راهنمای کامل خرید انگشتر طلای زرد برای عروسی و نامزدی

 

خرید طلای زرد عروسی نامزدی خرید طلا و جواهرات و انگشترهای زرد برای بسیاری از خانم ها اهمیت زیادی دارد و ممکن است بخواهند برای چشن های عقد یا عروسی خود از طلا زرد به جای طلای سفید استفاده نمایند.

طلای زرد انواع مختلفی دارند ، از استایل براق گرفته تا طرح های مات ، طلا و جواهرات در بازار از گردن آویز گرفته تا انگشتر هایی که قابلیت ست شدن با چند انگشتر دیگر در کنارشان را دارند و یا گوشواره های حلقه ای ، به شکل های مختلفی عرضه می شوند و در حالی که انگشتر های پلاتین و طلای سفید هنوز انتخابی محبوب محسوب می شوند تعداد زیادی از زوج های مدرن در فکر خرید انگشتر نامزدی طلای زرد هستند چون این نوع انگشتر با بقیه جواهراتی که روزانه از آن ها استفاده می کنند به خوبی هماهنگ می شود.

حتی اگر جعبه جواهرات شما مملو از نقره جات است انگشتر طلای زرد برای زوج های پیرو مد که به انگشتر هایی که از ترکیب دو یا چند نوع فلز ساخته شده اند علاقه دارند انتخابی کامل و بی نقص است.

همچنین ببینید : انگشتر نامزدی / راهنمای جامع چه حلقه ای انتخاب کنید ؟

طلای زرد چیست ؟ طلای زرد ترکیبی از فلزات طلا می باشد. در بیشتر موارد برای این که تون ملایم و نرمی مانند طلای 24 عیار به دست بیاید ، طلا را با 25 درصد از فلزات دیگر مانند نقره ترکیب می کنند.

ترند طلای زرد رنگ در انگشتر های نامزدی با به وجود آمدن استایل های یونیک قدیمی (عتیقه مانند) و الهام گرفته از آن ها جان دوباره ای گرفت . چه شما انگشتری قلم کاری شده با نگین های ریز در اطراف آن و یا یک الماس کلاسیک با برشی گرد و یا یک انگشتر زمرد با نگین هایی درشت در کنارش بخواهید ، هر سنگی به شرطی که در قابی از طلای زرد قرار گرفته باشد خوب به نظر می رسد. اگر از خرید انگشتر نامزدی طلای زرد مطمئن نیستید متن زیر را که در مورد موافقان و مخالفان این فلز منحصر به فرد است را بخوانید و از مجموعه بهترین انگشترهای طلای زرد ما ایده بگیرید.

موافقان و مخالفان انگشتر های طلای زرد

Kate Earlam-Charnley مدیر طراحی جواهرات می گوید : طلای زرد به طرز باورنکردنی تطبیق پذیر است چون با هر رنگ پوستی هماهنگ می شود و در کنارش هر نوع جواهری زیبا دیده می شود ؛ همچنین اضافه می کند : طلای زرد ، محکم و با دوام است و با هر نوع سنگ جواهری بهترین به نظر می رسد . اگر چه طلای زرد تطبیق پذیر است و در مقابل ساییدگی و فرسودگی که ناشی از استفاده روزانه از آن است ، مقاوم است ، هنوز هم بعضی ها با آن مخالفند.

طلای زرد رنگ ، طلای خالص نمی باشد و برای به دست آوردن رنگ لاکچری آن در پروسه ساخت آن شکل های مختلفی از طلا با فلزات دیگر ترکیب می شود ، که البته این کار از بهای انگشتر طلای زرد رنگ کم نمی کند و طلا هم به عنوان طلای خالص فروخته نمی شود.

یک انگشتر طلای زرد رنگ باید چه خصوصیاتی داشته باشد

Earlam-Charnley از شما می خواهد زمانی که به دنبال خرید انگشتر طلای زرد رنگ برای نامزدی تان هستید به چند حقیقت مهم در ذهنتان توجه کنید.

اگر شما می خواهید انگشترتان را با یک الماس سفید ست کنید ، شما باید درجه رنگ الماس را در نظر بگیرید H+ ( اچ پلاس ) محبوبت ترین درجه رنگ الماس است اما  J و I ممکن است الماسی با رنگ روشن تر و درخشان تر پیشنهاد کنند.

