آداب عروس شدن

هر فردی که رؤیای روز عروسی خود را دارد انتظار دارد که روز عروسی بی‌عیب و نقص و خیره‌کننده باشد. چشم‌انداز این روز همیشه مانند یک افسانه و خاطره‌ای ماندگار است. البته کامل کردن این روز نیازمند تلاش زیاد و آگاهی از قوانین و آداب ازدواج و عروس شدن است.

آداب عروس شدن

ما نگاهی خواهیم داشت به قوانین و آداب عروس شدن که هر عروس با کلاس آینده باید برای درخشش در این روز شگفت‌انگیز از آن پیروی کند. پس با گروه تالارکده مثل همیشه همراه باشید.

قوانین و آداب عروس شدن

  • اول به اقوام بگو

وقتی نامزد می‌کنید، ممکن است بخواهید در مورد آن از خوشحالی فریاد بزنید. بااین‌حال، در اعلام رویداد بزرگ زندگی خود در شبکه‌های اجتماعی عجله نکنید. اقوام و دوستان در چنین مسائلی حرف اول را می‌زنند و عروس شدن خود را نخست به آن‌ها اعلام کنید.

  • همسرت را ول نکن!

در شب مراسم عروسی همیشه و هرکجا که قصد دارید بروید همراه همسرتان باشید. در این شب و مراسم تمام مهمانان در همه اوقات شما را باید باهم ببینند و نه‌ تنها.

  • با اقوام دور هم خوش و بش کن

سعی کنید در روز عروسی تمام توجهتان را به اقوام نزدیک خودتان فقط ندهید. بلکه به اقوام دور و حتی اقوام آقا داماد هم توجه داشته باشید و با تمام مهمانان راحت باشید.

  • بوسه میان عروسی را تمرین کنید

در عروسی ما ایرانیان لحظات بسیار فان و بامزه‌ای وجود دارد که یکی از این موارد همین است شاید در عروسی‌ها دیده باشید که مهمانان باهم می‌خوانند که عروس باید داماد را بوس کند. شاید کار پیش‌پاافتاده باشد اما باید جلوه خود را در این هنگام حفظ کنید پس قبل از مراسم عروسی این بوسه را تمرین کنید. این بوسه باید شیرین و البته شیک و خاص باشد. نحوه تمرین را هم که خودتان می‌دانید (:

  • ورود به تالار و جمع مهمانان را تمرین کنید

یکی از شیرین‌ترین لحظه‌هایی که در شب عروسی شما اتفاق می‌افتد ورود شما و همسرتان به جمع مهمانان و تالار است. سعی کنید در این موقع با روز باز و لبخندی شیک وارد شوید. البته در نظر داشته باشید که لبخند نباید زیادی و بیش‌ازحد روی صورت شما باشد. پس از وارد شدن به مراسم به تک‌تک میزها سر بزنید و از آنها برای حضورشان تشکر کنید.

در فرهنگ اروپا عروس همراه با پدر با در بعضی موارد عمو یا بردار خود وارد کلیسا برای مراسم عروسی می‌شود و بسیار جالب است که مرد در سمت راست عروس خانم می‌ایستد. آیا می‌دانید چرا این شخص باید در این لحظه مهم در سمت راست باشد؟ سنت این است که او باید همیشه آماده باشد تا شمشیر بکشد تا از بانو و شادی او محافظت کند.

عروس خانم

  • به همه سلام کن

این نکته هم کامل‌کننده نکته بالاست. در مورد این نکته آداب عروس؛ نیازی به گفتن هزاران کلمه و خوش‌وبش طولانی نیست و یک سلام زیبا کفایت می‌کند

  • مطمئن شوید که هیچ چیز شما را آزار نخواهد داد

نکته اصلی روزهای عروسی شاد بودن و خوشی است و اگر مسائلی وجود دارد که باید فوراً به آنها رسیدگی کنید، مطمئن شوید که آنها شما را در روز شما ناراحت نخواهند کرد.

  • دست گل را درست بگیر

دسته‌گلی که در دست دارید باید طوری باشد که گل‌های آن به سمت جلو نمایش داده شود و ساقه آن در دستتان قرار بگیرد. شما می‌توانید از دسته گل طبیعی یا دسته گل مصنوعی عروس که ماندگاری بیشتری و هزینه مقرون به صرفه‌تری دارد؛ استفاده کنید. به هر حال دسته گل از مواردی است که حضورش بسیار مهم بوده و باید در دستان شما زیبایی خود را نمایان کند.

روزهای عروسی

حرف آخر

این آداب از نکته‌های بسیار پیش‌پاافتاده جمع شده است اما برای اینکه شما جلوه‌ای خوب و مناسب در یکی از ماندگارترین شب‌های زندگی‌تان داشته باشید رعایت آن واجب است و تمام این موارد را در نظر داشته باشید.

قطعاً شما در این روز قضاوت‌های زیادی از جانب اقوام خود یا اقوام همسرتان می‌شوید پس بهترین رفتار و جلوه را باید داشته باشید که تالارکده مثل همیشه در این مورد به کمک شما آماده است امیدواریم با این مقاله به شما یاری خوبی رسانده باشیم

با آرزوی شادی و خوشبختی برای شما عزیزان / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • ناشناس

    همیشه ترس داشتم که چطور بین فامیلای شوهرم رفتار کنم🥲

    پاسخ