۱۵ اشتباه داماد در جشن عروسی در تالار و باغ تالار

قبل از آنکه کت و شلوار دامادی به تن کنید، بند کفش هایتان را ببندید و خیره در چشمان عشقتان پیوند ازدواجتان را جشن بگیرید، کمی درباره‌ی وظایف داماد در جشن عروسی بیاندیشید. نقش آقای داماد در جشن عروس اگر بیشتر از عروس خانم نباشد کمتر هم نیست. این در حالی است که آقایان در آستانه‌ی داماد شدنشان معمولاً اشتباهات عجیب و غریبی مرتکب می‌شوند که ممکن است تمام جشن را تحت تأثیر قرار دهد.

اشتباهات داماد در جشن عروسی در تالار یا باغ تالار گاه به فاجعه و گاه به ایجاد موقعیت‌های عجیب و غریب منجر می‌شود که می‌توان به سادگی از آن‌ها دوری کرد. اگر شما نیز قرار است به زودی داماد شوید، بهتر است با اشتباهاتی که ممکن است از شما سر بزند آشنا شوید و از آن‌ها دور بمانید.

اشتباه داماد در جشن عروسی
رایجترین اشتباهات داماد در جشن عروسی

فرقی نمی‌کند به دنبال برگزاری جشنی با شکوه هستید و یا قصد دارید یک عروسی ساده بگیرید، داماد شدن نقشی است که تنها یکبار تجربه می‌کنید. برای اجرای هرچه بهتر آن نیز به نهایت تلاش خود احتیاج دارید. پول خرج کردن برای بخش‌های مختلف جشن عروسی از تنها وظایف داماد بشمار نمی‌رود. بلکه بهتر است از تجربیات دیگر داماد‌ها استفاده کنید و استایل خود را حفظ نمایید. در ادامه با هم به رایجترین اشتباهاتی که ممکن است به عنوان داماد در جشن عروسی خود مرتکب شوید می‌پردازیم تا آگاهانه‌تر در کنار عشق زندگیتان این روز به یاد ماندنی را جشن بگیرید:

مراقب جیب خود باشید!

همه ما می‌دانیم برنامه‌ریزی برای جشن عروسی چنان مسحور‌کننده است که گاهی دوست داریم دار و ندار خود را برای آن خرج کنیم! از تالار‌های پذیرایی لوکس گرفته تا لباس عروس مزون دوز، حتماً شما نیز رویا‌های بزرگی در سر می‌پرورانید و دوست دارید بهترین جشن عروسی را بگیرید. اما بهتر است پیش از انجام هر کاری بودجه خود را در نظر بگیرید و طبق آن برای جشن پول خرج کنید. قرض کردن و وام گرفتن بی‌حساب کتاب از اشتباهاتی است که گا‌هاً داماد‌های جوان انجام می‌دهند و همین موضوع نیز مشکلاتی را در زندگی مشترک و بعد از عروسی برای آن‌ها بوجود می‌آورد.

جوراب سفید با کت و شلوار مشکی؟

جوراب داماد باید هم رنگ کت و شلوار او باشد. در غیر این صورت کت و شلوار دامادی در تن شما جلوه چندان جالبی نخواهد داشت. خصوصاً اگر کت و شلوار شما مشکی است، زیبایی آن را با پوشیدن جوراب سفید از بین نبرید. این یکی از اشتباهات داماد است که هرگز نمی‌توان بخشید!

 

داماد باغ تالار

مهمانان را به صورت شفاهی به جشن عروسی خود دعوت نکنید

برای برگزاری جشن عروسی خوب، پیش از هر کاری نیاز دارید لیستی دقیق از تعداد مهمانان و اسامی آن‌ها تهیه کنید. پس از تهیه لیست برای هر یک از مهمان‌ها کارت دعوت بفرستید و به صورت رسمی از آن‌ها بخواهید تا در این روز خاص کنار شما باشند. اما برخی از آقایان دوستان و آشنایان زیادی را به صورت شفاهی به جشن ازدواج خود دعوت می‌کنند. برخی از این افراد به مهمانی شما می‌آیند و در این صورت آمار برای پذیرایی و شام دچار مشکل می‌شود، و برخی دیگر نیز ممکن است از شما برنجند و توقع کارت دعوت داشته باشند. در هر دو صورت بهتر است از دعوت شفاهی دوستان و آشنایان خود بپرهیزید.

وقتی گروه خدمات عروسی را فراموش می‌کنید!

یکی از بزرگترین اشتباهات داماد در روز عروسی نادیده گرفتن افرادی است که قرار است شب عروسی او را اداره کنند. با گروه موزیک، کادر پذیرایی، مسئولین تالار و گل‌آرایی سالن خود با صمیمت بیشتری برخورد کنید و آن‌ها را نیز بخشی از جشن عروسی بدانید. در این صورت آن‌ها نیز جشن شما را مجلسی برای خودشان تصور می‌کنند و از هیچ تلاشی برای زیبایی و شکوه هرچه بیشتر آن فروگذار نخواهند کرد.

در برنامه‌ریزی‌های جشن عروسی شرکت نمی‌کنید؟!

همه عروس خانم‌ها پیش از جشن عروسی ساعت‌ها وقت صرف یافتن تالار پذیرایی، لباس عروس شیک، و مدل‌های حلقه صرف می‌کنند. اما آقایان چطور؟ از جمله اشتباهات داماد برای جشن عروسی می‌توان به شرکت نکردن در امور برنامه‌ریزی اشاره کرد. اینکار اشتیاق همسر شما را نیز برای داشتن یک جشن عروسی بی‌نظیر از بین می‌برد. نظر شما نیز درباره‌ی تمام امور مجلس عروسی اهمیت دارد. پس خودتان را کنار نکشید.

 

هیچوقت نگویید “برای من که مهم نیست! “

حتی اگر برایتان مهم نیست لباس عروس چه مدلی باشید این جمله را به زبان نیاورید. جمله‌ی “برای من مهم نیست” دلسردی زیادی را برای همسرتان به وجود خواهد آورد. اگر درباره‌ی بخش‌هایی از جشن عروسی نظری ندارید، باز هم خود را بی‌تفاوت نشان ندهید و در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کنید.

وقتی با اعضای خانواده خود هماهنگ نیستید

جشن عروسی برای شماست و شما راجع به آن تصمیم خواهید گرفت، اما عدم مشورت با اعضای خانواده و مطلع نساختن آن‌ها از امور مختلف ممکن است خیلی خوشایند نباشد. از طرفی دیگر بهتر است به جای آنکه تنهایی تمام کار‌های خسته‌کننده جشن را انجام دهید، از عزیزترین‌های خود کمک بگیرید و در کنار هم مجلس عروسی شاد و خاطره‌انگیزی را برگزار کنید.

مذاکره در مورد جزییات امور را نادیده می‌گیرید

این مورد یکی از رایجترین اشتباهاتی است که برخی از آقایان داماد درباره‌ی جشن عروسی خود مرتکب می‌شود. وقتی با عکاس عروسی قرارداد می‌بندید باید درباره تمام جزییات خصوصا قیمت صحبت کنید. این موضوع برای سایر بخش‌های جشن عروسی مثل اجاره اتاق عقد، تالار پذیرایی، نوع چیدمان میز و صندلی‌ها، گل‌آرایی و…. نیز صدق می‌کند. بدین ترتیب هم لحظه لحظه جشن عروسیتان بدون استرس و نگرانی پیش می‌رود و هم مسئولین خدمات مختلف عروسی را از حساسیت‌های خود آگاه می‌سازید.

 

اشتباهات داماد در مراسم عروسی

روز عروسی دعوا ممنوع!

موضوعات مختلفی ممکن است در روز عروسی آرامش شما را به هم بزنند، اما اشتباه نکنید. با بحث و جدل بیهوده تنها از زیبایی این روز خواهید کاست. در صورت بروز مشکل چند نفس عمیق بکشید و با خود بگویید امروز دعوا ممنوع!

ماشین عروس را به اتوبوس خانوادگی تبدیل نکنید!

اگر راننده ندارید فراموش نکنید ماشین عروس تنها جای شما و همسرتان است. به هیچ عنوان کسی از اعضای خانواده را همراه خود سوار ماشین عروس نکنید.

جزییات را نادیده می‌گیرید

جشن عروسی یک روز است با جزییاتی به اندازه‌ی سالیان سال زندگی. حتی کوچکترین موارد هم می‌توانند به بهتر شدن مراسم عروسی شما کمک کنند. آقای داماد اشتباه نکنید و به هیچ یک از جزییات لازم برای جشن عروسی نه نگویید. برای مثال گیفت عروسی شاید یکی از همین جزییات بی‌اهمیت باشد اما مهمانان شما را به وجد می‌آورد و برای آن‌ها خاطره‌ای زیبا از جشن عروسیتان بر جای می‌گذارد.

 

داماد در روز عروسی

در روز عروسی منفعل نباشید

عکس‌های عروسی، رقص دو نفره با عروس، لحظه ورود عروس و داماد به تالار پذیرایی، برش کیک عقد و غیره همه از مهمترین لحظات جشن عروسی هستند که خصوصاً برای عروس خانم‌ها اهمیت زیادی دارند. لطفاً با بی‌اشتیاقی و سرباز زدن از شرکت در این لحظات جدا بپرهیزید. همه جا و هر زمان همراه همسر خود باشید و دست در دست یکدیگر جشن عروسی شادی را برای خود بسازید.

سر وقت حاضر شوید

صبح روز عروسی کمی زودتر از خواب بیدار شوید تا به تمام کار‌های خود برسید. دیر کردن اصلاً شایسته‌ی داماد نیست. به علاوه، اگر برای اولین کار خود در روز عروسی دیر کنید، تا اخر شب به بقیه امور هم به موقع نخواهید رسید.

حواستان به عروس خانم هم باشد

یکی از اشتباهات آقای داماد در روز عروسی فراموش کردن عروس است. در مجلس عروسی وقتی گرم صحبت با آشنایان خود هستید و یا دوست دارید با دوستانتان برقصید، حواستان به عروس خانم هم باشد. او را به هیچ عنوان تنها نگذارید و بیشتر اوقات جشن را در کنار او سپری کنید.

کارت دعوت‌های عروسی را دیر پخش نکنید

نباید تا دقیقه نود برای پخش کارت‌های عروسی صبر کنید. بهتر است کارت‌های دعوت عروسی به موقع و حداقل بیست روز قبل از جشن به دست مهمان‌ها برسند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

بهترین باغ تالار شهریار
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