  •  چه سنگ ها ، تراش ها ، جای نگین و متریالی به بهترین شکل با انواع خاص انگشتر ست می شوند ؟

Earlam-Charnley می گوید ، الماس هایی گرد با تراش هایی درخشان همیشه انتخابی فوق العاده هستند چون آن ها بیشترین درخشش درونی را دارند و کنتراست زیبایی با طلای زرد خلق می کنند و برای داشتن سنگ جواهری منحصر به فرد می توانید از ترکیب طلای زرد و یاقوت کبود و یا طلای زرد و الماس استفاده کنید و برای داشتن ظاهری مدرن الماس های صورتی را در ترکیب با طلای زرد به کار ببرید Earlam-Charnley می گوید به کار بردن آن ها با این که یکم از الماس سفید کلاسیک غیر معمول تر هستند باعث به وجود آمدن ظاهری جذاب می شود.

  •  چگونه می توانیم بفهمیم که کیفیت انگشترمان بالاست ؟

بر طبق گفته Earlam-Charnley نشان دار کردن تقاضایی قانونی است ( زدن برچسبی منحصر به فرد روی جواهرات و آیتم های دیگران که حاوی فلزات گران بها هستند ) ، جواهر فروش فلز به کار برده را آنالیز می کند تا درصد خلوص آن را بسنجد و بر پایه نتیجه به انگشتر برچسب می زند ، این کار باعث می شود به آسانی متوجه شویم که انگشتر مد نظر ما کیفیت بالایی دارد یا نه.

  •  قیمت انگشتر های طلای زرد چقدر است ؟

Earlam-Charnley توضیح می دهد : قیمت انگشتر های نامزدی و عروسی طلای زرد ما با نگین الماس از حدود 1100 دلار شروع می شود؛ در حالی که حلقه های ازدواج ما شروع قیمتشان از 509 دلار است.

  •  چگونه از انگشتر طلای زرد مراقبت کنیم

مراقبت از انگشتر نامزدی شما با تمیز کردن منظم شروع می شود . تعداد زیادی راه حل برای تمیز کردن انگشتر شما وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید در خانه این کار را انجام دهید یا اگر می خواهید خیالتان بابت انجام این کار راحت شود و به حد کمال از انگشترتان مراقبت کنید آن را پیش جواهر سازتان ببرید تا به طور خاص این کار را انجام دهد. تمیز کاری حرفه ای به انگشتر شما پاکیزگی عمیق تر می بخشد که این کار باعث می شود انگشترتان در بهترین وضعیت ممکن به نظر برسد. این هم ایده خوبی است که در برابر هر گونه صدمه و آسیب اPتمالی و حتی دستبرد انگشترتان را بیمه کنید. بیمه از انگشتر شما محافظت خواهد کرد و هرگونه آسیبی که انگشتر شما متحمل شود را پوشش خواهد داد.

  •  انواع نگین برای انگشتر های نامزدی و عروسی طلای زرد

برای سلیقه های کلاسیک پسند ، مدل گلابی ، بیضی ، تراش های طرح زمرد ، الماس هایی با برش مربعی به عنوان نگین اصلی انگشتر های طلای زرد انتخابی مجلل هستند. مروارید ها نیز جایگزینی برای الماس های مجلل هستند که به عنوان نگین اصلی وسط انگشتر طلای زرد به کار برده می شوند. انگشتر طلای زرد عروسی را که انتخاب کردید گام بعدی انتخاب رنگ سنگ جواهری مناسب و هماهنگ با آن است . اگر انگشتری با ظاهر عتیقه و قدیمی مناسب سلیقه شماست ، می توانید یک ردیف الماس درشت و تراش خورده به سبک قدیمی برای انگشترتان انتخاب کنید و اگر انگشتری به سبک امروزی مد نظر شماست استایل های سوپر مدرن مانند مدل شرقی – غربی انگشتر دو نگینه ، اشکال شش ضلعی و الماس های تریلیون تراش را انتخاب کنید ، هر یک از این طرح ها برای زوج هایی مدرن که می خواهند انگشتر نامزدی ای هم کاربردی و هم تزئینی داشته باشند ، عالی هستند.

