جشنواره رمضان

ایده های انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد برای هر ماه

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد

آیا زمانی که برای پیشنهاد ازدواج آمادگی پیدا کردید می خواهید انگشتر نامزدی متفاوتی انتخاب کنید ؟

سنگ های ماه تولد به شما یک راه ساده و آسان پیشنهاد می کنند تا بتوانید برای کسی که عاشقش هستید انگشتر نامزدی خاصی را انتخاب کنید. زمانی که شما سنگ ماه تولد را به عنوان انگشتر نامزدی انتخاب می کنید نشان دهنده ی این است که به فکر انتخاب حلقه ی ازدواج هم هستید . اگر تولد شخص مورد نظرتان در ماه آوریل است ، این به شما کمک می کند که از الماس در انگشتر نامزدی تان استفاده کنید چون سنگ ماه آوریل الماس است.

سنگ ماه تولد چیست؟

سنگ ماه تولد جواهری است که به ماه تولد شخص یا علائم زودیاکی مربوط است و معمولا اعتقاد دارند که این جواهرات با خود ، خوش شانسی ؛ سلامتی یا محافظت از شخص را به همراه دارند. همچنین بعضی از ماه ها چند سنگ مختلف دارند.

شما نباید به سنگ های ماه تولد فقط از این نظر نگاه کنید که زمان به دنیا آمدن نامزدتان چه ماهی بوده است. قسمت جذاب انتخاب انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد این است که شما به راحتی می توانید در مورد احساساتتان با سمبل هایی که پشت سنگی که انتخاب کرده اید قرار دارند ارتباط برقرار کنید.

اگر می خواهید انگشتری را به خاطر معنای عمیق آن یا بر مبنای این که شریک زندگی تان چه ماهی به دنیا آمده انتخاب کنید این انگشتر های نامزدی ماه تولد مطمئنا برای پیدا کردن منبع ایده برای خواستگاری به شما کمک بزرگی خواهند کرد.

  • 1) انگشتر سنگ ماه تولد ژانویه (دی) : کارنِت

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد دی

برای هرکسی که در اولین ماه میلادی سال به دنیا آمده کارنت که یک سنگ جواهر تیره با رنگ قرمز شعله ور می باشد به عنوان سنگ ماه تولد به کار می رود . این سنگ سمبل عشق و زندگی احساسی برای هر کس می باشد و زیبایی سنگ ماه تولد در انگشتر نامزدی کارنت برند “بلو نایل” تضمین شده است . این انگشتر طلای سفید 18 عیار دارد و کارنت بیضی شکل آن با الماس های درخشان و گرد احاطه شده است. همچنین الماس های مسطح روی رکاب سطح رکاب انگشتر را تا نیمه پوشانده اند .

  • 2) حلقه و انگشتر سنگ ماه تولد فوریه (بهمن) : آمیتیست

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد بهمن

در داستان “نودل کلاسیک آنه” از -گرین گیبل- آنه گل سینه آمیتیست ماریلا را تحسین می کند و همزمان چون بی اجازه گل سینه را بر می دارد دردسر بزرگی برایش به وجود می آید . این سنگ به زیبایی همان سنگی است که آنه آن را توصیف کرده بود. سنگی که متعلق به کسانی است که در ماه فوریه به دنیا آمده اند ؛ ماه عشق.

انگشتر شش ضلعی آمیتیست برند ” پالوما پیکاسو” ، انگشتری ساده و ظریف با نگین تراش خورده سفارشی و رکاب طلا است. این انگشتر برای کسانی که می خواهند به زیبایی سنگ و تراش خاصش تکیه کنند ، یک انتخاب عالی می باشد.

  • 3) سنگ ماه تولد مارس (اسفند) : آکوامارین

انگشتر نامزدی ماه تولد اسفند

با وجود رنگ روشن و زیبایی پر زرق و برقش آکوامارین یک انتخاب عالی برای این است که از زمستان خداحافظی کنید  و به بهار سلام بدهید. ” جما بای دبلیو پی دایموندز” انگشتر نامزدی آکوامارین را که در نوع خود بی نظیر است به شما پیشنهاد می دهد . سنگ وسط گلابی شکل آن با الماس هایی احاطه شده اند که به طرز زیبایی در طرح های به هم پیچیده ؛ چیده شده اند که از دو طرف تا نصف رکاب انگشتر که طلای سفید است ادامه پیدا کرده اند.

  • 4) حلقه سنگ ماه تولد مارس ( اسفند ) : بلاد استون ( یشم سبز رنگ با لکه های قرمز )حلقه نامزدی سنگ ماه تولد اسفند

بلاد استون نیز به عنوان سنگ ماه تولد ماه مارس به کار برده می شود . این جواهر سبز رنگ خال هایی به رنگ نارنجی و قرمز دارد . انگشتر بلاد استون بیضی شکل با رکاب صورتی- طلایی ( رز گلد ) ، 18 عیار ساده و ظریف و متعلق به برند “جومولو جیکا” است.  همچنین این انگشتر طراحی شده به سبک آرت نو ( هنر تازه ) می باشد و چهار الماس طبیعی گرد سفید به کار رفته در آن به برجسته تر دیده شدن سنگ بلاد استون کمک می کنند. و رکاب آن که استایلی شبیه به قیطان دارد به این انگشتر زیبایی خاصی بخشیده است.

  • 5) انگشتر سنگ ماه تولد اوریل (فروردین) : الماس

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد فروردین

الماس ها الهام بخش انعکاس هستند و سمبل خلوص ، پاکی و نور می باشند . در واقع هر زوج نامزدی از خوش یمن بودن این سنگ برای پیوندشان مطمئن هستند. الماس ها به عنوان جواهرات سنتی در انگشتر های نامزدی بسیار مورد توجه قرار می گیرند. این انگشتر متعلق به برند ” کیمای” تحولی جدید در استایل انگشتر های نامزدی کلاسیک می باشد. الماسی بزرگ در مرکز انگشتر، برجسته است در حالی که دوازده الماس کوچک در امتداد هم ، روی رکاب ردیف شده اند تا به این انگشتر خاص جلوه ی درخشان تری بدهند. رکاب طلای زرد رنگ آن به شکل منحنی و پیچ دور انگشت قرار می گیرد و الماس وسط انگشتر حرف ” وی” را به نمایش می گذارد.

6) انگشتر سنگ ماه تولد آوریل (فروردین) : توپاز سفید

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد فروردین

توپاز سفید هم یکی دیگر از سنگ های ماه تولد اوریل است ، انگشتر های نامزدی با نگین توپاز سفید ارزان تر هستند . این سنگ سمبل امید ، شادی و عشق می باشد پس چرا نباید آن را دوست داشته باشیم ؟ برند “مکی” انگشتری از توپاز سفید در قالب یک اشک زیبا ارائه داده است که با سنگ های الماس ریز احاطه شده و توپاز سفید آن با رکابی نقره ای رنگ و براق درخشان تر و زیبا تر شده است.

7) انگشتر سنگ ماه تولد می ( اردیبهشت ) : زمرد سبز

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد اردیبهشت

زمرد ها سمبلی از عشق و تولد دوباره هستند ، چون ماه می اوایل فصل بهار است این که سنگ ماه تولد می زمرد باشد کاملا بجاست. این انگشتر زمرد با طلای سفید 18 عیار متعلق به برند ” برلیانت ارث” ترکیبی کامل از کلاسیک و خاص بودن است که با وجود سنگ رنگی میان ان بی نهایت چشم گیر شده است.

