جدیدترین مدل های سرویس طلای عروس

مدل های سرویس طلای عروس به عنوان یکی از محبوبترین و مهمترین عناصر در مراسم عروسی شناخته شده است. در سال های اخیر، با توجه به تغییر سلیقه ها و ظرفیت های مختلف، در طراحی زیورآلات و اکسسوری های مربوط به جواهرات عروسی انقلابی بزرگ اتفاق اتفتاده که در ادامه به بررسی چند مدل سرویس طلای عروس می پردازیم.

جدیدترین سرویس طلا عروس

سرویس طلای عروس

سرویس طلای شیک عروس

شیک‌ترین مدل سرویس طلای عروس

سرویس برلیان عروس

سرویس برلیان عروس یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سرویس‌های طلا و جواهر است که معمولاً توسط داماد به عروس هدیه داده می‌شود. این سرویس معمولاً شامل گردنبند، گوشواره و دستبند است که با نگین‌های برلیان تزئین شده‌اند.

برلیان سنگی قیمتی است که از کانی الماس به دست می‌آید. برلیان‌ها به دلیل درخشش و زیبایی خاصی که دارند، از دیرباز مورد توجه بشر بوده‌اند.

سرویس برلیان عروس معمولاً از طلای سفید یا طلای زرد ساخته می‌شود. طلای سفید رنگی ملایم‌تر و مدرن‌تر دارد، در حالی که طلای زرد رنگی گرم‌تر و کلاسیک‌تر دارد.

هنگام انتخاب سرویس برلیان عروس باید به نکات زیر توجه کنید:

  • رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. اگر پوست شما روشن است، بهتر است از سرویس برلیان طلای سفید استفاده کنید. اگر پوست شما تیره است، بهتر است از سرویس برلیان طلای زرد استفاده کنید.
  • مدل لباس عروس خود را در نظر بگیرید. اگر لباس عروس شما ساده است، می‌توانید از سرویس برلیان ساده استفاده کنید. اگر لباس عروس شما پرکار و شلوغ است، بهتر است از سرویس برلیان پرکار استفاده کنید.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید. سرویس‌های برلیان عروس در قیمت‌های مختلفی موجود هستند. بنابراین، قبل از خرید، بودجه خود را مشخص کنید.

 

سرویس برلیان عروس

سرویس برلیان جدید عروس

مدل های شیک سرویس برلیان

سرویس یاقوت عروس

سرویس یاقوت عروس یکی دیگر از سرویس‌های طلا و جواهر محبوب برای عروس‌ها است. یاقوت سنگی قیمتی است که به دلیل رنگ قرمز آتشین خود شناخته شده است. یاقوت‌ها در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، آبی، زرد، صورتی و سبز یافت می‌شوند، اما قرمز رنگ محبوب‌تر است.

سرویس یاقوت عروس معمولاً شامل گردنبند، گوشواره و دستبند است که با نگین‌های یاقوت تزئین شده‌اند. یاقوت‌ها می‌توانند به صورت تک نگین یا به صورت چند نگین کنار هم قرار گیرند.

سرویس یاقوت عروس

سرویس یاقوت سرخ عروس

سرویس طرح یاقوت عروس

سرویس جواهرات یاقوت کبود عروس

سرویس طلا عروس نگین دار

سرویس طلا عروس مدل‌های متنوعی دارد و اکثر عروس به سرویس‌های مختلف همچون سرویس طلا نگین دار علاقه دارند؛ دلیل استقبال این سبک سرویس‌ها نگین‌های زیبای آن است

سرویس طلا نگین دار ظریف یکی از زیباترین و جذاب‌ترین انواع سرویس‌های طلا است که می‌تواند در هر مراسمی بدرخشد. اما برای خرید این سرویس، باید نکاتی را رعایت کنید تا خرید مطلوبی داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید هنگام خرید سرویس طلا نگین دار ظریف به آن توجه کنید، اصالت است. نگین‌های استفاده شده در این سرویس‌ها معمولاً از سنگ‌های قیمتی مانند برلیان، یاقوت، زمرد و… هستند که ارزش بالایی دارند. بنابراین، باید از اصالت این سنگ‌ها اطمینان حاصل کنید.

سبک و مدل سرویس طلا نگین دار ظریف نیز از موارد مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. این سرویس‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی موجود هستند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. بنابراین، باید سرویسی را انتخاب کنید که با سلیقه و استایل شما همخوانی داشته باشد.

عیار و اجرت ساخت نیز از مواردی است که باید هنگام خرید سرویس طلا نگین دار ظریف به آن توجه کنید. عیار طلا نشان‌دهنده میزان خلوص آن است. بنابراین، هرچه عیار طلا بالاتر باشد، ارزش آن نیز بیشتر خواهد بود.

سرویس طلا عروس نگین دار

مدل های جدید سرویس نگین دار 1402

سرویس نگین دار شیک و لاکچری

سرویس طلای عروس بدون نگین

سرویس طلا یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های زنانه است که در مراسم‌های مختلف مانند عروسی، نامزدی، تولد و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرویس‌های طلا در انواع مختلفی مانند سرویس طلا نگین دار، سرویس طلا بدون نگین و سرویس طلا طرح دار موجود هستند.

سرویس طلا بدون نگین یکی از پرطرفدارترین انواع سرویس طلا است که به دلیل سادگی و زیبایی خاص خود، مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. این سرویس‌ها معمولاً از طلای خالص یا طلای با عیار بالا ساخته می‌شوند و در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی موجود هستند.

سرویس طلا بدون نگین

سرویس طلای تراش خورده بدون نگین عروس

سرویس طلای بدون نگین و ظریف

سرویس طلا سفید عروس

سرویس طلا سفید عروس

سرویس جواهرات شیک عروس

 

راهنمای انتخاب سرویس طلا عروس

از آنجایی که انتخاب سرویس عروس نکته‌ای بسیار مهم به شمار می‌آید باید تمامی جنبه‌ها را بررسی کرد. که در ادامه نکاتی که شما باید در هنگام خرید بدانید را بصورت لیست وار معرفی می کنیم اما اگر می خواهید اطلاعات کاملتری داشته باشید توصیه میکنیم مقاله ” راهنمای خرید سرویس طلا عروس  ” را مطالعه کنید

  • انتخاب برندی معتبر با طرح‌های متنوع و زیبا
  • انتخاب یک سرویس طلا یا جواهر، می‌تواند به زیبایی‌های چهره و استایل شما اضافه کند، به همین دلیل طلا و جواهرات باید متناسب با فرم چهره شما انتخاب شوند
  • رنگ پوست یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب طلا و جواهرات است
  • در هنگام خرید سرویس جواهرات به رنگ لباس عروس، فرم یقه، آستین، تزئینات و جزییات روی لباس و … توجه کنید

در نهایت

در این مطلب سعی کردیم تا زیباترین سرویس جواهرات عروس را برای شما آماده کنیم امیدواریم از دیدن این تصاویر لذت کافی را برده باشید

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

حلقه ازدواج پلاتین مردانه
قیمت حلقه ازدواج لاکچری

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.