20 مدل گوشواره مروارید برای عروس

فارغ از استایلی که برای جشن عروسی و لباس عروس خود در نظر گرفته اید، گوشواره مروارید برای عروس جزو شیکترین جواهرات عروس محسوب می شوند. وقتی نوبت به انتخاب اکسسوری ها و جواهرات مختلف برای عروس می رسد، گزینه های زیادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. از الماس های درخشان گرفته تا طلاهای پر زرق و برق، ویترین جواهر فروشی ها با مدل های متنوع حتی ممکن است شما را گیج کنند. اما جواهرات مروارید نشان همیشه طرفداران زیادی دارند. مروارید هیچ وقت از مد نمی افتد و می توانید تا مدت ها بعد از جشن عروسی خود از آن در مهمانی های مختلف استفاده کنید.همچنین، جواهرات مروارید با هر مدل لباسی همخوانی دارند.

همانطور که می دانید، گوشواره های مروارید در مدل های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می شوند. چه طرفدار جواهرات ساده باشید و چه مدل های مجلل را بپسندید، گوشواره های مروارید مطابق با طیف گسترده ای از سلیقه ها در بازار وجود دارند. در این مقاله نیز زیباترین مدل های گوشواره مروارید عروس را برای شما جمع آوری کرده ایم تا انتخاب را برایتان ساده تر کنیم .

مدل های گوشواره مروارید برای عروس

در ادامه چند مدل زیبا گوشواره مروارید مناسب عروس و مراسم و میهمانی های شما . نکته : این مدل گوشواره ها صرفه برای ایده گرفتن و استفاده ژرنالی است و تالارکده برای فروش آنها اری انجام نمیدهد.

گوشواره مروارید برای عروس خانم های امروزی

مدل گوشواره مروارید

ساده و در عین حال با شکوه! این مدل گوشواره خاص که از مروارید ساخته شده مناسب عروس خانم های امروزی و شیک پسند است. با این حال که مروارید یکی از اکسسوری های کلاسیک محسوب می شود، می توان استادانه به آن ظاهری مطابق با مد روز بخشید.

گوشواره مروارید کلاسیک و زیبا برای عروس

گوشواره مروارید

اگر به دنبال اکسسوری های کلاسیک برای جشن عروسی خود هستید، این گوشواره ی مروارید را فراموش نکنید. جواهرسازان در طراحی این گوشواره لاکچری از مدل های دهه ی هشتاد میلادی الهام گرفته اند.

گوشواره آویز مروارید

گوشواره مروارید آویز
گوشواره مروارید زیبا عروس

وقتی صحبت از مدل های گوشواره مروارید به میان می آید، معمولا به گوشواره های میخی فکر می کنیم. اما این مدل گوشواره مروارید نشان کمی با دیگر مدل ها فرق دارد. گوشواره آویز مروارید که در ساخت آن طلای زرد نیز بکار رفته است.

مدل گوشواره مروارید شیک و خاص

مدل گوشواره مروارید برای عروس

طرفداران زرق و برق قطعا این مدل گوشواره را دوست خواهند داشت. در ساخت این گوشواره علاوه بر مروارید الماس و طلای سفید هم بکار رفته و ظاهر بسیار چشمگیری دارد.

گوشواره مروارید به شکل گلبرگ

گوشواره مروارید خاص

ایده اصلی در طراحی این مدل گوشواره مروارید نیز برگرفته از طبیعت است و ظاهر زیبای آن هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار می دهد. هیچ اکسسوری زیباتر از یک جفت گوشواره مروارید که تجلی بخش زیبایی های طبیعت می باشد نیست.

گوشواره مروارید و طلا سفید

گوشواره مروارید و طلا سفید

در این مدل طرح لبخندی زیبا با جلوه ی درخشان مروارید ترکیب شده و گوشواره ای جذاب را خلق کرده است. اما این گوشواره در واقع متشکل از دو مدل مختلف است، به این شکل که می توانید مروارید را به صورت یک گوشواره ی میخی ساده و جدا از سایر اجزای آن نیز مورد استفاده قرار دهید.

گوشواره مروارید ساده و شیک

گوشواره مروارید میخی

اگر طرفدار جواهرات ساده هستید و در عین حال دنبال مدل گوشواره ای می گردید که کمی خاص و متفاوت باشد، ما این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم. با توجه به میزان طلا و مرواریدی که در ساخت این گوشواره بکار رفته قیمت مناسبی نیز خواهد داشت.

