10 مدل حلقه عروسی الماس صورتی

وقتی صحبت از حلقه عروسی و یا انگشتر نامزدی به میان می آید، همه ی ما حلقه های جواهر تزیین شده با الماس سفید را متصور می شویم. البته که حلقه عروسی الماس سفید فارغ از زمان و مد خاص، زیبایی خیره کننده ای دارد و هرگز نمی توان آن را انتخابی قدیمی و از مد افتاده دانست.

اما حتما شما هم می دانید حلقه های ازدواج الماس نشان به رنگ سفید با وجود زیبایی خاص خود چندان هم منحصر به فرد نیستند. تا جایی که در دست همه ی عروس خانم های دور و اطراف خود حتما حلقه ی جواهرالماس نشان به رنگ سفید را خواهید دید. تا به حال برای شما پیش آمده که الماس صورتی را به عنوان یکی از گزینه ها برای حلقه عروسی و یا انگشتر نامزدی خود در نظر بگیرید؟

حلقه عروسی الماس صورتی، با شکوه، بسیار رومانتیک و تنها مختص خانم ها است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. الماس صورتی را می توانید در طیف رنگی گسترده، از صورتی روشن گرفته تا صورتی مایل به سرخ، در بازار و یا کاتالوگ های جواهر مشاهده کنید. برخلاف دیگر رنگ های الماس که در لابراتوآر های مخصوص و با مواد شیمیایی به رنگ های مختلف در می آیند، الماس های صورتی به صورت طبیعی در طبیعت یافت می شوند.

البته این سنگ جواهر زیبا بسیار نادر است و به همین دلیل هم حلقه عروسی الماس صورتی قیمت بالایی در مقایسه با نمونه ی سفید آن دارد. حتما متوجه شده اید الماس صورتی، سنگ جواهر مورد علاقه ی بسیاری از سلبریتی های هالیوود است و حلقه عروسی الماس صورتی در دست بسیاری از هنرپیشگان و خوانندگان مشهور همچون ویکتوریا بکهام و ماریا کری دیده می شود.

حلقه عروسی الماس صورتی

حلقه نامزدی الماس صورتی در مقایسه با الماس سفید

قطعا اولین تفاوتی که میان سنگ جواهر الماس صورتی و الماس سفید به چشم می آید رنگ آن ها است، اما تفاوت های الماس صورتی و سفید تنها به رنگ محدود نمی شود. برای مثال، همانطور که پیش تر نیز گفتیم الماس صورتی سنگ جواهری بسیار نادر و گران قیمت است و در مقایسه با الماس سفید قیمت بسیار بالاتر، حتی بیست برابر، دارد.

مزایا و معایب حلقه ازدواج الماس صورتی

کمیاب بودن الماس صورتی قطعا یکی از مهمترین دلایلی است که حلقه نامزدی با این سنگ جواهر را به یک نمونه ی منحصر به فرد تبدیل می کند. بسیاری از عروس و دامادها جذب رنگ خاص و فوق العاده ی الماس صورتی می شوند و به همین دلیل هم آن را برای انگشتر نامزدی و یا حلقه عروسی خود انتخاب می کنند.

الماس صورتی و الماس سفید هر دو سنگ های جواهر بسیار مقاوم هستند و در طراحی و ساخت جواهرات مختلف از جمله حلقه نامزدی طرفداران زیادی دارند. الماس در واقع یکی از سختترین ترکیبات موجود در طبیعت است و تنها یک الماس دیگر می تواند روی آن خط و خش بیاندازد. درخشندگی سنگ جواهر الماس نیز یکی دیگر از ویژگی های بارز آن می باشد که نیاز به توضیح ندارد.

مهمترین ایرادی که می توان برای حلقه جواهر الماس به رنگ صورتی در نظر گرفت قیمت بسیار بالای آن است. حتی الماس های صورتی که کیفیت پایین تری دارند نیز به قیمت های بسیار بالایی فروخته می شوند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که الماس های صورتی به درخشندگی و شفافیت الماس های سفید دیده نمی شوند، با این وجود به دلیل رنگ منحصر به فرد خود محبوب و گران قیمت هستند.