سلیقه و بودجه شما هر چه که هست ما 18 مدل انگشتر طلای زرد برای نامزدی و عروسی انتخاب کرده ایم که شما قبل از خریدن انگشتر از آن ها ایده بگیرید :

1) انگشتر نامزدی سلطنتی با نگین تلاش خورده مربعی شکل از برند Kenneth Jay Lane Cushion

انگشنر نامزدی طلای زرد با نگین مربعی شکل

2) انگشتر نامزدی حلقه ای الماس نشان از برند Barbela

رکاب ظریف ، دارای بافت های ویژه با طلای زرد 14 عیار این انگشتر نامزدی را به گزینه ای مناسب برای ساده پسندان مبدل کرده است. الماس گرد آن در وسط کامل کننده این انگشتر تک نگین زیبا است.

انگشتر طلای نامزدی

3) انگشتر طلای زرد رنگ الماس خوشه ای 14 عیار Effy Bouquet

رکاب طلای 14 عیار درخشان آن به دو سمت به شکل مخروطی باریک شده و نگین منحصر به فرد آن شبیه به یک سبد با الماس های گرد خوشه ای دور تا دورش در وسط انگشتر جای گرفته است ، شکل قلب مانند آن که فقط از نیم رخ انگشتر قابل مشاهده است از سنگ ها محافظت می کند.

انگشتر طلای نامزدی با نگین الماس خوشه ای

4) انگشتر عروسی کلاسیک با نگین گلابی شکل برند Diamond Nexus 

سنگ الماس گلابی شکل وسط این انگشتر در حلقه ای خیره کننده و درخشان قرار گرفته که شبیه دار بستی از آن محافظت می کند ، این انگشتر طلای 14 عیار ساختی ظریف دارد و با چند مدل حلقه عروسی ست می شود.

همچنین ببینید : آنچه در مورد فلزات هنگام خریدن حلقه نامزدی یا ازدواج باید بدانید

انگشتر نامزدی طلای زرد کلاسیک

5) انگشتر الماس با نگینی به شکل گل برند Wwake

این انگشتر نامزدی با رکابی باریک ولی محکم با دیزاینی مدرن به شکلی منحصر به فرد از دو الماس سفید رنگ و تراش داده شده به شکل گل رز نگهداری می کند. این استایل ظریف و ساخت شکیل این انگشتر ، باعث شده به طرز زیبایی برای استفاده در کنار انگشتر های دیگر مناسب باشد.

انگشتر نامزدی الماس و طلای زرد با نگینی به شکل گل

6) انگشتر تک نگین با رکابی مخروطی برند Lori McLean 

این انگشتر تک نگین الماس که دست ساز هم می باشد رکابی ساده و مخروطی از طلای 18 عیار دارد . سنگ آن الهام گرفته از طرح های قدیمی و تراش آن مدل اروپایی قدیمی است.

حلقه نامزدی طلای زرد

7) انگشتر نامزدی طرح موج برند Kavant & Sharart

این انگشتر با طراحی شبیه به موج از حال و هوای طبیعت و دریا الهام گرفته است ، الماس 0/03 قیراطی آن به شکل گلابی در رکابی از طلای 18 عیار به شکل منحنی و پیچ و خم دار قرار گرفته است.

انگشتر نامزدی طلای زرد طرح موج

8) انگشتر نامزدی و عروسی با نگین وسط مربعی شکل برند Après Jewelry 

این انگشتر طلای ساده می تواند برای هر شکل و یا هر استایلی از سنگ های جواهر ساخته شود (سنگ وسط آن به صورت جداگانه فروخته می شود) جای نگین وسط انگشتر که از نوع چنگالی است از هر شکل نگینی محافظت می کند.

انگشتر نامزدی با نگین وسط مربعی شکل

9) انگشتر عروسی با نگین الماس و تراشی گلابی شکل برند ILA Pietro

این انگشتر طلا با نگینی الماس با برشی گلابی شکل و فوق العاده ظریف و عالی ، انتخابی بی نقص برای ساده پسندان می باشدو رکاب باریک آن از طلای 18 عیار ساخته شده و به صورت تکی و یا در کنار انگشتر های دیگر جلوه زیبایی دارد.

انگشتر نامزدی طلای زرد با نگین الماس

10) انگشتر نامزدی طلای 14 عیار با نگین الماس مدل اشک فرشتگان برند La Kaiser

نگین الماس اشکی شکل با شکوه این انگشتر در وسط قرار گرفته و با الماس های ریز و گردی کامل شده است که در طول رکاب ظریف طلای آن قرار گرفته اند ، انگشتر اشک فرشتگان کاندیدی کامل برای رکاب هایی با نقش برجسته است و با شکل و موقعیت منحصر به فردش این آزادی را به ما می دهد که بتوانیم همزمان و همراه با انگشتر های دیگر از آن استفاده کنیم.

