بیوگرافی، زندگی و عروسی پاریس هیلتون مجری و بازیگر ثروتمند آمریکایی + عکس

پاریس هیلتون، میلیاردر و سلبریتی معروف، از طریق سریال تلویزیونی «زندگی ساده» به شهرت رسید و همچنان از طریق کتاب‌ها، کسب‌وکارها، موسیقی و حضور در شوهای مختلف، توجه رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند.

بیوگرافی، زندگی و عروسی پاریس هیلتون مجری و بازیگر ثروتمند آمریکایی + عکس

پاریس هیلتون کیست؟ در یک نگاه

پاریس هیلتون پس از انتشار ناخواسته یک نوار جنسی از او در سال 2003 توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و راه معروفیتش مانند کیم کارداشیان طی شد. پس از بازی در سریال زندگی ساده، پاریس جایزه انتخاب نوجوان را برای بازی در فیلم House of Wax دریافت کرد و اولین کتاب او به نام Confessions of An Heiress منتشر شد و در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفت.

پاریس هیلتون مجری بازیگر ثروتمند

او از آن زمان به‌واسطه رابطه های عاشقانه‌، برنامه‌های موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی مانند جهان به روایت پاریس و داستان عشق هالیوود راه خود را به معروفیت باز کرده است.

منتقدان مشهوریت و ثروت پاریس هیلتون را از طریق استعداد و توانایی اون نبوده بلکه موفقیت او را به دلیل ثروت زیادی که به او ارث رسیده و سبک زندگی مجلل او می‌دانند.

برند پاریس هیلتون

برند پاریس هیلتون
برند پاریس هیلتون

یکی از برندهای معروف آرایشی و عطر و ادکلون و همچنین کیف و کفش است که شامل 19 خط تولید و همچنین 45 بوتیک در سراسر جهان می شود. برند هیلتون در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از فروشگاه ها محصولات هیلتون را عرضه می نمایند.

پاریس هیلتون کیست؟ در یک نگاه

عکس پاریس هیلتون

زندگی اولیه و مدلینگ

پاریس ویتنی هیلتون در 17 فوریه 1981 در شهر نیویورک متولد شد و فرزند ارشد ریچارد هیلتون توسعه دهنده املاک و مستغلات و هتل دار معروف و کتی ریچاردز هیلتون بود. هیلتون همراه با خواهر نیکی و برادران بارون و کنراد یکی از چندین وارث ثروت هتل هیلتون است.

عروسی پاریس هیلتون

عکس پاریس هیلتون , مدل استایل پاریس هیلتون

عکس پاریس هیلتون

استایل پاریس هیتلون, عکس پاریس هیلتون

عکس و استایل پاریس هیلتون مدل و بازیگر معروف

عکس پاریس هیلتون مدلینگ

با توجه به استفاده نام مستعار “استار (ستاره)” توسط مادر و مادربزرگش در دوران کودکی، هیلتون، از کودکی مدلینگ را در فعالیت های خیریه آغاز کرد، و با استعدادی در بازیگری متولد شد. مادربزرگ مادری او بازیگر “بیگ” کتی دوگان بود و خاله‌های کیم و کایل ریچاردز همچنان نقش‌های سینمایی و تلویزیونی را بازی می کردند.

عروسی پاریس هیلتون

پاریس هیلتون بالاخره با کارتر روم کارآفرین برتر پس از گذشت یک سال نامزدی ازدواج کرد البته پاریس هیلتون پیش‌ازاین چهار بار نامزد کرده بود اما هیچ‌وقت تا مرحله برگزاری عروسی پیش نرفته بود.

ازدواج پاریس هیلتون

پاریس و روم که هر دو در چهل سالگی به سر می‌برند به نظر می‌آید که خیلی مراسم عروسی آسانی هم نداشتند و مداوم دچار تغییرات در مراسم می‌شد تا جایی یکی از دوستان و مهمانشان گفت که حدود یک هفته پیش دوباره تغییر کرد. چندین بار تغییر کرده است. در ابتدا، قرار بود در کلیسا ازدواج کنند، اما حدود یک هفته پیش برنامه را تغییر دادند. این عروسی در آخر در املاک پدربزرگ فقیدش بارون در بل-ایر برگزار شد

ازدواج پاریس هیلتون با کارتر روم

لباس عروس پاریس هیلتون

مراسم عروسی پاریس هیلتون و کارتر روم در تاریخ ۱۱/۱۱ برگزار شد دلیل انتخاب این روز را پاریس این‌گونه بیان می‌کند که ساعت ۱۱: ۱۱ هرروز ساعت موردعلاقه‌اش است چون در آن‌وقت آرزو می‌کنم و حالا تاریخ عروسیم هم همان است.

مراسم عروسی پاریس هیلتون

لباس عروس پاریس توسط برند اسکار دلا رنتا طراحی‌شده بود و توسط هشت دوزنده به‌صورت کاملاً دست‌دوز دوخته‌شده و درمجموع هزار و چهارصد ساعت دوخت آن زمان برده است. طبیعتاً هیلتون فقط به یک لباس پایبند نبود، زیرا این ستاره در طول روز بزرگ خود با حداقل سه ظاهر دیگر همه‌چیز را تغییر داد.

درهمین رابطه ببینید : عروسی بازیگران

لباس عروس پاریس هیلتون

لباس عروس پاریس هیلتون

هیلتون در مورد استایل عروسی خود به مجله Vogue گفت: “ما ماه‌ها صرف طراحی کامل لباس من با طراحان شگفت انگیز Oscar de la Renta، فرناندو گارسیا و لورا کیم کردیم. من عاشق این استایلم هستم. من چیزی می‌خواستم که جاودانه، ظریف، شیک و نمادین باشد و هستم.

پاریس هیلتون - عروسی

پونس در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “مطالعه کلی ما زیبایی بی‌انتها بود.” ما می‌خواستیم پاریس شاداب و شیک به نظر برسد. این لباس آن‌قدر شاهکار است که ما نمی‌خواستیم آن را بیش‌ازحد انجام دهیم. ما آن را تمیز و ساده نگه داشتیم.»

درهمین رابطه ببینید : لباس عروس پرنسسی

پاریس هیلتون ظاهر کلاسیک را با یک موی براق و چتری‌هایی تکمیل کرد که ادواردو پونس، آرایشگر مشهور، با استفاده از محصولات مو UNITE آن را مدل داده بود.

مراسم ازدواج پاریس هیلتون و روم

خبر ازدواج این دو از طریق اینستاگرام پاریس پخش شد و نوشت که: زندگی من با تو برای همیشه از امروز شروع میشه…∞

عروسی پاریس هیلتون

در مراسم عروسی این دو، چهره‌های سرشناسی مثل کیم کارداشیان، کایل ریچاردز، اما رابرتز، بی بی رکسا، اشلی بنشون و پائولا عبدل شرکت داشتند اما نکته قابل‌توجه این مراسم عروسی این است که از این مراسم مستندی سیزده قسمتی تحت نام «پاریسِ عاشق» فیلم‌برداری شد.

برخی از مهمانان حاضر در مراسم عروسی پاریس هیلتون

مهمانان مراسم عروسی پاریس هیلتون

اما رابرتز در مراسم عروسی پاریس هیلتون

paris hilton kim kardashian

حضور کیم کارداشیان به  عنوان مهمان در مراسم عروسی پاریس هیلتون/ paris hilton kim kardashian

بی بی رکسا در مراسم عروسی پاریس هیلتون

 

پاولا عبدل در مراسم عروسی پاریس هیلتون

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️