ایده خواستگاری

سورپرایز خواستگاری

خواستگاری یکی از مراحل ضروری در فرآیند ازدواج است و لحظه خواستگاری می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و شیرین برای هر دو طرف باشد. خانم‌ها معمولاً به تعریف نحوه خواستگاری همسرشان علاقه‌مندند و مردان تلاش می‌کنند این لحظه را برای همسر آینده‌شان به یادماندنی و هیجان‌انگیز کنند. در ادامه، به چند سورپرایز خواستگاری می‌پردازیم تا بتوانید همسر آینده‌تان را شگفت‌زده کنید.

ایده برای خواستگاری: چگونه همسرتان را سوپرایز کنید؟

لحظه خواستگاری یکی از به یادماندنی‌ترین لحظات زندگی است و بهتر است این روز را به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل کنید. ایده‌های زیر می‌توانند در این راستا به شما کمک کنند.

  • خواستگاری در رستوران

ایده برای خواستگاری : خواستگاری در رستوران

شما می‌توانید شخص مورد نظر را به یک رستوران ببرید و از گارسون بخواهید که حلقه را همراه با دسر بیاورد. سپس با برداشتن حلقه، در مقابل او زانو بزنید و از او درخواست ازدواج کنید. این روش خواستگاری می‌تواند بسیار دلنشین باشد. همچنین می‌توانید در حین صرف غذا به طور ناگهانی خم شوید و وانمود کنید که به دنبال چیزی هستید و سپس زانو بزنید و خواسته خود را مطرح کنید. یک روش دیگر این است که به او بگویید که از رابطه خسته شده‌اید و می‌خواهید آن را پایان دهید و سپس به‌صورت جدی از او درخواست ازدواج کنید.

  • خواستگاری با تئاتر بازی کردن

شخص مورد نظر را به یک تئاتر محلی ببرید و از بازیگران آنجا کمک بگیرید. می‌توانید یک گروه کوچک ترتیب دهید و خودتان نیز به عنوان یکی از بازیگران عمل کنید و در حین نمایش از او درخواست ازدواج کنید.

  • خواستگاری در هواپیما

ایده برای خواستگاری :خواستگاری در هواپیما

شما می‌توانید در حین پرواز با هواپیما از خدمه درخواست کنید که درخواست ازدواج شما را از طریق بلندگو اعلام کنند. همچنین می‌توانید خواستگاری را به شکل یک نمایش در هواپیما انجام دهید؛ مثلاً وانمود کنید که به دستشویی می‌روید و یا با کمک خدمه شرایط خاصی را ایجاد کنید.

  • خواستگاری با سورپرایزهای خاص

می‌توانید در جعبه جواهرات فرد مورد نظر حلقه ازدواج را به همراه یک یادداشت قرار دهید یا او را صبح زود سورپرایز کرده و لحظات هیجان‌انگیزی برایش رقم بزنید. همچنین در زمستان می‌توانید بر روی شیشه ماشین یا پنجره اتاقش درخواست خود را بنویسید.

  • خواستگاری به زبان فرانسوی

فرد مورد نظر را به یک رستوران شیک با نمایی رمانتیک ببرید و پس از صرف غذا از او به زبان فرانسه یا با یک شعر فرانسوی خواستگاری کنید. سپس شعر یا جمله خود را با نگاهی عاشقانه به چشمان او ترجمه کنید. گفته می‌شود که زبان فرانسه به عنوان زبان عاشقانه تأثیر زیادی بر مخاطب دارد.

  • خواستگاری در سینما

ایده برای خواستگاری :خواستگاری در هواپیما

این کار نیاز به هماهنگی با مسئولان سینما دارد. می‌توانید از آن‌ها بخواهید که یک سکانس از فیلم را به شما اجاره دهند و در تبلیغ بین فیلم، ویدئویی از شما که درخواست ازدواج را مطرح می‌کنید، پخش کنند. همچنین می‌توانید ویدئویی از خود فرد تهیه کرده و درخواست پخش آن را داشته باشید. سپس خودتان به صورت حضوری از دختر خانم خواستگاری کنید.