8) انگشتر سنگ ماه تولد جون ( خرداد ) : مروارید

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد خرداد

از زمانی که اما استون انگشتر نامزدی مروارید خود را در سال 2019 رونمایی کرد به محبوبیت سنگ ماه تولد جون افزوده شد. مروارید سمبل باروری و عمر طولانی است ، اگرچه شاید هر زوجی مایل به بچه دار شدن نباشند ولی همه ی ما مطمئنیم دلشان می خواهد زندگی مشترک طولانی ای در کنار هم داشته باشند. مروارید های مصنوعی هم به اندازه ی مروارید طبیعی زیبا هستند . طرفداران محیط زیست به مروارید علاقه ی زیادی دارند که همین خصیصه این سنگ را برای هر عروسی مناسب کرده است. برند ” مکی ” یک انگشتر مروارید مصنوعی ارائه کرده که مروارید بزرگ این انگشتر در وسط آن قرار گرفته و رکاب چرخ مانند آن با سنگ های مکعبی زیرکونیایی احاطه شده است . حلقه ی این انگشتر از جنس نقره ی تمام عیار است.

9) انگشتر سنگ ماه تولد جون ( خرداد) : مون استون ( نوعی سنگ مروارید نما )

حلقه نامزدی سنگ ماه تولد خرداد

انگشتر طرح ( لاتز اوراکنست) از برند “جودیت برایت” با وجود داشتن سنگ مون استون هم چشمگیر و هم ارزان است . هر یک از این انگشتر ها توسط صنعتگران در کارگاه نشویل اریا متعلق به خانم جودیت برایت به صورت دست ساز ساخته می شوند. سنگ مون استون درشت این انگشتر وسط طرحی از آشیانه ی پرنده که با طلا در هم پیچیده شده قرار گرفته است. درست مانند سنگ هکاتولیت این سنگ هم اگر در معرض نور قرار گیرد و در راستای تابش نور جا به جا شود بسیار درخشان و نورانی می شود. مون استون یکی از سنگ های ماه تولد مدرن متعلق به ماه جون می باشد.

10) انگشتر سنگ ماه تولد جولای (تیر) : یاقوت سرخ

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد تیر

یاقوت سرخ سنگ ماه تولد جولای یا تیر سمبل شور ، محافظت و عشق است . انگشتر مجلل برند ” مارک برومند” سنگ ماه تولدی دارد که رنگ آن ارغوانی مایل به قرمز است ، با تراشی ترکیبی و زیر ساختی عالی اطراف آن را ردیفی از الماس هایی با تراش برلیانی و گرد احاطه کرده اند. همچنین الماس هایی دور تا دور رکاب پلاتینی انگشتر قرار گرفته اند.

11) انگشتر سنگ تولد ماه آگوست ( مرداد ) : سنگ زبرجد

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد مرداد

زبرجد سمبل سلامتی و مهربانی است ، دو چیزی که هر پیوندی را مستحکم تر خواهد کرد. این سنگ جواهر سبز مایل به زرد خیره کننده وقتی به عنوان انگشتر نامزدی مورد توجه قرار بگیر بسیار دلفریب است. برند ” بلو نایل ” انگشتر زبرجد شیکی ارائه داده است که دو اندازه زبرجد دارد. سنگ اصلی که اندازه ی نسبتا بزرگی دارد و با الماس ها و زبرجد های کوچکتر احاطه شده است.

12) انگشتر سنگ ماه تولد سپتامبر ( شهریور ) : یاقوت کبود

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد شهریور

یاقوت کبود درخشان یک جواهر قیمتی و سنگ ماه تولد سپتامبر می باشد. که سمبل خوش شانسی و درایت است . برند ” تیفانی اند کو ” انگشتر نامزدی ای ارائه کرده است که به همان اندازه که در عکس هم می بینید فوق العاده و زیباست. به عنوان قسمتی از کالکشن تیفانی ، این انگشتر یک یاقوت کبود تراش خورده به شکل گرد دارد که با دو ردیف الماس گرد که تراش برلیانی دارند احاطه شده است. الماس ها دور تا دور رکاب پلاتینی انگشتر را پوشانده اند.

