جشنواره رمضان

نکات بسیار مهم در انتخاب و خرید حلقه عروسی

خرید حلقه عروسی یکی از مهمترین قسمت های برنامه ریزی عروسی است. حلقه های شما و شریک زندگی تان نماد عشق همیشگی شما به یکدیگر است، بنابراین نباید انتخاب حلقه را دست کم گرفته و برای این کار عجله کنید. به همین دلیل این مقاله را برای شما فراهم کرده ایم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را برای حلقه عروسی خود داشته باشید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:راهنمای انتخاب حلقه عروسی متناسب با انگشتان دست شما

نکات مهم در انتخاب حلقه عروسی

خرید حلقه عروسی را در اولویت قرار دهید

بهتر است سه ماه قبل از روز عروسی شروع به خرید حلقه عروسی خود کنید، تا زمان زیادی را برای پیدا کردن حلقه مناسب در اختیار داشته باشید. برای این کار اصلاً عجله نکنید. حداقل چند ماه قبل از عروسی بسته به اینکه می خواهید حلقه مورد نظر شما سفارشی ساخته شود یا خیر، خرید خود را شروع کنید.

قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید.

قبل از اینکه به مغازه های طلا و جواهر فروشی بروید کمی فکر کنید. ابتدا قبل از انجام هر کاری بودجه خود را تعیین کنید. عروس و داماد باید حتماً در این مورد تحقیقات کافی انجام داده و بودجه ای را که می خواهند صرف خرید حلقه عروسی کنند مشخص سازند. معمولاً رسم است که حلقه عروس را خانواده داماد و حلقه داماد را خانواده عروس می خرند. اما می توان در این مورد نیز صحبت کرد و هر جور که عروس و داماد راحت هستند و با بودجه آنها هماهنگی دارد تصمیم بگیرند.

همچنین می توانید حلقه مورد نظر خود را به صورت آنلاین جستجو کنید. به سایت های فروش جواهرات مراجعه کنید و نگاهی به مجموعه های مختلف و سبک هایی که دوست دارید بیندازید. سپس شخصاً مراجعه کرده و آنها را روی دست خود امتحان کنید. به این ترتیب می توانید متوجه شوید که چه سبک و استایلی به انگشتان شما بیشتر می آید.

همچنین ایده خوبی است که قبل از خرید، سایز انگشتان خود را توسط یک فرد حرفه ای اندازه گیری کنید. از آنجا که این حلقه را در باقی روزهای زندگی تان بر دست خود می کنید باید کاملاً اندازه بوده و بزرگ یا کوچک نباشد. در غیر این صورت نمی توانید از آن استفاده کنید و با آن احساس راحتی نخواهید کرد. حلقه باید جوری انتخاب شود که حضور آن را در دست خود احساس نکنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:نکات مهمی که قبل از خرید حلقه عروسی حتماً باید بدانید

نکات مهم در انتخاب حلقه عروسی

در مورد شخصی سازی حلقه و جفت بودن آنها فکر کنید.

دو تصمیم مهم دیگر که لازم است قبل از خرید حلقه عروسی در مورد آنها فکر کرده و تحقیق انجام دهید این است که اولاً می خواهید حلقه های خود را شخصی کنید و دوماً میخواهید حلقه خود را با شریک زندگی تان به صورت جفت انتخاب کنید.

آیا می خواهید حلقه های شما منحصر به فرد و مخصوص خودتان باشد؟ آیا می خواهید تاریخ عروسی یا یک کلمه یا جمله خاص روی آن نقش بسته باشد؟ یا سنگ روز تولد یا سمبل دیگری از عشق شما در آن کار شده باشد؟ آیا می خواهید حلقه ها جفت باشد یا دوست دارید کاملاً از یکدیگر متفاوت باشند؟ در مورد هر یک از موارد فوق و صدها مورد دیگر که ممکن است به ذهن تان برسد با نامزد خود صحبت کرده و با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید انتخاب خود را انجام دهید.

سوال بپرسید

هنگامی که خرید حلقه عروسی را شروع می کنید ، ممکن است در ابتدا سردرگم شده و سوالات زیادی برای شما پیش بیاید و اندکی عصبی شوید. اما این موضوع کاملاً طبیعی است و اگر نگرانی برای شما پیش میاید حتماً در مورد آن سوال بپرسید. اگر قصد دارید برای نامزدی خود حلقه داشته باشید، ابتدا از حلقه نامزدی شروع کنید. می توانید حلقه عروسی خود را متناسب با حلقه نامزدی یا کاملاً متفاوت با آن انتخاب کنید. تصمیم در مورد این موضوع کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد و هیچ قانونی برای آن وجود ندارد.