گوشواره گرد تزیین شده با مروارید

گوشواره گرد مروارید

گوشواره های گرد در سایز ها و اندازه های مختلفی وجود دارند و طرفداران آن ها نیز بسیار زیاد است. حال تصور کنید مروارید های درخشان در کنار گوشواره های گرد چه ترکیب خاص و زیبایی را بوجود خواهند آورد. این مدل گوشواره با وجود ظاهر چشمگیر بسیار سبک است و روی گوش شما سنگینی نخواهد کرد. می توانید این مدل گوشواره را هم با طلای سفید و هم با طلای زرد و با توجه به استایل لباس عروس و دیگر اکسسوری های خود سفارش دهید.

مدل گوشواره مروارید آویز

گوشواره مروارید برای عروس

طرفداران جواهرات قیمتی و پر زرق و برق قطعا این گوشواره ی مروارید را می پسندند. خصوصا با مدل شینیون عروس بالا و تور عروس بلند، این مدل گوشواره مروارید آویز ظاهری بی نقص به شما خواهد بخشید.

گوشواره مروارید میخی ساده

گوشواره مروارید میخی

مدل گوشواره مروارید ساده که هر گز از مد نمی افتد! ساده پسند هایی که اتفاقا به جواهرات مروارید علاقه دارند این مدل را برای جشن عروسی خود انتخاب می کنند.

گوشواره مروارید طلایی رنگ

گوشواره آویز مروارید طلایی

مروارید های سفید و صدفی رنگ را فراموش کنید و به مدل های متفاوت بیاندیشید. اگر رنگ طلایی بخش اصلی تم و استایل جشن عروسی شماست، این مدل گوشواره مروارید طلایی رنگ را از دست ندهید.

گوشواره مروارید به شکل خورشید

گوشواره مروارید خاص

مروارید به این گوشواره جذاب ظاهری متفاوت بخشیده و آن را به یک اکسسوری مناسب برای عروس خانم هایی که به تلفیقی از سبک مدرن و سنتی علاقه دارند تبدیل کرده است.

ترکیب مروارید و یاقوت کبود برای گوشواره عروس

گوشواره مروارید و یاقوت کبود

گوشواره ای که تا سال ها ی می توانید در مراسم و مهمانی های مختلف با پیراهن مجلسی خود ست کنید. همانطور که می بینید، در ساخت این گوشواره علاوه بر مروارید از سنگ قیمتی یاقوت کبود و الماس نیز استفاده شده و به مدل جواهرات سلطنتی شباهت زیادی دارد.

گوشواره مروارید به شکل گل

گوشواره مروارید گل

همیشه جواهرات به شکل گل و الهام گرفته از طبیعت طرفداران زیادی دارند و برای عروس نیز بسیار مناسب هستند. در مرکز این مدل گوشواره یک مروارید چشمگیر قرار گرفته که با مروارید های کوچکتر و به شکل گل احاطه شده است.

مدل گوشواره مروارید کلاسیک

مدل گوشواره مروارید کلاسیک

همانطور که پیش تر هم گفتیم گوشواره های مروارید میخی هرگز از مد روز جا نمی مانند و در هر جشن وبا هر لباس مهمانی نیز ست می شوند. با نگاه به این مدل گوشواره میخی مروارید حتما متوجه زیبایی و هماهنگی آن با لباس عروس خواهید شد.

گوشواره مروارید آویز برای عروس

گوشواره مروارید خاص

اگر دوست دارید گوشواره ای خاص در جشن عروسی خود بیاندازید که چشم همه ی مهمانان را به خود خیره کند، از این مدل غافل نشوید.

مدل گوشواره مروارید شیک و زیبا

مدل گوشواره شیک

برخی از عروس خانم ها ترجیح می دهند تنهای یک جفت گوشواره شیک و خاص در جشن عروسی خود بیاندازند و دیگر جواهرات را کنار بگذارند. این مدل گوشواره مروارید زیبایی چشمگیری دارد و قطعا همان تکه جواهری است که همیشه برای جشن عروسی خود می خواستید.

مدل گوشواره مروارید آویز برای عروس

گوشواره مروارید برای عروس

سفیدی مروارید در کنار رنگ نقره ای به این گوشواره جذابیت منحصر به فردی بخشیده و آن را به گزینه ای بی نظیر برای عروس تبدیل کرده است. این گوشواره مروارید نظر هر بیننده و با هر سلیقه ای را به خود جذب می کند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

حلقه ازدواج پلاتین مردانه
قیمت حلقه ازدواج لاکچری

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!