جشنواره رمضان

18مدل تتو دائمی برای انگشت حلقه

وقتی در میان تمام امور عروسی نوبت به انتخاب حلقه ی ازدواج می رسد، عروس و دامادها فروشگاه ها و صفحات مجازی جواهر فروشی های زیادی را زیر و رو می کنند تا به مدل دلخواه خود برسند. اما شاید هیچ یک از این مدل ها به اندازه ای که باید توجه شما را جلب نکنند و یا حتی به مدل حلقه عروسی علاقه مند شده اید که بودجه ی مالی، اجازه خرید آن را به شما نمی دهد. در چنین شرایطی، بهتر نیست به جای صرف هزینه ی زیاد برای حلقه جواهر به فکر تتو دائمی برای انگشت حلقه باشید؟

با این حال که تتو دائمی برای حلقه عروسی ایده ای سنتی نیست و عروس و دامادها اخیرا به این نوع از حلقه ی ازدواج روی آورده اند، محبوبیت این نوع از حلقه ازدواج به سرعت رو به افزایش است. برخی از عروس و دامادها تتو دائمی را برای حلقه عروسی ترجیح می دهند قط چون به دنبال راهی خلاقانه برای نشان دادن عشق ابدی خود به یکدیگر هستند. تتوی حلقه ازدواج همچنین شما را از استرس حمل حلقه های جواهر گران قیمت دور نگه می دارد. شما با انتخاب تتو دائمی برای حلقه ی عروسی در واقع نشان ازدواج خود را هر لحظه و همیشه در کنار خود خواهید داشت.

تتو دائمی برای حلقه عروسی

بهترین زمان برای انجام تتو دائمی برای انگشت حلقه

حلقه عروسی فلزی را می توان سر سفره عقد رد و بدل کرد، اما برای انجام تتو دائمی برای حلقه عروسی نیاز به زمان خواهید داشت. بهبود زخم بعد از انجام تتوی دائمی تنها با گذشت زمان امکان پذیر بوده و برای هر شخص متفاوت است. فاکتور های بسیاری مانند نوع پوست، میزان سلامت بدن، میزان مصرف آب آشامیدنی، و غیره روی روند بهبود جای تتو تاثیر گذار می باشند. تتو های دائمی همچنین گاهی به ترمیم نیاز دارند تا بهترین جلوه و نتیجه را داشته باشند.

همچنین ببینید : مدل حلقه عروسی سلیبریتی ها و بازیگران هالیوود و ایرانی

بهترین طرح های تتو دائمی بجای حلقه نامزدی

در ادامه می توانید نگاهی به بهترین طرح های تتوی دائمی برای حلقه عروسی بیاندازید و در صورت تمایل از آنها ایده بگیرید. اما به طور کلی بهتر است از طرح های تتوی موقت استفاده و آنها را روی انگشت خود امتحان کنید تا ببینید کدام یک را بیشتر می پسندید، سپس به دنبال طرح تتوی دائمی برای حلقه ازدواج روی دست خود باشید.

تتوی رینگ ساده برای انگشت حلقه عروسی

تتو حلقه رینگ ساده
حلقه عروسی رینگ ساده همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای عروس و داماد ها است که هرگز از شیک بودن و زیبایی آن کاسته نمی شود. حال می توانید به جای سفارش حلقه ازدواج ساده از جنس طلا یا نقره، تتوی آن را به عنوان نشان ابدی عشق خود امتحان کنید.

تتوی حرف اول اسم برای روی انگشت حلقه

تتو حرف اول اسم برای حلقه عروسی
تصور کنید حرف اول اسم عشقتان روی انگشت حلقه شما به زیبایی و استادانه حک شده باشد. طرح تتوی اول اسم را می توانید به سلیقه ی خود از میان حروف شکسته و یا طرح های کلاسیک انتخاب کنید.

تتوی کلمات عاشقانه برای انگشت حلقه

طرح تتو حلقه عروسی
می توانید در کنار حرف اول اسم همسرتان کلمات عاشقانه ای را که یادآور عشق میان شما است تتو کنید. فقط باید در انتخاب این کلمات دقت کنید تا با گذشت زمان از انجام تتوی دائمی برای حلقه ی عروسی پشیمان نشوید.

همچنین ببینید : ایده های جذاب برای گرفتن عکس سلفی با حلقه نامزدی

تتوی اسم روی انگشت حلقه

تتو برای حلقه ازدواج
می توانید به جای حرف اول اسم عشقتان نام کامل او را روی انگشت حلقه خود تتو کنید. این ایده ی بسیار خوبی برای شروع یک ازدواج و زندگی عاشقانه است که هیچگاه قدیمی نمی شود.

