جشنواره رمضان

15 مدل ست حلقه عروسی و انگشتر پشت حلقه ای

تا به حال فکر کرده اید بجای حلقه جواهر تک، یک ست حلقه عروسی و انگشتر پشت حلقه ای را به عنوان نشان عشقتان انتخاب کنید؟ ست حلقه ازدواج و انگشتر پشت حلقه شامل دو انگشتر جواهر می شود که یکدیگر را تکمیل می کنند و مانند یک حلقه ی عروسی کامل در دستان شما می درخشند.

ست انگشتر پشت حلقه و حلقه عروسی چه مزیتی نسبت به حلقه ی ازدواج تک دارد؟

حلقه ی عروسی ست به عنوان سمبلی از یگانگی عشق و تعهد زن و شوهر به یکدیگر شناخته می شود. اگر برای خواستگاری از عشقتان ست حلقه ی نامزدی و انگشتر پشت حلقه را انتخاب کرده اید، به همسر آینده ی خود پیام برابری و عشق ابدی در زندگی مشترک را خواهید رساند. ست انگشتر پشت حلقه ای و حلقه ی ازدواج در واقع تنها یک تکه از جواهرات عروس نیست. همچنین شما با خرید حلقه ی ازدواج ست، در واقع دو انگشتر با قیمتی مناسب تر تهیه کرده اید.

نکات مهم در خرید ست حلقه عروسی و انگشتر پشت حلقه ای

حلقه عروسی و انگشتر نامزدی یکی از جواهراتی است که هر روز و هر لحظه در دست خواهید داشت. پس باید حلقه ی ازدواجی را انتخاب کنید که طبق سلیقه ی شما انتخاب شده و نشانگر شخصیت شما باشد. برای خرید حلقه ی ازدواج ، انگشتر نامزدی و انگشتر پشت حلقه ای، وقت کافی اختصاص دهید و مطمئن باشید پیدا کردن حلقه ی ازدواج مورد پسندتان قطعا ارزش صرف وقت را دارد.

فرقی نمی کند بدنبال حلقه ازدواج و انگشتر پشت حلقه ای آماده و موجود در بازار هستید و یا به یک جواهر ساز سفارش ساخت حلقه ی ازدواج خود را خواهید داد. این نکته را همیشه به خاطر بسپارید که ترکیب تراش ها و سنگ های جواهر مختلف به حلقه ی عروسی و یا انگشتر نامزدی شما ظاهری جذاب و چشم نواز می بخشد.

اما جواهر سازان ترکیب طلا با رنگ مختلف و یا ترکیب فلزات متفاوت را برای حلقه ازدواج ست و انگشتر پشت حلقه ای پیشنهاد نمی کنند. علاوه بر ظاهر نا متجانس،احتمالا حلقه ی عروسی و انگشتر پشت حلقه ای ساخته شده از فلزات با درجه ی استحکام متفاوت، خیلی زود دچار آسیب هایی ماننده شکستگی می شوند.

ساخت یک حلقه ی عروسی و یا انگشتر نامزدی با انگشتر پشت حلقه ای ست مهارت بالای جواهر ساز را می طلبد، زیرا هر دو انگشتر باید طوری در دستان شما قرار گیرند که با یکدیگر برخورد فرسایش نداشته باشند و همچنین حلقه ی عروسی دستان شما را آزار ندهد.

بهترین مدل های ست حلقه ی عروسی و انگشتر پشت حلقه ای

جدیدترین مدل ها و ایده های پشت حلقه ای در سال 2021

ست حلقه ی عروسی وینیج و انگشتر پشت حلقه ای

ست حلقه عروسی و انگشتر پشت حلقه ای

عروس خانم هایی که سبک های کلاسیک جواهرات را بیشتر می پسندند، احتمالا به این حلقهی پر زرق و برق علاقه مند خواهند شد. یک انگشتر تک نگین جواهر، با دو الماس تراش مارکیز در اطراف و انگشتر پشت حلقه ای ست.

ست انگشتر پشت حلقه ای و حلقه عروسی با سنگ مورگانیت

حلقه ازدواج جواهر

این حلقه ی ازدواج رویایی همراه با ست پشت حلقه برای عروس خانم های خاص پسند مناسب است. سنگ قیمتی مورگانیت با تراش پرنسسی که با الماس های ریز احاطه شده، این حلقه ی جواهر را به یکی از خاص ترین ها تبدیل کرده است.

انگشتر نامزدی و حلقه عروسی یاقوت کبود همراه با انگشتر پشت حلقه ای

انگشتر یاقوت کبود

اگر به سنگ های قیمتی غیر از الماس علاقه دارید، در انتخاب این مدل تردید نکنید. یک حلقه ی ازدواج تک سنگ یاقوت کبود تراش اسچر در کنار طلای سفید و انگشتر پشت حلقه ای که با الماس های ریز و ردیف تزیین شده است و همه ی چشم ها را به خود خیره می کند.