  • خواستگاری به شیوه خاص

می‌توانید با استفاده از برچسب‌ها و خودکارهای شبرنگ، درخواست خود را بر روی دیوار یا سقف نوشته و اتاق را تاریک کنید. سپس مقابل فرد مورد نظر زانو زده و حلقه را به او نشان دهید. همچنین می‌توانید قبل از او به محل کارش رفته و درخواست ازدواج را بر روی کاغذ نوشته و به میز یا سایر لوازم او بچسبانید و پنهان شوید. هنگامی که او کاغذ را بخواند، با حلقه ظاهر شوید. اگر دختر خانم علاقه خاصی به روزنامه یا مجله‌ای دارد، می‌توانید یک درخواست بزرگ به صورت پوستر در روزنامه یا مجله چاپ کنید تا او ببیند، یا این پوستر را بر روی تابلوی اعلانات نصب کنید.

  • خواستگاری با خوراکی‌های خوشمزه

می‌توانید حلقه را درون خوراکی مورد علاقه‌اش قرار داده و آن را به او بدهید تا در حین خوردن، حلقه را پیدا کند. همچنین می‌توانید یک جعبه از خوراکی‌های خوشمزه برای او تهیه کرده و در میان آن‌ها جعبه حلقه را قرار دهید.

  • خواستگاری در هنگام عکس های دو نفره

ایده برای خواستگاری :خواستگاری در هنگام عکس های دو نفره

از یکی از دوستانتان بخواهید که به طور متوالی از شما و نامزدتان در ژست‌های مختلف عکس بگیرد. با هر شات خود را برای خواستگاری آماده کرده و جعبه حلقه را مقابل او بگیرید. به این ترتیب هم خواستگاری خاصی خواهید داشت و هم لحظات زیبایی را ثبت کرده‌اید.

  • خواستگاری با پازل و جدول حروف

یک طرح انیمیشنی طراحی کنید و آن را به صورت پازل درآورید. پازل را به فرد مورد نظر هدیه داده و از او بخواهید که آن را حل کند. بهتر است پازل کوچک یا با قطعات بزرگ باشد تا خستگی ایجاد نکند. پس از اینکه او پازل را کامل کرد و متن روی آن را خواند، حلقه را به او تقدیم کنید. همچنین می‌توانید این کار را با یک جدول حروف انجام دهید.

  • سورپرایز خواستگاری در عروسی

در عروسی یکی از دوستانتان، از عروس بخواهید که دسته گل خود را به بانوی مورد نظر شما بدهد. سپس در مقابل او زانو زده و با نشان دادن حلقه، درخواست ازدواج خود را مطرح کنید.

  • خواستگاری با بادکنک

ایده برای خواستگاری :

به منطقه‌ای زیبا بروید و از شخصی بخواهید که بادکنک‌هایی را به هوا بفرستد. سپس بادکنک‌هایی را که روی آن‌ها درخواست ازدواج خود را نوشته‌اید، به او نشان دهید. این کار به طور قطع خانم‌ها را هیجان‌زده خواهد کرد.

  • خواستگاری در پیکنیک

تابلوهایی تهیه کنید و از دوستانتان بخواهید که در زمان مناسب کنار هم ایستاده و جمله‌ای را با تابلوهای خود بسازند. شرایطی را فراهم کنید تا نامزدتان این تابلوها را ببیند. سپس در مقابل او زانو زده و درخواست خود را مطرح کنید.

  • خواستگاری سنتی

گاهی اوقات استفاده از روش‌های سنتی می‌تواند بهترین سورپرایز برای خانم‌ها باشد. می‌توانید به او بگویید که می‌خواهید رابطه را تمام کنید یا به خواستگاری فرد دیگری بروید. سپس همان روز به همراه خانواده‌تان به منزل پدری نامزدتان رفته و از او خواستگاری کنید.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!