10 مدل جعبه حلقه نامزدی شیک و زیبا

با این حال که تا کنون انتخاب های زیادی در لیست ملزومات مراسم عروسی شما نوشته شده است، باید آیتم دیگری را نیز به این لیست اضافه نمایید، جعبه حلقه نامزدی! در گذشته مدل های زیادی برای جعبه حلقه عروسی وجود نداشت. یک مدل ساده بالشتک مانند که عروس و داماد از آن برای تبادل حلقه نامزدی استفاده می کردند. اما امروزه و در قرن بیست و یکم حتی مدل های جعبه حلقه ازدواج هم پیشرفت زیادی داشتند و در لیست انتخاب های عروس و داماد برای جشن عقد قرار می گیرند.

جعبه های انگشتر نامزدی و حلقه نامزدی که طراحی خلاقانه و زیبایی دارند می توانند زیبایی بی نقصی به سفره عقد شما ببخشند و با تم عروسی نیز همخوانی داشته باشند. بهتر است جعبه حلقه عروسی خود را با دقت انتخاب کنید. همین جعبه حلق نامزدی کوچک و به ظاهر بی اهمیت در عکس های جشن عقد و عروسی شما خواهد درخشید و سال ها بعد از انتخاب خود احساس خوشحالی و رضایت خواهید داشت. همچنین می توانید تا مدت ها از جعبه جواهرات زیبای خود در طراحی و دکور میز آرایش در منزل استفاده کنید.

از این مدل ها برای استفاده از حلقه نشان در بله برون هم استفاده میشه که باعث زیباتر شدن و جلوه بیشتر حلقه می شود.

بهترین مدل جعبه حلقه نامزدی

بهتر است در این مقاله نگاهی به شیک ترین مدل های جعبه نگهدارنده ی حلقه عروسی بیاندازید و انتخابی متناسب با تم جشن عقد و سفره عقد خود داشته باشید. این مدل جعبه های جواهر نظر هر بیننده و با هر سلیقه ای را به خود جلب می کنند و زینت بخش سفره عقد شما خواهند بود. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، کاربرد جعبه حلقه ازدواج تنها به روز مجلس عقد و عروسی محدود نمی شود و شما می توانید بعد ها از آن برای نگهداری سایر جواهرات و اکسسوری های خود استفاده کنید.

جعبه حلقه عروسی به شکل قلب

جعبه حلقه عروسی

جعبه حلق نامزدی و ازدواج شما در جشن عقد می تواند نمادی از عشق جاودان و عمیق میان شما و همسرتان باشد. با در دست داشتن این جعبه حلقه زیبا، منحصر به فرد و نقره ای رنگ خاطرات عاشقانه جشن عقد خود را هرگز فراموش نخواهید کرد. همچنین می توانید از طراح جواهرات و یا جواهر فروشی خود خواهش کنید تا حرف اول اسم شما و همسرتان را روی این جعبه حلقه نامزدی حک کند.

جعبه حلقه عروسی مخمل

جعبه حلقه ازدواج

در طراحی این جعبه حلق نامزدی از مدل های کلاسیک جعبه جواهر الهام گرفته شده است. شما می توانید رنگ مخمل این جعبه حلقه را با توجه به سلیقه و تم عروسی خود سفارش دهید.

جعبه شیشه ای حلقه نامزدی

جعبه حلقه شیک

این جعبه ی شیشه ای زیبا به شکل چند ضلعی ساخته شده و بسیار شیک و مدرن است. در این جعبه جواهر به جای بالشتک از شن های سفید رنگ برای نگهداری حلقه استفاده می کنند.

همچنین ببینید : مشخصات برلیان

جعبه حلقه ازدواج چوبی

جعبه چوبی حلقه عروسی

جعبه حلقه نامزدی خود را به مدرن ترین شکل ممکن طراحی کنید. جعبه های جواهری که مختص شما و همسرتان هستند همیشه خاطرات خوشی را برای شما می سازند. این جعبه انگشتر شیک چوبی نیز با حروف اول اسم عروس و داماد حکاکی شده و تا مدت ها به عنوان یادگاری از جشن عقد و عروسی باقی خواهد ماند.

جعبه جواهر سفید و طلایی رنگ برای نگهداری انگشتر نامزدی

جعبه جواهرات

جعبه حلق نامزدی تقریبا مهترین بخش ازدواج شما است که تا سالیان سال با شما باقی خواهد ماند. پس بهتر است آن را در جعب ای شیک و خاص نگهداری کنید. این جعبه جواهر به شکل جعبه هدیه طراحی شده است. اگر به دنبال جعبه حلقه لاکچری و شیک هستید، این مدل را انتخاب کنید.

جعبه حلقه عروسی به شکل تنه درخت

جعبه جواهر چوبی

برای نگه داری حلقه عروسی در جشن عقد، هیچ چیز زیبا تر از جعبه ی چوبی و الهام گرفته از طبیعت نیست. این جعبه چوبی حلقه ازدواج را نیز می توانید با حروف اول اسم خود و همسرتان تزیین کنید.

جعبه جواهر شیشه ای برای حلقه نامزدی

جای جواهرات

این جعبه حلقه زیبا از پنل های شیشه ای تشکیل شده و رنگ آبی فیروزه ای ظاهری سنتی به آن بخشیده است. اگر جشن عروسی شما تم سنتی دارد، این جعبه جواهر انتخاب مناسبی برای نگهداری حلقه های ازدواجتان خواهد بود.

نگهدارنده حلقه نامزدی نگین کاری شده

نگهدارنده حلقه ازدواج

این نگهدارنده ی حلقه به جای جواهرات سلطنتی شباهت دارد و مناسب عروس و دامادهایی است که مدل های مجلل و پر زرق و برق را می پسندند.

جعبه حلقه نامزدی سرمه ای رنگ

جعبه انگشتر نامزدی

جعبه ای زیبا برای حلقه نشان رنگ سرمه ای و طلایی همیشه ترکیبی لاکچری و شیک را در کنار یکدیگر تشکیل می دهند و شما می توانید از این ترکیب رنگ در طراحی جعبه جواهرات خود نیز بهره ببرید. بالشتک موجود در این مدل جعبه حلقه ازدواج نیز به رنگ سرمه ای است.

همچنین ببینید : 12مدل حلقه عروسی مروارید بسیار زیبا

جعبه حلقه ازدواج به شکل حیوانات

جعبه جواهرات خاص

دوست دارید علاقه ی خود به حیوانات را در بخش هایی از جشن عروسی خود نیز به نمایش بگذارید؟ جعبه جواهر به شکل حیوان مورد علاقه تان مثل سگ ممکن است انتخاب مناسبی برای نگهداری حلقه ازدواج شما باشد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️