20 مدل سنگ جواهر با رنگ ها و معانی و خواص آنها

امروزه سنگ جواهر در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد و یکی از پرکاربردترین آن استفاده در حلقه عروسی است. استفاده از سنگ و جواهر الماس برلیان همچنان مدلی کلاسیک و پر طرفدار در میان سایر سنگ های جواهر می باشد، این سنگ جذاب دیگر کمیاب و منحصر به فرد نیست. عروس و دامادهایی که به دنبال مدل های خاص برای حلقه عروسی و انگشتر نامزدی خود هستند، معمولا دیگر سنگ های جواهر رنگی را انتخاب می کنند.

بسیاری از سنگ های جواهر، مثل الماس های رنگی، بسیار کمیاب تر و جذاب تر از الماس سفید هستند. همچنین سنگ های جواهر از دیرباز معانی مختلفی برای مردم داشتند. در گذشته معتقد بودن یک رگ خون مستقیما از انگشت انگشتری دست چپ به قلب کشیده شده که بعد ها توسط رومی ها به رگ عشق شهرت یافت.

وقتی سنگ جواهر منحصر به فردی را برای حلقه عروسی و انگشتر نامزدی خود انتخاب می کنید، در واقع اجازه ی ورود انرژی خاصی را به زندگی مشترک خود داده اید. بنابراین هر یک از سنگ های جواهر روی حلقه ازدواج معنی خاص خود را دارند که می تواند علاوه بر سلیقه در انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

حلقه ازدواج کیت میدلتون

انواع سنگ جواهر معانی و خواص هریک

در ادمه به انواع سنگ های جواهر می پردازیم و خواص و معانی و جزئیات هر یک را مورد بررسی قرار میدهیم.

سنگ جواهر گارنت آلماندین

حلقه ی عروسی جواهر

این سنگ قیمتی به رنگ قرمز شرابی سمبل وحدت عشق و آرامش است. حلقه جواهر گارنت آلماندین یعنی شما بی چون و چرا به همسر خود عشق می ورزید و همواره در آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنید.

انگشتر زیبا با سنگ جواهر آکوآمارین

حلقه ی جواهر عروسی

سنگ جواهر آکوآمارین به بریل آبی نیز مشهور است و به رنگ آبی روشن اقیانوسی در طبیعت وجود دارد. این سنگ بر روی حلقه عروسی و نامزدی سمبل شهامت و یکدلی است و به شما یادآور می شود تا عشق خود را به صورت همیشگی و در عمل به همسرتان ابراز کنید.

سنگ یاقوت کبود

انگشتر نامزدی یاقوت کبود

یاقوت کبود حلقه عروسی شما را به یک انگشتر سلطنتی تبدیل می کند. سنگ جواهر یاقوت کبود سنگی مجلل و گران قیمت است که در ترکیب با الماس جلوه ای چشمگیر به حلقه ازدواج شما می بخشد. اما حلقه عروسی یاقوت کبود یعنی شما همیشه به همسر خود وفادار خواهید بود و با او صداقت خواهید داشت.

سنگ توپاز آبی

حلقه جواهر توپاز

توپاز آبی نماد صلح و آرامش، وفاداری و عشق جاودان است. حلقه نامزدی و عروسی با سنگ جواهر توپاز آبی به شما یادآور می شود همواره در رابطه شخصیت واقعی خودتان را حفظ کنید و اجازه ندهید هیچ اتفاقی شما را از صداقت دور کند.

سنگ جواهر برلیان الماس شامپاین

حلقه عروسی الماس

الماس شامپاین نام الماسی به رنگ قهوه ای روشن مایل به طلایی و بسیار با شکوه است. حلقه عروسی با سنگ جواهر الماس شامپاین انتخابی مدرن محسوب می شود. الماس شامپاین به شما می گوید بی وقفه دلیل شادی و خوشحالی همسرتان باشید و دلایل زیبایی زندگی خود را بیابید.

سنگ جواهر پریدوت

حلقه جواهر عروسی

این سنگ جواهر به رنگ سبز خاص و روشن یعنی شما به همسرتان اعتماد کامل دارید و تا ابد او را دوست خواهید داشت.

سنگ سیترین

انگشتر نامزدی خاص

سنگ جواهر سیترین، معروف به کوارتز لیمویی، سنگی زرد رنگ و نشانگر خوشبختی و سعادت شما در زندگی مشترکتان است. حلقه عروسی با سنگ جواهر سیترین شما را تشویق می کند تا تمام قلب و روحتان را برای همسر خود خرج کنید.