تتوی نمادهای مختلف به جای حلقه نامزدی

تتو برای حلقه عروسی
اگر طرفدار حلقه های رینگ ساده و یا حروف اول اسم نیستید، می با همسر خود درباره ی یکی از نمادهای دلخواهتان به تفاهم برسید و به عنوان طرح تتو دائم برای حلقه ی عروسی از آن استفاده کنید.

طرح گل تتو دائمی روی انگشت حلقه

تتو دائمی برای حلقه ازدواج
طرح تتوی گل معمولا برای عروس خانم ها مناسب تر است و احتمالا در میان آقایان چندان طرفدار ندارد. در این صورت می توانید دو طرح تتوی دائمی جداگانه برای حلقه عروسی خود انتخاب کنید، برای مثل طرح گل برای عروس و رینگ ساده برای داماد.

طرح ماه و ستاره روی دست و انگشت

طرح تتو دائمی برای حلقه ازدواج
ماه و ستاره هم از سری طرح هایی هستند که به خوبی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و در واقع نمادی از تکامل زن و مرد در کنار یکدیگر می باشند.

طرح تتو دائمی برگرفته از طبیعت

تتوی حلقه ازدواج
طرفداران طرح های برگرفته از طبیعت حتما از این مدل تتوی دائمی برای حلقه عروسی استقبال می کنند. جالب و متفاوت!

تتو حلقه ی ازدواج ساده

تتو حلقه عروسی ساده
و باز هم مدلی از تتوحلقه ازدواج ساده برای عروس و دامادهایی که دوست ندارند نشان عشق خود را در هیچ شرایطی از خود جدا کنند.

اعداد رومی در طرح تتو دائمی بجای حلقه عروسی

طرح تتو حلقه خاص
می توانید از تتوکار خود بخواهید تا تاریخ خاصی را به شکل حلقه و با اعداد رومی روی انگشت شما و همسرتان تتو کند، برای مثال، تاریخ عقد و یا تاریخ تولد عشقتان برای تتو حلقه ازدواج مناسب به نظر می رسد.

طرح لنگر برای تتو حلقه نامزدی

تتو دائمی برای حلقه ازدواج
نمادی را برای تتو دائم حلقه عروسی خود انتخاب کنید که نشانگر قدرت عشقتان به یکدیگر باشد. برای مثال طرح دو لنگر مشابه هم که نه به فرم رکاب، بلکه روی قسمت داخلی انگشت حلقه تتو شده نشانگر عشق ابدی شما خواهد بود.

تتو حرف اول اسم به عنوان حلقه ازدواج

تتو حرف اول اسم برای حلقه
به جای انتخاب طرح های شلوغ به عنوان تتو دائمی برای حلقه عروسی، طرحی ساده از حرف اول اسم عشقتان را روی انگشت خود حک کنید.

تتوی تاریخ ازدواج به جای حلقه عروسی

تتو حلقه عروسی
اگر می خواهید طرحی خاص را برای تتوی حلقه ازدواج پیدا کنید که تنها مختص شما و همسرتان باشد، تاریخ عقد بهترین گزینه است.

تتو نماد بی نهایت روی انگشت حلقه

تتو بی نهایت برای حلقه عروسی
طرح تتو بی نهایت برای نشان دادن عشقی تا بی نهایت! از این طرح تتو جذاب و همیشه زیبا به عنوان حلقه ازدواج خود غافل نشوید.

طرح تتو گره سلتیک برای حلقه ازدواج

طرح تتو دائم برای حلقه عروسی

گره سلتیک در واقع معنی شبیه به نماد بی نهایت دارد و در واقع نشانگر وفاداری زن و مرد به یکدیگر است.

طرح قلب برای تتوی حلقه ازدواج

تتو دائمی حلقه عروسی قلب
قلب قطعا یکی از محبوب ترین طرح ها برای بیان احساسات عاشقانه است و به همین دلیل نیز کاربرد زیادی درطراحی حلقه های ازدواج دارد. تتوهای حلقه عروسی نیز که با الهام از قلب طراحی شده اند طرفداران زیاد و همچنین مدل های متنوعی دارند.

تتو دائمی برای حلقه عروسی به شکل ضربان قلب

تتوی دائمی برای حلقه عروسی
طرح ضربان قلب ایده ای خلاقانه برای تتو حلقه عروسی می باشد. حتی می توانید این تتو را با الهام از شکل واقعی ضربان قلب عشق خود به طرحی کاملا خاص و منحصر به فرد تبدیل کنید.

طرح خاص تتو برای حلقه ازدواج

حلقه عروسی تتو شده
طرح تتو حلقه عروسی خود و عشقتان را به گونه ای انتخاب کنید که تکمیل کننده ی یکدیگر باشند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • اعظم

    واقعا عالیه. مرسی بخصوص مدل پنجمی رو من خیلی خوشم اومد

    پاسخ