12مدل حلقه عروسی مروارید بسیار زیبا

شاید فکر کنید حلقه عروسی مروارید از مد افتاده است و تنها مادربزرگ ها به جواهرات مروارید نشان علاقه دارند. اما اخیرا حلقه ها و انگشتر های نامزدی مروارید دوباره به دنیای مد بازگشته و حتی بسیاری از سلبریتی های هلیوودی نیز به این نوع از جواهر روی آورده اند. در واقع انگشتر مروارید را نمی توان مختص زمان و سن خاصی در نظر گرفت. مروارید سنگ جواهری است که در تمام دوران ها طرفداران زیادی داشته و هنوز هم حلقه های عروسی مروارید نشان جزو خاص ترین و شیک ترین مدل ها در سراسر دنیا محسوب می شوند.

مروارید ظرافت خاصی به حلقه عروسی و انگشتر نامزدی می بخشد. انتخاب حلقه ازدواج مروارید در میان عروس خانم ها خیلی متدوال نیست و به همین دلیل هم شما با جواهرات مروارید نشان منحصر به فرد بودن را تجربه خواهید کرد.

حلقه عروسی مروارید، سمبل پاکی و صداقت

مروارید روی حلقه ازدواج را می توان مظهر صداقت، پاکی و زیبایی دانست. به طور کلی برخی از انواع مروارید بسیار کمیاب و ارزشمند هستند و وجود آنها قیمت حلقه عروسی را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. برای آنهایی که زیاد با مروارید آشنایی ندارند باید بگوییم مروارید در دو نوع طبیعی و پرورشی در صنعت جواهرسازی مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از اسم آن پیداست، نوع پرورشی مروارید با دخالت انسان و در محیطی خاص کشت و پرورش می یابد. ای نوع از مروارید با وجود قیمت کمتر، زیبایی و درخشندگی مروارید های طبییعی را تا حد زیادی دارا است.

اما مروارید های طبیعی بسیار کمیاب و به طرز باورنکردنی گران هستند. البته خود مروارید های طبیعی نیز انواع مختلفی دارند و ممکن است مدل های خاص تر و کمیاب تری نیز در میان آنها یافت شود. بنابراین نوع و اندازه ی مروارید است که درباره ی قیمت آن تصمیم می گیرد. قیمت حلقه های عروسی مروارید نشان نیز با توجه به نوع مروارید آن متغیر است.

حلقه عروسی مروارید

چطور از مروارید حلقه نامزدی مراقبت کنیم؟

حلقه نامزدی یک حلقه خاطر انگیز برای شما به شمار می آید از آنجایی که مروارید اصل یکی از جواهرات ارگانیک و موجود در طبیعت است، در مقابل آسیب های محیطی بسیار آسیب پذیر تر از جواهراتی مانند الماس می باشد. روکش نازک و ظریف مروارید ها اگر از بین برود قابل تعمیر و جایگزینی نخواهد بود. حلقه عروسی و انگشتر نامزدی مروارید را باید با پارچه ای لطیف تمیز کنید و از تماس با شوینده های قوی بپرهیزید. همچنین مروارید را از سایر جواهرات تیز دور نگه دارید تا روی آن خراش نیفتد.

حال برای بله گفتن به حلقه های ازدواج مروارید نشان آماده هستید؟! پس بهتر است نگاهی به بهترین مدل های حلقه عروسی مروارید بیاندازیم.

مدل های حلقه عروسی و انگشتر نامزدی مروارید

حلقه عروسی مروارید طبیعی و الماس

حلقه عروسی خاص

این مدل حلقه جواهر مروارید را می توان نماد سبک مینیمال دانست و برای عروس خانم های ساده پسند مناسب است. مروارید روی حلقه عروسی در عکس بدون هیچ تزیین خاص و به تنهایی نیز زیبایی بی نظیری دارد، اما الماس کوچک کنار مروارید شکوه این حلقه را تکمیل می کند. انشگتر مرواریدی که در تصویر میبینید به آریانا گرانده، خواننده ی مشهور امریکایی تعلق دارد.

حلقه نامزدی مروارید با تزیینات برف شکل

انگشتر نامزدی مروارید

این مدل در واقع همان حلقه عروسی سلبریتی معروف، اما استون است. نامزد او، دیو مک کری، با این حلقه مروارید گران قیمت از اما خواستگاری کرد. حلقه ازدواج مروارید شیک و زیبا که با دانه های برف از جنس الماس احاطه شده است.

انگشتر نامزدی مروارید و سنگ جواهر آبی رنگ

حلقه عروسی مروارید

این مدل انشگتر مروارید زمان و مد نمی شناسد. رکاب آن از جنس پلاتین و مروارید آن نیز با الماس های ریز آبی رنگ احاطه شده است.

حلقه مروارید و طلا سفید

حلقه ازدواج شیک

شاید حتی زیباترین و درخشان ترین الماس ها نیز چشم شما را نمی گیرند، در این صورت می توانید این حلقه ی زیبا با سه مروارید که در کنار سنگ جواهر الماس قرار گرفته اند را انتخاب کنید. رکاب این حلقه عروسی مروارید نشان نیز طلا سفید است و الماس های کوچک اطراف مروارید زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده اند.

حلقه عروسی با مروارید پرورشی

حلقه عروسی ساده

رکاب این حلقه عروسی با الهام از حرف انگلیسی M طراحی شده و جنس آن طلا سفید است. این حلقه عروسی مروارید مخصوص عروس های خاص و ساده پسند می باشد.

حلقه عروسی مروارید شیک و خاص

انگشتر نامزدی مروارید

ترکیب الماس و مروارید همیشه زیباترین مدل های حلقه عروسی و انگشتر نامزدی را خلق می کند. در این حلقه عروسی نیز مروارید درخشان با طلا سفید و الماس های ریز احاطه شده و زیبایی بی نظیری به آن بخشیده است.

حلقه عروسی طلا مروارید نشان

حلقه مرورید نشان

مطمئنا تا اینجا حلقه های عروسی مروارید نشان به قدری زیبا بوده اند که انتخاب را برای شما سخت کرده اند. اما با دیدن این مدل حلقه ازدواج مروارید تصمیم خود را خواهید گرفت! سفیدی و درخشندگی مروارید در کنار رنگ طلایی، حلقه ی زیبا و خاصی را بوجود آورده که با هر لباس و در هر زمانی روی دست شما خواهد درخشید.

حلقه عروسی و انگشتر پشت حلقه ای مروارید

حلقه عروسی مروارید

این ست حلقه عروسی و انگشتر نامزدی گواهی است بر زیبایی بی حد و حصر مروارید، فارغ از زمان و مد روز. رکاب رزگلد این حلقه زیبا پوشیده شده از الماس های ریز و درخشان که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

حلقه عروسی مروارید سیاه

حلقه مروارید سیاه

بهتر است بدانید مروارید ها همیشه به رنگ سفید نیستند. مروارید روی این حلقه ازدواج مروارید تاهیتی و یا همان مروارید سیاه نام دارد که یکی از کمیاب ترین گونه های مروارید طبیعی محسوب می شود.

انگشتر مروارید و زمرد

انگشتر مروارید

سنگ جواهر های رنگی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. اما تا به حال به ترکیب یکی از آنها با مروارید فکر کرده اید؟ در این مدل، زمرد سبز رنگ در کنار مروارید سفید رنگ و رکاب طلایی، حلقه ازدواج خاص و منحصر به فردی را خلق کرده اند.

حلقه ازدواج مروارید شیک و زیبا

حلقه ازدواج مروارید زیبا

در تزیینات طلای این انگشتر خاص و زیبا از برگ های زیتون الهام گرفته شده است. در واقع برگ های زیتون از جنس طلا مروارید سفید و درخشان را احاطه کرده اند. شیک و بی نظیر!

حلقه عروسی رزگلد با نشان مروارید

حلقه عروسی رزگلد

نهایت شکوه و زیبایی حلقه های جواهر را در این مدل می بینید. حلقه ازدواج از جنس طلا و به رنگ رز گلد که با سنگ جواهر الماس و مروارید تزیین شده است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️