سنگ زمرد یک حواهر خاص و زیبا

حلقه عروسی زمرد

حلقه عروسی و انگشتر نامزدی زمرد سبز همیشه پشت ویترین جواهر فروشی زودتر از سایر مدل ها چشم شما را می گیرد. زمرد سبز در واقع سمبل زندگی مشترک موفق و شاد است که علاوه بر زیبایی خیره کننده، انرژی مثبت بالایی دارد.

سنگ جواهر مون استون

انگشتر نامزدی جواهر

سنگ مون استون و یا سنگ ماه ممکن است در نگاه اول یک سنگ معمولی سفید رنگ و غیر شفاف به نظر برسد. اما وقتی دست خود را حرکت می دهید قوسی از طیف رنگ آبی شبیه به رنگین کمان روی آن ظاهر می شود. این سنگ روی حلقه عروسی نشان دهنده عشق ابدی شما و همسرتان به یکدیگر است.

حلقه جواهر مورگانیت

حلقه عروسی زیبا

مورگانیت سنگ جواهری کاملا زنانه است و در ساخت حلقه ازدواج آقایان چندان کاربرد ندارد. حلقه عروسی مورگانیت، که به زمرد صورتی نیز شهرت دارد، به همه می گوید پیوند شما در آسمان ها شکل گرفته و تا ابدیت ادامه خواهد داشت.

جواهر و سنگ اوپال

انگشتر نشان زیبا

سنگ اوپال درخشندگی شبیه به رنگین کمان هفت رنگ دارد و از دیرباز نماد عشق آتشین و علاقه جاودان میان شما و همسرتان بوده است.

جواهر الماس و برلیان صورتی

حلقه عروسی و انگشتر نامزدی

الماس صورتی جزو کمیاب ترین سنگ های جواهر است که نماد عشق و خلاقیت محسوب می شود. وقتی حلقه الماس صورتی را در دست دارید، زندگی مشترک بدون مشکل و سرشار از سورپرایزهای جذاب و شاد خواهید داشت.

یاقوت صورتی مناسب برای حلقه

حلقه عروسی جواهر

یاقوت صورتی روی حلقه ی عروسی برای عروس خانوم ها با سلیقه ی خاص مناسب است. حلقه ازدواج یاقوت صورتی یعنی عشق حقیقی و ابدی. حلقه ی عروسی یاقوت صورتی نشانگر توجه و علاقه ی همیشگی شما و همسرتان به یکدیگر است.

سنگ جواهر تورمالین صورتی

حلقه جواهر

سنگ جواهر تورمالین به رنگ های مختلف رنگین کمان در طبیعت وجود دارد. تورمالین صورتی روی حلقه ی عروسی اما نشان دهنده ی اعتماد و عشق زن و شوهر به یکدیگر است.

جواهر و سنگ پرازیولیت

حلقه ازدواج جواهر

پرازیولیت ، معروف به سنگ آمیتیست سبز، سمبلی برای امید و عشق حقیقی و ابدی است.

سنگ کوارتز صورتی

سنگ جواهر حلقه عروسی

کوارتز صورتی و یا رز کوارتز روی حلقه ی ازدواج نشانگر عشق بی قید و شرط است. برای زندگی رمانتیک و سرشار از عشق، حلقه عروسی رز کوارتز را انتخاب کنید. این سنگ سرشار از انرژی عشق می باشد.

جواهر یاقوت سرخ

حلقه عروسی یاقوت

یاقوت سرخ از دیرباز نماد عشق آتشین بوده است. یاقوت سرخ سنگ جواهری بسیار پرطرفدار در جواهرسازی محسوب می شود.

جواهر تانزانیت

حلقه ازدواج شیک

تانزانیت سنگ گران قیمت نادری است که در طبیعت به رنگ آبی مایل به بنفش یافت می شود. در گذشته به تانزانیت سنگ جادو نیز می گفتند و وجود آن روی حلقه عروسی یعنی زندگی مشترک افسانه ای خواهید داشت.

سنگ قیمتی گارنت تساوریت

انگشتر نشان جواهر

تساوریت گران قیمت ترین سنگ گارنت است که در معادن مرز بین تانزانیا و کنیا وجود دارد. تساوریت یعنی زندگی شما همواره سرشار از عشق همراه با شادمانی خواهد بود.

الماس زرد

انگشتر برلیان

اگر الماس خود نمادی از عشق باشد، الماس زرد رنگ قطعا سمبل عشقی آتشین است. حلقه ازدواج الماس زرد یعنی همیشه یار و یاور یکدیگر خواهید بود.

همچنین ببینید : 5 روش ساده برای تمیز و براق کردن طلا جواهرات و نقره

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت حلقه ازدواج لاکچری
فرق انگشتر نشون و حلقه

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.

نظرات کاربران

  • بدون نام

    سلام،لطفا قیمتاشونو بزنید

    پاسخ