چه زمانی برای اعلام نامزدی مناسب است؟

در این مرحله تقریباً همه ما می‌دانیم که قبل از اعلام عمومی خبر نامزدی به خصوص در صفحات مجازی، باید ابتدا اعضای خانواده و نزدیکترین افراد به خودمان را مطلع کنیم.

اما ممکن است زوجی تصمیم بگیرند که خبر نامزدی و خواستگاری خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند و این تصمیم کاملاً شخصی است و الزامی در این مورد وجود ندارد زیرا بسیاری از افراد امروزه از فعالیت در شبکه‌های مجازی خسته و دلزده شده‌اند و معتقدند بسیاری از تعاملات روزمره زندگیشان تحت تاثیر حواشی فضای مجازی قرار گرفته است.

اعلام نامزدی

در این خصوص اغلب سلبریتی‌ها و افراد سرشناس نیز به دلیل حفظ حریم شخصیشان خبر نامزدی خود را برای مدتی خصوصی نگه می‌دارند و شایعات پیرامون این خبر زمانی آغاز می‌شود که در دست چپشان حلقه نامزدی دیده شود.

در همین رابطه ببینید: انگشتر نامزدی (مدل‌ها و ایده ها)

مثلاً پرنس هری و مگان مارکل حدود یک ماه خبر نامزدی خود را رسانه‌ای نکرده بودند. بنابراین نگه داشتن خبر نامزدی به صورت یک راز بین خودتان دو نفر نه تنها عجیب نیست بلکه تصمیم هوشمندانه‌ای است.

معمولاً بهتر است خبر نامزدیتان را تنها به والدین و خواهر و برادرتان بگویید و در صورت عدم تمایل برای مطلع شدن دوستانتان، فراموش نکنید که در جمع‌های دوستانه حلقه نامزدی را از دستتان درآورید. اما اگر مشکلی با اعلام خبر به دوستانتان ندارید و در عین حال نمی‌خواهید این خبر به گوش سایر اطرافیان برسد، حتماً به آنها بگویید که خبر نامزدی شما را به صورت یک راز نزد خودشان نگه دارند و با کسی در این باره صحبت نکنند.

اعلام نامزدی

از طرف دیگر اگر تمایل دارید خبر نامزدی خود را به طور رسمی اعلام کنید می‌توانید یک جشن نامزدی برگزار کرده و همه را غافلگیر کنید. به طور کلی زمان مشخص و خاصی برای اعلام عمومی خبر نامزدی وجود ندارد و تشخیص زمان مناسب آن کاملاً به خودتان و نامزدتان بستگی دارد. اگر فردی خجالتی هستید یا شخصیت محافظه کاری دارید طبیعی است که خبر نامزدیتان را علنی نکنید یا به چند روز زمان نیاز داشته باشید. اما اگر بخاطر نامزدیتان بسیار هیجان زده و خوشحالید و برای اعلام این خبر ذوق زده هستید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. بنابراین زمان مناسب برای اعلام خبر نامزدی برای هر زوجی متفاوت است. ممکن است برای شما یک ساعت بعد و برای دیگران یک هفته و یا بیشتر باشد و این کاملاً یک موضوع شخصی است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار پذیرایی میثاق ارتش

سلام. من بازنشسته ارتش نیروهای مسلح هستم و میخواستم این تالار رو رزرو کنم. ممکنه راهنمایی کنید ؟

رضايي
باغ تالار چوبی

عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مجموعه خوب تالار چوبي عروسي ما اول ارديبهشت بود و خواستم يه بار ديگه از آقاي گمرك چي و همه پرسنلشون تشكر كنم همه چي عالي بي نظير و رويايي بود خيلي از انتخابمون راضي بوديم و كلي بهمون خوش گذشت اگه ميخواين عروسيتون مثل روياهاتون بشه حتما اينجارو انتخاب كنيد.

بدون نام
کاخ تالار آرامیس

واقعااااا زیبا و بی نظیر همه چیز عالی اعم از پذیرایی و مدیریت ما سال ۹۹ اونجا عروسیمونو گرفتیم بسیار خاطره انگیز شد برام همه مهمونا پسندیدن تو این منطقه تالار ب این قشنگی واقعا موهبته

بدون نام
مجموعه تالارهای پذیرایی فردوس

غذا بسیار بی کیفیت و ضعیف ..هیچکس نخورد ..ساختمان قدیمی صندلی‌های ۲۰ سال پیش،راهروها تنگ و شلوغ..مراسم‌ها همه تو هم و قاطی،سوال کردیم گفتند صاحب قبلیش غذای خوب دست مردم می‌داده گویا چند سال هست فروخته رفته

بدون نام
تالار پذیرایی لوکس نادر

کجای تالار لوکس هست ؟ کافیه سر به آشپزخانه تالار بزنید و ...

بهنام توکلی فر
تالار صدف تهرانپارس

سلام

احمد کریمی
تالار پذیرایی هوانیروز/ ارتش

لطفا بفرمایید تعداد ۱۵۰ نفر چی مبلغی در میاد

بدون نام
لیست خرید وسایل بله برون و الزامات لازم مراسم

درود بر شما. اطلاعات خیلی خوب و کاملی بود. خدا خیرتون بده

بدون نام
باغ تالار کسری

پرسنل بی ادب پذیرایی در حد شرم آور گم شدن میوه و غذا