30 گوشواره طرح گل برای یک عروس رویایی

وقتی شما درباره یک عروسی رمانتیک واقعی فکر میکنید سخته که طرحهای گل هارو رو از سرتون بیرون کنید. وقتی شما درمورد یک عروسی عروسی کلاسیک فکر میکنید استفاده از المان گل ها فقط در راهرو ها و میز ها در اکسسوری شما برای بالا بردن فاکتور عشق در چشم انداز عروسی یکی از راه های محبوب ماست.

درحال حاضر ما عشق به گوشواره های طرح گل رو بسیار احساس میکنیم. گاهی اوقات عروسها فکر میکنند بعد از انتخاب یه لباس یا کت و شلوار یا لباس ماکسی همه چیز در چشم انداز عروسی تکمیل شده اما جواهرات و اکسسوری های اضافه شده چیزهایی هستند که واقعا گروه را مجبور به همکاری کرده و به لباس جلوه میبخشند.

گوشواره های طرح گل یک راه زیبا و ارزان برای اضافه کردن کمی رنگ یا شخصیت به استایل شما هستند. از گل های طلایی کوچک میخک جشن بگیرید تا شکوفه های سیاه پررنگ برای یک جشن عروسی غیر معمول.

مدل های گوشواره عروس با طرح گل

گوشواره های طرح گل یکی از ان اکسسوری هایی هستند که میتوان از انها در موقعیت های مختلفی استفاده کرد، بیایید در ادامه نگاهی به چند مدل زیبا بیندازیم.

1) گوشواره عروس برگ شبدر

آیا به دنبال راه سریع خوش شانسی و زیبایی هستید ؟ گوشواره 22 عیار شبدر ساخته شده از طلای براق و اطلسی و یک الماس تزئینی و گرد که باعث میشود انها خاص به نظر بیایند بهترین انتخاب برای موقعیت های برجسته ی شماست.

گوشواره زیبا برای عروسگوشواره زیبا برای عروسگوشواره زیبا برای عروس

2) برای استایل پر زرق و برق و وینتیج، گوشواره های خمیده

با گوشواره های خمیده ی طرح دهه ی 1950 همیشه جوان به نظر میرسید.اگر استایل شخصی شما مد قدیم یا یک استایل مثل گتسبی رو در بر میگیره این گوشواره های چفتی قطعا باعث درخشش شما خواهند شد.

نکته: برای اینکه این طرح گوشواره جلوه بیشتری داشته باشد از اکسسوری های کمتری در استایل خود استفاده کنید.

مدل گوشواره طرح گل برای عروس

3) گوشواره های اویزان نمایشی برای عاشقان ستاره شناسی

درحالیکه این گوشواره های آویزان درخشان و زیبا مانند ستاره ها به نظر میرسند اونها در واقع افتابگردان های ریز هستند. برای عروسهایی که عاشق داستانهای عاشقانه ، اسرار آمیز و دراماتیک هستند این گل های کوچیک و ظریف انتخاب های مناسبی به نظر میرسند.

گوشواره آویزونی زیبا برای عروس

4) برای عروس قصه ها، گوشواره های شکوفه ای

گلبرگ های نرم که شبیه گل های واقعی هستند و یک طلای درخشان داخل آنها این گوشواره های شیک را برای عروس های کلاسیک و رمانتیک قابل خرید کرده .

گوشواره طرح گل زیبا برای عروس

5) برای طرفداران رز گلد ، گوشواره های قطره ای رز پاندورا 

اگر یک طرح گوشواره میخواید که با جنس انگشتر شما، رنگ صورتی دسته گل شما یا رنگ مسی لباس شما هماهنگ باشد این گوشواره های قطره ای سرخ رنگ به رنگ های صورتی استایل شما جلوه میبخشد.

گوشواره گل زیبا برای عروس

6) دوست داشتنی و ساده ، حلقه های آفتابگردان رومی

این مدل برای عروسی در تابستان و بهار مناسب است.این آفتابگردانهای دست ساز و لطیف از رنگهای متنوعی مانند آبی یخی قرمز مایل به قهوه ای و یاسی بنفش ساخته شده اند و چون فاقد سرب و نیکل هستند باعث میشوند افرادی با گوش های حساس در طول روز احساس راحتی داشته باشند.

