انگشتر نامزدی طلاسفید و الماس، راهنمای کامل به همراه بهترین مدل‌ها

وقتی صحبت از انگشتر نامزدی به میان می‌آید، کمتر مدلی توان رقابت با انگشتر الماس با رکاب طلای سفید را دارد. شما ممکن است انواع مدل‌های حلقه و انگشتر جواهر از جنس‌های مختلف را پشت ویترین مغازه‌ها و یا در جای جای فضای مجازی پیش روی خود داشته باشید، اما انگشتر نامزدی الماس معمولاً انتخاب اول تمام عروس خانم‌ها است. الماس و طلای سفید ترکیبی بی‌نظیر از شکوه و زیبایی را برای حلقه نامزدی و عروسی به وجود می‌آورند که با هیچ مدل دیگری قابل مقایسه نیست. به همین دلیل نیز انگشتر‌های الماس در میان دیگر حلقه‌های جواهر از محبوبیت بی‌حد و حصری برخوردار هستند.

با نگاهی به صنعت جواهر‌سازی در می‌یابیم طلا سفید جلوه درخشان و بی‌نقص خود را مدیون آبکاری رودیوم است. برای بدست آوردن طلا سفید گرانبها، طلای معمولی را با فلز نقره رنگ دیگری ترکیب می‌کنند. این فلز پس از شکل‌گیری به فرم مورد نظر و برای ایجاد درخشندگی بیشتر با رودیم آبکاری می‌شود. در واقع آبکاری رودیوم را می‌توان مهمترین عامل برای زیبایی خیره‌کننده طلا سفید دانست. اگر دوست دارید با نکات بیشتری درباره انگشتر نامزدی طلا سفید و الماس و انواع مدل‌های آن آشنا شوید، با ادامه این مطلب همراه باشید.

انگشتر نامزدی الماس و طلا سفید
مزایا و معایب انگشتر نامزدی طلا سفید و الماس

یکی از مهمترین مزایای طلا سفید برای انگشتر نامزدی این است که در کنار الماس، درخشندگی و جلوه سنگ را از تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. به عبارتی دیگر، انگشتر نامزدی برلیان همراه با رکاب طلا سفید بسیار چشمگیر‌تر از سایر فلزات مثل طلای زرد است. جواهر روی انگشتر، رنگ رکاب آن را بازتاب می‌دهد. به همین دلیل هم سنگ‌های جواهر بی‌رنگ در کنار فلزات با رنگی غیر از سفید، جلوه و شکوه مورد نظر را نخواهند داشت. وقتی الماس بی‌رنگ را در کنار طلا سفید قرار می‌دهید، بازتاب درخشندگی فلز در جواهر به خوبی نمایان می‌شود و زیبایی آن را دو چندان می‌کند. به علاوه، طلا سفید در کنار الماس نیز زیبایی خود را بیش از هر سنگی نمایان می‌سازد. به همین دلیل انگشتر‌های نامزدی الماس با طلا سفید گران قیمت‌تر از سایر انگشتر‌های جواهر به نظر می‌رسند.

از نظر دوام باید بگوییم طلا سفید فلز مقاوم‌تری نسبت به طلای زرد است، اما به پای پلاتین نمی‌رسد. بنابراین اگر به دنبال گزینه‌ی بادوام‌تری برای انگشتر نامزدی و یا حلقه عروسی می‌گردید، حلقه‌های پلاتین را انتخاب کنید. حلقه‌های پلاتین را حتی اگر هر روز در دست خود داشته باشید باز هم رنگ پریده و مات نمی‌شوند. البته فراموش نکنید پلاتین علاوه بر دوام، قیمت بیشتری هم نسبت به طلا دارد.

از طرفی دیگر، طلای زرد همیشه خالص‌تر از طلا سفید است. همانطور که پیشتر نیز گفتیم، طلا سفید از ترکیب طلای زرد با فلزات دیگر بدست می‌آید و با آبکاری رودیوم جلوه زیباتری پیدا می‌کند. طلای زرد، به دلیل عدم وجود ناخالصی زیاد، نرم‌تر و شکننده‌تر از طلا سفید است. به طور کلی می‌توان طلا سفید را برای انگشتر‌های نامزدی ظریف و پرکار مناسب‌تر دانست. این نکته را نیز به خاطر بسپارید، در صورتی که در ترکیب طلا سفید شما نیکل به کار رفته، ممکن است در طولانی مدت به آن حساسیت پیدا کنید.

انگشتر نامزدی طلا سفید
نکاتی که باید هنگام خرید حلقه نامزدی الماس و طلا سفید به آن توجه کنید

چه نوع تراش سنگی برای حلقه‌های الماس با طلا سفید مناسب است؟ تقریباً تمام انواع تراش سنگ جواهر برای انگشتر نامزدی الماس و طلا سفید مناسب هستند. بنابراین انتخاب نوع تراش سنگ روی انگشتر به سلیقه شما بستگی دارد.