13) حلقه سنگ ماه تولد اکتبر ( مهر ) : اوپال

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد مهر

سنگ ماه تولد اکتبر سمبل حقیقت و پاکی است و انگشتر نامزدی اوپال متعلق به برند ” جَمی وولف” که لبه هایش از الماس پوشیده شده است به گونه ای طراحی شده که چشم ها مستقیم به سنگ منحصر به فردش خیره می مانند. علیرغم بیشتر انگشتر هایی که نگین جواهر بیضی شکل دارند این اوپال بیضی شکل به گونه ای طراحی شده که به جای عمودی  به صورت افقی روی انگشت قرار بگیرد.

با رکاب طلای 18 عیار الماس هایی که اوپال را احاطه کرده اند زیبایی قابل توجهی به آن بخشیده اند.

14) انگشتر سنگ ماه تولد نوامبر ( آبان ) : توپاز

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد آبان

سنگ ماه تولد نوامبر ، توپاز ، سمبل عشق زیاد و عاطفه می باشد که همین خصوصیات آن را مناسب انگشتر نامزدی کرده است. سنگ جواهر آبی فریبنده آن کانون این انگشتر نامزدی توپاز الماس نشان می باشد. توپاز این انگشتر تراش های زمردی دارد و قابی که در آن قرار گرفته به صورت چنگک است و 56 الماس درخشان روی رکاب طلای زرد آن قرار گرفته اند.

15) انگشتر سنگ ماه تولد نوامبر ( آبان ) : سیترین ( نوعی کوارتز لیمویی رنگ )

حلقه نامزدی سنگ ماه تولد آبان

سیترین سنگ ماه تولدی مدرن برای عروس های متولد ماه نوامبر که در جستجوی انگشتری کمی متفاوت تر هستنند می باشد. شفافیت و رنگ زرد سیترین آن را تبدیل به جانشینیث قدرتمند برای توپاز کرده است و این سنگ سمبل موفقیت است. انگشتر نامزدی ماه تولد سیترین متعلق به برند “لافون” که یک سیترین خالص در وسط آن قرار گرفته به وسیله الماس های مصنوعی احاطه شده است. این انگشتر نامزدی که قیمت مناسبی دارد درخشان و زیباست و رکاب آن از جنس نقره خالص با روکس پلاتین می باشد.

16) انگشتر و سنگ ماه تولد دسامبر ( آذرماه) : فیروزه

انگشتر نامزدی سنگ ماه تولد آذر

فیروزه به الهام بخش زیبایی بودن مشهور است و به عنوان سنگ ماه تولد دسامبر سمبل عشق و خوش شانسی است . انگشتر نامزدی فیروزه مدل ” سوییت وینتج ” که متعلق به برند ” ژولیت اند الیور” می باشد یک نگین فیروزه ی طبیعی و سه الماس برلیانی در هر دو طرفش قرار گرفته است دارد. هماهنگی نگین فیروزه آن با رکاب و بقیه قسمت های انگشتر که به رنگ صورتی-طلایی (رز گلد) است به انگشتر جلوه ی خارق العاده ای بخشیده است.

سوالات متداول
سنگ ماه تولد یعنی چه
سنگ ماه تولد جواهری است که به ماه تولد شخص یا علائم زودیاکی مربوط است و معمولا اعتقاد دارند که این جواهرات با خود ، خوش شانسی ؛ سلامتی یا محافظت از شخص را به همراه دارند.

سنگ ماه تولد اکتبر سمبل حقیقت و پاکی است و انگشتر نامزدی اوپال متعلق به برند جَمی وولف که لبه هایش از الماس پوشیده شده است به گونه ای طراحی شده که چشم ها مستقیم به سنگ منحصر به فردش خیره می مانند.

یاقوت کبود درخشان یک جواهر قیمتی و سنگ ماه تولد سپتامبر می باشد. که سمبل خوش شانسی و درایت است .

سنگ های ماه تولد به شما یک راه ساده و آسان پیشنهاد می کنند تا بتوانید برای کسی که عاشقش هستید انگشتر نامزدی خاصی را انتخاب کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل