20 مدل حلقه عروس جواهر با قیمت مناسب و اقتصادی

ممکن است بخواهید یک حلقه با قیمت مناسب و افتصادی برای نامزدی یا عروسی و حتی نشان برای عروس خانم تهیه کنید.حلقه عروس جواهر الماس نشان همیشه دوست عروس خانم ها و در مقابل دشمن حساب های بانکی هستند! اما اگر دنبال حلقه ای زیبا می گردید که با بودجه ی شما سازگاری داشته باشد، بهتر است به سایر مدل ها، با قیمت ارزان تر نیز نگاهی بیاندازید.

حلقه عروس ارزان قیمت نامزدی

شما می توانید حلقه های عروسی را برای خود سفارش دهید که در عین زیبایی، قیمت پایینی دارند و مجبور نیستید قیمت زیادی صرف خرید آنها کنید. اگر بودجه ی محدودی دارید، حلقه های برلیان درخشان و چشم نواز، با وجود زیبایی خیره کننده، مقرون به صرفه نخواهند بود.

بعضی مواقع صرف پول زیاد با قیمت بالا برای یک حلقه ی رویایی، ما را با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه می سازد. اما هنوز هم می توانید یک حلقه ی ازدواج بی نقص، ولی با قیمت ارزان انتخاب کنید. مثلا، حلقه ی عروس که روی آن به جای یک الماس اصل، سنگی قرار گرفته که در کارگاه ساخته شده، قیمت ارزان تری خواهد داشت.

همچنین حلقه عروس که با سنگی غیر از برلیان تزیین شده نیز می تواند قیمت ارزان تری داشته باشد. جالب است بدانید برخی از جواهر سازان برای کاهش قیمت یک حلقه ی ازدواج از تعدادی سنگ کوچک به جای یک قطعه برلیان بزرگ استفاده می کنند. این چیدمان خوشه ای شکل از سنگ های ریز، جلوه ای همانند یک سنگ بزرگ درخشان در مرکز حلقه بوجود می آورد و در عین حال قیمت بسیار ارزان تری نیز دارد.

در نظر داشته باشید که استفاده از تراش های کوچکتری از برلیان می تواند باعث ارزان تر شدن حلقه انتخابی شما شود. یک سایت خوب برای مراجعه و استفاده از تخفیفات سایت تالارنت است که تالارهای پذیرایی و باغ تالار را معرفی نموده است.

مدل های دیگری که این روزها بسیار پر طرفدار شده و قیمت ارزانی نیز دارند، حلقه های بدون سنگ و با تراش درخشان فلز هستند. در این مدل جواهرساز با استفاده از تراش های مخصوص روی فلز ، ظاهری شبیه به یک تکه سنگ درخشان به حلقه می بخشد. در صورتی که بودجه ی شما بسیار محدود است، فلزی غیر از طلا و یا پلاتین برای حلقه ی نامزدی خود انتخاب کنید. مثلا حلقه های ارزان قیمت بسیار زیبایی از جنس نقره در بازار وجود دارند، که از نظر ظاهری رقیبان سرسخت حلقه های برلیان اصل محسوب می شوند .

حلقه های سبک تر و ظریف هرچند به اندازه ی حلقه های عروسی پر زرق و برق چشمگیر نیستند، اما طرفداران بسیار زیادی دارند. بنابراین حلقه های ظریف تر در کنار قیمت ارزان ، انتخابی مدرن و به روز برای دنبال کنندگان مد و زیبایی بشمار می روند. نشان ازدواجی که طلای کمتری صرف ساخت آن شده، از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود. خرید یک حلقه ی ازدواج زیبا لزوما با صرف هزینه ی بسیار بالا همراه نیست، زیرا نشان تعهد و عشق ابدی شما به یکدیگر همیشه ارزشی فراتر از پول دارد.

یکی دیگر از راه های کاهش قیمت حلقه نامزدی استفاده از سنگ های اتمی است. این سنگ ها اگر از نوع مرغوب مثل سوارسکی انتخاب شوند به راحتی با چشم غیر مسلح قابل تشخیص از اصل آن نیستند و شما می توانید جهت کاهش هزینه های خود از این نوع سنگ ها که با تراش های مختلفی وجود دارند استفاده نمایید.