طلای هجده عیار مناسب‌تر است یا چهارده عیار؟ طلا سفید هجده عیار خالص‌تر از چهارده عیار است و به همین دلیل هم اکثر جواهر فروشان انگشتر‌های نامزدی با طلای هجده عیار را پیشنهاد می‌دهند. طلا سفید هجده عیار همچنین دوام بیشتری دارد و خط و خش نمی‌افتد.

انگشتر‌های نامزدی طلا سفید با سنگ الماس گران هستند؟ قیمت انگشتر‌های نامزدی الماس نشان بسیار متنوع است و به عواملی همچون میزان طلای بکار رفته، میزان مرغوبیت سنگ جواهر، و نوع ساخت آن بستگی دارد.

چطور از حلقه نامزدی طلا سفید و الماس مراقبت کنید؟

طلای سفید نسبت به سایر فلزات به مراقبت بیشتری نیاز دارد. به عبارت دیگر، انگشتر زیبای طلا سفید و الماس نشان شما ممکن است بعد از مدتی جلوه خود را از دست بدهد و نیاز به آبکاری مجدد داشته باشد. امکان ایجاد خط و خش روی طلا سفید نیز بیشتر از پلاتین است که همین ویژگی مراقبت از آن را کمی سخت‌تر می‌کند.

بهترین مدل‌های انگشتر نامزدی الماس با طلا سفید

حلقه جواهر
یک حلقه جواهر کلاسیک از جنس طلا سفید ومملو از الماس‌های ریز، انگشتر تک نگین با تراش بیضی

 

حلقه نامزدی الماس
اگر به دنبال انگشتری ظریف‌تر و ساده‌تر می‌گردید، احتمالاً این حلقه الماس نشان با تراش پله‌ای گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

 

انگشتر نامزدی طلا سفید
یک گزینه اقصادی برای افرادی که بودجه محدودی برای خرید انگشتر نامزدی دارند. سنگ جواهر این انگشتر در آزمایشگاه ساخته شده، اما جلوه و درخشندگی خیره‌کننده‌ای دارد.

 

انگشتر نامزدی خاص
یک انگشتر نامزدی الماس با طراحی متفاوت، مخصوص عروس خانم‌های خاص پسند. سنگ الماس این حلقه زیبا به صورت اشکی تراش داده شده است.

 

حلقه عرسی طلا
انگشتر تک نگین ساده و در عین حال شیک. این انگشتر نامزدی می‌تواند به انتخاب اول بسیاری از عروس خانم‌ها تبدیل شود.

 

حلقه نامزدی ارزان قیمت
عروس خانم‌های طرفدار سبک مینیمال و با بودجه محدود می‌توانند انگشتر‌های جواهر اینچنینی را به عنوان حلقه نشان انتخاب کنند.

 

انگشتر نامزدی برلیان
الماس خاکستری لوزی شکل که با الماس‌های ریز‌تر احاطه شده، این انگشتر طلا سفید را به یک مدل خاص و با شکوه تبدیل کرده است.

 

انگشتر نامزدی الماس و طلا سفید
رکاب این انگشتر از جنس طلا سفید است و مدل آن به تک الماس روی حلقه، زیبایی دوچندانی می‌بخشد. البته این مدل پر طرفدار را می‌توانید در بسیاری از جواهر فروشی‌ها پیدا کنید.

 

انگشتر نامزدی طلا سفید
انگشتر نامزدی الماس با طلا سفید که سنگ آن تراش مارکیز است. در این حلقه الماس نشان، جزییات تحسین برانگیزی به چشم می‌خورد.

 

حلقه جواهر
یک حلقه نامزدی با شکوه و سنگ تراش پله‌ای که البته قیمت بالایی نیز دارد.

 

حلقه نامزدی خاص
انگشتر نامزدی کلاسیک با سنگ الماس خوشه‌ای که هرگز از مد نمی‌افتد.

 

حلقه جواهر الماس
یک مدل لاکچری از حلقه نامزدی الماس با تراش پرنسسی و الماس‌های ردیفی روی رکاب طلا سفید.

 

انگشتر نامزدی لاکچری
عروس خانم‌هایی که به دنبال یک مدل چشمگیر از انگشتر نامزدی جواهر هستند می‌توانند این مدل را انتخاب کنند.

 

انگشتر نامزدی الماس و طلا سفید
الماس با تراش اشک نیز یکی از جدیدترین مدل‌های حلقه نامزدی را در این تصویر بوجود آورده است.

 

انگشتر نامزدی شیک
ترکیب طلای زرد و سفید جلوه‌ی خاص‌تری به حلقه جواهر نشان شما خواهد بخشید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️