گوشواره طرح گل عروس

7) برای عروس های مد روز، گوشواره های نیکولا بسی کمبر

گل های زینت بخش با طلا و مروارید، گوشواره های طرح مجلل نیکولا بسی را بایدی برای عروس های مدرن کرده است هر جفت از این گوشواره ها به طور یکپارچه با تور پوشیده شده و به صاف ایستادن گلها در جهت درست کمک میکنند.

گوشواره مروارید طرح گل

8) برای عروس های خلاق، دیزاین بی آر گوشواره های سوزنی رنگی

این گوشواره ها برای راحتی شما در طول روز ساخته شده با استیل ضد زنگ و ضد حساسیت هستند و به طرز ماهرانه ای با دست رنگ شده اند. این گوشواره های ستودنی درست شبیه بوم های نقاشی یک باغ کوچک هستند بنابراین عروس های عاشق هنر قطعا باید از انها استفاده کنند!!

گوشواره ی رنگی زیبا برای عروس

9) رمانتیک ترین، گوشواره های لاوله نیکولا بسی

علاقه مندان به مدل انگوری،رمانتیک و سبک ویکتوریایی این گوشواره های برند “بی اچ ال دی ان” رو ستایش خواهند کرد .رنگ صورتی زیبا و مروارید های مصنوعی و جزئیاتی که برای عروس هایی که میخواهند به زیبایی گذشته اشاره ای کنند مناسب هستند.

یک پیشنهاد برای رزور محضر و سالن عقد مناسب، سالن عقد هورام یک مجموعه شیک و بی نظیر

گوشواره ی طرح گل زیبا برای عروس

10) برای عروس های سنتی، استایل آنگارا وینتیج

گوشواره های مدل فلور د لیز” یک موتیف انگوری بهم پیچیده یک عقیق تماشایی و الماس های ریز این گوشواره را تبدیل به یک انتخاب خاص با پتانسیل شخصی سازی اولویت شما و بودجه برای انتخاب نوع فلز، انتخاب کیفیت سنگ و وزن و قیراط کرده است.

گوشواره سوزنی زیبا برای عروس

11) بهترین نوع برای ازدواج ساحلی گوشواره های حلقه ای مرکباتی

این گوشواره های آویزونی طرح گل فلزی کمی شبیه به دلار ماسه ای هستند که در یک نگاه برای هر عروس ساحلی اونهارو بامزه جلوه میده.سایزشون دو اینچ هست که به اندازه کافی برای دیده شدن بزرگ هستند اما نه در حدی که غالب باشند.

مدل گوشواره طرح گل برای عروس12) برای عاشقان دراما، گوشواره شاخه ای کوچک و گل ابریشمی

این گوشواره های حلقه ای رویایی بسته به انتخاب شما به طلا یا نقره آراسته شده اند و با گل دست ساز و گل های ابریشم به خوبی کریستال های درخشان سواروسکی دیده میشوند.هر جفت از این گوشواره های منحصر به فرد از توایگ و هانی با یک لباس شب ساده برای محفل ها و دورهمی مناسب هستند.

گوشواره ی گل زیبا برای عروس

 

13) گوشواره احساسی محبوب، گوشواره قطره اشکی با گل خشک برند جیانی برنی نی

این گوشواره ها ساخته شده از اشکال و رنگ های متنوع طراحی برند “جیانی برنی نی” به شما اجازه میدهد بجای اینکه روز عروسیتان فقط گل ها رو با خودتون حمل کنید، اون هارو به گوش بندازید، به علاوه اینها حتی وقتی گل های طبیعی شما از بین رفتند ماندگار هستند.

مدل گوشواره ی زیبا برای عروس

 

14)برای عروس های ظریف ،گوشواره سوزنی گلبرگ مرواریدی لوله ای+ زیتون

عروس هایی که آرزوی یک عروسی رمانتیک و شاهانه دارند احتیاج به جواهراتی دارند که نه تنها بیانگر شایستگی شان باشد بلکه اشاره ای به زیبایی اصیل داشته باشد درست مثل این گوشواره های سوزنی کریستال و مروارید .

گوشواره طرح گل زیبا

 

15) دخترانه ترین گوشواره، گوشواره های ریزگل برند “اری فلاورز”

اگر شما یک جشن ازدواج صورتی با یک عالمه شکوفه های رنگی و درخشان دارید این گوشواره های منحصر به فرد دقیقا همان چیزی هستند که شما میخواهید. همچنین شما میتونید برای خلق کردن گوشواره ی ایده آل خودتون رنگ فلز و نوع قفل گوشواره رو شخضی سازی کنید.

مدل گوشواره ی زیبا طرح گل

 

16) برای عروس های کلاسیک، گوشواره هایاشکی طرح گل مرواریدی برند ” رز سیمورز مادر آف پرل

گوشواره کنده کاری شده ایتالیایی مرواریدی با طلای 18 عیار و یک مروارید پرورشی آب شیرین 12 میلی متری با هم تلفیق شده اند تا این گوشواره ظریف از برند رز سیمورز را خاق کنند با چنین جزئیات و ظاهر پرباری این گوشواره ها پتانسیل این را دارند که به عنوان میراث به جا بمانند.

گوشواره طرح گل برای عروس

 

17) گوشواره ای ساده و محبوب ، گوشواره شکوفه ای میخی لولا اد

این گوشواره 6.5 میلی متری طلای 14 عیار پر شده با گل های رز برای عروس هایی که میخواهند یک گوشواره ی ساده داشته باشند فوق العاده است چون این گوشواره ها بسیار قابل تطبیق هستند و این شانس رو دارند که حتی بعد از جشن عروسیتان گوشواره موردعلاقه شما شوند.

گوشواره میخی طرح گل برای عروس

18) برای عاشقان گوشواره ی حلقه ای، گوشواره های حلقه ای طرح گل رنگی برند جی کورو

اگر دنبال بهترین مدل گوشواره های حلقه ای هستید برند جی کورو بهترین انتخاب برای شماست.اشکالی که به صورت مدرن طراحی شده اند و سنگ های درخشان و گلهایی با جزئیات و همچنین اگر ظاهری چشمگیر میخواهید این گوشواره ها از چندین رنگ نیز ساخته میشوند.

گوشواره حلقه ای طرح گل برای عروس

19) برای عروس های لاکچری ، گوشواره های درخشان کریستال برند لیلی

صدف مرواریدی ، کریستال شیشه ای کشور چک و قفل گوشواره ی راحت این گوشواره از برند “لیلی صدوقی” را برای عروسهایی که میخواهند یک گوشواره ی چشمگیر که بی وقفه استفاده شود را داشته باشند ساخته شده است.

گوشواره طرح گل برای عروس

20) برای عروس های سطح بالا، گوشواره های سوزنی طرح گل برند “جنیفر بهرکای”

گل یک اینچی صدفی با یک مرکز مروارید برای عروس هایی که دنبال یک اکسسوری شیک هستند ایده آل است.طراحی خوش ذوق این گوشواره ها با هر استایلی هم خوانی دارد و به راحتی میتوان آنهارا با هر لباسی مطابقت داد.

گوشواره ی زیبا برای عروس

21) برای عروس های عاشق طبیعت، گوشواره های گل ادریس برند “توایگ اند هانی”

اگر شما به دنبال یک اکسسوری هستید که زیبایی طبیعی را به طور واقعی نشان بدهد این گوشواره های گل ادریسی و سبک به طور حیرت انگیزی چشمگیرند و به طرز زیبایی با یک لباس براق ، ماکسی یا یک تور شیفون ساده هماهنگ می شوند.

گوشواره طرح گل زیبا برای عروس

22) برای یک جشن عروسی در باغ، گوشواره های قطره ای طرح گل پارچه ای برند ” آی ان سی اینترنشنال”

اگر شما یک عروسی رویایی در باغ که در آن از شکوفه های صورتی رنگ استفاده کرده اید دارید حتما برای شما مشکل خواهد بود گه یک جفت گوشواره با این زمینه پیدا کنید.توجه کنید که لب صورتی کمرنگ و ناخن ها همه ی نگاه هارا به سمت شما میکشند.