در ادمه ی این مطلب بد نیست نگاهی به چند مدل حلقه ی ازدواج زیبا با قیمت اقتصادی بیاندازیم. در گردآوری تصاویر این حلقه ها به سلیقه های گوناگون توجه کرده ایم و دیدن آنها خالی از لطف نیست.

چند مدل حلقه عروس جواهر ارزان و با قمیت مناسب

حلقه ی عروسی با نشان سه گوش
این حلقه در حال حاضر با قیمت 300 دلار به فروش می رسد

حلقه ی رزگلد با سنگ الماس و تراش برلیان

تراش روی طلا درخشش طلا و حلقه را بیشتر میکند و باعث زیبایی خاصی می شود. طرح رزگلد محبوبیت زیادی در بین زوج های جوان دارد.

حلقه ی نامزدی سولیتر رزگلد
که قیمت فروش آن 720 دلار است

حلقه ی مون استون یا سنگ ماه و الماس
قیمت این حلقه ی خاص و زیبا تنها 800 دلار است

حلقه ی زیبا عشق پیر
حلقه لوکس عروسی ارزان قیمت

مینی حلقه با سنگ های الماس کوچک
حلقه جواهر نامزدی

حلقه ای ظریف و متفاوت
به قیمت 900 دلار
حلقه نامزدی اقتصادی

حلقه ی الماس گلد و با تراش برلیان
حلقه جواهر عروسی

حلقه ی آرونیا
حلقه نامزدی ساده و شیک

حلقه ای متفاوت با نگین یاقوت سبز
حلقه جواهر زمرد نامزدی عروسی

حلقه ی زیبای ماه
حلقه عروسی با طراحی زیبا ارزان قیمت

حلقه ی عروسی الماس مارکیز تک تخمک

یکی از نواع تراش که در حلقه ها استفاده می شود استفاده از تراش مارکیز است. این برلیان در ایران محبوبیت زیادی دارد. شما می توانید با استفاده از یک تک تخمک برلیان و یک ریگ ساده و سبک به ارزان و اقتصادی شدن حلقه خود کمک کنید.
حلقه نامزدی مارکیز تک تخمک

حلقه ی عروسی چشمگیر آرت دکو

یکی از راه هایی که بتوانید حلقه ارزان قیمت را انتخاب کنید استفاده از طراحی ها و برش های خاص است. ایگونه تراش ها باعث جلوه بیشتر انگشتر شما می شود.
حلقه تک تخمک

حلقه ی سولیتر طلا سفید
این حلقه ی پر طرفدار و ظریف تنها 750 دلار قیمت دارد
حلقه عروسی جواهر ساده

حلقه ی خورشید
حلقه نامزدی تک تخمک جواهر خورشید

حلقه ی الماس سه سنگ با تراش برلیان

این سبک جواهر به دلیل بزگ بدن نگین آن ممکن است گران تمام شود. برای مدیریت هزینه می توانید از سنگ های دیگری غیر از برلیان استفاده نمایید.
حلقه جواهر نامزدی زیبا

حلقه ی گلد تریپل

کاهش وزن رینگ و طلای حلقه یکی دیگر از کارهایی است که جهت مدیریت قیمت تمام شده حلقه انجام دهید.
حلقه عروس ساده و زیبا

حلقه ی تاج ملکه

این سبک حلقه با سبک تراش و دیزانی که دارد هم جلوه زیادی دارد هم می تواند قیمت ارزان تری به دلیل کم بودن مقدار جواهر و سنگ به کار رفته در آن داشته باشد. ضمن اینکه طلای چندان زادی نیز استفاده نشده. این نوع حلقه ها از اجرت بیشتری برخوردار هستند.
حلقه با تراش ملکه

مینی حلقه گلد با نشان سه گوش

حلقه عروس ارزان قیمت

تالارکده/ مرجع تالارهای پذیرایی و باغ تالار

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • بدون نام

    قیمتشون چنده

    پاسخ