نکات مهم در انتخاب حلقه عروسی

لایف استایل یا شیوه زندگی خود را در نظر بگیرید.

ممکن است نیاز باشد عروس و داماد های فعال برای انتخاب حلقه ای که با شیوه زندگی آنها مطابقت داشته باشد، دقت و توجه بیشتری نشان دهند. عروس و داماد ها در انتخاب حلقه ای که متناسب با شیوه زندگی روزمره آنها باشد، بیشترین مشکل را دارند.

برای مردان، فلزات مدرن مانند تیتانیوم، پالادیوم یا تنگستن بسیار راحت و با دوام هستند. و برای زنان، فلزات ساده با یک یا تعداد کمی الماس مناسب است. یک فلز ساده نیاز به هیچ مراقبتی ندارد در حالیکه الماس همیشه نیاز به مراقبت کمی دارد. با این حال، الماس هنوز هم انتخاب اول عروس ها است.

خانم هایی که قصد دارند برای کار یا سایر فعالیت های اجتماعی حلقه های عروسی شان را در بیاورند، ممکن است بخواهند یک حلقه عروسی سنگین تر و با جزئیات بیشتر انتخاب کنند که به خودی خود درخشان باشد و با ست جواهرات عروسی شان هماهنگی داشته باشد.

مراقب بودجه ای که در نظر گرفته اید باشید.

در حالی که ممکن است در مراحل اولیه خرید حلقه عروسی، بودجه خود را مشخص کرده باشید، با این حال ممکن است به سادگی از این بودجه فراتر رفته و حلقه های گران تری انتخاب کنید. سبک پایه حلقه، ضخامت و اندازه آن می تواند به شدت بر قیمت حلقه عروسی تاثیر بگذارد. حلقه های مردانه اغلب پهن تر و سنگین تر هستند، بنابراین هزینه آن بسیار بیشتر از آنچه که فکر می کردید تمام شود. حلقه زنان اغلب دارای الماس است که می تواند قیمت آن را بسیار گران کند.

با این حال، تا زمانی که به طور کامل از بودجه ای که برای خرید حلقه عروسی در نظر گرفته اید دور نشده اید، ارزش آن را دارد که کمی برای حلقه عروسی خود بیشتر خرج کنید و حلقه ای را بخرید که واقعاً دوست دارید زیرا هر روز آن را می بینید و هر روز از آن استفاده می کنید پس باید کاملاً مورد پسند شما باشد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:در مورد حلقه نامزدی چه چیز هایی باید بدانیم؟

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام برای ۱۰۰ نفر چی قد میشه

بدون نام
10 آهنگ تانگو خارجی

خوبه دوست داشتم

بدون نام
دانلود آهنگ شاد عروسی قدیمی

عالیه . درود بر شما

نیلا شایان
لباس عروس میلیاردی آناشید حسینی

ایشون اصن ی لباس ساده بلد نیست بدوزه یه مزدا 3 داغون داره دختره حتی یه سوزن دوزی ساده بلد نیست همش دروغ فیک صورتش بدون ارایش ایقد داغون چشاش مشکی اصلا خال نداره کلا نمونه بارز یک فیکککک کامل

Zahra. H
باغ تالار روژین

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی با گل آرایی حدود ۳۰۰نفر مهمان چقدر میشه ؟ برای سال۱۴۰۳ پاییز و زمستون

Zahra. H
باغ تالار عمارت کبیر شهریار

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی ۳۰۰نفره با گل آرایی اندک میخواستم بدونم برای سال ۱۴۰۳

Zahra .H
باغ تالار کاخ ورسای

سلام وقت بخیر برای زمستون یا پاییز ۱۴۰۳حدود ۳۰۰ میهمان هزینش و لطف میکنید با گل آرایی اندک

سعید شایسته
صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

زرین فر
تالار پذیرایی میثاق ارتش

مراسم عروسی ماتالارمیثاق 1بود،پرسنل عالی بود کیفیت غذاهاعالی خدمات دهی بسیار عالی چای و نسکافه نامحدود پذیرایی میشد شارژ میوه و شیرینی عالی بود از مدیریت تالارجناب کامرانی صمیمانه سپاسگزاریم.باتشکر