گوشواره طرح گل زیبا برای عروس

23) شخصی ترین، گوشواره های طرح گل تولد

اگر میخواهید احساساتتان را شکوفا کنید و یک اکسسوری میخواهید که سفرتان را با آن جشن بگیرید با تولد عشقتان گوشواره های طرح گل برایتان ضروری است. یک جفت گوشواره برای تولدتان یا سالگرد ازدواجتان به عنوان یک یادبود سمبلیک سفارش بدید تا نقطه ی عطفی برای زندگیتون باشه.

گوشواره زیبای طرح گل برای عروس

24) برای عروسی انتزاعی، گوشواره های برند “ال. راوین لونا ” 

گوشواره های برند “ال. راوین لونا” ساده و امروزی هستند و از رنگهای مختلفی شامل آبی پررنگ و هلویی ساخته شده اند، همچنین شما میتوانید گوشواره ی دلخواه خودتون رو همراه با نگین طلا یا بدون آن سفارش بدید. این گوشواره ها کار دست و بسیار منحصر به فرد هستند.

گوشواره ی زیبا برای عروس

25) برای یک عروسی معاصر، گوشواره های آویزان رگباری طرح گل از برند گزلز کورو

این گوشواره های آویزانی از برند گزلز کورو با رنگ سفید درخشان و رنگهای بژ و قرمز و شرابی برای اینکه شما احساس مدرن بودن کنید مناسب خواهند بود.صدف، مهره ی شیشه ای و گلبرگ های کوچک روکش شده ترکیبی از سوسو زدن و براقیت را خلق میکنند.

چند مدل گوشواره ی زیبا برای عروس

26) برای عروسی ارغوانی، گوشواره های طرح گل کوچک آویزانی از برند رزماری کالکشن

اگر عروسی شما پر از رنگ های طبیعی است و شما به دنبال گوشواره ای با مجموعه ای از رنگ ها هستید این گوشواره های دو و نیم اینچی هم ظریف و هم زیبا هستند. با طیفی از طلا و جزئیاتی که احساساتتان را برانگیخته میکنند.آنها بدون اینکه هزینه ی زیادی صرف کنید ظاهری عالی به شما میبخشند .

گوشواره ی زیبا برای عروس

27) برای جشن عروسی ، گوشواره های سوزنی گرد آفتاب گردانی از برند “تای جورلی” 

اگر شما از آن دسته عروس هایی هستید که پلی لیست عروسی اش را کامل کرده است و نمیتواند منتظر بماند که تنهایی لذت ببرد در سالن رقص این گوشواره های سوزنی پر از خلاقیت به شما تعلق دارند .

چند مدل گوشواره ی زیبا برای عروس

28) برای یک عروسی عجیب،گوشواره های باغ برند هیومن بیفور هندلز

این گوشواره های طرح باغ برند “هیومن بیفور هندلز” درخشان ، شاد و به طرز مثبتی منحصر بفرد هستند. بخاطر وسوسه کننده بودن این گوشواره ها به سرعت به فروش میرسند و برای شارژ دوباره شان نیاز به پافشاری زیادی هست.

گوشواره ی طرح گل برای عروس

29) برای یک عروسی شیک صحرایی، گوشواره قطره ای مهره ای طرح گل

عروس های بوهمین رنگهای درخشان طلا و رنگهای سبک قدیمی و تعداد زیادی گل را تقاضا میکنند که نشان میدهد چرا گوشواره های قطره ای برند ” بن آموم” پیش عروسیهای صحرایی که اهل مد هستند بسیار محبوبند.

گوشواره ی زیبا مدل گل

30 ) بهترین رنگ آبی، گوشواره های قطره ای الماس طرح گل

آیا به دنبال راهی برای نشان دادن سنتی بودن خود هستید؟ الماس های آبی افسون شده احاطه شده با 1.8 قیراط از الماس های سفید یک شکل گل لطیف را خلق میکنند . این گوشواره های سوزنی قطره ای برای عروسی که رنگهای مراسم آبی خاکی هستند ایده آل میباشد.

چند مدل گوشواره ی زیبا برای عروس

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️