مدل های حلقه نامزدی الماس صورتی

به طور کلی، حلقه های جواهر و الماس نشان در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی وجود دارند، اما آنچه باید هنگام خرید حلقه عروسی به آن توجه ویژه ای نشان دهید نوع ساخت آن است. حلقه ازدواج شما باید به قدری خوش ساخت باشد که سنگ جواهر آن در نتیجه ی انجام کارهای روزمره از رکاب جدا نشود و حلقه های الماس صورتی رنگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حال می توانیم با هم نگاهی به برترین مدل های حلقه جواهر صورتی رنگ بیاندازیم:

حلقه جواهر الماس صورتی با رکاب پلاتین

حلقه عروسی صورتی

در این حلقه ی مجلل و درخشان یک الماس صورتی رنگ با تراش بالشی مرکزیت دارد و با الماس های سفید زیاد احاطه شده است. رکاب حلقه نیز از جنس پلاتین می باشد که می توانید آن را با طلا سفید هم سفارش دهید.

درهمین رابطه ببینید : انواع تراش برلیان

حلقه ازدواج الماس صورتی رکاب رزگلد

حلقه عروسی رزگلد

رنگ صورتی مایل به بنفش این الماس در کنار رزگلد ترکیبی بی نظیر برای این حلقه ازدواج بوجود آورده است. حلقه ای کاملا مطابق با سلیقه ی خانم ها و رمانتیک که هرگز قدیمی نمی شود.

حلقه ازدواج الماس با تراش دایره ای

حلقه جواهر

با این وجود که الماس های صورتی درمرکز این حلقه قرار ندارند، اما استادانه الماس سفید دایره ای را در مرکز این حلقه تزیین کرده و ظاهر زیبا و رخشنده ی آن را بیش از پیش به نمایش گذاشته اند.

حلقه عروسی برلیان صورتی

حلقه عروسی برلیان صورتی

تراش رادیانت زیبایی الماس صورتی رنگ در این حلقه عروسی را دو چندان کرده و در دستان شما به طرز خیره کننده ای خواهد درخشید. اما آنچه در طراحی این انگشتر جلب توجه می کند، رکاب نامتقارن و چیدمان الماس های ریز دو تا دور آن است.

همچنین ببینید : 21 مدل لباس نامزدی صورتی زیبا

حلقه عروسی الماس صورتی با تراش گلابی

حلقه ازدواج الماس

تراش گلابی یکی از خاص ترین تراش های سنگ های جواهر محسوب می شود. حال تصور کنید الماس صورتی نادر با تراش گلابی چطور این حلقه را به یکی از شیک ترین و منحصر به فرد ترین حلقه های عروسی تبدیل می کند. اگر دقت کنید طلای اطراف الماس صورتی رز گلد است، اما کل رکاب انگشتر از جنس پلاتین می باشد.

حلقه عروسی صورتی رنگ

حلقه برلیان صورتی

الماس این حلقه ی زیبا به رنگ صورتی مایل به قهوه ای است که با تراش پرنسسی، در کنار رنگ رز گلد و الماس های ریز سفید چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

حلقه برلیان صورتی و سفید

حلقه عروسی شیک

در ساخت این حلقه سه سنگ جواهر به کار رفته که یکی الماس صورتی در مرکز و دو الماس سفید دیگر در اطراف می باشد. این حلقه عروسی شیک نیز طراحی بسیار جالبی دارد.

حلقه عروسی خاص به رنگ صورتی

حلقه عروسی صورتی رنگ

این حلقه عروسی زیبا با الماس صورتی دایره ای در مرکز بسیار زیبا است، اما آنچا زیبایی حلقه را چند برابر کرده، الماس های تراش مارکیز در اطراف آن می باشد.

حلقه ازدواج برلیان رزگلد

انگشتر نامزدی برلیان

راهی نسبتا ساده برای طراحی یک حلقه عروسی ارزان قیمت! به جای استفاده از الماس صورتی درشت در مرکز، الماس های ریز صورتی در تزیین رکاب این حلقه بکار رفته و یک الماس سفید را احاطه کرده اند. رکاب این حلقه نیز رزگلد است.

حلقه جواهر صورتی بیضی شکل

حلقه نامزدی جواهر

تراش بیضی الماس صورتی درکنار الماس های سفید ریز و با چیدمان منظم این حلقه را به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل می کند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️