انگشتر نامزدی طلای 14 عیار با نگین الماس مدل اشک فرشتگان

11) انگشتر عروسی طلای 18 عیار ساده برند Tacori 

الماس بیضی شکل شرقی – غربی که در قابی ظریف قرار گرفته ظاهری مدرن و منحصر به فرد به این انگشتر بخشیده است و رکاب طلای 18 عیار آن با سنگ های الماس کوچک که به صورت نامنظم روی آن قرار دارند و فقط از نیم رخ روی رکاب دیده می شوند تزئین شده است.

انگشتر نامزدی طلای 18 عیار ساده

12) انگشتر نامزدی برند Nora Kogan

این انگشتر نامزدی طرح  Misia به شکلی کاملا سنتی طراحی شده است ، الماس گلابی شکل آن به شکل شرقی – غربی و بدون داشتن تضاد روی رکابی از طلای 14 عیار زرد رنگ که با دست و به رنگ سیاه و سفید میناکاری شده قرار گرفته است.

انگشتر نامزدی طلای زرد

13) انگشتر عروسی طلای 18 عیار کوچک برند David Yurman 

الماس وسط آن که به شکل زمرد تراش خورده است به نظر خیره کننده می آید و روی رکابی طلا به شکل هندسی با پرداختی عالی قرار گرفته است بعد از اینکه David Yurman انگشتر نامزدی همسرش را طراحی کرد DY Delaunay وارد عرصه مد شد.

انگشتر نامزدی طلای زرد 18 عیار کوچک

14) انگشتر نامزدی تک نگین بیضی شکل یاقوت ، ساخته شده از طلای 14 عیار و الماس Luna Skye

نگین یاقوت سفید بیضی شکل آن تزئین شده با الماس هایی ظریف در اطرافش روی رکابی از طلای 18 عیار قرار گرفته است ، رکاب این انگشتر هم می تواند تمام نگین و هم نیمه نگین باشد اما باید به این نکته هم توجه کرد که رکاب های تمام نگین قابلیت تغییر سایز ندارند ، این رکاب حتی می تواند با استایل کانتور هم طراحی و ساخته شود.

حلقه نامزدی طلای زرد

15) حلقه عروسی الماس با نگین طرح گلابی برند Anita Ko

این انگشتر با نگین الماس کوچک و طرح گلابی که به صورت شرقی – غربی روی رکاب قرار گرفته است ظاهر مدرن و جالبی دارد. این انگشتر طراحی شده توسط برند ANITA KO دارای رکاب طلای 18 عیار و الماس هایی که روی تمام رکاب قرار گرفته اند انتخابی عالی برای ساده پسندان مدرن است به شرط این که یک مقدار هم اهل زرق و برق باشند.

انگشتر نامزدی طلای زرد الماس با نگین طرح گلابی

16) انگشتر برلیان با نگین گرد برند Marrow 

این انگشتر از انگشتر نامزدی سازنده آن الهام گرفته شده است ، انگشتر طرح Jillian با به کار بردن تضاد در اندازه ها و اشکال ساخته می شود. یک الماس سفید بزرگ و گرد در وسط انگشتر با 2 الماس کوچک در کنارش روی رکابی از طلای 14 عیار قرار گرفته اند.

انگشتر طلای زرد برلیان با نگین گرد

17) انگشتر نامزدی با الماس زرد رنگ برند Kwiat 

امضای برند Kwiat این است : آزاد و پر از روح که اجازه می دهد نور زیادی از نگین زرد رنگ آن ساطع شود و درخشش زیادی داشته باشد. این انگشتر تک نگین ساختی تمیز و ساده دارد و سنگ رنگی آن جلوه ای مدرن به آن بخشیده است.

انگشتر نامزدی طلای زرد با الماس زرد رنگ

18) انگشتر نامزدی عقیق سفید رنگ هرمی شکل برند Maria Canale 

همه چیز در این انگشتر در رکاب آن خلاصه می شود که نیم اینچ پهنا دارد و از طلای 18 عیار ساخته شده است ، پایه محکم این انگشتر عقیقی سفید به شکل یک هرم سه وجهی را ساپورت می کند که وسط این عقیق الماسی تک و درخشان به صورت تیز قرار گرفته است.

انگشتر نامزدی طلای زرد با نگین عقیق

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️