20 مدل زیبا و جدید حلقه ازدواج در سال 1401

امروزه حلقه‌ ازدواج جز اساسی‌ترین اکسسوری‌های هر خانمی بشمار می‌آید، انتخاب آن‌هم به سلیقه، میزان بودجه و… بستگی دارد که هرکسی طبق شرایطی که دارد حلقه‌ مورد نظر خود را خریداری می‌کند. اما بیشتر افراد تمایل دارند با توجه به مد روز پیشرفته و ایده‌آل‌ترین انتخاب را داشته باشند.

حلقه‌ ازدواج شیک‌وخاص 1401

همان‌طور که می‌دانید حلقه‌ ازدواج نشانه‌ی تعهد و عشق بین زن و مرد است، که انتخاب آن جز مهم‌ترین خریدهای عروسی می‌باشد. در ادامه قصد داریم شمارا با نکته‌های اساسی در هنگام خرید حلقه ازدواج آشنا کنیم.

حلقه ازدواج با نگین برلیان

مهم‌ترین بخش خرید یک حلقه ازدواج سنگ آن می‌باشد بعضی از افراد اعتقاد دارند که هرچه سنگ بزرگ‌تر باشد نمای قشنگ‌تری دارد که البته این نظر کاملاً سلیقه‌ای است، چهار ویژگی اصلی سنگ حلقه قیراط، رنگ، برش و وضوح سنگ می‌باشد.

انگشتر ازدواج شیک و لاکچری

امروزه در بازار حلقه‌ ازدواج بازه‌ی قیمتی گسترده‌ای را در برمی‌گیرد، به همین علت بهتر است در ابتدا سعی کنید نسبت به بودجه‌ای که دارید به دنبال حلقه‌ ازدواج موردنظر خود بگردید تا وقت شما با موردهای گران‌تر هدر نشود.

همچنین ببینید : حلقه عروسی بازیگران و سلبریتی ها

حلقه ازدواج تک نگین شیک

در هنگام خرید حلقه‌ عروسی به دلیل شکنندگی بالای طلا به این نکته توجه کنید که اگر نامزد شما شاغل است به جای طلا از پلاتینیوم، تیتانیوم و استیل استفاده کنید تا بتواند در فعالیت‌های روزانه هم حلقه را در دست داشته باشد.

حلقه تک نگین لاکچری ازدواج

رنگ حلقه یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید حلقه‌ ازدواج می‌باشد، شما می‎بایست با توجه به رنگ پوست خود حلقه‌ی متناسب خود را انتخاب کنید، به‌عنوان‌مثال اگر شما دارای پوست گرم هستید بهتر است از طلای زرد استفاده کنید و بالعکس اگر دارای پوست سرد هستید  از طلای سفید استفاده کنید اما اگر رنگ پوست شما خنثی می‌باشد می‌تواند از جفت رنگ‌ها استفاده کنید.

حلقه خاص مناسب عروسی

مات یا براق بودن حلقه‌ ازدواج در انتخاب آن می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. همین‌طور اندازه‌ی آن، به‌عنوان‌مثال اگر شما انگشت‌های بلند و باریک دارید بهتر است از حلقه‌های پهن استفاده کنید، و همچنین اگر انگشتان پهن دارید از حلقه‌های ضخیم استفاده کنید.

حلقه ازدواج تک تخمک

نگین حلقه هم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب حلقه می‌باشد، در اکثر مواقع برای حلقه‌ ازدواج از انگشترهای پرنگین استفاده نمی‌کنند. بیشتر حلقه‌های تک‌نگین و یا نگین درشت مدنظر زوجین می‌باشد.

 

حلقه عروسی مجلل و خاص

 

جدیدترین انواع مدل های حلقه نامزدی زنانه ۱۴۰۱

انگشتر ازدواج طلایی زیبا

حلقه طلایی خاص و شیک عروسی

 

حلقه‌ ازدواج خاص و لاکچری

زیباترین مدل های حلقه نامزدی و عروسی در سال 1401

حلقه ازدواج طرح مشبک

انگشتر ازدواج 1401

 

حلقه ازدواج تک نگین لاکچری

انگشتر شیک و خاص مناسب عروسی

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️