انگشتر نامزدی و حلقه عروسی طنابی تک نگین و انگشتر پشت حلقه ای ست

انگشتر تک نگین

این انگشتر مدلی کلاسیک و در عین حال مدرن دارد. در واقع تک نگین الماس تراش برلیان در مرکز و طرح طنابی طلایی انگشتر، ترکیبی ناب از سنت و مدرنیته را به نمایش می گذارد.

حلقه ازدواج ست با پشت حلقه ای و سنگ جواهر مورگانیت

حلقه ی عروسی

حلقه عروسی و انگشتر پشت حلقه ای که ظاهری شبیه به چهار انگشتر در کنار یکدیگر ایجاد کرده است. این انگشتر با سنگ مورگانیت شش ضلعی و الماس های سفید رنگ بسیار خاص و یونیک می باشد.

ست پشت حلقه ای و حلقه ازدواج ظریف

حلقه ی ازدواج الماس

برخی معتقدند برای ساخت جواهرات، هرچه طلای کمتری بکار رفته باشد، محصول زیباتری خواهیم داشت. اگر طرفدار جواهرات عروس ظریف هستید،این حلقه ی ازدواج زیبا با سه سنگ الماس کوچک را از دست ندهید.

حلقه جواهر تک نگین الماس تراش بیضی و انگشتر پشت حلقه ای ست

حلقه ی عروسی برلیان

این حلقه ی عروسی الماس نشان با تراش بیضی در کنار رنگ رزگلد کلاسیک و پست حلقه ای طنابی، مدلی ساده اما شیک به عنوان نشان پیوند عشقتان محسوب می شود.

ست حلقه ازدواج الماس تراش مارکیز و انگشتر پشت حلقه ای

حلقه ی جواهر

این حلقه عروسی در واقع متشکل از تنها یک انگشتر الماس نشان تراش مارکیز است که ظاهری شبیه به یک حلقه ی عروسی همراه با یک انگشتر پشت حلقه ای دارد. جذابیت این حلقه ی جواهر خیره کننده است.

حلقه ازدواج مدرن رزگلد و الماس شامپاینی

انگشتر نامزدی و پشت حلقه ای

این حلقه در نگاه اول عشق را در ذهن تداعی می کند. چهار حلقه ی جواهر متصل به یکدیگر که با سنگ های الماس سفید و شامپاینی تزیین شده و ظاهری شیک و مدرن دارد.

حلقه جواهر سلطنتی تراش امرالد همراه با پشت حلقه ای

انگشتر پشت حلقه

این حلقه ی جواهر امروزی و تجملاتی ظاهری بسیار فریبنده دارد. الماس تراش پرنسسی در مرکز و الماس های تراش امرالد در اطراف به همراه یک انگشتر پشت حلقه ای جواهر رزگلد.

حلقه عروسی پر زرق و برق همراه با انشگتر پشت حلقه ای ست

حلقه ی ازدواج ست

یک الماس قلبی شکل در مرکز حلقه ی ازدواج و انگشتر پشت حلقه ای مملو از الماس های ریز که برای ساخت آن از طلای سفید استفاده شده است.

انگشتر نامزدی و حلقه عروسی با الماس سیاه و سفید و انگشتر پشت حلقه ای

انگشتر پشت حلقه ای

انگشتری با رنگ های متضاد برای خود سفارش دهید. این حلقه ی جواهر طلا سفید یک الماس مشکی در مرکز دارد که با الماس های سفید احاطه شده است.

در همین رابلطه مطلب : 20 مدل حلقه عروس جواهر با قیمت مناسب و اقتصادی را ببینید.

حلقه طلا الماس نشان تراش بیضی

حلقه ی ازدواج

شما حتما عاشق این حلقه ی ازدواج کلاسیک الماس با تراش بیضی و انگشتر پشت حلقه ای پوشیده از الماس های ریز خواهید شد.

حلقه عروسی وینتیج همراه با ست پشت حلقه ای

حلقه ی عروسی ست

آیا شما هم یکی از طرفداران حلقه های ازدواج پر زرق و برق و درخشان هستید؟ این حلقه ی عروسی که هنر جواهرسازی را در اوج خود به نمایش گذاشته، به انگشتر پشت حلقه ای خود متصل است و تمامی چشم ها را به خود خیره می کند.

ست حلقه ازدواج نگین اتمی و انگشتر پشت حلقه ای

انگشتر نامزدی

آیا بودجه ی شما برای خرید حلقه محدود است؟ اجازه ندهید پول از درخشش حلقه عروسی رویایی شما بکاهد. در ساخت این ست حلقه ی عروسی و انگشتر پشت حلقه ای، سنگ های مصنوعی تراش گلابی شکل بکار رفته، اما همچنان زیبایی خارق العاده ای دارد.

در همین رابطه مطلب : 10 مدل حلقه نامزدی تک تخمک با جواهر برلیان

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل