خصوص اغلب سلبریتی‌ها و افراد سرشناس نیز به دلیل حفظ حریم شخصیشان خبر نامزدی خود را برای مدتی خصوصی نگه می‌دارند و شایعات پیرامون این خبر زمانی آغاز می‌شود که در دست چپشان حلقه نامزدی دیده شود.

در همین رابطه ببینید: انگشتر نامزدی (مدل‌ها و ایده ها)

مثلاً پرنس هری و مگان مارکل حدود یک ماه خبر نامزدی خود را رسانه‌ای نکرده بودند. بنابراین نگه داشتن خبر نامزدی به صورت یک راز بین خودتان دو نفر نه تنها عجیب نیست بلکه تصمیم هوشمندانه‌ای است.

معمولاً بهتر است خبر نامزدیتان را تنها به والدین و خواهر و برادرتان بگویید و در صورت عدم تمایل برای مطلع شدن دوستانتان، فراموش نکنید که در جمع‌های دوستانه حلقه نامزدی را از دستتان درآورید. اما اگر مشکلی با اعلام خبر به دوستانتان ندارید و در عین حال نمی‌خواهید این خبر به گوش سایر اطرافیان برسد، حتماً به آنها بگویید که خبر نامزدی شما را به صورت یک راز نزد خودشان نگه دارند و با کسی در این باره صحبت نکنند.

اعلام نامزدی

از طرف دیگر اگر تمایل دارید خبر نامزدی خود را به طور رسمی اعلام کنید می‌توانید یک جشن نامزدی برگزار کرده و همه را غافلگیر کنید. به طور کلی زمان مشخص و خاصی برای اعلام عمومی خبر نامزدی وجود ندارد و تشخیص زمان مناسب آن کاملاً به خودتان و نامزدتان بستگی دارد. اگر فردی خجالتی هستید یا شخصیت محافظه کاری دارید طبیعی است که خبر نامزدیتان را علنی نکنید یا به چند روز زمان نیاز داشته باشید. اما اگر بخاطر نامزدیتان بسیار هیجان زده و خوشحالید و برای اعلام این خبر ذوق زده هستید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. بنابراین زمان مناسب برای اعلام خبر نامزدی برای هر زوجی متفاوت است. ممکن است برای شما یک ساعت بعد و برای دیگران یک هفته و یا بیشتر باشد و این کاملاً یک موضوع شخصی است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت حلقه ازدواج لاکچری
فرق انگشتر نشون و حلقه

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!