ایده های جذاب برای گرفتن عکس سلفی با حلقه نامزدی

اگر به تازگی نامزد کرده اید، احتمالا ذهن شما درگیر مرور تمامی اتفاقات هیجان انگیز پیش رویتان می باشد. با همسر خود تماس می گیرید اما مغزتان درحال برنامه ریزی برای مراسم عروسی، دیزاین تالار پذیرایی، خرید یک لباس عروس رویایی و عکس های عروسی خارق العاده است. با این وجود و میان این همه برنامه های هیجان انگیز، پست عکس انگشتر نامزدی در اینستاگرام را هرگز فراموش نمی کنید!

عکس سلفی با حلقه نامزدی می تواند به یکی از خاطره انگیز ترین پست های اینستاگرام شما تبدیل شود. بسیاری، عکس سلفی با حلقه نامزدی خود را در اینستاگرام و یا فیس بوک منتشر می کنند تا خبر نامزدی را به گوش دوستان و آشنایان برسانند. احتمالا دوستان نزدیک طی یک تماس تلفنی و همراه با جیغ و هورا به شما را تبریک می گویند. پست عکس سلفی با انگشتر نامزدی در واقع چیزی بیش از تنها یک پست اینستاگرام معمولی و روشی مدرن برای اعلام نامزدی به دوستان و آشنایان است.

عکس سلفی با حلقه ی نامزدی

گرفتن یک عکس سلفی خوب با انگشتر نامزدی حتما با چالش های خاص خود همراه است. اما در این مطلب سعی کرده ایم نکات مفید برای گرفتن یک عکس سلفی بی نظیر با انگشتر نامزدی را برای شما جمع آوری کنیم.

چطور عکس سلفی با حلقه نامزدی خود بگیرید

استفاده از تصویر به جای متن برای اعلام نامزدی ایده ی بسیار جالبی است. وقتی می خواهید یک عکس سلفی با حلقه نامزدی خود بگیرید، به سه تا پنج عکس و ایده ی مختلف فکر کنید. یک عکس کلوزآپ، یک عکس عریض و یک عکس مدیوم فرمت. بهتری است عکس های شما توالی و داستان داشته باشند و در آخر به عکس سلفی با حلقه نامزدی منتهی شوند.

یک عکس عریض از غروب آفتاب و یا یک منظره ی زیبا در ابتدا، سپس دو عکس مدیوم فرمت از شما و نامزدتان، در آخر نیز عکس کلوزآپ سلفی با حلقه نامزدی. می توانید به این توالی، عکس های دیگری از فضا و منظره ای که در آن حضور دارید، مثل عکس در حال قدم زدن، اضافه نمایید.

عکس سلفی با انگشتر نامزدی

بهترین عکس سلفی با حلقه نامزدی، عکسی است که در فضای باز و با نور طبیعی گرفته شود. اگر عکس های سلفی با انگشتر نامزدی را دقیقا بعد از خواستگاری می گیرید، به بک گراند عکس نیز توجه کنید. برای مثال، اگر نامزدتان در ساحل از شما خواستگاری کرده، سعی کنید موج و دریا هم بخشی از عکس سلفی شما با انگشتر نامزدی باشند. شاید برای شما جذاب باشد : 5 روش ساده برای تمیز و براق کردن طلا جواهرات و نقره

می توانید از نامزد خود در حالی که لبخند رضایت به لب دارد و انگشتر به دست به دوربین نگاه می کند، عکسی بی نظیر بگیرید. عکس های سلفی با بک گراندهای مختلف با انگشتر نامزدی خود بگیرید تا گزینه های مختلف برای اینستاگرام داشته باشید.

از ویژگی های مختلف دوربین گوشی تلفن همراه خود استفاده کنید

تنظیمات خودکار نور و فوکوس به شما کمک می کنند تا عکس سلفی بهتری با حلقه ی نامزدی خود بگیرید. بسیاری از دوربین ها به صورت پیش فرض روی چهره ی فرد در عکس تمرکز می کنند. پس اگر می خواهید فوکوس عکس روی انگشتر نامزدی باشد، باید کمی تنظیمات دوربین گوشی خود را تغییر دهید. با تنظیم فوکوس دوربین روی حلقه نامزدی، چهره ی نامزد شما که در بک گراند عکس قرار دارد محو و تار دیده می شود. با این ترفند عکس سلفی بی نقصی با حلقه نامزدی خود خواهید داشت.

استفاده از امکان زوم برای گرفتن عکس سلفی با حلقه نامزدی را فراموش کنید. این کار کیفیت عکس شما را پایین می آورد و از جذابیت آن می کاهد.

عکس با حلقه ی نامزدی

اگر دوست دارید انگشتر نامزدی در عکس های سلفی شما بدرخشد، تنظیم نور را فراموش نکنید. برای ایجاد درخشش در سنگ جواهر حلقه نامزدی، باید هم نور نرم و هم نور سخت را در تصویر در نظر بگیرید تا الماس، نور را در عکس سلفی شما انعکاس دهد. الماس و یا سنگ جواهر روی انگشتر نامزدی، به دلیل تراش سنگ، وجوه زیادی دارد. اگر فقط نور از یک زاویه به حلقه تابیده شود، انگشتر جواهر درخشش لازم در عکس ها را نخواهد داشت.

تمام جواهر فروشی ها در کاتالوگ ها و یا عکس های اینستاگرام خود از این ترفند برای ایجاد درخشش در سنگ های جواهر استفاده می کنند. درعکاسی از جواهرات، نور از زوایای مختلف و با شدت متفاوت به سنگ جواهر تابیده می شود تا سنگ ها نور را از تمام وجوه بازتاب دهند.

خوشبختانه برای آنکه درخشش حلقه جواهر خود را به رخ بکشید لازم نیست یک عکاس حرفه ای باشید. ترکیبی از نور فلاش گوشی و نوری که در فضای اطراف شما وجود دارد برای به درخشش دراوردن سنگ جواهر انگشتر نامزدی کفایت می کند. همچنین می توانید از افرادی که در اطراف شما هستند بخواهید تا نور فلاش گوشی خود را به سمت انگشتر نامزدی روشن کنند.

عکس حلقه ی ازدواج

برای آنکه انگشتر نامزدی در عکس ها بیشتر به چشم بیاید، تمام اکسسوری ها و جواهرات دیگر را از تصویر حذف کنید. مثلا ساعت روی مچ دستتان باعث می شود حلقه نامزدی کوچکتر به نظر برسد. در زاویه شناسی عکاسی، هر چه شیء به لنز دوربین نزدیکتر باشد، در عکس ها بزرگتر دیده می شود. بهتر است به جای صاف نگه داشتن دست، دست خود را کمی به سمت لنز دوربین خم کنید تا از طریق ایجاد خطای دید برای بیننده، انگشتر نامزدی بزرگتر به چشم بیاید.

چطور عکس سلفی با انگشتر نامزدی خود را منتشر کنید

حال که می دانید چگونه یک عکس سلفی زیبا از انگشتر نامزدی خود بگیرید، بهتر است چند نکته را نیز درباره ی پست عکس ها در اینستاگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی به خاطر بسپارید.

عکس را قبل از آنکه به نزدیکتر دوستان خود اطلاع نداده اید پست نکنید

دوستان نزدیک و اعضای فامیل باید اولین نفراتی باشند که خبر نامزدی شما را می شنوند. اگر خبر نامزدی خود را از طریق عکس سلفی با انگشتر نامزدی به نزدیکترین دوستان و اعضای خانواده خود اطلاع دهید، ممکن است آنها را از خود برنجانید.

نامزد خود را در عکس ها فراموش نکنید!

با این وجود که قرار است حلقه نامزدی در عکس های سلفی شما مرکز توجه باشد، نامزدتان نیز قطعا یکی از مهمترین آیتم ها برای حضور در عکس ها است. نامزد خود را در پست ها تگ کنید و یا یک عکس تکی از او به عکس های پست شده ی خود اضافه نمایید.

سلفی جشن نامزدی

ارزش مادی حلقه نامزدی خود را به رخ دیگران نکشید

با این وجود که دوست دارید همه ی دوستان و آشنایان حلقه نامزدی را در دستان شما ببینند، بهتر است از ارزش مادی آن هیچ صحبتی در میان نباشد. نوشتن نوع جواهر و وزن انگشتر نامزدی در کپشن خیلی خوشایند نیست.

افرادی را که برای گرفتن عکس سلفی با انگشتر نامزدی به شما یاری رساندند تگ کنید

برای مثال، جواهر سازی که حلقه نامزدی را برای شما طراحی کرده در پست ها تگ کنید. یا از رستورانی که مراسم نامزدی شما را برگزار کرده نام برده و تشکر کنید.

همچنین ببینید : 20 مدل حلقه عروس جواهر با قیمت مناسب و اقتصادی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️